Η Subaru έκανε και επίσημο (όχι ότι υπήρχε κάποιος ενδοιασμός) ότι το BRZ θα πωλείται στην Αμερικάνικη αγορά από τον Μάιο του 2012. Η έκδοση παραγωγής θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα στο Detroit και σε σχέση με την Ευρωπαϊκή/Ιαπωνική έκδοση θα ζυγίζει 5 κιλά περισσότερα. Να θυμίσω ότι το αυτοκίνητο φορά τον ατμοσφαιρικό 2.0-λιτρο D-4S Boxer κινητήρα απόδοσης 200 ίππων με 205 Nm ροπής. Έχει μήκος 4.200 mm, πλάτος 1.770 mm, ύψος 1.270 mm, μεταξόνιο 2.570 mm, μπροστά μετατρόχιο 1.520 mm και πίσω μετατρόχιο 1.540 mm. Ο κινητήρας συνδυάζεται με δύο 6-τάχυτα κιβώτια, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο με paddles στο τιμόνι. Εκτός αυτού, το πισωκίνητο αυτοκίνητο διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.


Ζυγίζει 1.220 κιλά και έχει πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, 475 mm και μόλις 460 mm απόσταση από το έδαφος από το κέντρο του στροφάλου. Έχει αναλογία βάρους 53:47 μπροστά πίσω και αεροδυναμικό συντελεστή 0,27 Cd. Πατά πάνω σε 17″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 215/45, το ρεζερβουάρ του είναι 50 λίτρων. Έχει κατανάλωση 8.0 λίτρα/100 χλμ με την αυτονομία του να φτάνει τα 620 χιλιόμετρα ενώ έχει αναλογία κιλών ανά ίππο 6.15. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6.8 δευτ. με τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα.

Σε ότι αφορά τις τιμές του. Το BRZ θα πωλείται στην Αμερική σε δύο εκδόσεις, Premium και Limited με αρχική τιμή στις 24.000 δολάρια για την Premium έκδοση και 27.000 για την Limited. H έκδοση Premium διαθέτει το Torsen μπλοκέ διαφορικό, 17″ ζάντες αλουμινίου, 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αλουμινένια πεντάλ, δερμάτινο τιμόνι, λεβιέ ταχυτήτων και λαβή χειροφρένου, 8 ηχεία και σύστημα Navigation στον στάνταρ εξοπλισμού. H έκδοση Limited διαθέτει δερμάτινα/Alcantara επενδύσεις, αεροτομή στο καπό και φώτα ομίχλης. Τα αναλυτικά χαρακτηριστικά του BRZ μπορείς να βρεις εδώ.

[Πηγή: Subaru]

Δελτίο Τύπου

2013 Subaru BRZ Sports Car to Make U.S. Debut at North American International Auto Show

  • Subaru BRZ focuses on low center of gravity, low-weight and handling
  • BRZ announces the return of the pure sports car

CHERRY HILL, N.J., Jan. 5, 2012 / — Subaru of America Inc. announced that the production version of its all-new, rear-wheel drive 2013 Subaru BRZ sports car will make its United States debut at the North American International Auto Show at Cobo Hall in Detroit on January 9th. The BRZ will add a new product line to the hot Subaru brand, which announced its fourth consecutive year of sales growth and a new all-time vehicle sales record for 2011.

he 2013 BRZ, which arrives in Subaru dealerships in late spring, was designed with one goal in mind—exceptional handling. To reach that goal, Subaru engineers developed a chassis that would deliver the lowest center of gravity (CoG) possible utilizing the excellent packaging of the brand’s Boxer engine design.

An all-new naturally aspirated 2.0-liter, 200-horsepower horizontally opposed (Boxer) engine was created. The new FA engine was developed to be more compact so that it could be placed lower and farther back in the chassis. To achieve the low CoG, a rear-drive layout was deemed necessary so the engine could be mounted as low as possible in the chassis. The engine placement allows for low polar moment and near-perfect balance for pure sports car handling.

