Η Audi έχει teasάρει την επόμενη -τρίτη- γενιά του TT πριν από μερικούς μήνες και σήμερα, κυκλοφόρησαν περισσότερες λεπτομέρειες για τη νέα γενιά του TT. Πιθανότερο είναι να δούμε το πρωτότυπο TT μέσα στο 2012 με το μοντέλο παραγωγής να κυκλοφορεί είτε μέσα στο 2013 είτε στο 2014.


Το νέο Audi TT θα είναι ελαφρύτερο, αποδοτικότερο και με καλύτερη οδική συμπεριφορά από την τωρινή γενιά με τους τεχνικούς της Audi να εργάζονται ώστε να κλείσουν το κενό που υπάρχει σε σχέση με την Porsche Boxster.

Θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα πλατφόρμα MQB του ομίλου όπου συνολικά 60 μοντέλα του VW Group, θα χτιστούν πάνω σε αυτή. Θα είναι κατά 60 κιλά ελαφρύτερο από την τωρινή γενιά χάρη στην εκτενέστερη χρήση αλουμινίου. Μηχανικά αναμένεται να φορά τον 1.800αρη, τον 2.0-λιτρο και τον 2.5-λιτρο TFSI απόδοσης από 180 έως 375 άλογα στην έκδοση TT RS, καθώς και τον 2.0-λιτρο TDI απόδοσης 170 ίππων. Αργότερα θα υπάρξει και μια ηλεκτρική έκδοση του.

Στιλιστικά το αυτοκίνητο θα διατηρήσει το σχήμα σε σχήμα δάκρυ αλλά θα διαθέτει μια πιο έντονη και επιθετική προσέγγιση από το τωρινό TT. Στόχος της Audi είναι να δημιουργήσει ένα μικρό γρήγορο 2+2 coupe αυτοκίνητο το οποίο θα συνδυάζει το στυλ, την πολυτέλεια και την καθημερινή χρηστικότητα. Η σχεδίαση του θα είναι εμπνευσμένη από τα πρωτότυπα  e-tron Detroit Concept και e-tron Spyder και θα διαθέτει λεπτά LED φωτιστικά σώματα με εξάγωνη γρίλια. Εκτός από coupe, θα είναι διαθέσιμο και σε roadster όπου θα διαθέτει μια μαλακή υφασμάτινη οροφή.

[Πηγή: Auto Express]

  • cfu

    μου αρεση και μου αρεση παρα πολυ!!!!
    θα το ηθελα με το κινητιρα 2.0 TDI
    αλλα προτιμώ το GT86…..

  • ANESTISKALIOGLOU

    ΕΡΓΑΛΕΙΟ ……..  ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΣΕΙΡΑ 1 ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΚΟΛΦ

    • Vaggelisr8

      pesta re file …..katavathos oloi kseroun oti auto einai the best!!!alla opios then mporei na to ftasei leei lalakies.

    • freedoom1013

      Ξεκίνησε δυναμικά σαν μοντέλο, αλλά μετά θυμήθηκαν να το πλασάρουν και σε ευρύτερο κοινό, με αποτέλεσμα να κάνουν εκπτώσεις στα σπορ χαρακτηριστικά του, τόσο στυλιστικά όσο και σε κινητήρες.
      Για μένα roadster 2 θέσεων, κάτω από 200 άλογα δε νοείται κι όχι κάτι ΤΤ και SLK από 160 και 184. Ντάξει οι επόμενες εκδόσεις, με TTS, TTRS κτλ, τα σπάνε, αλλά τι να το κάνω που κάνουν μια περιουσία;;
      Α ρε S2000, you still lead the way.

    • μια φορά τα 10 χρόνια αυτοκίνητα σα το S2000!!!!

    • gkast79

      ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΡΩΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ …….

    • cfu

      δυστυχώς περασαν τα 10 χρονια και δεν εχει βρεθει αντικαταστατης του S2000 μακαρι να βγει κατι αναλογο,
      αλλα και να μην βρεθει δεν πειράζει  εχουμε το S2000 σαν μεταχειρισμένο,μια χαρα αστερι παραμενη,και απο ομορφιά σαν να βγηκε τώρα 

    • GT-86/BRZ/FR-S???
      θα μου πεις δε ξεκίνησε η καριέρα του κ θα το πούμε κορυφαίο?
      όντως αλλά έχει όλες τις περγαμηνές! για να γινει!
      θα δείξει!

    • cfu

      ναι αυτα,ανετα περνουν τη θεση τους,και με το σπαθι τους,αλλα ειναι coupe,για cabrio λεω,κατι αναλογο

      ας μην ξεκινισε η καριερα τους φενονται πως ειναι κορυφαία!!!!!

