Μετά το σκίτσο και τα χθεσινά video, η Kia έδωσε τις πρώτες επίσημς φωτογραφίες αλλά και τις λεπτομέρειες που νέο K9 Sedan. Η νέα ναυαρχίδα των Κορεατών έχει κωδική ονομασία KH και τον σχεδιασμό του, τον έχει αναλάβει ο Γερμανός  Peter Schreyer, πρώην σχεδιαστής της Audi.


Βασίζεται πάνω στην πισωκίνητη πλατφόρμα που φοράνε τα Hyundai Genesis και Hyundai Equus και οι πωλήσεις τους στην αγορά της Κορέας θα ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2012. Διαθέτει LED φωτιστικά σώματα και πολλά χρωμιομένα διακοσμητικά και μηχανικά αναμένεται να φορά τον V6 3.8-λίτρων κινητήρα απόδοσης 338 ίππων, τον V8 4.6-λίτρων απόδοσης 390 ίππων αλλά και τον V8 5.0-λίτρων απόδοσης 435 ίππων. Περισσότερες λεπτομέρειες γι’αυτό θα μάθουμε στη Γενεύη.

[Πηγή: Kia]

Δελτίο Τύπου

KIA REVEALS ALL-NEW K9 FLAGSHIP SEDAN FOR KOREAN MARKET

  • All-new model completes Kia’s ‘K’-series range in the Korean market
  • Combines Kia’s ‘best of the best’ design, driving performance and new technologies
  • Kia’s first rear-wheel drive sedan
  • Naming and launch timings for markets outside Korea to be revealed later in the year
  • No plans to bring the vehicle to European markets

Kia today revealed the first official photographs of its all-new flagship sedan to be launched during the first half of this year in the Korean market. Referred to by its codename ‘KH’ until now, the company also confirmed that the Korean market name will be ‘K9’ – while the name for export markets, as well as overseas launch timings, will be revealed later this year.

K9 is Kia’s first rear-wheel drive sedan. It boasts Kia’s ‘best of the best’ design, driving performance and high technology capabilities and is regarded as one of 2012’s most eagerly anticipated all-new models in both Korean and overseas markets.

The model’s Korean market name, K9, will complete Kia’s domestic market ‘K’ series range of passenger cars, whose members also include the front-wheel drive K5 (Optima in overseas markets including Europe) and K7 (Cadenza in overseas markets – not available in Europe) sedans.

The letter ‘K’ represents not only Kia and the company’s home country of Korea, but also refers to the Greek word ‘Kratos’ – meaning powerful, domination and reign – and the English word ‘Kinetic’, meaning active and dynamic.

The ‘K’ series trio of sedans is a strong statement of Kia’s determination to offer consumers the broadest product line-up and establish itself as a major presence in the global automotive industry through ceaseless innovation and technological developments.

The K9’s exterior gives solid form to the recently released sketches of the new model, and presents its design concept, ‘high-tech luxury sedan’ image, with futuristic, sophisticated and distinctive charisma.

K9 is the latest continuation of Kia’s evolving design DNA, carrying its family-look ‘tiger-nose- radiator grille, bold ‘high-tech luxury car’ style LED headlamps, with classic design echoes in its voluminous hood. Viewed from the front, K9 presents an imposing and characterful image.

Furthermore, the sophisticated and bold profile with its simple but strong character line and the innovative and stable rear view with its high-tech LED combination lamps, luxurious chrome garnish and bumper-integrated muffler, completes the parameters for a whole new level of luxury car design.

Mr Soon-Nam Lee, Director of the Overseas Marketing Group, said, “K9 is our first rear-wheel drive sedan, created without compromise in its design, driving performance and new technologies. K9 sets a whole new level of standards and values in the large sedan segment, and its design will be another Kia demonstration of our brand’s power to surprise.”

  • BMW-δίζει επικίνδυνα…
    αλλά δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό γιατί το αποτέλεσμα στα μάτια μου είναι όμορφο κ σίγουρα καλό αυτόκίνητο…
    που στην τελική αυτό έχει σημασία!!

