Οι κανονισμοί για το 2012 έχουν αλλάξει, με τις κυριότερες αλλαγές να εντοπίζονται στην απαγόρευση του φυσητού διαχύτη και τον περιορισμό για το ύψος του ρύγχος του μονοθεσίου, κάτι που έχει οδηγήσει τους σχεδιαστές σ’ ένα μικρό “σκαλοπάτι”, κάτι που, όμως, δε βλέπουμε στην MP4-27. Έτσι, προκειμένου να βελτιώσουν ακόμα περισσότερα τα επίπεδα κάθετης δύναμης που παράγουν τα μονοθέσιά τους, οι ομάδες έχουν φτάσει στα όρια των κανονισμών.

Φήμες θέλουν τον Charlie Whiting, τεχνικός έφορος της FIA, να ακολουθεί τις ομάδες στο πρώτο τους ταξίδι για το 2012, στις Χερέθ της Ισπανίας, για τις πρώτες δοκιμές. Έχουμε γράψει ότι δε θα έχουν όλες οι ομάδες τα μονοθέσια του 2012, ωστόσο ο Βρετανός, σύμφωνα με τις φήμες, θα εξετάσει τη νομιμότητα κάποιων μονοθεσίων, κι αν διαπιστωθεί ότι παραβιάζουν κάποιους κανονισμούς, θα πρέπει να δεχθούν αλλαγές από τους τεχνικούς.

Ξέρουμε ότι δεν είναι λίγες οι φορές που οι ομάδες ρωτούν τη FIA για τη νομιμότητα κάποιων σχεδιαστικών λύσεων, αλλά θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν κάτι είναι παράνομο στα καινούρια αυτοκίνητα. Φυσικά, αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα υπάρξει ενημέρωση μέσα από το AutoBlog.

[Πηγή: GMM | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images]