Οι κανονισμοί για το 2012 έχουν αλλάξει, με τις κυριότερες αλλαγές να εντοπίζονται στην απαγόρευση του φυσητού διαχύτη και τον περιορισμό για το ύψος του ρύγχος του μονοθεσίου, κάτι που έχει οδηγήσει τους σχεδιαστές σ’ ένα μικρό “σκαλοπάτι”, κάτι που, όμως, δε βλέπουμε στην MP4-27. Έτσι, προκειμένου να βελτιώσουν ακόμα περισσότερα τα επίπεδα κάθετης δύναμης που παράγουν τα μονοθέσιά τους, οι ομάδες έχουν φτάσει στα όρια των κανονισμών.

Φήμες θέλουν τον Charlie Whiting, τεχνικός έφορος της FIA, να ακολουθεί τις ομάδες στο πρώτο τους ταξίδι για το 2012, στις Χερέθ της Ισπανίας, για τις πρώτες δοκιμές. Έχουμε γράψει ότι δε θα έχουν όλες οι ομάδες τα μονοθέσια του 2012, ωστόσο ο Βρετανός, σύμφωνα με τις φήμες, θα εξετάσει τη νομιμότητα κάποιων μονοθεσίων, κι αν διαπιστωθεί ότι παραβιάζουν κάποιους κανονισμούς, θα πρέπει να δεχθούν αλλαγές από τους τεχνικούς.

Ξέρουμε ότι δεν είναι λίγες οι φορές που οι ομάδες ρωτούν τη FIA για τη νομιμότητα κάποιων σχεδιαστικών λύσεων, αλλά θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν κάτι είναι παράνομο στα καινούρια αυτοκίνητα. Φυσικά, αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα υπάρξει ενημέρωση μέσα από το AutoBlog.

[Πηγή: GMM | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images]

  • τι τον νοιάζει το charlie πως θα ειναι τα μονοθέσια στις δοκιμές αν στο πρωτο επίσημο αγώνα ειναι νόμιμα?

  • Giorgos

    Kai fisika… tha paei gia na eksetasi tin MP4-27 giati gia auti prokite.Ola auta einai apotelesma enos arthrou mia ispaninis efimeridas tis Marca pou leei oti oi eksatmisis htan kamouflarismenes mesa sto kalima tou kinitira kai oti to autokinito pou parousiastike den eixe diffuser giati kati brikan kai den theloun na to antigrapsi kanena akomi, etsi zitisan apo tin FIA na epembi kai na parei metra gia na min exoume ta persina kai ta propersina (F- Duct propersi kai Blown exhaust diffuser persi) Pantos an mpite sto http://scarbsf1.wordpress.com/ tha dite oti h MP4-27 den einai mono “omorfi” alla h miti tis einai apolitos nomimi kai akoma an katalaba kala exei akoma 5cm kato apo to anotato epitrepto ipsos.