Κάνε την καρδιά σου πέτρα, διότι θα δεις άλλο ένα διαλυμένο αυτοκίνητο, αυτή τη φορά μια Lotus Elise Club Racer, η οποία τράκαρε χθες το πρωί κοντά στη Βαρσοβία. Η συγκεκριμένη Elise είναι για δημοσιογράφους, και, λόγω ολισθηρότητας του δρόμου, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο, συγκρούστηκε μ’ ένα Volkswagen και κατέληξε στις προστατευτικές μπαριέρες.

Παρά τη σφοδρότητα της σύγκρουσης, δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί! Η Elise Club Racer φορά έναν κινητήρα 1.6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 134 ίππους, ωστόσο, λόγω του χαμηλού της βάρους (μόλις 876 κιλά), μπορεί να κάνει τα 0-100 Km/h σε μόλις 6.5 δευτερόλεπτα.

[Πηγή: Gadu-Gadu]

  • Constantine

    Αυτό πόνεσε και εμενα !!!!

  • ποσο μα ποσο το γουσταρω το συγκεκριμενο car!!!!!! κριμα…………

    • Constantine

      Ασε και εγώ τρελά . Εχει exige 260 cup ο αδελφός της κοπέλας μου ….τρέλα μιλάμε

    • tον κουνιαδο απο κοντα kωστα!!!!!!!  τον κουνιαδο και τα ματια σου!!!!!!  :-)

    • Constantine

      χαχχαχα μπαμπη με πήγε βόλτα και τρελό γκάζι !! Πρίν είχε elise R 190ps . Την οδήγησα λίγο ,αλλά δεν την πάτησα καθόλου να είμαι ειλικρινής . Χέστηκα μην κάνω ζημιά . Και την exige μου έδωσε αλλα πάλι αρνήθηκα …. Αν κάνει πως μου ξεφεύγει …..τα λάστιχα μόνο κοστίζουν 4000 ευρά για να αλλάξεις !!!

    • οντωσ βεντουζα το αυτοκινητο?????? αληθεια που λενε σαν καρτ???? παντωσ οταν εχω πετυχει κανενα διπλα στο φαναρι φοβαμαι μην τουσ πατησω!!!!!!!!! ενα με το πατωμα ειναι!!!!  :-P

    • Constantine

      Ειναι βεντούζα πράγματι και ενα με τον δρόμο . όταν το οδήγησα ένιωθα σαν σε παιδικό αμαξίδιο . Ειναι ειδικό αμάξι το exige δεν το βγαζει ποτε στην βροχή γιατι εχει λάστιχα μόνο για στεγνο…yokohama . Το elise ήταν πιο ανετο και το οδηγούσες και στην βροχή . Να σκεφτείς πως ο τύπος κυκλοφορεί με ένα fiat tipo κυρίως !! για βόλτα και για δουλειά που θέλει μόστρα το βγαζει το αλλο 

      Αξιζει το ατιμο , ιδανικό σουπερ car για μενα 

    • Diapragmateftakis

      4.000? xalarose ligo re si k kopse kati… ase pou an exeis R190 den tin dineis gia na pareis 260cup… ;)

    • Constantine

      1000 ευρώ το λάστιχο , ειδικό  απο την Yokohama για το συγκεκριμένο Λοτους , για στεγνό και για πίστα . Που σου φαίνεται το υπερβολικό ;;;   . Δεν σου λέω καθόλου μπαλαμούτια . Δέν έχω λόγο να σου πώ . 
      Ο τύπος ότι παίρνει , το παίρνει απο την αντιπροσωπεία . Οσο αφορά το δεύτερο , την δίνεις αν θες κάτι πιο δυνατό ,ειδικό και έχεις τα λεφτά …. . Είναι ένα πορτοκαλί Lotus s260 cup το συλλεκτικό και είναι το μόνο που υπάρχει στην Βόρεια Ελλάδα . 2-3 υπάρχουν νομίζω σε όλη την Ελλάδα .

  • hellboy

    ευτυχως που δεν ειχε θυματα!!!!!!!!!!
    παντου υπαρχει ενα vw-σαν καταραμενο(χεχεχεχεχε)!
    αυτες τις μερες περονοσπορος επεσε?????
    ανθρωποι να μην χανονται και οι λαμαρινες ξανα φτιαχνονται!!!!(αρκει να μην ειναι συλεκτικο!)

  • το πως βγήκαν από εκεί  μέσα και μάλιστα χωρίς να τραυματιστούν είναι απορίας άξιο!

    • αφού δεν θέρισε κανέναν η μπάρα, όντως τυχεροί ήταν!!
      ευτυχως!

  • Googoos28

    4.000 euro an kanoun ta lastixa tou tote sigoura tha exei dei k drakous me 2 oures ? gkaou mpiou! oti na nai leme…

    • Pterarxos

      1000 ευρώ το λάστιχο ούτε η Bugatti δεν χρεώνει τόσο. Φίδι τρελό…

  • Constantine

    Ενα αμάξι σαν το exige είναι κυριως αυτοκίνητο πίστας και οτι φοράει είναι συγκεκριμένο για να μην χαλαει το στησιμό του . Μόλις το πάρει μπορείς να το τρέξεις σε αγώνα . Αν πάρεις αλλα χαλάς
    το στήσιμο του αυτοκινήτου σου λενε  , ιδίως το συλλεκτικό που έχει περισσότερα άλογα και πιο σκληροπυρηνικό στήσιμο 

    Εδω 4 λάστιχα να αλλάξω στο golfaκι μου απο το Πρακτικερ θελω 250-300 ευρώ αναλογα τον τύπο και την μάρκα.

