Με την παραγωγή του να έχει φημολογείται ότι έχει παγώσει λόγω των προβλημάτων των μπαταριών του Chevrolet Volt, η ελληνική αντιπροσωπεία της Opel, ανακοίνωσε ότι το Ampera θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από τον Μάρτιο του 2012 με αρχική τιμή τις 44.500 ευρώ (€42.900 στη Γερμανία)

Το Ampera μπορεί να έχει αυτονομία 40 εως 80 χλμ κινούμενο αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του αλλά τότε ένας βενζινοκινητήρας 1.4 λίτρων αναλαμβάνει, όχι την κίνηση του οχήματος, αλλά την φόρτιση των μπαταριών του, ανεβάζοντας έτσι την αυτονομία στα 500 χλμ. Η ροπή του κινητήρα αγγίζει τα 370 Νm, ικανά ώστε να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 9 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 160 χλμ/ώρα. Η φόρτιση της μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kW γίνεται μέσω απλής οικιακής πρίζας μέσα σε περίπου 4 ώρες.

Διαθέτει 4 προγράμματα οδήγησης έτσι ώστε να γίνεται καλύτερη εκμετάλλευση των μπαταριών του. Το πρόγραμμα “Normal” είναι για καθημερινή μικτή οδήγηση. Το “Sport” κάνει την οδήγηση λίγο πιο απολαυστική μειώνοντας όμως την αυτονομία. Το πρόγραμμα “Mountain” ρυθμίζει το υβριδικό σύστημα να λειτουργεί πλήρως στις ανηφόρες και να μειώνεται στις κατηφόρες και τέλος το πρόγραμμα “City” έχει ως στόχο να δουλεύει κατά κόρων ο ηλεκτροκινητήρας και έτσι το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και ο βενζινοκινητήρας φορτίζουν συνεχώς τις μπαταρίες ώστε να τις κρατήσουν όσο γίνεται στο 100%.

Στον βασικό του εξοπλισμό συναντά κανείς 8 αερόσακους, υπολογιστή ταξιδίου, σύστημα ήχου με οθόνης αφής 7’’, Cruise Control, σύστημα ηχητικής προειδοποίησης πεζών, ηλεκτρονικό κλιματισμό, αισθητήρες βροχής και φωτός, ηλεκτρικούς, θερμαινόμενους καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 17’’, δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινες επενδύσεις και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα.

[Πηγή: Opel]