Μετά από 10 video, η Nissan έδωσε και το 11ο (λογικά το τελευταίο) στο οποίο μας δηλώνει τα πλήρη χαρακτηριστικά του Juke-R. Όπως ξέρουμε μηχανικά φορά τον 3.8-λίτρων V6 twin-turbo κινητήρα του GT-R που στην περίπτωση του αποδίδει 480 άλογα με 588 Nm ροπής. Ζυγίζει 1.806 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3.7 δευτ. ενώ έχει τελική ταχύτητα 257 χλμ/ώρα.

Επίσης φορά το 6-τάχυτο κιβώτιο αλλά και το σύστημα τετρακίνησης ATTESA E-TS του GT-R το οποίο έχει τροποποιηθεί ώστε να χωρέσει στο σασί του Juke. Εξωτερικά έχει φορέσει ένα άκρως επιθετικό bodykit με ζάντες 20″ καθώς και χαμηλότερη ανάρτηση, ενώ το εσωτερικό του είναι επηρεασμένο από το GT-R και υπάρχει μια οθόνη 7″, αγωνιστικά καθίσματα, roll cage και ζώνες ασφαλείας 5 σημείων.

Δύο Juke-R έχουνε κατασκευαστεί, ένα αριστεροτίμονο και ένα δεξιοτίμονο με την κατασκευή τους να γινεται μέσα σε 22 εβδομάδες στο ευρωπαϊκό τεχνικό κέντρο της Nissan, NTC-E. Μέχρι και σήμερα το Juke-R παραμένει ως one-off αυτοκίνητο το οποίο δεν έχει προγραμματιστεί να περάσει στη παραγωγή. Ωστόσο η Nissan αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να το βγάλει στη παραγωγή.

[Πηγή: Nissan]

Δελτίο Τύπου

NISSAN CONFIRMS JUKE-R PERFORMANCE STATISTICS

TOP SPEED OF 160MPH (257KPH) AND 0-60MPH IN 3.7 SECONDS FOR WORLD’S FASTEST CROSSOVER

  • Nissan Juke-R project reaches completion with release of performance statistics
  • Juke and GT-R have combined to create compact crossover capable of 160mph (257kph)
  • 0-62mph (100kph) in 3.7 seconds achieved in UK testing
  • 22 week project extensively documented and shared via Facebook and You Tube

Nissan has confirmed the performance statistics for Juke-R – the supercar crossover concept that combines the power and handling of the legendary GT-R with the bold design of Juke.

Created in the UK, Juke-R has been developed by Nissan and built by leading motorsports outfit RML with advice from Nissan Technical Centre Europe (NTC-E). Over a 22-week period two models have been created – one right-hand drive and one left-hand drive – with extensive performance testing now completing the final stage of the development project.

Juke-R’s 485bhp 3.8-litre V6 twin turbo engine propels the car from a standing start to 60mph (100kph) in just 3.7 seconds, before continuing on to a top speed of 160mph (257kph).

Testing has proved that Juke-R enjoys supercar handling from a compact crossover, thanks to use of the Nissan GT-R’s suspension and drivetrain as well as an FIA-specification roll cage and unique split rear wing. In a straight line, the GT-R’s more aerodynamic shape ensures that its top speed is higher despite the same power plant being used in each. GT-R also remains lighter than Juke-R due to the roll cage and extra chassis reinforcement that has been required to place the supercar’s components into a Juke body.

Juke-R’s physical dimensions obviously resemble Juke more than GT-R. The car is the same length (4135mm), height (1575mm) and has the same wheelbase (2530mm) as Juke, while the width has increased from 1765mm to 1910mm, with flared wheel arches surrounding 20-inch RAYS forged alloy wheels.

Inside, the driver and passenger sit in OMP race seats, but with all the controls and instruments from GT-R at their fingertips. The 7-inch touch-screen display is in the centre of the dashboard, providing access to the wealth of information about the car to which any GT-R owner has become accustomed.

