H Porsche έδωσε σήμερα τις πρώτες φωτογραφίες και τις πρώτες λεπτομέρειες από την τρίτη γενιά της Boxster. Το ανοικτό διθέσιο κεντρομήχανο γερμανικό roadster έχει κωδική ονομασία 981 φόρεσε νέο νέο σασί και ελαφρύτερο σώμα με τους κινητήρες του να είναι κατά 15% πιο αποδοτικοί.

Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, η νέα Boxster διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο, φαρδύτερο μετατρόχιο και πατά πάνω σε μεγαλύτερους τροχούς. Σε συνδυασμό με τον κεντρομήχανο τοποθετημένο κινητήρα, το αυτοκίνητο διαθέτει καλύτερη οδική συμπεριφορά από την δεύτερη γενιά.

Τόσο η Boxster όσο και η Boxster S χρησιμοποιούν 6-κύλινδρους κινητήρες άμεσου ψεκασμού με συστήματα θερμικής διαχείρισης θερμικής συμπεριφοράς, Start/Stop και ηλεκτρική ανάκτηση. Η Porsche Boxster φορά έναν 2.7-λίτρων 6-κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 265 ίππων, 10 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά. Η Boxster S φόρα έναν 3.4-λίτρων 6-κύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 315 άλογα, 15 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά.

Και οι δύο συνδυάζονται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το 7-τάχυτο PDK. H Boxster με το PDK κιβώτιο καταναλώνει 7.7 λίτρα/100 χλμ με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5.7 δευτερόλεπτα, ενώ η Boxster S καταναλώνει 8.0 λίτρα/100 χλμ και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5.0 δευτερόλεπτα.

Η νέα Boxster διαθέτει νέα ηλεκτρομηχανική κρεμαργιέρα, πλήρως ηλεκτρική υφασμάτινη οροφή, μια κεντρική κονσόλα εμπνευσμένη από την Carrera GT ενώ στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει το πακέτο Sport Chrono Package, σπορ αναρτήσεις και το σύστημα PTV (Porsche Torque Vectoring) me μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.

Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από τις 14-04-2012 με αρχική τιμή στη Γερμανία τις €48.291 για την Boxster και τις €59.120 για την Boxster S.

Ανανέωση: Μπήκε το ελληνικό δελτίο τύπου.

[Πηγή: Porsche]

Δελτίο Τύπου

Ελαφρύτερη και πιο μυώδης, πιο διακριτική και πιο αποδοτική στην κατανάλω-ση καυσίμου

Η νέα γενιά Boxster – Το roadster με τον κινητήρα στο κέντρο, από την Porsche

Στουτγάρδη. Ποτέ ως τώρα στην ιστορία της Porsche Boxster δεν υπήρξε μια τόσο εκτεταμένη αλλαγή γενιάς. Το ανοικτό διθέσιο προσφέρεται πλέον με ένα εντελώς νέο αμάξωμα μειωμένου βάρους, καθώς και με πλήρως ανασχεδιασμένο πλαίσιο. Το σημαντικά μικρότερο βάρος, το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το φαρδύτερο μετατρόχιο και οι μεγαλύτεροι τροχοί αναβαθμίζουν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρα-κτηριστικά οδήγησης αυτού του σπορ “κεντρομήχανου” αυτοκινήτου, το οποίο είναι ήδη με μεγάλη διαφορά το καλύτερο στην κατηγορία του, ενώ πλέον υποστηρίζεται και από το νέο τιμόνι με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση. Οι νέες Boxster έχουν να επιδείξουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ είναι έως και κατά 15% αποδοτικότερες στην κατανάλωση καυσίμου. Ανάλογα με το μοντέλο, η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται σημαντικά κάτω από τα 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Έτσι, η νέα Boxster προσφέρει ακριβώς αυτό που υπόσχονται το θεμελιωδώς αλλαγμένο στυλ με τους κοντύτερους προβόλους, το παρμπρίζ που έχει μετατοπιστεί σημαντικά προς τα εμπρός, με πιο επίπε-δη σιλουέτα και με πιο εκφραστικές αιχμές στο αμάξωμα. Οι επιβάτες περιβάλλονται από την πλήρως ανασχεδιασμένη και ηλεκτρική κουκούλα, η οποία πλέον φιλοξενείται σε ειδικό κάλυμμα. Η φιλοσοφία του εσωτερικού προσφέρει στους επιβάτες μεγαλύτερους χώρους και αντανακλά τη νέα γραμμή Por-sche, με την κεκλιμένη κεντρική κονσόλα, η οποία, προερχόμενη από την Carrera GT και εξασφαλίζει ακόμα καλύτερη εργονομία σε όλα τα μοντέλα.

