Η Nissan όπως ήταν αναμενόμενο παρουσίασε το facelift του Nissan 370Z στην έκθεση του Σικάγο. Οι αλλαγές είναι περιορισμένες με το νέο μοντέλο να διαθέτει ένα νέο εμπρός με φώτα ημέρας LED και πίσω προφυλακτήρα νέο κόκκινο ανακλαστήρα. Προστέθηκαν δύο νέες επιλογές χρωμάτων (Magma Red και Midnight Blue) και ανασχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών. Το πακέτο εξοπλισμού Sport, έχει επιπλέον κόκκινες δαγκάνες φρένων, νέες ρυθμίσεις στα αμορτισέρ και 19-ιντσών ζάντες αλουμινίου.

Μηχανικά τώρα, ο 3.7-λίτρων V6 κινητήρας αναβαθμίστηκε και αποδίδει 332 ίππους και συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό ή ένα επτατάχυτο αυτόματο.

Παράλληλα παρουσιάστηκε και η facelift έκδοση του 370Z Nismo, που φοράει ένα ένα υψηλής απόδοσης σύστημα πέδησης, 19-ιντσών ζάντες αλουμινίου και ένα αναβαθμισμένο σύστημα ήχου Bose με δύο επιπλέον ηχεία. Κάτω από το καπό ο ίδιος 3.7-λίτρων V6 κινητήρας αποδίδει 350 ίππους και 374 ΝΜ ροπής χάρη στο επαναπρογραμματισμό της ECU και την σπορ εξάτμιση.

Το Nissan 370Z 2013 θα αρχίσει να πωλείται στις Ηνωμένες Πολιτείες τον ερχόμενο Ιούνιο, με το ευρωπαϊκό ντεμπούτο να πιθανολογείται για την έκθεση της Γενεύης τον επόμενο μήνα.

[Πηγή: Nissan]

Δελτίο Τύπου

2013 Nissan 370Z Previewed at Chicago Auto Show – New Front Fascia and New Wheels Lead Enhancements

If it’s February in Chicago, it’s time for one thing – sports cars. Bringing a taste of hot performance to the Windy City winter, Nissan today debuted the revised 2013 Nissan 370Z on the floor of the 2012 Chicago Auto Show. The new Z®, which is scheduled to go on sale at Nissan dealers nationwide next June, features a number of enhancements designed to keep the legendary sports car fresh and exciting. For 2013, the Nissan 370Z will once again be available in Coupe, Roadster and NISMO Z configurations.

The updates for the new model year include:

  • Refreshed front fascia with vertical LED daytime running lights
  • Red reflector added to rear fascia (replaces previous black center cover)
  • Revised 19-inch aluminum-alloy wheels (Sport Package equipped models)
  • New 18-inch wheels for 370Z Coupe
  • Red-finished brake calipers (Sport Package equipped models)
  • Dark-finish fuel gauge trim
  • Euro-tuned shock absorbers (Sport Package equipped models)
  • And two new exterior colors – Magma Red and Midnight Blue

The NISMO 370Z also adds a new Bose® Premium Audio Package with two additional speakers and two subwoofers, premium gun metallic dark-finish 19-inch wheels, and Nissan GT-R style high-rigidity brake hoses and performance brake fluid. The NISMO 370Z does not adopt the new front fascia/rear reflector, Euro-tuned shocks or Midnight Blue exterior color.

“Since the original 1970 Z® was first introduced our goal has always been to keep the design moving forward. The changes for 2013, though subtle, go a long way in enhancing its dynamic appearance inside and out,” said Al Castignetti, vice president and general manager, Nissan Division, Nissan North America, Inc.

As in 2012, the 2013 370Z Coupe and 370Z Coupe Touring will each be available with a standard 332-horsepower 3.7-liter DOHC V6 engine and choice of 6-speed manual transmission or a 7-speed automatic transmission. The 2013 370Z Roadster and 370Z Roadster Touring will be offered with the same engine but with the 6-speed manual offered only with the Touring model (the 7-speed automatic transmission is available with both).