During the 22 week project, Nissan ‘opened the doors’ on the creation of Juke-R, documenting the development story from day 1 and releasing a series of 10 videos on You Tube and via the Nissan Juke Facebook page – a series which has achieved over 2.2 million views in just 10 weeks. Today marks the release of the wrap-up video bringing together the full development story, showing the car in all its dynamic glory. The next instalments are scheduled for January when the Nissan Juke-R hits the road.

Comparison figures – Juke 4WD M-CVT and Juke-R

Unit JUKE 4WD M-CVT JUKE-R
Kerb weight min. Kg 1425 1806
Overall length mm 4135 4135
Overall width mm 1765 1910
Overall height mm 1575 1575
Wheelbase mm 2530 2530
Track width (front) mm 1525 1586
Track width (rear) mm 1505 1598
Minimum ground clearance mm 170 115
Max. speed km/h 200 257
Acceleration 0 – 100 kph sec 8.4s 3.7s
Max. engine power bhp 190 485
Max. torque Nm 240 588
  • Jim Beam

    Σε παρακαλώ Nissan ΜΗΝ το βγαλεις στην παραγωγή. Pleeeeeeeeeeeeease!!

    • loeb

      Για μενα ασφαλως και πρεπει να το βγαλει στην παραγωγη. Πρεπει να μπει σε ολους τους τομεις με ιδιαιτερα σπορ αυτοκινητα να ανεβασει τις αξιες της στην παραγωγη γρηγορων αυτοκινητων. Κι ας φτιαξουν και ενα μικρο σπορ αυτοκινητο με καμια 300 αλογα να μπουν για τα καλα στην αγορα.

    • Jim Beam

      Δε διαφωνω, αλλα υπαρχουν αυτοκινητα που επιδεχονται γρηγορες εκδοσεις και αλλα που…δεν.
      Εγω το θεωρω απλα fail.
      Αμα ειναι ας βγαλει και Tiida RS τι λεμε τωρα..

    • πως ετσι οπως το εχουν εδω και ομορφο ειναι και γρηγορο..δεν υστερει σε κατι…και tiida rs δεν νομιζω αλλα tiida nismo μπορει και να δεις…χαχαχαχ

    • Sokratis13

      εμενα απο την αλλη,δεν μου αρεσει εξωτερικα.Το θεωρω χοντροκομμενο απο μπροστα και υπερβολικο απο το πλαι .Μονο απο πισω ειναι ωραιο λογω προφυλακτηρα…

    • Sokratis13

      για μενα υπαρχουν 2 λογοι που ηταν τελικα αστοχη αυτη η κινηση της νισσαν (υπαρχουν και αρκετοι για τους οποιους μπορει να πει καποιος οτι ηταν ευστοχη…) .
        Ο πρωτος και σημαντικοτερος ειναι οτι οι μονοι που μπορουν τελικα να καταλαβουν αυτην της την κινηση ειναι οι ανθρωποι που το εχουν οδηγησει.Ολοι οι υπολοιποι θα λενε μαλακιες του τυπου:
      “Αμα ειναι ας βγαλει και Tiida RS τι λεμε τωρα..”.  Ο δευτερος ειναι η ιπποδυναμη,το βαρος και ..το υψος.Δηλαδη το μονο που καταφερανε κατ’εμε (εκτος του να αποδειξουν οτι μπορουν να το κανουν…) ηταν να βγαλουν ενα πιο ψηλο R35 με κοντυτερο πατωμα και καμια πενηνταρια κιλα περισσοτερα.  Οταν γραφεις “υπαρχουν αυτοκινητα που επιδεχονται γρηγορες εκδοσεις και αλλα που…δεν.” ,να υποθεσω οτι εχεις οδηγησει ενα καρο SUV-crossover -ειδη μαζι με το juke και εχεις καταληξει οτι το μικρο….δεν….;;; οχι…ρωταω γιατι κατα τη γνωμη μου αν το βγαζανε στα ιδια κιλα που ειναι το τουρμπακι αλλα με καμια 50 αρια αλογα παραπανω και μονιμη κινηση ΠΙΣΩ ,πιστευω πως θα σπαγανε τα ταμεια(αλλα θα τα θρυμματιζανε σου λεω…)

