Σίγουρα θα έχεις ακούσει τη φράση “δεν υπάρχει κακή δημοσιότητα” και το ίδιο ίσχυε και για τα στελέχη εκείνα, που είναι (ήταν;) υπεύθυνα για το marketing του Mini Cooper. Κάποιος εκεί μέσα, είχε τη φαεινή ιδέα να ζητήσει την ονομασία της κακοκαιρίας που έπληξε την Ευρώπη τις τελευταίες ημέρες, και να πληρώσουν ώστε αυτή να ονομαστεί Cooper. Και τα κατάφεραν μια χαρά και όλοι χαζοχαίρονταν μέχρι που η καταιγίδα έφτασε και φεύγοντας πήρε μαζί της 113 ανθρώπινες ζωές. Δε ξέρω πόσο χαρούμενοι είναι πλέον γνωρίζοντας ότι η Cooper πλέον αποκαλείται “φονική καταιγίδα” σίγουρα όμως την επόμενη φορά θα το σκεφτούν πολύ πριν αποφασίσουν να πρωτοτυπήσουν παίζοντας με το καιρό.

[Πηγή: Inside Line | Photo: Caribb/Flickr]

  • πανέξυπνο το διαφημιστικό τμήμα!