The Nissan NISMO 370Z, a tuner-Z® enthusiast’s dream, will once again cap off the lineup – offering racing-inspired exterior and interior styling, a specially tuned suspension and unique super-lightweight forged alloy wheels. Its 3.7-liter DOHC V6 engine is matched with an exclusive H-configured exhaust system design, muffler tuning and optimized ECM (Engine Computer Module) control – creating 350 horsepower and 276 lb-ft of torque. Only one transmission is available, a close-ratio 6-speed manual transmission with standard SynchroRev Match®, which allows rev-matched heel-toe-like downshifting.

Additional details on the 2013 Nissan 370Z will be available closer to the June on-sale date.

  • funster

    Αυτό το αμάξι, έχει κανει καλες πωλήσεις στον υπόλοιπο κόσμο ?
    γιατι στην Ελλάδα.. μηδενικές!
    Κ αναρωτιεμαι φταίει το μοντέλο ή η κατάσταση ?

    • loeb

      Ειναι συνδιασμος χρηματων που δεν εχουν πλεον για αγορα συν οτι εδω το πουλανε πολυ πιο ακριβα συν του οτι ο Ελληνας οταν δινει τα λεφτα καπου θα προτιμησει ενα πιο ισχυρο ονομα απο την Nissan καθως ειναι και λιγο παραπανω του πουλ μουρ. Τελος ειναι και οτι οι πιο πολλοι δεν εχουν και την πορωση για ενα τετοιο αμαξι αφου τις δυνατοτητες τους δεν τις γνωριζουν καν.

    • japan-3

      το ονομα το φτιαχνει τον προιον και το συγκεκριμενο ειναι σουπερ.αν ηταν 2λιτρο θα πουλουσε πολυ και εδω, η nissan παγκοσμιως εχει πολυ δυνατο ονομα με την  οικονομια της να σκιζει και με κορυφαια μοντελα σχεδον σε καθε κατηγορια

    • πανεμορφο πραγματικα..ωραιεσ ζαντες και αυτη η δυναμη θα λιωσει πολυ λαστιχο…μεσα ειναι και γαμο εχει και paddles..κομπλε..εξω πουλαει αρκετα εδω με τον 3,7 σκεψου θες χιλιαρικο για σημα και τρελη βενζινη δν συμφερει…εξω πουλαει και το αδερφακι του το infiniri g37.. http://www.youtube.com/watch?v=G5-xPfY19_s    http://www.youtube.com/watch?v=Fi91d4_d-Sc&feature=related 

    • japan-3

      ειναι ενα απο τα καλυτερα fun to drive αυτοκινητα στον κοσμο.αμερικη και αλλου πουλαει πολυ.ειναι καταπληκτικο κουπε και στα συγκριτικα που κανουν σπανια ¨χανει¨

  • thor

    αν έιχε στην μασκα 4 κυκλους ή μια προπελα ή αστρο θα πωλουσε τρελά , αλλα είναι τιμιο Nisaan , o κλασικος ο μ@Λ@Σ που αγοραζει τετοια  ροουνστερ τα σνομπάρει

    • japan-3

      εχω την εντυπωση πως αυτο που λες δεν ισχυει οσο παλιοτερα,απλως εχουμε συνηθισει τη nissan,vw,toyota,honda,ford να βγαζουν και καθημερινα οχηματα για ολους μας,ας η mercedes στις θεσεις αξιοπιστιας ειναι τραγικα κατω…

  • Panos225

    Εχει καταντησει η Nissan (γιατι περι καταντιας προκυτε) να κανει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ αναβαθμισεις και μικρες αλλαγες στα μοντελα της λες και ειναι superbikes που καθε χρονο (λογω αγωνων το κανουν εκεινες) βαζοντας νεες χαρτογραφισεις,αλλες-νεες-εξατμισεις και οτι αλλο μπορεις να φανταστεις (απο πιο ελαφρες βιδες,πιο δυνατες δαγκανες φρενων και παραλληλα πιο ελαφρες) και τα παρουσιαζουν ως νεα μοντελα,με αποτελεσμα εσυ που περσυ στεριθηκες τοοοοσα  για να μαζεψεις λεφτα και να παρεις αυτο που ονειρευεσαι,φετος να κοστιζει τα μισα απ οτι το πηρες.Χασημο οι εταιριες εχουν,γιατι απλα ο κοσμος ΔΕΝ μπορει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ να περνει την νεα εκδοση.Σ αυτη την περιπτωση καλα κανουν οι γερμανοι(και κατέπεκταση ολοι οι ευρωπαιοι κατασκευαστες αυτοκινητων) και δεν μας τα πριζουν καθε χρονο με τις ανανεωσεις τους.Αλλο καθε 4 με 5 χρονια και οταν γινει το facelift και αλλο καθε χρονο!!!!!

  • japan-3

    κανεις μεγαλο λαθος και θα συμφωνησουν και οι φιλοι της γερμανικης σχολης νομιζω οτι συγκεκριμενα η nissan αλλαζει πολυ αργα τα μοντελα της(και εδω δεν χωραει υποκειμενικη κριση αλλα ειναι γεγονος).το προηγουμενο micra ηταν στην αγορα 9 χρονια,το 350z 7 χρονια,το qashqai διανυει το 6 ετος,το note ειναι ακομα παλιοτερο,το χ trail στα 6 χρονια,το patrol ειχε πανω απο μια 10ετια,το pathfinder παρουσιαστηκε το 2004-2005 kai akoma δεν αλλαξε μοντελο,διανυει το 7 δηλαδη!!!!!!!!!!ok στα 3-4 χρονια ολες kanoυν facelift,δες λιγο το passat,to golf,η ακομα ακριβοτερα οπως την bmw 7,thn allazoυn kaθe tria xronia.το μεγεθος εδω ειναι μετρησιμο(ετη)και οχι υποκειμενικο.μπορεις να ελεγξεις να δεις αν εχω δικιο η αδικο γιατι ενας απο τους 2 μας εχει κανει λαθος.

    • Panos225

      Δεν εννοω στα ταπεινα της μοντελα οπως ανεφερες,αλλα για δες και μην πας παρα εξω,αλλα εδω μεσα στις σελιδες του autoblog.gr, ποσες φορες εχει κανει αναβαθμιση στο GT-R;;;Καθε χρονο (σχεδον). Και δεν νομιζω το 370Ζ να ηταν παραπανω απο 1 με 1,5 χρονια στην αγορα απ την ημερα που πρωτοπαρουσιαστικε ωστε να ηθελα αναβαθμιση και αμεσως αμεσως να χασει αξια το ”προιγουμενο” 370Ζ (δεν μιλαω για το 350Ζ).Και γενικα οι Ιαπωνικες εταιριες την αναβαθμιση ή το φρεσκαρισμα (fecelift) το κανουν αρκετα πιο συντομα απ τις Ευρωπαικες.
      Τελος παντων,αποψη μου ειναι.

    • loeb

      Εμενα παλι μου φαινεται μεγαλο πλεονεκτημα οταν θα ειμαι υποψηφιος αγοραστης να μου βγαλει το αναβαθμισμενο μοντελο. Αφου την τεχνολογια την προχωραει για πιο λογο να περιμενω 4 χρονια?
      Μακαρι να γινοταν με ολα τα αμαξια αυτο να εχουμε τοσο συχνα βελτιωμενα αμαξια. Και κουραστικο ειναι επειδη ασχολεισαι με την αυτοκινηση καθημερινα αν δεν το εκανες θα πηγαινες να παρεις το αυτοκινητο που θα σου εκανε στα δικα σου στανταρ και στα δικα σου δεδομενα χωρις να σκεφτεις το ποσες σελιδες εχουν γραφτει, ποση διαφημιση εχει πεσει! Θα το παρεις γιατι θα αρεσει σε εσενα πρωτα απο ολα. Οσο για την αξια που θα χασει μην γελιομαστε απο εδω και περα με την πεινα που θα πεσει στην χωρα μας θα περνεις ενα αμαξι και θα το παντευεσαι για αρκετα χρονια. Δεν θα σε συμφερει να το κρατας 1,2 χρονια και να το πουλας οποτε η αξια του δεν θα σε νοιαζει και τοσο αν ειναι 1000 ευρω πανω ή 1000 ευρω κατω.

