Το υπουργείο Οικονομικών μπορεί να μας λέει ότι είχε αύξηση εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας, αλλά μάλλον δεν μας είπε όλη την αλήθεια.Σύμφωνα με την Ημερησία έως την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου του 2012, περισσότεροι από 365.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (115.000 περισσότερες από τις αρχικές εκτιμήσεις) κατέθεσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους προκειμένου να γλιτώσουν από τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας, αλλά και τα πολύ υψηλά τεκμήρια διαβίωσης.


Οι καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας έσπασαν κάθε ρεκόρ καταγράφοντας αύξηση 114% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010 όταν κατατέθηκαν 170.000 πινακίδες. Τέλος, σε σχέση με το 2009 η αύξηση στις καταθέσεις πινακίδων ανήλθε σε 63,6% καθώς τότε τα “πράσινα τέλη” οδήγησαν σε προσωρινή ακινησία 210.000 οχήματα.

Μέσα σε 3 χρόνια 745.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους τη στιγμή που στην αγορά το αντίστοιχο διάστημα έχουν εισέλθει σε κυκλοφορία 459.818 οχήματα και έτσι 285.182 οχήματα βγήκαν εκτός κυκλοφορίας τα τρίτα τελευταία χρόνια.

Το νούμερο αυτό αυξάνεται κατακόρυφα αν συνυπολογίσει κανείς πως στα 3 τελευταία χρόνια οδηγήθηκαν στα Κέντρα Ανακύκλωσης της Εναλλακτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδος 310.000 οχήματα. Οπότε περίπου 600.000 οχήματα έχουν τεθεί εκτός κυκλοφορίας από το 2009 έως και το 2011.

Στην Ελλάδα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία το 2011 κυκλοφορούσαν 6.340.000 οχήματα και οι ιδιοκτήτες των οποίων κατέβαλαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2011, ενώ για το 2012 σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία μόλις 5.900.000 κάτοχοι οχημάτων κατέβαλαν το ποσό που τους αναλογεί για τα τέλη κυκλοφορίας της χρονιάς που διανύουμε.

Οπότε 440.000 κάτοχοι οχημάτων δεν κατέβαλαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2012. Αν, ωστόσο, συνυπολογιστεί πως το 2011 κατατέθηκαν 365.000 πινακίδες κυκλοφορίας και οδηγήθηκαν στα κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ 108.068 οχήματα τότε εύκολα επιβεβαιώνονται τα επίσημα στοιχεία καθώς οι ακριβείς αριθμοί προκύπτουν μαζί με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα.

Εάν παρέμεναν σε κυκλοφορία 6.3 εκατ. οχήματα τα κρατικά έσοδα θα αυξάνονταν 8% βάσει της αύξησης στα τέλη, με δεδομένη, όμως, την “απόσυρση” από την κυκλοφορία 440.000 οχημάτων τα έσοδα από τα τέλη θα “προσγειωθούν” στο 1.1 δισ. ευρώ αντί 1.2 δισ. ευρώ.

[Πηγή: Ημερησία]

  • Mika

    Kai pou eisai akoma……
    ;-)

  • με απλα λογια αν ειχαν τα τελη σε απλα τιμια λογικα και ανθρωπινα νουμερα οχι μονο 8α ειχαν +πολλα μυρια!!!!! αλλα και τον κοσμο ελαφρωσ χαρουμενο!!!!!!!!
    υ.γ προσωπικα μετα την δουλεια οταν εμπαινα στο αυτοκινητο και ειχα λιγη ορεξη τα ξεχνουσα ολα!!!!!! τωρα με το που μπαινω συνεχιζω να κανω υπολογισμουσ γιατι αμα το ΄΄σπασω΄΄ λιγο θα καψει τοση βενζινη….και αμα και αμα και αμα………..2-3 απολαυσεισ εχουμε και σιγα σιγα μια μια μασ τισ παιρνουν……

  • MitsosDaBest

    Να μαντέψω πως το 70% ήταν από 2000 κυβικά και πάνω… =Ρ

    •  mhn το λεσ δημητρη!!!!!! εχω φιλαρακι που ειχε corrola 1.4 kai meganne CC 1.6 η γυναικα του…και παρεδωσε τισ πινακιδεσ απο το corrola!!!!πολλοι ειναι αυτοι που κουτσα στραβα τα εβγαζαν περα με 2 αμαξια(μικρου κυβισμου) αλλα πλεον δεν μπορουν!!!!! απλα σιγουρα ειναι και οπωσ λεσ και πολλοι ΄΄μεγαλοι΄΄ που πλεον δεν αντεχουν τα πολλα κυβικα!!!!