    • Jim Beam

      Μονο ως Q-car project απο βελτιωτη στεκει, γιατι αλλιως καθε αυτοκινητο που βγαινει στην κυκλοφορια πρεπει:
      1) να εχει ΛΟΓΟ υπαρξης. Αυτο τι ειναι? Μη συγκρινεις το concept της X6M με αυτο…
      2) να υπαρχει TARGET GROUP. Αυτο ποιος ανθρωπος μπορει να το θελησει? Για μενα απλα δεν εχει νοημα. Απλα μου ειναι αδιαφορο. Ως μελετη καλο. Μεχρι εκει.

    • loeb

      Ειναι αναλογα τι τιμη θα εχει. Γιατι αν εχει τιμη εδω στην Ελλαδα παραπλησια με Audi RS3 τοτε οι οπαδοι της Εταιρειας θα το επαιρναν με χιλια! Το θεμα δεν ειναι αν θα κανει τις τρελες πωλησεις το θεμα ειναι να βγει να ανεβασει το επιπεδο των sport αυτοκινητων της εταιρειας. Ετσι ωστε να μεγαλωσει κι αλλο το ονομα της. 

    • Jim Beam

      Η Nissan ειναι μια εταιρια με σχιζοειδη προσωπικοτητα. Βγαζει 2-3 απαράδεκτα αυτοκινητακια (tiida, micra κλπ) και δύο υπέροχα sportscars (370Z, GTR). Α, και ωραια offroad (pathfinder).Δε χρειαζεται να αλλαξει προφιλ. Αν το θελει, θα το κανει βγαζοντας ενα roadster, ένα πιο μικρο κουπε απο το 370Ζ , ενα αμαξι στα 180-220 άλογα με ωραιο στησιμο. Να εχει τα looks, το γκαζι. Να το παρει ο νεος ο τυπας να κυκλοφορει να ανεβαι η μαρκα.
      Δεν εχεις αδικο απο την πλευρα σου, απλα ξαναλεω, αυτο ΠΟΙΟΣ θα το παρει? και πως θα ενισχυθει το image της μαρκας?
      Και η Mercedes πχ αν θελει να φανει πιο νεανικη θα βγαλει SLK ή SLK AMG ή πιο μικρή SLK. Οχι ομως Α32 AMG.
      Βεβαια, αυτοι σιγουρα ξερουν κατι περισσοτερο απο μενα που τα γραφω απτον καναπε

    • loeb

      Φιλε Jim για να το κανει αυτο με το juke ισως το κανει και με ενα μικρο Hutch η ακομα και στο micra  βαζοντας του τον 1,6 του Juke. Οσο για το ποιος θα το επαιρνε εγω αν ειχα τα λεφτα και μου το πουλαγε στα 65.000 χιλιαρικα θα ετρεχα! Αμαξι με 0-100 3,5 sec και τεχνολογια ATTESA θα ηταν souper. Και γνωριζω και αρκετους ακομα. Το οτι μπορει να μην αρεσει σε ολους δεν παει να πει οτι δεν ενισχυει το image.
      Και η porche εβγαλε το Cayenne που οταν πρωτοβγηκε σε πολυ κοσμο δεν αρεσε αλλα αργοτερα το συνηθισαν στο ματι. Οταν το εβγαλε ελεγαν ποιος θα το επαιρνε αλλα αργοτερα γεμισε ο τοπος. Αλλα και μια να μην πουλαγε η porche εφτιαξε εναν οδοστρωτηρα. Σε κακο δεν της βγηκε. Εκανε την αρχη με 370Z και GTR εφτιαξε το Juke R δεν ειναι πολυ μακρια στο να τουμπανιασει το micra και να φτιαξει και ενα ακομα μεσαιο σπορ ανεβαζοντας κατα πολυ το ονομα της τα τελευταια 5 χρονια. Μαλιστα απο την Nissan εχουν σαν σκοπο να βγαζουν καθε 2 μηνες καινουριο αμαξι οποτε δεν μου φαινεται ακατορθωτο.

