Με την παραγωγή του να έχει φημολογείται ότι έχει παγώσει λόγω των προβλημάτων των μπαταριών του Chevrolet Volt, η ελληνική αντιπροσωπεία της Opel, ανακοίνωσε ότι το Ampera θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από τον Μάρτιο του 2012 με αρχική τιμή τις 44.500 ευρώ (€42.900 στη Γερμανία)


Το Ampera μπορεί να έχει αυτονομία 40 εως 80 χλμ κινούμενο αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του αλλά τότε ένας βενζινοκινητήρας 1.4 λίτρων αναλαμβάνει, όχι την κίνηση του οχήματος, αλλά την φόρτιση των μπαταριών του, ανεβάζοντας έτσι την αυτονομία στα 500 χλμ. Η ροπή του κινητήρα αγγίζει τα 370 Νm, ικανά ώστε να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 9 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 160 χλμ/ώρα. Η φόρτιση της μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kW γίνεται μέσω απλής οικιακής πρίζας μέσα σε περίπου 4 ώρες.

Διαθέτει 4 προγράμματα οδήγησης έτσι ώστε να γίνεται καλύτερη εκμετάλλευση των μπαταριών του. Το πρόγραμμα “Normal” είναι για καθημερινή μικτή οδήγηση. Το “Sport” κάνει την οδήγηση λίγο πιο απολαυστική μειώνοντας όμως την αυτονομία. Το πρόγραμμα “Mountain” ρυθμίζει το υβριδικό σύστημα να λειτουργεί πλήρως στις ανηφόρες και να μειώνεται στις κατηφόρες και τέλος το πρόγραμμα “City” έχει ως στόχο να δουλεύει κατά κόρων ο ηλεκτροκινητήρας και έτσι το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και ο βενζινοκινητήρας φορτίζουν συνεχώς τις μπαταρίες ώστε να τις κρατήσουν όσο γίνεται στο 100%.

Στον βασικό του εξοπλισμό συναντά κανείς 8 αερόσακους, υπολογιστή ταξιδίου, σύστημα ήχου με οθόνης αφής 7’’, Cruise Control, σύστημα ηχητικής προειδοποίησης πεζών, ηλεκτρονικό κλιματισμό, αισθητήρες βροχής και φωτός, ηλεκτρικούς, θερμαινόμενους καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 17’’, δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινες επενδύσεις και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα.

[Πηγή: Opel]

  • MitsosDaBest

    Ακριβό, αλλά ίσως αργότερα να πέσουν οι τιμές…

    Επίσης το ότι δεν έχει 5ο κάθισμα το θεωρώ τεράστιο μειονέκτημα.

    Πάντως, δε νομίζω να αγόραζα κάτι τέτοιο…

  • Κώστας

    πιστευω οτι μεχρι να δοθει οριστικη λυση στο θεμα των ρυπων (πιθανοτατα με τα υδρογονοκινητα) αυτο το αμαξι ειναι η χρηση τομη.Εχεις σχεδον μηδαμινη καταναλωση καυσιμου με σχεδον μηδαμινους ρυπους και αυτονομια βενζινοκινητου!!βεβαια εδω εχει οσο μια 5αρα BMW…

  • kotsos

    Παλι καλα που το εβγαλαν φτηνο για να πουλησει.

  • freedoom1013

    Έτσι όπως πουλάει στην Ελλάδα ειδικά η Opel, πολύ που νοιάστηκαν για το Ampera.
    Θυμάμαι πριν από ένα Gran Prix ο Πουρναράκης είχε μιλήσει λίγο για το αυτοκίνητο αυτό και είχε πει ότι γύρω στα 50 χιλιάρικα θα κοστολογηθεί στην Ελλάδα.
    Προσωπικά τα φοβάμαι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και πραγματικά αναρωτιέμαι για την αντοχή των μπαταριών τους με τις συνεχείς φορτίσεις.
    Άσε που απευθύνεται σε όσους έχουν γκαράζ! Αλλιώς φαντάζεσαι μπαλαντέζα από το μπαλκόνι?

  • funster

    Αν παίξει κατι με την 3η θεση πίσω, το βλέπω να κυκλοφορουν κάμποσα κιτρινα με μια ταμπελιτσα στην οροφη.  ;-)

    • cfu

      δεν αξίζει εχει 4 θέσεις 

  • cfu

    Με δουλεύουν????
    και δεν πάω να πάρω μια Merceda c coupe η καλύτερα με 2.000 έχτρα 1Μ!!!!
    οποιος θέλει οικολογια ποδήλατο!!!!!!
    εγώ το καλοκαίρι εκανα 20 Km την ημέρα 0 βενζίνη 0 ρύπους + γυμναστική και καλο στη καρδιά

  • nickgto

    xaxaxaxaxa….Τρελανέ μας ρε opel…
    Άκου εκεί 44500 και άμα το πάρεις και με δόσεις θα σου φτάσει γύρω στα 47-48k…
    Να δω τι άλλο θα ακούσουμε..