    • MitsosDaBest

      Ναι, στο υπόλοιπο 30% άφησα αυτούς που δεν μπορούν να συντηρήσουν πια ούτε μικρού κυβισμού αμάξια… =)

    • nikxan1

      δημητρη, δεν ειναι ετσι οπως το λες.
      το να εχεις 2λιτρο, δεν ειναι πονος. ναι οκ, εχει πολλα τελη, εκει συμφωνω, οταν τα εδωσα, πονεσα τοσο οσο δεν φανταζεσαι. ουτε η ασφαλεια ειναι πονος, ουτε η βενζινα, ουτε τα σερβις. ενα διλιτρο σε σχεση με ενα 18αρι, δεν εχει διαφορες στα σερβις, και μην σου πω οτι ορισμενα 2λιτρα, καινε και λιγοτερο απο ενα 18αρι.
      ο μεγαλος πονος πλεον, ειναι τα τεκμηρια. εκει ειναι το θεμα, οτι αμα εχεις 2λιτρο, σε θεωρουν αλ-θανι. δεν θα ειχα προβλημα να κρατησω πινακιδες, ουτε να πληρωσω τελη για αλλη μια χρονια, προκειμενου να εχω τ’αμαξακι μου. αλλα 9000 που πρεπει να δικαιολογησω πλεον, δεν μου βγαινουν. οχι λογω ΜΗ δυνατοτητας να το συντηρω, αλλα διοτι τα δηλωθεντα εισοδηματα μου δεν δικαιολογουν 9000€. και φανταζομαι, δεν ειμαι ο μονος με αυτο το προβλημα, πολυς κοσμος θα εχει θεμα. πχ ενας ανθρωπος που ξερω, ειναι συνταξιουχος των 750€, εχει ενα αμαξι 1400 κυβικων, και παλι με τα νεα τεκμηρια, εχει προβλημα. και ειναι συνταξιουχος, μετρημενα κουκια δηλαδη, δεν μπορει να φοροδιαφυγει. αστο φιλαρακο, οταν αυτοι που νομοθετουν, εχουν ευκοιλια αντι για εγκεφαλο, τετοια κουφα αποτελεσματα εχεις.

    • Τα τεκμήρια τα έκανα μόνο και μόνο για να εισπράξουν απο όλους φόρους. Μια χαρα τα λες Νικόλα!

  • δε ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εγώ θετικό το βρίσκω να φεύγουν παλιά αυτοκίνητα κ να αποσυμφορείτε λίγο η κίνηση στους δρόμους!!
    είχαμε φτάσει κάθε οικογένεια να έχει τόσα αυτοκίνητα όσα κ τα μέλη της (το ίδο κ η δικιά μου, ειχε 4, έχουμε 3)…
    ορίστε κ link…
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_vehicles_per_capita

    οκ, καταλαβαίνω ότι είναι τα εξοντωτικά οικονομικά δεδομένα που γίνεται η κατάθεση πινακίδων…
    αλλά…

    • Anonym0us

      Συμφωνω απολυτως,το ιδιο ακριβως σκεφτομουν ,οτι ναι τα μετρα αυτα ειναι αδικα,υπερβολικα,οριζοντια,αναποτελεσματικα,αλλα τουλαχιστον βγαινει ενα θετικο απο ολη αυτη την ιστορια,τελος στις υπερβολες που ειχαμε εως τωρα.