    • Sokratis13

      δεν νομιζω λογιστικα να υπαρχει πιθανονατητα να βγει το juke με αυτο το πατωμα-μεταδοση-μοτερ και να κανει κατω απο 80-100 χιλιαρικα (βαλε 150 στην Ελλαδα).Περαν τουτου,το αμαξι εχασε σε χρηστικοτητα απο την στιγμη που το φορτωσανε ετσι με αλογα .Λογικα θα φοραει θεοσκληρη αναρτηση οποτε το πλεονεκτημα του αυξημενου υψους παει περιπατο…

    • loeb

      Αν κανει τοσο δεν αξιζει αλλα δεν νομιζω. Το απλο εχει 17 χιλιαρικα χωρις τετρακινηση. Ποσο θα σου χρεωσουν στοκ μοτερ τετρακινηση μια οθονη, αντιστεπτικες αμορτισερ και ζαντες. Εγω πιστευω οτι θα κανει γυρω στα 80 εδω εξω αν το GTR κανει 56000 αυτο θα κανει καμια 35αρα.
      Αν το εβγαζαν δεν θα ειχε με τιποτα τιμη GTR πιο κοντα θα ηταν στην τιμη 370Ζ.

    • Sokratis13

      δεν ξερω γιατι αλλα εχω την εντυπωση οτι θα ηταν πιο ακριβο.μπορει ομως και να εχεις δικαιο.με 50 χιλιαρικα ισως το αγοραζα αν δεν υπηρχε η κατασταση που υπαρχει σημερα…. μεχρι τοτε,με φ.π.ε στο τουρμπο ,λογικα θα βλεπεις 220-230 αλογα ευκολα.οταν αρχισω τις αλχημειες,θα ενημερωσω :P

    • Jim Beam

      Δε νομιζω τετοια τιμη… Αλλα μακαρι να βγει…
      Καλυτερα να εχουμε επιλογες απ΄οτι να εβγαζαν ενα new almera πχ.
      Ας βγει κι ας μην το παρουμε :)

    • οταν αρχισεισ τις αλχημειεσ πεσε τηλ.ειδοποιησε καπως να κανουμε παρουσιαση στο καρ σου…;)

    • Sokratis13

      οι λογοι υπαρξης και το ταργκετ γκρουπ του καθε μοντελου φαινονται μονο οταν αυτο βγει στην κυκλοφορια.Μπορει ας πουμε η εταιρεια να το προοριζει για σπορ μοντελο για τον ανησυχο νεο και να καταληξει να το αγοραζουν ως επι το πλειστον τα παππουδια (συμβαινει συνεχεια με τα μοντελα γνωστης φιρμας που πουλαει νεκροφορες… :P) . Δεν νομιζω να μαθουμε ποτε ποιοι θα αγοραζαν το συγκεκριμενο αμαξακι.Δεν θα βγει στην παραγωγη .Ετσι ισχυριζονται και δεν ειναι και λογικο να το βγαλουνε.Παντως το jukaki οπως εχουν τα πραγματα,δεν εχει αμεσο ανταγωνιστη.Ισως να χωνεται αναμεσα στο countryman και to yeti.To countryman ομως ειναι για να πηγαινεις για καφε στο κολωνακι και το yeti στην λαικη για να πουλησεις μαρουλια….

    • Jim Beam

      οκ ποτε δεν ξερεις… Αλλωστε και τα δικινητα (μπροστοκινητα) cross-over σαν ιδεα ειναι μπουρδα αλλα εμπορικα επιασαν…

    • Sokratis13

      εξαρταται απο τις αναγκες που καλειται να καλυψει.Αν το παρεις για να αλωνιζεις τα βουνα και τις παραλιες ,τοτε ναι ειναι μπουρδα τα προσθιοκινητα SUV (και μαζι τους ειναι μπουρδα και ολα τα υπολοιπα που εχουν συνεκτικο συμπλεκτη και μουφα τετρακινηση).Αμα ομως το παρεις για να μην βρισκεις σε λακουβες και για να καβαλας πεζοδρομια και αντε και καμια light εκτος δρομου μετακινηση σε χωματοδρομο τοτε -αποψη μου- δεν υπαρχει αλλη κατηγορια που να σε καλυπτει πληρως.