    • Panos225

      Αγαπητε,δεν εννοω οτι το να χανεις μερος της αξιας του αυτοκινητου σου λογω αναβαθμισης ειναι ΜΟΝΟ Ελληνικο προβλημα,αλλα και διεθνες,διοτι δεν πωλειτε μονο στην Ελλαδα το εν λογω μοντελο.Εαν κρατησει το μοντελο 7 χρονια και το εχεις παρει την πρωτη χρονια και εχεις δωσει αρκετα λεφτα,οταν καποια στιγμη στα 10 ή και στα 8 χρονια πας να το δωσεις (ξαναλεω,οχι στην Ελλαδα με αυτα που ισχυουν σημερα) θα εχω χασει-εχεις χασει αρκετα απο το αρχικο ποσο που θα εχουμε δωσει λογω των πολλων αναβαθμισεων.Ειναι πρωτα πρωτα κακο για την εταιρια γιατι ενω αναβαθμιζει το μοντελο της,το προ’ι’γουμενο λογικα το υποτιμα. Και δεν δεχομαι οτι ΔΕΝ μπορουσε να βαλει απο περσυ φωτα LED στον προφυλακτηρα γιατι αν το παρουμε βαση Ευρωπαικης νομοθεσιας,τα φωτα ημερας πρεπει να υπαρχουν στον βασικο εξοπλισμο καθε αυτοκινητου που εισαγεται ή παραγεται στην Ευρωπαικη αγορα απο το 2010! Οσο για την ιπποδυναμη,νομιζω οτι αυξηθικε κατα 1 μολις PS απο 331 σε 332 στην βασικη εκδοση.Και αν ειναι να κανει τοοοοσο ντορο για 1 μολις PS,για ανασχεδιασμενες ζαντες, για δυο φωτα LED, για 2 καινουργια χρωματα και για το νεο πισω φως ομιχλης στην βασικη εκδοση,τοτε ναι,χαλαλι της η νεα εκδοση που με περιφανια παρουσιαζει,τι να πω,τα συμπερασματα δικα σας!!!

    • loeb

      Μα φιλε μου και μονος σου το ιδιο λες. Πως θα υποτιμησει ενα αυτοκινητο που του εχει αυξηση κατα 1ps την υποδυναμη που προφανως θα γινε απο κατι που ισως να τους ειχε διαφυγει και να μπουκωνε λιγο την εξατμιση ή κατι απειροελαχιστο για να τους δωσει ενα μονο αλογο. Σαφως και ειναι θεμα μαρκετιγκ για να ανταγωνιστει τις εταιρειες αλλα τον καταναλωτη δεν τον επηρεαζει καθολου. Και δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο να θεωρειται σωστο να αλλαζουν τα αυτοκινητα καθε 2-3 χρονια στην Ευρωπη. Για να το αλλαξει καποιος ή θα πρεπει να εχει απογοητευθει ή θα πρεπει να μην μπορει να το συντηρει ή θα του εχουν ερθει ξαφνικα λεφτα που δεν τα υπολογιζε πριν 2-3 χρονια ή θα το στουκαρε και θα θελει να το ξαναπαρει καινουριο και οχι να το εχει φτιαξει. Ολοι αυτοι ειναι παραγοντες που τον καταναλωτη που εχει παρει αυτο που του αρεσει δεν θα τον επηρεασουν οποιαδηποτε μαρκα και να αγορασει. Και οπως ειπες δεν κοστιζει και πολλα στην εταιρεια που το κανει μονο κερδη θα της αποφερει.
      Απλα να σου υπενθυμισω οτι αυτα που περναμε σαν χωρα τα παθαμε με λαθος σκεπτικο και νοοτροπια υπερκαταναλωσης. Δεν ειμασταν θωρακισμενοι απεναντι στους Παγκοσμιοτες μας βρηκαν εβαλωτους και μας χτυπησαν. Εννοια σου ομως και θα παρουμε κι αλλους μαζι. Αν σκεφτονται οπως σκεφτομασταν κι εμεις τοσα χρονια απλα θα τους γινει ακομα πιο δυσκολο. Σκεψου και μονο σαν κινηση ποσο λαθος ειναι καποιος να παρει ενα αμαξι και επειδη βγηκε ενα καινουριο με καινουρια φαναρια και καμια 10αρια αλογα να το πουλησει για να παρει το καινουριο. Εμενα αυτο δεν μου φαινεται καθολου λογικο ακομα και αν ζουσα στην Ευρωπη και επαιρνα 4 χιλιαδες ευρω το μηνα δεν θα το αλλαζα γιατι τωρα ξερω οτι με αυτα που εγιναν θα πρεπει να ειμαστε 10 φορες πιο προσεκτικοι σε οτι κανουμε. Η αληθεια ειναι οτι και πριν απο ολα αυτα το ιδιο θα εκανα απλα τωρα εχω και τις αποδειξεις