    • freedoom1013

      Πονεμένο ζήτημα θίγεις gazokiller γιατί η αποσυμφόρηση των δρόμων είναι και θέμα οδηγικής συμπεριφοράς, ποιότητας των δρόμων κτλ..
      Το κακό είναι όπως λέει κι ο babinos ότι με τ’ υπάρχοντα μέτρα και ο κόσμος είναι δυσαρεστημένος και η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο. Επίσης ΣΙΓΟΥΡΑ ΗΞΕΡΑΝ (και οι Έλληνες πολιτικοί και η Τρόικα) ότι η αύξηση των τελών θα οδηγούσε εδώ πέρα, αλλά φαίνεται πώς κάποιοι προτιμούν χαζά μέτρα χωρίς να σκέφτονται τις μακροπρόθεσμες συνέπειες.
      Τουλάχιστον το μέτρο της απόσυρσης βοήθησε στην απομάκρυνση πολλών παλιών αυτοκινήτων και στην αγορά νέων, με λιγότερους ρύπους και ευνοϊκότερες συνθήκες για την τσέπη του καταναλωτή. Απλά όποιος θέλει να κάνει την υπέρβαση να πάρει ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερου κυβισμού από 1.6-1.8LT, (γιατί έτσι μας ανάγκασαν να θεωρούμε την αγορά ενός 2LT) θα πρέπει να το ξανασκεφτεί.

    • gkast79

      ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΑΛΙΑ . ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2.0 ΚΥΒΙΚΑ .ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ , ΠΟΥ ΠΑΛΙΑ ΕΙΧΑΝ ΜΟΝΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΕΣ ΜΕ ΤΡΙΕΤΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΥΨΥΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ .
      ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ  ΠΟΙΑΝΕΙ Η ΨΥΧH ΣΟΥ !!!!!!!

    • Mika

      Symfwnw, apo syzhthseis me gnwstous mou, klp, pou exoun dwsei pinakides, einai sxetika kainouria aytokinhta, megalou kybismou, ki oxi anagkastika panakriba SUV, alla kai Grand Vitara 2.4, Mazda Cx7 2.3, 3.0 Ford Maverick,klp..

    •  des απο την μια συμφωνω μαζι σου αλλα απο την αλλη διαφωνω….
      προχθεσ που ειχα συζητησει με εναν φιλο (43χρονων) μετα απο ενα τροχαιο ενοσ γνωστου …ειπα την κλασικη κουβεντα….δεν βαριεσαι λαμαρινεσ ειναι!!! ολα γινοντε!!!!!!!
      και αυτοσ ξερεισ τι μου ειπ????
      κοιτα εγω εχω ενα OPEL ASTRA 1.4 toy 1996…..το εχω τζιτζιλονι !!!!!!! αυτο στην αγορα τωρα με το ζορι πιανει 1500ευρω!!!!! αλλα και στη δουλεια με παει ….και τισ βολτεσ με την οικογενεια θα κανω….ειναι το ΄΄δεξι΄΄ μου χερι!!!!!αμα το δωσω ειπε για αποσυρση σε περιπτωση που με χτυπησουν…θα παρω 500!!!!!!! με 500 απο αυτα που σε ειπα δεν μπορω να κανω τιποτα……και θα με βαλουν σε ενα τρυπακι αφου δεν εχω λεφτα στην ακρη….η να ταλαιπωρηθω με τα ΜΜΜ η να φεσωθω 10.000 το λιγοτερο σε μια τραπεζα………(κλεινω την παρενθεση)
      τωρα καπωσ και ετσι πιστευω γινετε και με τα τελη!!!!!!!! για 800-1200 ευρω πολυσ κοσμοσ εχει χασει ενα ΄΄εργαλειο΄΄ του….
      και αυτο που λεσ για τισ οικογενεισ με 3κ4 αμαξια……απο την στιγμη που μπορουν να τα συντηρουν γιατι οχι?????
      αποψη μου το μποτιλιαρισμα ναι μεν ευθυνεται απο τα πολλααυτοκινητα…αλλα σκεψου αν ειχαμε παιδεια (που να το αφηνεισ,πωσ να οδηγασ,πωσ να συμπεειρφερεσαι στο δρομο) δεν θα ηταν τοσο τραγικα τα πραματα….