    • loeb

      Φιλε Σωκρατη επειδη εχεις τις ανησυχιες  της βελτιωσης κοιτα το πορτοκαλι Juke s που εφτασαν το μοτερ 1,6 στα 402 αλογα!!!

    • Jim Beam

      Σωστα… Περι ορεξεως..
      Εχω φιλο με Quashquai που ειναι ευτυχισμενος λες και πηρε boxster!
      Το λατρευει, το θεωρει αμαξαρα και χαιρεται να το οδηγει.
      Γουστα ειναι αυτα…

    • Sokratis13

      ξεχνας μου φαινεται εκεινη την Α κλας που ειχαν βγαλει με δυο μοτερ…ενα μπροστα και ενα πισω…

    • Jim Beam

      Δεν το ηξερα αυτο… Ηταν παραγωγης?

    • Sokratis13

      οχι.ηταν ακριβως σαν και το juke r.δηλαδη το εφτιαξαν,μας τα εκαναν τουμπανα με τις παρουσιασεις στα περιοδικα,το εβαλαν και σε πιστα (νομιζω κιολας οτι το δωσανε σε καποιον οδηγο F1) και μετα….τιποτα.

      EDIT: βρηκα και λινκ
      http://www.oocities.org/motorcity/speedway/5350/atwin.htm

  • $14578045

    Αν βγρί θα πέσει πολύ γέλιο απο τους ανυποψίαστους “γρήγορους” όταν σταθούν δίπλα στο φανάρι…

    • gronholm89

      me 3.7 0-100 8a pesei kai apo tous psiliasmenous…. vgalto to gamidi.. ekei konta sta 80000 na deis ti exei na ginei… GTR polis-vounou (leme twra)

    • Sokratis13

      με 250 αλογα και πισω κινηση λαιμαι!!!! :P

  • tomy

    Εγω προτιμώ ένα VW Tiguan-R με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ναι καλα καταλάβατε την 4η γενιά του Haldex…
    Θα τρελαθούμε τελείως..

    • Sokratis13

      να υποθεσω οτι το σπορ αυτοκινητο των ονειρων σου ειναι ενα Passat R 36 …;

    • tomy

      Η απάντηση μου είχε πολυυυυυυυ δόση ειρωνιας, αν το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο είχε το σήμα της VW θα γράφονταν διθύραμβοι εδω μέσα….
      Αλλα αθάνατη Ελλάδα, κοιτάς το φαινεσθαι και όχι το είναι…

    • se ayto poy les like!!!
      το ζητημα ειναι οτι και θα λεγαν πολλλοι καλα…αλλλα θα ειχε και 1000 σχολια κατα!!!!
      στο γεγονοσ που ολοι λενε οτι το γκρουπ βγαζει το ιδιο αυτοκινητο με αλλα σηματα ολοι το κατακρινουν!!!!!! δεκτο!!!!!!εδω ομωσ που εχουν παρει το r35!!!!! και το βαλανε στο πιο ασχημο nissan ths 3etias (ψαξε αρθρα και σχολια για το απλο) και ολοι λενε τα καλυτερα δεν ειναι περιεργο??????? να το εκαναν με ενα αλλο μοτερ οκ!!!!! αλλα για μενα το συγκεκριμενο δεν ειναι τιποτα παραπανω απο ενα r35 με αλλο κουστουμι!!!!!οποτε φονιασ γιγαντων ηταν…φονιασ παραμενει!!!!! τιποτα το νεο!!!!
      παραδειγμα πριν μερικα χρονια h VW me to golf W12 τουλαχιστον πειραμτιστηκε λιγο…μοτερ απο εδω κιβωτιο απο εκει αλλο φρενα…..εκανε ενα παζλ που δεν ηταν πολυ λειτουργικο αλλα εντυπωσιακο!!!!!! εδω η νισσαν πηρε την ευκολη λυση(δοκιμασμενη και σιγουρη) και μου το πουλαει σαν κατι το εξωπραγατικο !!!!!! ε οχι!!!!!! δεν λεω οτι δεν ειναι!!!! αλλα κουτοχορτο δεν τρωω!!!!!!
      αααααα ακομα ενα εντυπωσιακο ειναι και τησ ρενο πριν 10+χροναι με το polymprfiko espace V10!!!!!!

    • Sokratis13

      ε και το espace f1  ουσιαστικα το ιδιο πραγμα ειναι .Πηραν ενα μοτερ που ηδη υπηρχε και το παντρεψανε με ενα τελειως ασχετο μοντελο που ηδη υπηρχε στην γκαμα τους.Απλα βαλανε μοτερ απο f1.Το κανανε τερμα σκληρο και ετσι εχασε την οποια χρηστικοτητα ειχε.Τουλαχιστον το κανονικο juke (με βαση την λογικη γιατι το espace δεν ετυχε να το οδηγησω ποτε) ειναι πιο δυναμικο στην οδηγηση σε σχεση με το espace…

    • tomy

      Όσοι ξέρουν την Nissan και την λογική που λειτουργεί κατανοούν ότι το παραπάνω δεν είναι τίποτα άλλο παρά διαφήμιση, μια προσπάθεια σύνδεσης των αυτοκινήτων που μπορεί να αποκτήσει ο καθένας απο εμάς με τα sport της εταιρίας….
      Θα σου θυμίσω το Micra K12 350SR, νωρίτερα είχε φορέσει και τον SR20 που είχε το BTCC primera, bonus video http://www.evo.co.uk/videos/planetevovideos/213492/nissan_micra_350sr.html

      Υ.Γ. Εμένα μου αρέσει το juke για τον λόγο που εσύ λες, είναι διαφορετικό και κάτι νέο στην κατηγορία, πέρα απο τεχνικά χαρακτηριστικά και οδηγική συμπεριφορά που θεωρώ κορυφαία (μιλώ για το 1,6Τ που έχω οδηγήσει και σε σύγκριση με το countryman)…
      Όσο για το VW Group τους θεωρώ μάγκες γιατί πουλάνε απο το R8-Gallardo έως το fabia rs-ibiza cupra-polo gti το ίδιο προϊόν με την τιμή να εξαρτάται απο το σήμα στην μάσκα, η αποθέωση του marketing.
      Να μην ξεχάσω μιας και είσαι ιδιοκτήτης, το Golf 6 που στην ουσία είναι fl του 5 αλλα καταφέρνει και το πουλάει σαν νέο μοντέλο (στο GT μάλιστα με μειωμένη απόδοση), νομίζω ότι οι γερμανοί είναι δικαιολογημένα πρώτοι σε πωλήσεις και μαγκιά τους….

    • φιλοσ δεν εχω οδηγησει ποτε το juke…αμα δεισ σε αλλο αρθρο που εχει το πορτοκαλι λεω μακαρι το juke-r na htan οπωσ  ειναι αλλα με το μοτερ το 1.6Τ!!!!!!! τοτε να πω σε καθε εναν japan lover respect !!!! το να μου παρεισ ενα ολοκληρο κιτ  απο ενα σουπερκαρ και να το βαλει στο καθημερινο αυτοκινητο (πατεντα ΄΄που λεμε΄΄ την κανει και ο μηχανικοσ τησ γειτονιασ) μου ειναι αδιαφορο!!!!
      κατα ταλλα το οχημα τα σπαει!!!!! ΑΣΧΕΤΩΣ την αποψη μου!!!!!
      σκεψου η VW να παρει ΟΛΟ το τροπετο απο την γκαλιαρντο και να την βαλει σε οποιο οχημα γραμμησ!!!!!!θα πηγενει το ιδιο και θα περιοριζετε μονο του αεροδυναμικου συντελεστη και τησ διαφορασ κεντρου βαρουσ!!!! ΑΝΟΥΣΙΟ!!!! αποψη μου παντα….
      οσο για το γκολφ 6… πραγματι !!!!! δεν ξερω…θα μπορουσαν πραγματι να που golf V facelift…..αλλα προτιμησαν το 6!!!!! και λεφτα βγαζουν!!!!!!!

    • loeb

      Φιλε Μπαμπη δες αυτο και μετα θα καταλαβεις οτι και το Juke R ειναι κατι σαν αυτο το micra.
      http://www.youtube.com/watch?v=cXzQeXfyEG0

    • gia καθημερινο αυτοκινητο που απλα να σκοτωνει…ΑΔΙΑΦΟΡΟ!!!!
      ουτε να μιλησεισ μπορεισ εκει μεσα!!!
      1000 φορεσ το gnhsio gt-r!!!!
      χρηστικοτητα μηδεν!!!!!!!!!!!!!!
      αμα ειναι παιρνω ενα αγωνιστηκο wrc και του βαζω πινακηδεσ!!!  :-)

    • loeb

      Μα δεν θα το επαιρνε καποιος για καθημερινο αυτοκινητο το συγκεκριμενο? Σκεψου οτι θα μπορουσε η Nissan να το κανει αθορυβο οπως το 350Ζ και να το εβγαζε στην παραγωγη. Απλα  δεν θα εκανε πολλες πωλησεις αλλα το θεμα ειναι οτι θα μπορουσε να το βγαλει. Εδω στην Ελλαδα με την φορολογια θα ηταν ανουσιο αλλα εξω δεν θα ηταν οπως δεν ειναι και αλλα αυτοκινητα μικρα πυραυλοι με 2λιτρα μοτερ και πανω. Και το honda crx δεν ηταν χρηστικο αλλα ηταν οτι πρεπει για νεανικες ανυσηχιες.

    • αποψη μου…. ολοι μπορουν να κανουν τετοια πειραματα απο τη στγμη που εχουν ενα δυνατο μοτερ στη γκαμα τουσ!!!!!
      απλα η νισσαν το εκανε κια πραγματικοτητα……
      ο λογοσ που δεν τα βγαζουν 2!!!!
      ενα δεν ειναι καθλου χρηστικα…..και 2ον στο πουλανε px στην περιπτωση του juke-r σαν gt-r dioti etsi κερδιζουν πολυ περισσοτερα!!!!!!!!

    • loeb

      Μα αυτο λεω κι εγω! Το εχουν κανει κι αλλοι απλα επειδη εκει λεγεται BMW ας πουμε δεν ακουμε κανενα παραπονο. Η σειρα 1Μ αν δεν καω λαθος εχει φτιαχτει απο αρκετα μηχανικα μερη της προηγουμενης Μ3. Απλα εκει λεμε οδηγικη ευχαριστηση με μικρο κοστος. Ε κατι τετοιο θα ηταν και το Juke R. Και απο την στιγμη που ισως τους εχουν μεινει και πολλες stock μηχανες για ποιο λογο να μην τα βγαλουν?

    • filos εν μερη εχεισ δικιο!!! απλα δεν σε ζαλισαν!!! δεν ξερω πωσ να το πω!!!! το εκαναν τοσο ντορο που κουρασε!!!!!! οχι δεν ξερει η νισσαν τιποτα…οχι θα το παμε δοκιμεσ…οχι 8α κανουμε νυνησεισ στουσ μηχανικουσ…οχι παρουσιαση σε περιοδικα…..απλα το juke οπωσ κια να το κανουμε ειναι ενα gt-r !!! απλα λιγο πιο κοντο και πιο ψηλο!!!!!! ayto ειναι που δεν μου αρεσει εμενα!!!!!

