Η Skoda παρουσίασε τόσο την τρίπορτη όσο και την πεντάπορτη έκδοση του Citigo. Το Citigo θα είναι διαθέσιμο στην Ευρωπαϊκή αγορά από τον Μάιο και μηχανικά είναι διαθέσιμο σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις και μηχανικά φορά έναν τρικύλινδρο 1.000αρη κινητήρα απόδοσης 60 και 75 ίππων ενώ έχει μέση κατανάλωση 4.1 λίτρα/100 χλμ και 96 γρ/χλμ CO2.

Υπάρχει διαθέσιμη και η Green Tec έκδοση και στους δύο κινητήρες η οποία έχει μέση κατανάλωση 4.2 λίτρα/100 χλμ και 4.3 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 97 γρ/χλμ και 99 γρ/χλμ αντίστοιχα. Και αυτό διαθέτει το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος City Safe Drive το οποίο ενεργοποιεί αυτόματα το σύστημα πέδησης σε ταχύτητες έως 30 χλμ/ώρα σε περίπτωση που ανιχνεύσει πρόσκρουσης ενώ διαθέτει 4 αερόσακους.

[Πηγή: Skoda | Live Photos: Autoblog.nl]

Δελτίο Τύπου

ŠKODA Citigo in Geneva debut as five-door version

› First appearance on fair at Volkswagen Group night › Citigo is brand’s entry into growing subcompact segment › Attractive design creates distinctive character › ŠKODA product offensive picking up more speed in 2012 › Perfect start to the year: sales up 11,6 percent in first two months of 2012 ​

Mladá Boleslav/Geneva, March 5th, 2012 – ŠKODA introduced its Citigo subcompact as a five-door version to a wider public for the first time as part of Volkswagen Group night at the Geneva Automobile Salon. From May 2012 ŠKODA’s most recent model will become available in European markets as a three- and as a five-door version. The Citigo is ŠKODA’s entry into the strongly growing subcompact segment, giving it an essential role in the company’s growth strategy.

“Škoda’s model offensive is continuing in 2012,” said Škoda CEO Winfried Vahland at the Citigo’s presentation on the eve of the Geneva auto salon. “The Citigo will provide sustained strength to our favourable position in Europe and win new customer groups for our brand. Our new subcompact is a real ‘simply clever’ car: ingenious, roomy, agile and leading in technology. This makes is a young and ‘fresh’ offering of ours in a strongly growing segment,” Vahland continued. At home in the Czech Republic, the three-door version was successfully introduced into the market in late 2011 – promptly being named best subcompact as part of the ‘2012 Car of the Year’ contest.

Powered by the Citigo and other new models, Škoda intends to achieve significant additional growth in international markets in the years to come. Its aim is to increase global sales to at least 1.5 million by 2018. “We are on a stable growth path and have clearly raised our deliveries yet again in the first two months of 2012,” Vahland confirms. In the January-February 2012 period, worldwide sales of the brand rose 11,6 percent to 147.505 units year on year, a “perfect start to the year” according to Vahland and a seamless continuation of Škoda’s successful year 2011, in which the brand scored another delivery record in its currently 117-year corporate history at 879,200 units.

The Citigo is among the most compact yet roomiest representatives of the subcompact class. Especially noteworthy is its precise, authentic and attractive design, which endows it with a distinctive character. It is the first Škoda model to bear the brand’s new logo and impresses with its clear proportions, lines and surfaces. Among its ingenious features in keeping with the brand’s ‘Simply Clever’ slogan are the photo and document holder, the glove compartment’s integrated bag hook or the range of nets to hold loose objects.

The Citigo is big on safety. Its exemplary safety concept won it the maximum score of five stars in the Euro NCAP crash test, together with the VW up! and the SEAT Mii.

New three-cylinder petrol engines with a displacement of one litre and two power variants (44 kW/60 PS and 55 kW/75 PS) make the new car nimble and efficient. Its most fuel-thrifty Green tec variant consumes a mere 4,1 l/100 km. The Green tec version’s CO2-emissions are only 96 g/km.

  • hellboy

    πως ηδη εχασε χρηματα η σκοντα απο το σιτιγκο???????
    στην παρουσιαση πηραν τον τιεστο!!!!!!!!!!!!!χαχααχαχαχαχαχαχαχχαχαχ

    περαν της πλακας τα γερμανικα πλαστικα του ειναι κακης ποιοτητας σαν να ειναι φελιζολ ειναι διχνει φτηνιαρικο εσωτερικα και θυμιζει την πρωτη γενια του πικαντο.και επιτελους να τους πει καποιος οτι τα φωτα δεν τα βαζουν αριστερα πανω απο το αριστερο γονατο,το 1980 ναι αλλα οχι σημερα-συνηθως μπαινουν στα λεβιεδακια στο τιμονι(ακομα και το ρενο 19 τα ειχε εκει!)

    • ilikeyourcar

      Παντως αν το λευκο με τις μαυρες ακτινωτες ζαντες και τα αυτοκολητα, μαλλον καποια σπορ εκδοση θα ειναι, ειναι οχι πανω απο 10.000 γιατι ειναι skoda θα το σκεφτομουν αν ηταν να παρω ενα τετοιο μικρο… Πισω δεν ειναι ωραιο, μπροστα η μουρη ειναι οκ και overall ειναι καπως καλυτερο απο το up!, στα συν του και η διαφορα τιμης…

    • Mika

       To leyko pou les,einai poly mpaniko,. really like it…

    • hellboy

       κατσε να δουμε αν και τετοια περιοδο βρισκεις γκεντζ  2ετιας φουλ εξτρα με λιγα χλμ γυρο στα 7-8 χιλιαρικα!!!!!!!

    • ilikeyourcar

      Ωχ… για να μην απαντας εσυ κατι κακο συμβαινει :P

      http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/03/26_07.html

    • hellboy

      σε ευχαριστω που μου εκοψες 2 χρονακια!!!!!!!!!!!!!!!!χαχααχαχα!!!!!!!!!!ειχα δουλεια γι αυτο δεν απαντησα!!!!!!!!:)
      με συγκινησες μπαγασα!!!!!!!!!

  • G84

    Που το ξέρεις ότι είναι κακής ποιότητας; Το οτι είναι σκληρά δεν σημαίνει οτι είναι κακής ποιότητας

    • MitsosDaBest

      Ο πατέρας μου έχει μία φθηνή έκδοση (για τις ακριβότερες δεν ξέρω αν είναι ίδια) του Opel Zafira του 2003, που έχει σκληρά πλαστικά και από την πρώτη μέρα που το πήρε τρίζει ολόκληρο το αμάξι, οι ζώνες, τα καθίσματα, οι πόρτες, το πορτμπαγκάζ, όλα εκτός από το ταμπλό!!

      Οδηγικά αδιάφορο, ο κινητήρας με 100ΗΡ στις ανηφόρες αγκομαχάει ακόμα και με 4 άτομα…

      Απορώ πως το αντέχει και δεν το πέταξε ακόμα…

    • hellboy

       γιατι μιλατε για την γερμανικη ποιοτητα,βρηκα πατημα και επιστρεφω την απαντηση του γκρουπ…………..

    • G84

      Εγω δεν μιλαω για γερμανική ποιότητα, σε ρωτησα πως ξερεις εσύ οτι είναι κακής ποιότητας. Προφανώς δεν το ξέρεις, και δεν μπορείς να κρίνεις απο τις φωτο. Και δεν δίνω δεκάρα για κανένα γκρουπ:)

    • hellboy

      αυριο με τον κηδεμονα σου!!!!!!!!!!ακους εκει δεν δινεις δεκαρα για το γκουπ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χαχααχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      αν προσεξεις στη φωτο την εσωτερικη δεν ειναι τοσο γερμανικο οπως πολλοι θελουν και κατακρινουν το εσωτερικο των ιαπωνικων με τον ιδιο τροπο!!!!!

    • G_84

      Ναι, τι σου φαίνεται παράξενο και γιατί γελάς; Δεν με νοιάζει αν είναι γερμανικό ή οτιδήποτε, το συμπέρασμα για την ποιότητα δεν καταλαβαίνω απο  που το βγάζεις. Τις είδα τις φωτο, δεν βλέπω κάτι περίεργο, ένα μικρό φτηνό αυτοκίνητο είναι, τι περίμενες να έχει, μαλακά πλαστικά; Η ποιότητα έχει να κάνει και με την υφή και τη συναρμογή, κάτι που δεν μπορείς να καταλάβεις απο τις φωτο. Σχετικά με τα γιαπωνέζικα που λες, εγω είμαι φαν των Mazda.

    • nikxan1

      poso παρεξηγημενα ατοκινητα ειναι τα μαζντα!!!!!
      ποσο αυτοκινηταρες ειναι, αλλα ομως κανεις δεν παραμιλαει γιαυτα. τουλαχιστον οχι οσο την χοντα και την τουοτα και την νισσαν. ποσο ΑΜΑΞΑΡΕΣ βγαζει, και εμεις μιλαμε ακομα για αυτοκινητακια του γρουπ….

    • G_84

      Μάλλον απο Σεπτέμβρη θα κινηθώ προς αγορά αυτοκινήτου και σκέφτομαι σοβαρά για το 2.. Είδα και το κόνσεπτ το Τακέρι, πανέμορφο!

    • GioKak

       Εδώ θα σε απογοητεύσω λίγο…ως φαν των ιαπωνικών αυτοκινήτων γενικότερα, θέλω να σε προετοιμάσω πως το 2 δεν ακολουθεί και τόσο πιστά τα ποιοτικά standard των υπόλοιπων μοντέλων της Mazda.

      Δεν είναι κακό, αλλά έχουν κάνει κάποιες ατασθαλίες στον ποιοτικό έλεγχο του συγκεκριμένου μοντέλου…τους δικαιολογώ μόνο και μόνο επειδή είχαν αρχίσει ήδη την εξέλιξη της νέας SkyActiv τεχνολογίας για τα CX-5, 6(Takeri) και κυρίως το επόμενο MX-5!

    • εγώ που έχω μπει μέσα μπορώ να αναφέρω ότι περίμενα περισσότερα κ δεν είναι στα στανταρτς του group κ στις δηλώσειις των υπευθύνων για το πως το παρουσιάζουν!

  • cfu

    to protimo apo to Up ,an kai se ayth th katigoria mono Fiat Panda eidika me ton Twinair einai monodromos kai to kalytero apo ola ta ypolipa

    emena mou aresi os sinithos to mayro!!!!

  • MitsosDaBest

    Εμένα το Λαχανί χρώμα μου αρέσει. =Ρ