H Honda εργάζεται πάνω σε ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα πέδησης, το οποίο θα ελέγχει την υδραυλική πίεση, χρησιμοποιώντας μόνο ένα ball screw. Πως λειτουργεί το σύστημα; Κάθε φορά που ο οδηγός θα πατάει το πεντάλ του φρένου, το σύστημα θα μετρά την δύναμη της αντίδρασης, αφού δεν υπάρχει πραγματική αντίσταση από την τρόμπα του φρένου και έτσι θα ασκεί την απαιτούμενη δύναμη πέδησης. Το σύστημα θα τοποθετηθεί αρχικά στα ηλεκτρικά και υβριδικά της μοντέλα μέσα στο 2012, ενώ αργότερα θα μπούνε και στα συμβατικά αυτοκίνητα.

Τι σημαίνει αυτό; Ο έλεγχος της πέδησης πλέον δεν θα εξαρτάται από το πόσο μεγάλη ή όχι δύναμη, θα ασκείται στο πεντάλ του φρένου και έτσι οι αρχάριοι οδηγοί θα είναι ευκολότερο να λειτουργούν το πεντάλ του φρένου. Το σύστημα θα μετατρέπει την κίνηση σε ηλεκτρισμό φορτίζοντας έτσι τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος βοηθά στην επιβράδυνση ή στο σταμάτημα του αυτοκινήτου. Μάλιστα η Honda αναφέρει ότι το ποσοστό της αναγεννημένης ενέργειας μέσω του φρεναρίσματος μπορεί να αυξηθεί έως 5%. Thanks for the tip, Μπάμπη.

[Πηγή: nikkeibp]