    • μωρέ κ παιδεία να είχαμε, δυστυχώς έχουμε σκατά ρυμοτομία που πάλι όπου βρίσκαμε θα το αφήναμε…
      κ εν μέρη συμφωνώ ότι από τη στιγμή που μπορούσαμε να τα συντηρήσουμε καλά τα είχαμε…
      αλλά αν είχαμε σωστά κ αξιόπιστα ΜΜΜ δε θα χρειαζόντουσαν τόσα σε κάθε οικογένεια!!
      εν ολίγοις πάνω κάτω τα ίδια λεμε!!

    •  apla ξεριε γιατι το λεω???
      βλεπω οτι πχ ο αλλοσ για να μην περιμενιε το φαναρι το περναει με κοκκινο και κλεινει ολην την διασταυρωση και να το το μποτιλιαρισμα……..θελει να παρει τσιγαρα η ναπεταχτει σε ενα μαγαζι??? κοτσαρει τα αλαρμ και στα @@ του ολα!!!!!!!!!!! θελει να παρκαρει θα το βαλει σε στροφη να μην χωραει το λεωφορειο-φορτηγο και στα παπαρια οτυ!!!!!!θελει να κνει χαλαρη τσαρκα?? πιανει την αριστερη και στην κοσμαρα!!!! στα @@ του ολοι οι αλλοι!!!!!! γινετε τροχαιο στη δεξια λωριδα??? ε οι αλλεσ 2 θα φρακαρουν γιατι ο ελληνασ θελει να δει και να παρει τηλ τον ξαδερφο-φιλο-γκομενα να πει τι τροχαιο ειδε!!!!!!!θα κανει ενα τροχαιο υλικων ζημιων στη μεση του δρομου???? θα κατεβει θα πιανει τα μαλλια του καιθα λλεει περιμενω την τροχαια!!!!!!! και οταν η τροχαια θα ερθει θα του πει καντε τα αυτοκινηταστην ακρη…και πειτε μα στι συναιβει!!!!!
      καθε φορα που πεφτω σε μποτιλιαρισμα ενασ τετοιοσ λακαμασ εχει προηγηθει!!!!!!!!!!!!!!!
      εξαιρουντε οι πορειεσ !!!!!!!! που εκει ειναι αλλο 8εμα!!!
      παντωσ εχω παρατηρησει οτι λεμε τα ιδια…απλα με αλλα λογια!!!  LoL LOL LOL

    • nikxan1

       δεν εχει σχεση αυτο που λες ρε κιλλερ με τα πολλα αυτοκινητα.
      ας εχεις στην κατοχη σου 15 αυτοκινητα.
      με ΕΝΑ μονο μπορεις να μπεις στην πολη, οχι και με τα 15 ταυτοχρονα, ουτε με 3.
      με ενα θα μπεις.
      3 αυτοκινητα εχω στην κατοχη μου, 3 !!!!!!
      οταν ηθελα να μπω στην πολη, επαιρνα το ενα μονο, οχι και τα 3. εφοσον μπορουσα να τα συντηρω ευκολα, και να τα δηλωνω και τα 3 ανετα, ποιον ενοχλουσα???
      θεωρουν ευκολοτερο να φορολογουν θανατηφορα ενα αυτοκινητο, για να κοψουν τα ποδια των ανθρωπων, να μην εχουν ενα ορωτης αναγκης εργαλειο για την προσωπικη τους ζωη και το σπιτι τους.

    • Sijune

      Με ενα θα μπεις στην πολη αλλα τα αλλα 2,3,15 αυτοκινητα θα πιανουν χωρο στο πεζοδρομιο,αν εχει ο αλλος προσωπικο γκαραζ η πιλωτη αλλαζει το πραγμα εκει.Αν δεν εχει ομως τι γινεται?