    • οντως αυτα θα ειναι τα νεα s αλλα σαν τον καυλοτικο ηχο που εβγαζε το s δν εχει κανενα…μοναδικοσ κινητηρας….στο 1λιτρο να βγαζει 120 αλογα κατι που δν εχει πετυχει καμια αλλη εταιρια με ατμοσφαιρικο μοτερ στα 2.000κυβικα…πραγματικα ειναι διαμαντι αλλα στισ μερεσ μας τα περισοτερα ειναι καμενα πρεπει να το ψαξεισ πολυ…

    • Sotiris2111

      απο τα καλύτερα comment so far!!! Αν και ελάχιστα σαν το s θα ξαναβγούν με τόσο ωμό χαρακτήρα!

    • johny

      ερωτας το S2000!!

    • cfu

      S2000 den tha pethani pote!!!!!! to apolyto “mikro” cabrio kai mixanima apolayseis

    • morgan

      τι να κανουμε ρε φιλε που πρεπει κα εμεις οι φτωχοι να αγορασουμε κανενα?τα αυτοκινητα ειναι για να μπορουμε να τα αγοραζουμε οχι να τα βλεπουμε στα περιοδικα…

    • freedoom1013

      Μαζί σου! Τα περιοδικά μας τρελαίνουν με τις σούπερ ντούπερ εκδόσεις που δοκιμάζουν και προμοτάρουν!
      Απλά εγώ προτιμώ ένα αμάξι άλλης κατηγορίας με πλουσιότερο εξοπλισμό, παρά ένα κατηγορίας ΤΤ με βασικό. Γιατί το ΤΤ θα είναι και πάλι ακριβότερο και εμένα δε θα μ’ άρεσε να το κυκλοφορώ όπως πλασάρεται στις πρώτες εκδόσεις.

  • ilikeyourcar

    Πολυ ομορφο αμαξι ηταν παντα αλλα μου βγαζει κατι σε “πουλαω μουρη”… χωρια του οτι ασπαζεται τη λογικη “να αρεσω σε ολους” οπως ενα golf πχ και για αυτο δεν εχει το σωστο τιμονι – στριψιμο…

    • Sotiris2111

      Ναι όντως καλό αμάξο γρήγορο αλλά ως εκεί…Οπως το είπες πουλάω μούρη!

  • johny

    Δε παν’ να το κανουνε ελαφρυτερο, αποδοτικοτερο και οτι αλλο θελουν, σπορ αυτοκινητο δε θα το κανουν

    • Σε αυτή την κατηγορία για να γίνει σπορ πρέπει να γίνει πισωκίνητο…και πισωκίνητο δεν θα γίνει ποτέ! Οπότε συμφωνώ, σπορ δεν θα γίνει!

    • Marios

      Λυπαμαι που θα σας ξενερωσω αλλα στο Top Gear το προσθιοκινητο ΤΤ εγραψε τον καλυτερο χρονο αναμεσα στην αντιστοιχη εκδοση RX8 και Αlpha Brera. Το ΤΤ ειναι ενα καλοζυγισμενο αμαξι, πολυ ασφαλες, με τρελα φρεναρισματα ακομα και σε στροφες με μεγαλη ταχυτητα και ειδικα αν εχει την ηλεκτρομαγνητικη αναρτηση δεν παιζεται!!!!  Τι να την κανω την πισω κινηση οταν μπορω να εχω ενα καλοστημενο προσθιοκινητο το οποιο ειναι και πιο ελαφρυ και πιο ασφαλες σε χιονια και βροχες.

    • cfu

      οι χρόνοι ειναι αχρηστοι,οπως ειχε πει και ο JC ειναι να δείχνεις στο χοντρο πλουσιο φιλο σου κοιτα ειμαι κατα 0.00000000001″ πιο γρηγορος απο σενα!!!!!το ΤΤ τουλάχιστον την ομορφια τις Alfa δεν την πιάνει(και το λεω εγω που αντιπαθώ την Alfa) και την οδηγική απόλαυση του rx8 μονο στα ονειρα του το πιάνει   

      το ΤΤ το λατρεύω κοιταζα να το αγορασω,αλλα…..

    • hellboy

       προσεχε τι λες !!!!!!!!!!!!!! καραδοκει ο Βενιζελος και θα σε θεωρησει εφοπλιστη!!!!!χαχα!!!

    • cfu

      lol γιατι δεν το έπιασα? 

    • hellboy

       για την προταση ” το ΤΤ το λατρεύω κοιταζα να το αγορασω”
      :)

    • cfu

      aaaaa μα και αυτο το ρημαδει 1.800 κυβικα!!!!
      ηταν και το 2010 που τα τέλη ηταν βαση παλαιότητας,και πανω απο 4-5 χρονών ηταν πολύ ακριβά. 
      ειχα βρει κατι ωραια quattro με τους 225 ιππους,με τη μαυρη οροφη…
      αλλα λεω 1.800 κυβικα,8-9 χρονών,δεν ειναι και πισω κινήσει αστο καλύτερα 
       