With a low vehicle weight of just over 2,700 lbs., the direct injected 2.0-liter provides quick acceleration as it revs to its 7,400 RPM redline. The Subaru BRZ is available with either a six-speed manual or automatic transmission.

With a height of just 50.6 inches, swept-back roofline, bulging front fenders, short overhangs and pronounced rear haunches give the sleekly styled BRZ a lean, athletic stance. The Subaru BRZ will offer everyday comfort and practicality with 2+2 seating and expandable trunk space, along with the brand’s renowned safety and quality.

The 2013 Subaru BRZ reflects the brand’s core powertrain and chassis engineering throughout.

Subaru produces a full line of all-wheel drive sedans, crossovers and SUV’s, and adding the BRZ sports car to its portfolio showcases the brand’s penchant for engineering vehicles that offer excellent road manners.

  • fatals

    Τι παιρνεις ειπαμε στην Ελλαδα με 24κ? Passat? Mondeo? Insignia? Golf? Avensis? ΤΟ ΜΠ%$ΛΟ?

    • το τελευταίο πολύ άνετα!

    • 24.000$….δηλαδη 20.000ευρω!!!!! ante sthn kalyterh ena πολο gti me dsg!!!!!

  • cfu

    that i call a car!!!!

  • Alfista147_Creta

    4θεσιο κουπε,αρκετα ομορφο,γρηγορο,με χαμηλο κεντρο βαρους,προσιτο, με χαμηλη καταναλωση και μποξερ κινητηρα…εκει στην Ιταλια ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ..???

    • Sokratis13

      ελα ρε …αφου ειπαμε.Θα βγαλουν την 4C.Nταξ….μπορει να κοστιζει κατιτις παραπανω.Μην το κανουμε και θεμα…:P

  • μια premium εκδοση και ειμαι κομπλε παρακαλω…

    • Sokratis13

      το κομπρεσορατο θα καλυπτει το κενο νομιζω…

    • θα το καλυπτει χαλαρα το κενο αλλα και ετσι οπως ειναι δεν με χαλαει καθολου..:P

  • JohnnyXP64

    οκ πλεον ολη σχεδον ξερουν οτι ειναι φτιαγμενο μονο για ντριφταρισμα και να περασει ετσι στην μοδα,
    το εσωτερικο του θα το ελεγα πολυ απλο, οκ, δεν τρελαθηκα κι ολας, αλλα απο εξω ειναι απλα το ΒΡΖ γαματω! 

    πολυ ποιο ομορφο απο τον κλωνο GT86 και φυσικα εχει ποιο εμπορικο ονομα!

    θα ηθελα ενα αρθρο μονο με εικονες διπλα διπλα στις ιδιες γωνιες να κανουμε συγκριση και γιατι ειναι ποιο ομορφο αυτο απο το τουοτα… σχημα προφηλακτηρων? κατι αλλο? πολυ θα μου αρεσε ενα τετοιο κολαζ :P

    αλλα το 2,000κεκ απογορευτικο….. θα ηθελα να δω ενα 1,6turbo 180-200αλλογακια που θα μπορεις να το πας καθε μερα βολτα χωρις να καιει τον αγλεορα!

    • VICTH0R

      Βασικά είναι σχεδόν ίδιο με το GT86, δεν ξερω που βλέπεις εσύ πολυ περισσότερη ομορφιά, μόνο ο προφυλακτηρας μπροστά είναι ίσα ίσα διαφορετικός, το πίσω μέρος είναι ολοιδιο. Έχει πιο εμπορικό όνομα το BRZ από GT86; Σου θυμίζω ότι το αμάξι είναι διάδοχος του AE86 και κανενός Subaru. Subaru το έχει βγάλει για να μπει στο πνεύμα των πισωκινητων, του Drift. Άποψη μου ότι αυτό θα το πάρουν αυτοί που λατρεύουν περισσότερα το σηματακι με τα αστερακια και πιστεύω ότι το GT86 θα πουλήσει πολύ περισσότερα λόγω ιστορίας στον κόσμο των πισωκινητων.

  • Monder

    exoume kanena odhgiko apotelesma kanena review tpt pote kukloforei to 1o 8elw video apo idiokthtes