      Ο killer ,νομιζω,οτι δεν αναφερεται σε περιπτωσεις ενος ατομου που εχει 2-3 αυτοκινητα,που μπορει να τα συντηρει/δηλωνει η να τα εχει για τη γκαυλα του που λεει ο λογος,Αλλα σε οικογενειες που ειχανε μαθει να εχουν περισσοτερα αυτοκινητα απο οσα πραγματικα τους χρειαζονταν,και μαλιστα με δανεικα,εκτος καποιων εξαιρεσων.

      Στην Ελλαδα,οπως ξερουμε,υπηρχε μια περιοδος οπου οι τραπεζες εδιναν πολυ ευκολα δανεια,μπορουσε και η κουτση μαρια που ηταν ανεργη η χωρις καθολου εισοδημα να βγαλει αυτοκινητο,το εγραφε στο ονομα του μπαμπα,του θειου,του παππου,το εβαζε γραμματια η δοσεις για  5-6 χρονια κ ηταν ζαχαρη,πληρωναν οι αλλοι για παρτη της.

      Στην Ελλαδα,θελησανε καποιοι μισθοσυντηρητοι να το παιζουνε απλες και εχοντες,περναγε το παιδι στο πανεπιστημιο,να το βγαλουμε αμαξι το παιδι απο τα 19 χρονων,κριμα ειναι,πως θα πηγαινει βολτες τη γκομενα,ξινιζε η γυναικα να πηγαινει στη δουλεια με το ΜΜΜ,να τη βγαλουμε ενα αμαξι την κυρα να μην ταλαιπωριεται,κριμα ειναι.Καθοτανε μια στραβη,εχανε ο ενας τη δουλεια του η του μειωναν το μισθο,δεν μπορουσαν να πληρωνουν 3 αυτοκινητα,τους φταιει κανενας μετα εαν εχουν κουκουτσι μυαλο?

      Τελειωσανε αυτα που ξεραμε,ενα αυτοκινητο για βολτες,ενα για μεσα στη πολη,ενα για τα ΣΚ,πιο συχνα αλλαζανε αυτοκινητα παρα πουκαμισα.

    •  ακριβώς αυτό εννοώ!!
      ευχαριστώ!

  • JohnnyXP64

    i photo einai apo tin poli mou to Volo, xaxaxaxaxaxa
    mia apo autes einai kai tou patera mou :P
    min fantastite ena xontaki eixe o kaimenos alla me tamio anergias oute 1.400cc den mporei na sintirisei!
    akoma perimenei na vgei stin sintaxi!!!!!

    anti na sintiroun oi goneis ta paidia stin Ellada simvenei to anapodo gia poly kairo tora!!!

    malakes vouleutes!

    • Tsou Kostas

      στον βολο μενεις Γιαννη?
      ειναι η Γυναικα μου απο εκει και ερχομαι συνεχεια, μενουμε στην μποτσαρη απεναντι απο το βενζιναδικο.

    • JohnnyXP64

      oxi eimai exoteriko pleon!
      apo volo omos eimai!
      emena konta parko iolkou, pou itan-einai to “steki” xiliadou!
      meta allaxa polis poles k tora eimai exo. cyprus

      :)

  • hellboy

    το εχουμε πει 1000φορες το εχουμε γραψει για το τι κανουν προφανος μυαλο δεν εχουν να κατα λαβουν γιατι παραδιδουν πινακιδες  ο κοσμος πιθανων αυτοι που τα ψηφηζουν ζουν στον κοσμο τον δικο τους και το νουμερο αυτο 365.000 θα συνεχιζει να μεγαλωνει μεχρι να κυκλοφορουν  μολις 100 αυτοκινητα σε ολη την ελλαδα……

