Η Hyundai στην απέναντι μεριά του Ατλαντικού Ωκεανού, έχει πιάσει τους στόχους της, αλλάζοντας την αντίληψη του αγοραστικού κοινού ότι πρόκειται για μια “φθηνή” μάρκα. Με το Elantra να είναι το δεύτερο αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως για το 2011, αλλά και αυτοκίνητο της χρονιάς στην Αμερική, στόχος των Κορεατών, είναι το 2012, μαζί με την αδερφή Kia να πουλήσουν περισσότερα από 7.000.000 αυτοκίνητα. Φυσικά και έχουνε να κάνουμε ακόμη πολλά στην Αμερική και στην Ιαπωνία, αλλά οι Κορεάτες, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Hyundai Ευρώπης, Allan Rushforth, έχουνε πλέον βάλει στόχο να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στην Ευρώπη, όπου πέρυσι δεν ήταν καν μέσα στην πρώτη δεκάδα με τις αυτοκίνητοβιομηχανίες με τις μεγαλύτερης πωλήσεις στη Γηραιά Ήπειρο.

Ο Rushforth, μιλώντας στο Bloomberg, δήλωσε ότι:

Είναι πολύ σημαντικό για την Hyundai να είναι πετυχημένη. Η Ευρώπη αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα, διότι επηρεάζει το πως η εταιρία γίνεται αντιληπτή στον υπόλοιπό κόσμο.

Η Hyundai το 2011 πούλησε στην Ευρώπη 382.255 αυτοκίνητα, παρουσιάζοντας αύξηση +10.4% σε σχέση με τα 346.310 του 2010, έχοντας μόλις 2.9% στο μερίδιο της αγοράς. Η Kia από την άλλη πούλησε 286.792 (+11.2% – 257.923) με μερίδιο αγοράς 2.2%. Από το 2004, η Hyundai έχει διπλασιάσει τις πωλήσεις στην Ευρώπη, –η Volkswagen έχει αυξήσεις τις πωλήσεις την ίδια περίοδο κατά 60%– κυρίως χάρη στις χαμηλές τιμές, στον αξιοπρεπή σχεδιασμό και τις μεγάλες εγγυήσεις που προσφέρει. Πλέον, περιμένει περαιτέρω αύξηση κατά 25%, ώστε έως το 2013 να πουλά 500.000 αυτοκίνητα. Στον στόχο αυτό, θα συμβάλουν το νέο i30, τα i40 Sedan και Wagon, το Veloster καθώς και το νέο ix45 που ετοιμάζεται. Σε ότι αφορά την Kia, και αυτή προσδοκά αύξηση των πωλήσεων της κατά 19% μέσα στο 2012, πουλώντας γύρω στα 350.000 αυτοκίνητα κυρίως με την κυκλοφορία του νέου Cee’d.

Δεν μπορώ να πω εγώ ότι το επίπεδο κατασκευής και ποιότητας των αυτοκινήτων της Hyundai είναι εφάμιλλο με αυτό των μοντέλων της VW (O CEO της VW, Martin Winterkorn φαίνεται ότι έχει μια άποψη), αλλά η Hyundai θα σταθεί απέναντι από τον κολοσσό VW, με κύριο όπλο τις χαμηλές τιμές. Το νέο i30 έχει ήδη ξεκινήσει εμπορική πορεία σε Γερμανία και Αγγλία με αρχική τιμή €15.490 και £14.995 (€17.930), σχεδόν 10% χαμηλότερα από το best-seller Golf.

[Πηγή: Bloomberg | Photo: Lincolnblues/Flickr]

  • funster

    Αν έχει 18.000€ το νεο i30 δεν το βλέπω να το πετυχαινουν..
    sorry..

    • pariah

      Λογικά θα ποντάρουν σε εξοπλισμό και σε επιπλέον προγράμματα. π.χ. full εργοστασιακή εγγύηση για 7χρόνια και δωρεάν service (που είχαν κάποιο διάστημα) είναι αρκετά για να πείσουν αρκετό κόσμο…

    • funster

       to  brand name και το image παιζουν μεγάλο ρόλο σε αυτόν τον τομέα… κάτι που εκόμα δεν το έχουν πετύχει εξ ολοκλήρου οι κορεάτες…

    • hellboy

      λογικα το φουλ εξτρα-με ηλιοροφη- θα εχει τα 18χιλιαρικα το απλο θα ειναι στα 15χιλιαρικα οπως εκανε ηδη με την πρωτη εκδωση του i30-φιλος εχει παρει την εκδωση την φουλ με 17800.