    • Iceman_Kimi

      Μπρος και πισω ολοιδια ειναι.

  • se αυτην την κατηγορια παιζει πολυ το κυροσ-τιμη!!!!
    οποτε αν η τιμη του δεν ειναι ιδιαιτερα δελεαστικη θα πατωσει!!!!!!!!!!!
    και μεισ γαμωτο φαλιρισαμε για να τα αγορασουμε σε τιμη merc !!!!!!
    ακομα βλεπω κατι βουλευτικα με φαρο, C5 V6 kai leω ημαρτον!!!!!!!!!!!

  • POLO R

    Μπροστά μου θυμίζει πολύ έντονα 5αρα, ενώ προφίλ και πίσω 5αρα και νέο GS…

  • ilikeyourcar

    Πρωην σχεδιαστης της Αουντι, που εκλεψε το σχεδιασμο της 5αρας BMW για χαρη μιας Κορεατικης εταιριας… οτι να ναι δηλαδη… και παρολα αυτα ομορφο ομορφο δεν ειναι, αντιθετα χοντροκομμενο θα το ελεγα το κλοπιμαιο… Ακομα αναπολω την 166 της Αλφα… η την παλια 5αρα E39. 

    • CostasP

      Εμπρός BMW σειρά 5 νέας κοπής… Πίσω, επίσης BMW σειρά 5 νέας κοπής αλλά σε έκδοση GT, στο πλάι…χμ…. Citroen ίσως… Στην 3η photo, το εμπρός αριστερό φτερό μοιάζει με αυτό της Maserati Quatroporte λόγω του ψευτο-αεραγωγού…

       – Off topic mode: ON –
      Είναι μετά να μην αναπολείς την 166? Είχα μία 3.0V6 για 2 ημέρες (και καλά “replacement car” ;-))όταν είχα πάει την 156 μου σε φίλο (θεός συγχωρέσ’ τον) μηχανικό για φρένα και αναρτήσεις και είχα πάθει πλάκα… Τεράστια μεν, λίγο χαλαρή σε επίπεδο αναρτήσεων, αλλά μέσα βασίλισσα, με απίστευτα κοφτερό τιμόνι και σε μία εποχή που οι άλλοι εκπρόσωποι της μεγάλης κατηγορίας απλά πήγαιναν ψιλογρήγορα, αυτή μετά τις 2χιλ σαλ. γάζωνε τα πάντα, μαζί όμως με την κόρη του βενζινά! Τι να το κάνεις… Αμάξι που απλά έπρεπε να το βγάλει η Alfa, χωρίς ουσιαστικό λόγο ύπαρξης τουλάχιστον στην Ελλάδα. Επί του πρακτέου, καταδικασμένο εκ προοιμίου…  
       – Off topic mode: OFF –

    • MitsosDaBest

      Η 166 ήταν από τα πιο όμορφα Alfa Romeo που φτιάχτηκαν ποτέ (για μένα).

      Όλοι όσοι την είχαν έλεγαν τα καλύτερα λόγια για την οδήγησή της και το 80% των χρηστών είχαν ελάχιστες βλάβες! =)

  • MrProudGreek

    Πολυ ομορφο,αν και ειναι μια 7αρα Bmw

  • ρε παιδια ο σχεδιαστησ ειναι γερμανοσ και ειναι απο την audi εσεισ τι λετε να μην βαλει γερμανικη συναταγη μεσα???

    • pariah

      Δεν πάει έτσι…Όσο δεν είχαν σχέση με Αμερική οι προηγούμενες bmw (ο bangle είναι αμερικάνος) ή της mercedes με Ιταλία (ο bruno sako είναι Ιταλός) ή το hyundai matrix με Ιταλία κοκ….

      Ο κάθε σχεδιαστής δημιουργεί μια σχεδιαστική ταυτότητα και εδώ ο shreyer έκανε σφάλμα…

    • ναι ρε παιδι μου αλλα οσο να’ναι οταν εχεισ συνιθησει σε ενα μοτιβο..το χερι σου και το μυαλο σου παει εκει..το λεω γιατι εκανα σχεδιο ελευθερο και γραμμικο..