    • loeb

      Εννοειται οτι με ζαλισαν αλλα ειπαμε σε θεμα μαρκετιγκ ειναι πισω οι Ιαπωνες. Απλα κι εμεις τα γνωριζουμε πιο πολυ λογο του blog αλλιως δυσκολα θα το γνωριζαμε σαν αμαξι. Εκτος κι αν το εβαζαν στο top gear σε κανα επεισοδιο. Απλα αν ας πουμε ο AB δεν το ανεβαζε σαν αρθρο δεν θα το λεγαμε ουτε κι αυτο. Ειναι οπως και το FT86 BRZ.Μαλλον πουλανε και σαν αρθρα και γινεται και τζερτζελες :PPP 

    • VICTH0R

      Θες να σου πω γιατί εγώ δεν τους θεωρώ μάγκες εκεί στην VW Group? Ναι έχει φτάσει μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά για να φτάσει εκεί που είναι στην ουσία αγόρασε έτοιμα προιόντα Bugatti, Lamborghini, Porsche, Audi, Bentley κλπ. γι’αυτό και λέγεται multinational automobile manufacturing group.

    • Sokratis13

      Το ονομα αγορασε απλως .Τα προιοντα τα εφτιαξε μονη της.Αυτη ομως ειναι πρακτικη αρκετων εταιρειων.Οπως εκανε η BMW με την Mini και την Rolls…

    • VICTH0R

      Σωκράτη μόνο το όνομα δεν κάνει εκατομμύρια, όταν αγοράζεις μια εταιρία αγοράζεις όνομα + εργοστάσιο + τέχνη. Αυτό ξερω εγώ.

    • tomy

      Μην κολλάς στο τι αγόρασε αλλα το τι πουλάει, κοινά μηχανικά μέρη αλλα ο κόσμος πείθεται και πληρώνει αδρά κιόλας το σήμα στην μάσκα…
      Φαντάσου ένα lexus Ιf-s στεισον με bi-turbo μοτέρ απο LFA και 650hp, θα το δοκίμαζαν οι ιάπωνες?, φυσικά και όχι γιατί δεν έχει κανένα νόημα ένα στέισον με επιδόσεις supercar, οι γερμανοί όμως βγάζουν το RS6, τα AMG και Μ…
      Το γέλιο ξέρεις ποιο είναι όμως ότι πουλάνε και ο κόσμος τα βρίσκει καινοτόμα, γι’ αυτό λέω marketing….

    • VICTH0R

      Δεν κολλάω @c38d7791e914a122005c7b822f923682:disqus  απλός ανέφερα πως έγινε μια από τις μεγαλύτερες, και για ποιο λόγο δεν μου κάνει εντύπωση αυτό. Το ότι πουλάει καλά και κάνει καλό marketing είναι γνωστό αυτό.

    • Sokratis13

      οντως και μενα μου ειχε κανει εντυπωση ακριβως το ποσο πιο σπορτιφ ειναι το juke σε σχεση με το countryman το οποιο συνοδευει η φημη απο το μινι.Στην αρχη ουτε που το σκεφτομουν να παρω juke.Ε …μετα το οδηγησα και πηρα 2 ! LOL

    • Sokratis13

      και μενα δοση ειρωνιας ειχε! θα μπορουσαμε να το συνεχισουμε και να ειρωνευεται ο ενας τον αλλον….θα ειχe πλακα…!!! :P

  • Sokratis13

    “Δύο Juke-R έχουνε κατασκευαστεί, ένα αριστεροτίμονο και ένα δεξιοτίμονο και την κατασκευή τους έγινε μέσα σε 22 εβδομάδες στο ευρωπαϊκό τεχνικό κέντρο της Nissan, NTC-E. Μέχρι και σήμερα το Juke-R παραμένει ως one-off αυτοκίνητο το οποίο δεν έχει προγραμματιστεί να περάσει στη παραγωγή. Ωστόσο η Nissan αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να το βγάλει στη παραγωγή.”   μα καλα…τα αφεντικα της νισσαν δεν ηταν που δηλωναν θυμωμενα επειδη δεν γνωριζαν τιποτα; τι παπα μας πουλανε…

  • hellboy

    αμα βγει και κοστιζει οσο ενα απο τα υπολοιπα γρηγορα suv…..μαυρες πλερεζες ολα…..