To AudiBlog ανέβασε δύο φωτογραφίες που υποτίθεται ότι δείχνουν το εσωτερικό της έκδοσης παραγωγής του Audi R8 e-tron το οποίο θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή μέσα στο 2012. Από τις φωτογραφίες βλέπουμε ότι η Audi έχει τοποθετήσει νέο τιμόνι, στην κεντρική κονσόλα υπάρχει πλέον ο επιλογέας για το σύστημα ελέγχου και ψυχαγωγίας MMI ενώ ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου έχει αλλαχθεί σε σχέση με αυτόν της pre-production έκδοσης.

Το αυτοκίνητο φορά 4 ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 313 ίππων με 450 Nm ροπής. Ζυγίζει 1.600 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.8 δευτ. Η χωρητικότητα των μπαταριών είναι 53 KWh και δίνει την δυνατότητα στο supercar να έχει αυτονομία 250 χλμ. Η επαναφόρτιση τους γίνεται μέσα σε 6 έως 8 ώρες μέσω απλής οικιακής πρίζας ενώ με χρήση ταχυφορτιστή ο χρόνος αυτός μειώνεται στις 2.5 ώρες.

Οι άνθρωποι της Audi έχουν σκεφτεί τα πάντα και έτσι τοποθέτησαν τις υδρόψυκτες μπαταρίες λιθίου βάρους 550 κιλών πίσω από τα καθίσματα ώστε και το e-tron να έχει αναλογία βάρους 42:58 ίδια με αυτή του R8 V10.

To αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο αλλά “by default” η κίνηση μεταφέρεται κατά 70% στους πίσω τροχούς και σε περιπτώσεις που χρειαστεί, η κίνηση μπορεί να μεταφερθεί στον τροχό που χρειάζεται, ώστε να αποκτήσει το αυτοκίνητο ξανά πρόσφυση. Η Audi εφοδίασε επίσης το e-tron με ένα σύστημα “Torque Vectoring” το οποίο επιτρέπει στο supercar να εξαλείψει τα φαινόμενα υπόστροφης και υπερστροφής. Η παραγωγή του θα περιοριστεί στις 1000 μονάδες με την τιμή του να κυμαίνεται γύρω στις €100.000.

[Πηγή: AudiBlog]

  • Sokratis13

    τι λεει; θα αρχισουν να τα βγαζουν και με υγραεριο σε λιγο ;

  • kai κει που λεσ θα κανω το α8ηνα-θεσσαλονικη σε ουτε 4 ωρεσ με το εργαλειο…..καπου εξω απο τη λαμια μενεισ απο μπαταρια και θελεισ ενα 3ωρακι για φορτιση!!!!!
    και ο κιεφτεσ με το ατοσ με το υγραεριο  που τον ειχεσ περασει καπου στην κατερινη σε περναει χαλαρα και σου σηκωνει και το μεσαιο δαχτυλο!!!!!!!!!
    ετσι απλα!!!!!!

    • εεεε αν κανεις μια σταση στο καραβομυλο για Μπριζολάκιας το φορτώνεις κ συνεχίσεις το ταξιδακι…αλλα παντα ευχόμενος να σου κρατήσουν οι μπαταρίες!!

    • axaxaxxaxaxaxa an λεμε το ιδιο μεροσ εχω σταματησει μια δυο φορεσ!!!!!! ειχε κατι μπριζολεσ ΝΑ με το συμπαθειο!!!!!!
      ολεσ τισ αλλεσ φορεσ αερα πατερα περνουσα!!!!!!!
      παντωσ αμα καθησεισ να φασ εκει …χαλαρα εχεισ το 2ωρακι οποτε τισ φορτιζεισ ανετα!!!!!!!  :-)

  • hellboy

    θελω να βρω και να δολοφονισω αυτον που σκεφτηκε τα συνχρονα αυτοκινητα να εχουν κεντρικη κονσολα και τοσο ψηλα-ιδιετερα τα γερμανικα κουπεδιαρικα,πχ.bmw coupe 1994-να ψοφισει ο ατιμος!

    • cfu

      εμενα αντιθετα αυτη η κονολα μου αρεση,οπως και πισω να εχει,μπορει να μην βολεύει σε μερικες καταστασης,αλλα μου αρεση να ειναι εντελως χωριστα ο οδηγος απο το συνοδηγο 

    • hellboy

      για 2 λογους δεν μου αρεσει 1 αποξενωνει τους επιβατες,οκ οχι τοσο κακο αλλα απο την αλλη αμα εχεις βρει την απιστευτη γκομενα και θελεις να γινει αμεσα κατασταση μερος πουθενα αλλου απο το αμαξι δεν βολευει η ατιμη η κονσολα!!πιθανων να σου αρεσε αυτη που θα μπει στο Α1 4θεσιο καθαρα και δεν σημαζευετε περνει ορθιο ενα ποδηλατο μεσα κτλπ.οτι περνειποδηλατο το ζηλεψα πολυ αλλα θα μπορουσαν να ριχνουν το καθισμα και να υπαρχει ενα επιπροσθετο μεσα να μην ειναι αποκλειστικα 4θεσιο-αυτο ειναι κολημα απο μια παρεα δεν ηθελαν να παω για καφε και μου ειπαν την τρελη ατακα,μα το αυτοκινητο του ταδε εναι 4θεσιο(χαλαρα επερνε οδηγο+4 οχι 0δηγο +3 οπως μου λεγαν,και μιλαμε για ανθρωπο 57κιλων τοτε) και μετα οταν πηρα εγω αμαξι εγινε και 6θεσιο….

  • Mika

    Endiaferon..Mas deixnei kapoia stoixeia pou tha mpoun kai sto FL R8 syntoma….

    P.S. Giati h phgh re paidia mas bgazei sth kokkinh Panamera GTS??
    :-(