Η νέα γενιά αυτού του σπορ αυτοκινήτου πραγματοποιεί το ντεμπούτο της με τα κλασικά δύο μοντέλα, την Boxster και την Boxster S. Και τα δύο διαθέτουν εξακύλινδρους κινητήρες μπόξερ, σύστημα διαχεί-ρισης θερμότητας και λειτουργία start/stop. Ο νέος κινητήρας του βασικού μοντέλου αποδίδει 265 ίπ-πους με κυβισμό 2,7 λίτρων – δέκα ίππους περισσότερους από το μεγαλύτερου κυβισμού προηγούμενο μοντέλο. Από τεχνικής άποψης, βασίζεται πλέον στον κινητήρα των 3,4 λίτρων της Boxster S. O συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει πλέον 315 ίππους, πέντε δηλαδή ίππους περισσότερους απ’ ό,τι στο παρελθόν. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων στο βασικό τους εξοπλισμό, ενώ το κιβώτιο Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) των 7 σχέσεων διατίθεται προαιρετικά. Και τα δύο μοντέλα πετυχαίνουν την καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και επιτάχυνση με το κιβώτιο PDK. H κατανάλωση της Porsche Boxster με το κιβώτιο PDK δεν ξεπερνά τα 7,7 λίτρα/100 χλμ., ενώ η αντίστοιχη τιμή στην Boxster S είναι 8 λίτρα/100 χλμ. Με αλλαγές σχέσεων χωρίς να διακόπτεται η παροχή ισχύος. Η Boxster επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η Boxster S σε 5,0 δευτερόλεπτα.

Με σκοπό την ακόμα μεγαλύτερη αναβάθμιση των δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης, η Porsche προσφέρει προαιρετικά για την Boxster το πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono, το οποίο για πρώτη φορά διαθέτει βάσεις δυναμικής στήριξης του κιβωτίου ταχυτήτων. Επίσης νέος εξοπλισμός για την Boxster είναι το σύστημα κατανομής ροπής Porsche Torque Vectoring (PTV) με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.

Η παρουσίαση της νέας γενιάς Boxster θα πραγματοποιηθεί στις 14.04.2012.

  • cfu

    τι μουαρα που ειναι!!!!
    πολυ ομορφη και απο μπροστα,πισω,απο τα πλαγια μου αρεσουν παρα πολυ οι αερογωγη στα πλαγια ειναι τεραστιοι,μια χαρα κινητηρες με καλες επιδοσεις,το μονο που δεν μου αρεση οπως και στην 911 ειναι που δεν εχει χειροφρενο
    διαφορα η Porche με τις υπολοιπες εταιριες,βγαζει στην επισημη φωτογραφιση μονο το χειροκινητο,αν καποια αλλη εταιρια (audi-mercedes) θα εβγαζαν μονο το αυτοματο

    μακαρι να μπορεσοω καποτες να τη πάρω

    • το χειροφρενο δεν χρειαζεται σε τετοια αμαξια!!! απλα πατασ λιγο παραπανω το γκαζι και ο κωλοσ εφυγε!!!!!  ;-)
      στα απλα καθημερινα ειναι η μακακια…που αγοραζουμε εμεισ…….

    • cfu

      οχι δε το λεω για αυτο το λογο καμμια σχεση,απλος μου αρεση το στυλ του κανονικου χειροφρενου,εκει να το ανεβαζο και ακουο τα συρματοσχοινα

    • e γιαυτο εμενα δεν με πειραζει καθολου!!!! ισα ισα δεν θα θελει και τεντωμα το συρματοσχοινο!!!! 
      ουτε αυτο το στυλ με χαλαει!!!!! ισα ισα μια λιγοτερη κουμουτσα στον χωρο!!!!!!
      σκεψου αμα βαλεισ κανα γκομενακι και θεσ να του ορμηξεισ..τωρα δεν θα φοβασαι τιποτα!!!!!  :-P

    • σε όλα τα πισωκίνητα χρειάζεται να τσιμπήσεις το χειροφρενάκι για να τοποθετήσεις καλύτερα το κώλο!!

    • e gia to τελειο drift les esy!!!  εγω μια δυο φορεσ που εχω οδηγησει το πρωτο slk φιλου και ηθελα λιγο πεταγμα του κωλου..απλα κοψιμο τιμονιου και γκαζι στο πατωμα!!!!!  :-))

    • nikxan1

      μπηκες σε εσελκευ και εκανες βολτα, και μετα αντεξες να μπεις στο λαχανοντολμαδακι σου???
      και τι σο’ι’ ανθρωπος, εχει εσελκευ και στο δινει να το κανεις βολτα??
      και να του παιξεις κιολας??? τι σχεση εχεις εσυ με τα αληθινα αυτοκινητα??
      και πως μπορεις να οδηγας μπολφ, ενω εχεις οδηγησει εστω και μια φορα ενα αληθινο αμαξι???