    • Marios

      1) Oι χρονοι δειχνουν ποσο καλα κρατηματα εχει ενα αμαξι και μαλιστα σε κανονικες συνθηκες οδηγησης το προσθιοκινητο ειναι καλυτερο απο το πισωκινητο γιατι ποιος καθετε να πεταει κολους στο δρομο οπως κανεις σε μια πιστα για να γραψεις καλυτερους χρονους?
      2)Στο top gear δεν γουσταρουν τα προσθιοκινητα οποτε ειναι ακυρο το comment οτι προμοταρανε το ΤΤ. Μαλιστα ενω το ΤΤ ηταν το καλυτερο στην πιστα και ειχε την καλυτερη συναρμογη, καλυτερη ποιοτητα κτλ, αυτοι ειπαν οτι προσωπικα την brera θα διαλεγανε παρολο που δεν θα το συνιστουσαν σαν αμαξι σε καποιον αλλο (επειδη ειναι πολυ αργο και αναξιοποιστο).
      3)Καγκουρια δεν ειναι ο χρονος στην πιστα, καγκουρια ειναι η πισω κινηση γιατι πεταω κολους κανω μπαντιλικια κτλ. Εγω γουσταρω ενα αμαξι γρηγορο, σταθερο, ασφαλες σε ολες τις συνθηκες (βροχη/χιονια) και αξιοπιστο. Το τελευταιο ΤΤ το ειχα και ειναι απο τα καλυτερα αμαξια για τα λεφτα που εχει. Ο κινητηρας του RX8 ειναι απαραδεκτος και ενω δεινεις λιγοτερα λεφτα για να το αποχτησεις σαν αμαξι, θα χασεις τα λεφτα σου σε βενζινες, λαδια, επισκευες και θα το πουλησεις και για 10.000€ στο τελος για απο μεταπωληση το αμαξι ειναι πατος. Οποτε το αμαξι ειναι καγκουρια.

    • αμα δεν ειχεσ rx-8 η δεν ειχεσ….μην μιλασ με αυτα που ακους….ναι θεσ να σου πω που εχεισ δικιο..ναι καιει λαδακι…οπως και ενα χοντα οπως και ενα μπεμπε…γιατι???γιατι στροφαρουν ψηλααα…σε επισεκυεσ τα λεφτα σου δεν θα χαλασεισ…τα πρωτα που ειχαν βγει μονο ειχαν καποιο προβλημα και στα 100χιλιαδεσ χλμ ηταν off αλλα το διορθωσαν…δευτερον πληρωνεις σημα για 1,3…και το αμαξι ειναι πολυ καλα στημενο..με κρατηματα και ωραια κατανομη!!!οσοι ειχαν rx-8 εχουν μεινει ευχαριστημενοι και ειναι και ενα παλικαρι εδω μεσα που ειχε αν μπε θα μιλησει και θα δεισ…τριτον τα tt καλα ειναι αλλα αγοραζουν πολλα χωραφια το quattro δεν προσαρμοζεται τελεια πανω τους…ενα καλο πισωκινητο μπορει να ειναι πολυ καλυτερο απο το ττ…και γενικα ενα πισωκινητο στημενο ειναι πολυ καλυτερο απο καποιο 4κινητο και καποιο μπροστοκινητο….και η audi…να ξερεις δεν μπορεσε ποτε να θεσει σε λειτουργια τον wankel κινητηρα….ενω η mazda που ειναι και καγκουρομαγκεσ το εκαναν και πολυ καλα μαληστα…μπορει να εχει καποια προβληματα αλλα διορθονονται σιγα σιγα…προσωπικα…χιλιεσ φορεσ προτιμω rx-8…

    • hellboy

      λυπαμαι που στο λεω αλλα το top gear ειναι απλα ενα σοου οχι κατι σοβαρο για να κρατησεις δεδομενα.καθως προοθουν οτι τους συμφερει..

    • όποιος κοιτάει αποκλειστικά τους αριθμούς χάνει την ουσία!!

    • johny

      Η εννοια σπορ δεν εχει τοσο σχεση ουτε με το ποσο κανει το 400αρι, ουτε με ποσα g στριβει, ουτε σε ποση ωρα γυριζει στη νορντσλαιφε.  Εχει να κανει με την αισθηση που δινει το αυτοκινητο στον οδηγο του και με το πως αλληλεπιδρα μαζι του.

    • sotos

      An pote ftasei se omorfia h Audi(adiafori ews asximi ektos apo a5) thn apistefti italiki finetsa ths alfa romeo, milame xana….
      p.s. Ford, Toyota, Nissan, Mitsubishi exw….

  • Mika

    Den nomizw pws ayto to teaser antiproswpeyei to neo TT, mallon pros to fhmologoumeno R4 h R5 paei…
    Alla kai pali,einai poly omorfo..
    Oso gia to TT, tha deiksei..Ypomonh…
    Ofeilei na einai poly kalo..

    • Marios

      Συμφωνω, μαλλον R5 or A5 συλλεκτικο quattro (οπως το Α1 quattro) η’ κατι αναλογο σε σπορτ sedan ειναι. Δεν ειναι TT αυτο.

    • Mika

      Etsi!
      ;-)