    Δεν έχουμε όλοι την δυνατότητα να έχουμε τέτοια αυτοκίνητα και ξέρω απο πρώτο χέρι πόσα πολλά χρεώνει η αντιπροσωπεία ακόμη και τα λαμπάκια που τα κάνει ειδική παραγγελία απο Αγγλία για να αναγράφουν Λοτους . Αν θες παίρνεις απο το σουπερ-μάρκετ , αν θες παίρνεις απο την εταιρεία . πρόβλημα του κατόχου είναι και της τσέπης του . Ετσι βγάζουν λεφτά …

    Απο εκει και πέρα τα λάστιχα της bugatti πράγματι δεν  κοστίζουν 1000 ευρώ αλλα κάνα 24000…

    https://www.autoblog.gr/2011/03/11/the-cost-of-owning-a-bugatti-veyron/

    • συμφωνώ!!!!!!!! :D :D :D

    • Diapragmateftakis

      2011 Lotus Exige CUP 260Tires195/50R16Rear Tires225/45R17Wheels and Tyres
      All new Lotus Sport lightweight forged alloy wheels, thought to be the lightest original equipment wheels in the world, weigh just 5.65 kg (front) and 7.75 kg (rear). These ultra lightweight wheels reduce the unsprung mass therefore further improving the handling and contribute a weight saving of approximately 800 g over the already super light forged 2009 Model Year Exige Cup 260 wheels. The wheels are shod wîth Lotus specific LTS construction and compound Yokohama A048 tyres† to maximise grip and achieve the ride and handling targets set by Lotus engineers.
      † For GCC States Yokohama A048 LTS tyres are replaced wîth Toyo Proxes R888 tyres.

    • μάλλον έπρεπε να κάνω quote αυτό που συμφωνώ

      “Απο εκει και πέρα τα λάστιχα της bugatti πράγματι δεν  κοστίζουν 1000 ευρώ αλλα κάνα 24000…”

      Τα r888 τα έχει χιλιοφορέσει γνωστός μου που μπαινόβγαινε κάθε εβδομάδα σε πίστα και ξέρω πόσο έχουν… (κάτω από 1000αρικό στο νερό για 18αρια 225/40)

    • Diapragmateftakis

      mia exige cup s kanei kenourgia sto eksoteriko konta stis 40.000 eno mia veyron (apli) konta 1.000.000 sosta file mou Constantine? (k file mou autobloger pou simfoneis mazi tou) poso ine ta 4.000 gia lastixa stis 40.000 gia amaxi? 1/10 tis timis tou Sosta? ta 24.000 gia elastika stin Veyron poso tis ekato tis timis tis ine? 0,24/10? Viomixaniko kostos kserei kaneis ti simenei? telos panton… ta 4.000euro pou ipe o filos ine fidi trelo.&-

    • αρχικά, θα σε παρακαλούσα, γράψε με ελληνικούς χαρακτήρες, με τα greeklish βγαίνουν τα μάτια σου για να τα διαβάσεις.

      Δεύτερον, μια απλή συζήτηση, την έχετε κάνει κυπριακό :D Relax! και σαφώς δεν συγκρίνεται η αγοράς μιας exige με μια veyron. απλά όλη η ιστορία ξεκίνησε με το πόσο κάνουνε 4 κ@λολάστιχα! πραγματικά έλεος! :D

  • Constantine

    Τυχαία
    ξαναγύρισα στο θέμα λες και απο ένστικτό κατάλαβα πως γράφτηκαν  ….χαζομάρες !!

    Καταρχάς το αμαξι
    στην Ελλάδα κόστιζε 110.000-120.000 περίπου . 40.000 δεν κοστίζει ούτε η απλη
    elise 1.600 κυβικών (45-50.000 την είχα δει τελευταία φορά ) , πόσο μάλλον η  αγωνιστική συλλεκτική exige που
    βγηκε σε συγκεκριμένα κομμάτια . Στο εξωτερικό η exige 260 cup
    ξεκινούσε απο 70.000 ανάλογα τον εξοπλισμό (αγωνιστικό τιμόνι ,κτλ) . Αν κόστιζε 40.000 όλοι lotus θα είχαμε

     

    Τα λάστιχα για όσους τα
    ξέρουν όλα  , έρχονται με ειδική παραγγελία απο Αγγλία στην αντιπροσωπεία και στην τιμή συμπεριλαμβάνεται
    και η τοποθέτηση . Οπότε στο κόστος δεν υπολογίζεται μόνο το λάστιχο , αλλά και
    τα μεταφορικά και τα εργατικά . Οπότε κύριοι πρώτα μάθετε μερικά πράγματα απο πρώτο χέρι, ρωτήστε για  πραγματικές τιμές στην εταιρεία  και μετά κάντε την κριτική σας για πράγματα που δεν ξέρετε και απλα διαβάζετε κάπου στο άσχετο