    • axaxaxaxaxx
      καθε αληθινο μερσεντεσ πρεπει να ειναι η κουπε η με πολυ δυναμη!!!!!!!
      ολα τα αλλα ανηκουν στη μεγαλη κατηγορια ΄΄ΝΕΚΡΟΦΟΡΕΣ΄΄ !!!!!!!!
      και ναι !!!! το δηλωνω πωσ αν και η πρωτη σειρα μου αρσε!!!!!!!! γιατι ειναι απο τισ λιγεσ νεανικεσ merc!!!!!!! οχι 4πορτη νεκροφορα!!!!!  :-PPP

  • ilikeyourcar

    Μια χαρα η Porsche αλλα δειτε το δρομο και την απιστευτη φυσικη ομορφια γυρω γυρω…ειδικα στα πρωτα δευτερολεπτα… και μπουσουλώντας πηγαινα. Αυτα ειναι τα πραγματικα ωραια… ποσο μου@@ρα ειναι αυτη η φυση οταν θελει… Το σκηνικο παντως θα μπορουσε καλιστα να ειναι στο δρομο που κατεβαινει για Λεωνιδιο στη Πελοπονησσο!

  • MitsosDaBest

    Όλο ακούω για νέες Porsche, αλλά στη μούρη πάντα ίδιες είναι…

    Πάντως είναι όμορφη και σε Χρυσό χρώμα κιόλας τα “σπάει”! =)

  • johny

    Πολυ ωραια αν εξαιρεσεις την αεροτομη που συνεχιζει στα πισω φαναρια!!

  • loeb

    Θα κανω την αρχη και θα πω οτι ποτε δεν μου αρεσε η Boxter σαν εμφανιση και ουτε αυτη εδω μου αρεσει… Το οτι ειναι πραγματικα πιο σουλουπομενη απο την προκατοχο της δεν μου λεει κατι. Εγω την θεωρω ασχημη για porche και θα προτιμουσα να μην υπηρχε στον στολο της. Η 911 ειναι χαρμα οφθαλμων το ιδιο ομορφη και η 918 αλλα Boxter Cayman και panamera ειναι πολλα σκαλια πιο κατω εμφανισιακα….

    • nikxan1

      αν μπορουσες να καταλαβεις ποσο καλο εχει κανει η μποξτερ στην πορσε…..
      καταρχας, την εσψσε οικονομικα, σε μια εποχη που η πορσε αιμοραγουσε.
      δευτερον, ειναι ενα πολυ μα πολυ ισοροπημενο αμαξι. εχει μοτερ στην μεση, και ειναι τρομερα ζυγισμενη.
      στην κατηγορια της, και στο λεφτο της (στο εξωτερικο) για πες μου ποσα καλυτερα αυτοκινητα σκεφτηκες?? και μην μου πεις το Ζ4Μ διοτι θα σου κανω μυνηση!!!! μα το θεω!!!

    • loeb

      Νικολα ημουν ετοιμος για υπνο αλλα μπηκα στον πειρασμο να σου απαντησω.
      Το θεμα δεν ειναι το ποσο καλο αυτοκινητο ειναι η Boxter ουτε ποσο γρηγορο ουτε ποσο καλο εκανε στην porche. Απλα το βλεπω και μου φαινεται τοσο ασχημο! Μαζι με την παναμερα για μενα ειναι ασχημα οσο δεν παει. Αληθεια πες μου εναν που θα μπορουσε να παρει μια carrera 2 και δεν θα την επαιρνε για να παρει boxter αν δεν κολλαγε στην διαφορα της τιμης.
      Παντως να σου πω την αληθεια την βελτιωσαν αρκετα απο εμφανιση σε σχεση με την προκατοχο…

    • μια elise δεν είναι καλύτερη απο την boxster??
      κ πολλά άλλα!!
      που λόγο ώρας δεν μου έρχονται…
      αλλά ξερεις κ εσύ ότι υπάρχουν πολύ καλύτερα αμάξια απο την boxster, στα λεφτά της στο εξωτερικό!
      κ όσο για το ποιος έσωσε την porsche, η cayenne ήταν κ όχι αυτή!

    • Jim Beam

      Καλα η elise δεν εχει κανενα κοινο με τη Boxster. Μονο οτι ειναι roadster.

    • Κώστας

      οπως το ειπες,καμμια σχεση…τι να συγκρινεις 800 κιλα με 1350?εκ των πραγματων θα ειναι πιο γρηγορη και πιο απολυτη.Τα lotus ειναι μια ειδικη κατηγορια σπορ αμαξιων και αυτο φαινεται και απο τις πωλησεις που εχει,οποιος το παιρνει ξερει οτι ειναι για ειδικη χρηση,αρα δεν το παιρνει.Το boxster σου κανει ολα τα χατιρια

  • Κώστας

    το καλυτερο roadster στην κατηγορια του,εγινε ακομη καλυτερο,εχει πραγματικα ολο το πακετο αυτο το αμαξι

  • Bill Z4

    Μπιμπελό το πορσικό.Η συνέχεια της πίσω αεροτομής στο πίσω φανάρια θα δημιουργείσει σχολή?Θα δούμε.

    • Mika

      To diko sou einai pio omorfo…I mean it…

    • ilikeyourcar

      Οντως… πολυ πετυχημενο σουλουπι αλλα πολυ βαρος. 

      Ωραιες αναλογιες η boxster αλλα πολυ τετριμμένες και καπως ανεμπνευστες ή μαλλον πολυ αυστηρες σχεδιαστικα οι επιμερους λεπτομερειες της, φωτα, ζαντες κλπ.

    • Κώστας

      πιο ειναι πιο ωραιο?το Ζ4 που το εχει σχεδιασει γυναικα και ειναι εμφανες?αυτο το boxster με τους πιο μεγαλους αεραγωγους στο πλαι ειναι και δειχνει πολυ σπορ και μυωδες

    • hellboy

      και εγω το Z4 θα πρωτιμουσα..

  • Mika

    Mia apo ta idia kai h nea Boxster..Pio poly evolution tths twrinhs FL, me beltiwseis sta fanaria kai pio megalous aeragwgous…H beltiwsh sto eswteriko einai pio shmantikh kai thn eixe ki anagkh..
    Omorfh,alla perimena pio polla..
    Se skoura xrwmata opws to skatouli ths photo, prepei na deis 2 kai 3 fores gia na th ksexwriseis apo th twrinh FL..

    • nikxan1

      ναι αλλα ξερεις κατι?? σου προκαλει μια καυλα!! εστω και μικρη!!!
      νιωθεις το πουλακι σου να πιεζει λιγο το φερμουαρ!!
      μετα, μπαινεις στο τριπακι να σκεφτεις:
      “πωπω μαλακα, αν το ειχα εγω αυτο, θα του ειγα γανισει το ταμτιριριμ!!!!
      θα το πηγαινα με τις μπαντες απο το πρωι μεχρι το βραδυ”
      ενω πχ με το καινουριο Α3 θα ελεγες “θα κατεβαινα μερα-μεσημερι απο την κηφησιας, και θα μαζευα ντοματες ηρακλειου, και λαχανακια βρυξελλων!!

    • cfu

      emena pantos den mou prokali mikri…..megalh  mou prokali einai poly omorfo aytokinito to Boxster,kai symfona me tous eidikous kai teleio odigika

    • Mika

      An einai mia Porsche na sou prokalei mikrh kayla,xese mesa tote…
      Kalh einai ayth,kalyterh kai pio beltiwmenh mesa apo th twrinh,pou den me trellaine katholou, alla kai pali den mou prokalei tosh tayla oso mia 911,akoma kai perasmenh genias…Dhladh, an eixa na dialeksw se ayth thn S kai se mia mtx 911 dietias, estw kai aplh Carrera 2, oute kan S, den to syzhtousa katholou…
      Gia to A3 den to sxoliazw kan, katarxas giati den yparxei thema sygkrishs kai afeterou giati bariemai na to analysw twra…

  • Jim Beam

    Επιτέλους θα μπορώ να πάρω 911 (την 991) και να μη μου λενε μεγεια η καινουργια σου boxster!

    (= για πρ’ωτη φορά η Boxster δεν ειναι copy-paste mε την 911). Κι αυτο ειναι καλο.

  • Jim Beam

    Εμένα μου αρέσει που εξακολουθούν να βγαίνουν δελτία τύπου στα Ελληνικά!!

    WTF? 2 911 πωλήθηκαν ολο το 2011

  • Stradale

    Και τώρα η Πόρσε μου ζητάει 80 χιλιάρικα για να πάρω ένα διθέσιο βάτραχο με 265 άλογα…Ζ4 με τον 2.0 υπερτροφοδοτούμενο ΔΑΓΚΩΤΌ και μου περισσεύουν και για να πληρώσω την ΔΕΗ!

    • Bill Z4

      Φίλε μου πόσο νομίζεις ότι θα στοιχίσει η Z4 2,0?
      Οπτικά η Ζ4 ε’ιναι το τέλειο σχήμα,αλλά δεν μπορεί να σταθεί στο δρόμο δίπλα σε μία porsche παρά μόνον στις επιταχύνσεις.

    • Jim Beam

      Γιατί η boxster ποσο θα κοστισει? Εγω λέω εξαψηφιο νούμερο (στην Ελλάδα πάντα).
      Συμφωνω. Η Ζ4 ειτε μας αρεσει ειτε οχι παιζει σε αλλη κατηγορία..