    • Panos225

      Υποτιμας το προιγουμενο οταν βγαζεις το επομενο καλυτερο απ το προιγουμενο.
      Εαν ασχολησε με τις μοτοσυκλετες,δες τα 600αρια,τα 750αρια και τα 1000αρια και θα καταλαβεις τι εννοω.Το ταδε μοντελο της δεινα εταιριας ΜΥ 2010 με το ΜΥ 2011 και το ΜΥ2012 λογω μικρων βελτιωσεων σε:φρενα,αυξηση ιπποδυναμης κατα 1 εως 3ps κτλ και ενω εξωτερικα μπορει να ειναι ιδιο(αντε να αλλαζουν οι καθρεφτες),αμεσως αμεσως το μοντελο που εχεις παρει περσυ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟ!!!.Οταν μετα απο 3 ή 4 χρονια πας για ανταλλαγη και αγορα καινουργιου εχεις χασει το 1/2 των χρηματων σου.Αυτο ανεφερα ως παραδειγμα που ΔΕΝ θα επρεπε να κανουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες.
      Δεν μπορεις να με καταλαβεις,δυστυχως.

    • loeb

      Μα για να σε καταλαβω βαζω τον ευατο μου σαν να ειχε παρει το 370Z πριν ενα χρονο. Πιστευεις οτι θα με ενοιαζε αν εχει βγει το καινουριο με αλλαγμενα φαναρια και 1ps παραπανω? πιστευεις οτι θα εδινα 75000 ευρω και μετα απο 1,5 χρονο που το αμαξι θα εκανε 55000 θα ξαναεδινα αλλα 25000 για να παρω το καινουριο? Ξερεις κανεναν στην Ελλαδα που θα το εκανε αυτο εκτος απο ξεπλημα χρηματος? Δηλαδη να πηγαινει για 1 χρονο στην δουλεια τσαμπα για να εχει 1ps παραπανω και αλλαγμενα φαναρια. Το παραδειγμα με τις μηχανες ειναι διαφορετικο καθως οι τιμες τους δεν πλησιαζουν στην καμια αυτες ενος καμπριο αυτοκινητου τετοιας κατηγοριας. Ειναι σαν καποιος να εχει παρει καθε φορα που βγαινει καινουριο i phone μονο και μονο για να εχει τεχνολογια αιχμης. Τωρα που θα πεσουν οι μισθοι στα 400 και 500 ευρω ποσοι θα αλλαζουν καθε χρονο κινητο τετοιας αξιας και χωρις επιδοτηση? Οι εταιρειες επιμενω καλα κανουν και δεν με νοιαζει κι αν μπαινουν μεσα. Πελατης ειμαι και θελω το καλυτερο. Ι phone 3gs περσυ αν το αγοραζε καποιος και i phone 4 αν το αγορασει καποιος μετα απο 1 χρονο. Θα απολαυσει τις ακομα και μικρες βελτιωσεις. Απλα τα πραγματα…

    • japan-3

      το patrol και το pathfinder δεν ειναι καθημερινα μοντελα,ουτε το 350 z,κοστιζουν μια περιουσια.τωρα δε νομιζω αν αλλαξει η εξατμιση στο 370 z να πεσει στο προ-facelift η τιμη του κατα το μισο και στο κατω κατω η τεχνολογια προχωρα και ειναι καλο να αναβαθμιζονται τα αυτοκινητα(αυτη ειναι αποψη μου και ειναι υποκειμενικη).δεν ειναι υποκειμενικο το γεγονος ομως, αλλα οπως σου ειπα ειναι μετρησιμο,οτι η nissan αλλαζει πολυ αργα τα μοντελα της και αυτο ειναι μετρησιμο…