H Porsche έδωσε σήμερα τις πρώτες φωτογραφίες και τις πρώτες λεπτομέρειες από την τρίτη γενιά της Boxster. Το ανοικτό διθέσιο κεντρομήχανο γερμανικό roadster έχει κωδική ονομασία 981 φόρεσε νέο νέο σασί και ελαφρύτερο σώμα με τους κινητήρες του να είναι κατά 15% πιο αποδοτικοί.

Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, η νέα Boxster διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο, φαρδύτερο μετατρόχιο και πατά πάνω σε μεγαλύτερους τροχούς. Σε συνδυασμό με τον κεντρομήχανο τοποθετημένο κινητήρα, το αυτοκίνητο διαθέτει καλύτερη οδική συμπεριφορά από την δεύτερη γενιά.

Τόσο η Boxster όσο και η Boxster S χρησιμοποιούν 6-κύλινδρους κινητήρες άμεσου ψεκασμού με συστήματα θερμικής διαχείρισης θερμικής συμπεριφοράς, Start/Stop και ηλεκτρική ανάκτηση. Η Porsche Boxster φορά έναν 2.7-λίτρων 6-κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 265 ίππων, 10 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά. Η Boxster S φόρα έναν 3.4-λίτρων 6-κύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 315 άλογα, 15 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά.

Και οι δύο συνδυάζονται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το 7-τάχυτο PDK. H Boxster με το PDK κιβώτιο καταναλώνει 7.7 λίτρα/100 χλμ με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5.7 δευτερόλεπτα, ενώ η Boxster S καταναλώνει 8.0 λίτρα/100 χλμ και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5.0 δευτερόλεπτα.

Η νέα Boxster διαθέτει νέα ηλεκτρομηχανική κρεμαργιέρα, πλήρως ηλεκτρική υφασμάτινη οροφή, μια κεντρική κονσόλα εμπνευσμένη από την Carrera GT ενώ στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει το πακέτο Sport Chrono Package, σπορ αναρτήσεις και το σύστημα PTV (Porsche Torque Vectoring) me μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.

Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από τις 14-04-2012 με αρχική τιμή στη Γερμανία τις €48.291 για την Boxster και τις €59.120 για την Boxster S.

Ανανέωση: Μπήκε το ελληνικό δελτίο τύπου.

[Πηγή: Porsche]

Δελτίο Τύπου

Ελαφρύτερη και πιο μυώδης, πιο διακριτική και πιο αποδοτική στην κατανάλω-ση καυσίμου

Η νέα γενιά Boxster – Το roadster με τον κινητήρα στο κέντρο, από την Porsche

Στουτγάρδη. Ποτέ ως τώρα στην ιστορία της Porsche Boxster δεν υπήρξε μια τόσο εκτεταμένη αλλαγή γενιάς. Το ανοικτό διθέσιο προσφέρεται πλέον με ένα εντελώς νέο αμάξωμα μειωμένου βάρους, καθώς και με πλήρως ανασχεδιασμένο πλαίσιο. Το σημαντικά μικρότερο βάρος, το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το φαρδύτερο μετατρόχιο και οι μεγαλύτεροι τροχοί αναβαθμίζουν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρα-κτηριστικά οδήγησης αυτού του σπορ “κεντρομήχανου” αυτοκινήτου, το οποίο είναι ήδη με μεγάλη διαφορά το καλύτερο στην κατηγορία του, ενώ πλέον υποστηρίζεται και από το νέο τιμόνι με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση. Οι νέες Boxster έχουν να επιδείξουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ είναι έως και κατά 15% αποδοτικότερες στην κατανάλωση καυσίμου. Ανάλογα με το μοντέλο, η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται σημαντικά κάτω από τα 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Έτσι, η νέα Boxster προσφέρει ακριβώς αυτό που υπόσχονται το θεμελιωδώς αλλαγμένο στυλ με τους κοντύτερους προβόλους, το παρμπρίζ που έχει μετατοπιστεί σημαντικά προς τα εμπρός, με πιο επίπε-δη σιλουέτα και με πιο εκφραστικές αιχμές στο αμάξωμα. Οι επιβάτες περιβάλλονται από την πλήρως ανασχεδιασμένη και ηλεκτρική κουκούλα, η οποία πλέον φιλοξενείται σε ειδικό κάλυμμα. Η φιλοσοφία του εσωτερικού προσφέρει στους επιβάτες μεγαλύτερους χώρους και αντανακλά τη νέα γραμμή Por-sche, με την κεκλιμένη κεντρική κονσόλα, η οποία, προερχόμενη από την Carrera GT και εξασφαλίζει ακόμα καλύτερη εργονομία σε όλα τα μοντέλα.

Η νέα γενιά αυτού του σπορ αυτοκινήτου πραγματοποιεί το ντεμπούτο της με τα κλασικά δύο μοντέλα, την Boxster και την Boxster S. Και τα δύο διαθέτουν εξακύλινδρους κινητήρες μπόξερ, σύστημα διαχεί-ρισης θερμότητας και λειτουργία start/stop. Ο νέος κινητήρας του βασικού μοντέλου αποδίδει 265 ίπ-πους με κυβισμό 2,7 λίτρων – δέκα ίππους περισσότερους από το μεγαλύτερου κυβισμού προηγούμενο μοντέλο. Από τεχνικής άποψης, βασίζεται πλέον στον κινητήρα των 3,4 λίτρων της Boxster S. O συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει πλέον 315 ίππους, πέντε δηλαδή ίππους περισσότερους απ’ ό,τι στο παρελθόν. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων στο βασικό τους εξοπλισμό, ενώ το κιβώτιο Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) των 7 σχέσεων διατίθεται προαιρετικά. Και τα δύο μοντέλα πετυχαίνουν την καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και επιτάχυνση με το κιβώτιο PDK. H κατανάλωση της Porsche Boxster με το κιβώτιο PDK δεν ξεπερνά τα 7,7 λίτρα/100 χλμ., ενώ η αντίστοιχη τιμή στην Boxster S είναι 8 λίτρα/100 χλμ. Με αλλαγές σχέσεων χωρίς να διακόπτεται η παροχή ισχύος. Η Boxster επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η Boxster S σε 5,0 δευτερόλεπτα.

Με σκοπό την ακόμα μεγαλύτερη αναβάθμιση των δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης, η Porsche προσφέρει προαιρετικά για την Boxster το πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono, το οποίο για πρώτη φορά διαθέτει βάσεις δυναμικής στήριξης του κιβωτίου ταχυτήτων. Επίσης νέος εξοπλισμός για την Boxster είναι το σύστημα κατανομής ροπής Porsche Torque Vectoring (PTV) με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.

Η παρουσίαση της νέας γενιάς Boxster θα πραγματοποιηθεί στις 14.04.2012.