    • loeb

      Εγω ειμαι της αποψης οτι και μυαλο εχουν και ξερουν που οδηγουν τα μετρα. Το θεμα ειναι ο καθενας μας να αναρωτηθει για ποιο λογο τα παιρνουν. Προδοσια πειτε το ή οτι αλλο θελετε αλλα μια χαρα το ηξεραν οτι δεν θα αυξησει τα εσοδα και παρολα αυτα τα εφαρμοσαν. Δεν ειναι τοσο αφελης οσο θελουν να μας τους παρουσιασουν τα ΜΜΕ και οι Ευρωπαιοι εταιροι. Και επειδη ενας που γνωριζει οτι τα μετρα δεν θα αποδοσουν και τα εφαρμοζει πρεπει να λογοδοτησει στον λαο. Γιατι μετα θα εχει ως ελαφρυντικο οτι εκανε λαθος και δεν θα δικαστει ποτε.
      Μακαρι να το καταλαβουμε ολοι μας οσο τον δυνατον πιο γρηγορα γιατι μονο ετσι θα αντιδρασουμε. Με το να λεμε οτι εκαναν λαθος και δεν μπορουν να μοιρασουν σε δυο γαιδουρια αχυρα φτασαμε να τους συγχωρουμε για 30 χρονια. Τωρα πρεπει να λογοδοτησουν για ολα αυτα που εκαναν που δεν ηταν αφελης ή λαθος επιλογες αλλα στοχευμενες να μας φτασουν στο γκρεμο που βρισκομαστε σημερα.

    •  http://xemandrios1.blogspot.com/2012/02/httpanoixti-matiablogspotcom201112blog.html

    • gkast79

      ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ!!! ΕΥΓΕ

    • Tsou Kostas

      επιτηδες το κανουν και εχω αρχισει να ψιλιαζομαι και το γιατι. Μιας και τα λευτα τους δεν προκειτε να τα παρουν οι ξενοι, αλλα ουτε και να μας διωξουν τους συμφερει, αναγκαστικα θα μας τα χαρισουν. Για να μην βγουν ομως μετα οι πορτογαλοι, οι ισπανοι και κυριως οι ιταλοι να πουν χαριστε τα και σε εμας αφου δεν τρεχει τιποτα, φροντιζουν να μην χαριστουν αυτα τα χρεη αβιαστα και αναιμακτα. Να μπορουν δλδ να πουν στους πορτογαλους, ναι στους ελληνες τα χαρισαμε αλλα πεινασαν για 10 χρονια, αν θελετε κι εσεις ετσι οκ.

    • loeb

      Το επιτηδες το θεωρω σιγουρο. Ακομα και αυτο που λες με το να μας τα χαρισουν ολα υπαρχει πιθανοτητα να γινει. Αλλα θα πρεπει να παρουν κατι απο εμας σαν ανταλλαγμα. Τωρα αυτο θα ειναι ορυκτες πρωτες υλες ή θα το κανουν για να φανει καλη η παγκοσμιοποιηση και ο ερχομος μια παγκοσμιας κυβερνησης ή οτι αλλο εχουν σκοπο δεν ξερω. Το θεμα ειναι οτι για καλο δεν το κανουν με τιποτα. Και θα δανειστω απο το blog  που εβαλε πριν ο Μπαμπης κατι που μου αρεσε πολυ
       ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝ ΦΕΡΕΙ ΜΑΝΤΡΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ.
      ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΑΠ’ ΑΥΤΟ.

      ΕΞΩ ΕΧΕΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΦΑΕΙ Ο ΛΥΚΟΣ.

      ΜΕΝΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΟΜΩΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΕ ΦΑΕΙ Ο ΤΣΟΜΠΑΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΑΡΜΕΓΕΙ.

      ΜΟΛΙΣ ΒΓΕΙΣ ΕΞΩ, ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΝΤΡΙ …

      ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΝΤΡΕΣ ΙΔΙΕΣ ΕΙΝΑΙ.

      ΖΗΣΕ ΞΕΜΑΝΤΡΙΟΣ : ΖΗΣΕ ΩΣ ΕΛΛΗΝ

  • KostasG7

    Φωτιά και μπουρλότο στη βουλή μαζί με τους 300 προδότες. 
    Δ.Ν.Τ, Ευρωπαική Ένωση, οίκοι αξιολόγησης, Μέρκελ και Σαρκοζί κ.τ.λ να πάτε να γαμηθείτε τα λεφτά που θα μας πάρετε να τα βάλετε στον κ…….ο σας, την Ελληνική ψυχή ποτέ δε θα μας την πάρετε. Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ.