Το μόνο που δεν ήταν σίγουρο για το DRS στη Μελβούρνη ήταν αν θα έχουμε ένα ή δύο σημεία ανίχνευσης. Ήταν θέμα χρόνου να το μάθουμε, όπως κι έγινε. Ο αριθμός των ζωνών δεν αλλάζει, αφού η FIA επισημοποίησε τον αριθμό, έτσι θα έχουμε δύο ζώνες. Πού θα βρίσκονται, όμως, αυτές ζώνες; Η μία θα είναι η ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, ενώ η δεύτερη ζώνη ενεργοποίησης θα είναι η αμέσως επόμενη ευθεία, ανάμεσα στις στροφές 2 και 3.

Το σημείο ανίχνευσης θα βρίσκεται λίγο πριν από τη στροφή 14, και για να μπορέσει κάποιος οδηγός να σηκώσει το DRS flap στις ζώνες ενεργοποίησης, θα πρέπει να βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη του ενός δευτερολέπτου από τον προπορευόμενο οδηγό.

Το μονό σημείο ανίχνευσης σημαίνει πως αν ένας οδηγός προσπεράσει στην πρώτη ευθεία, θα μπορέσει να ενεργοποιήσει ξανά το DRS, παρόλο που -πιθανόν- δε θα υπάρχει μονοθέσιο σε μικρή απόσταση από την εμπρός του πτέρυγα. Επιπλέον, ο οδηγός που δέχθηκε το προσπέρασμα είναι πολύ δύσκολο ν’ ανακτήσει τη θέση του, διότι δε θα έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει το DRS στη δεύτερη ευθεία, σε αντίθεση με τον οδηγό που τον προσπέρασε, έτσι είναι λογικό να μπει με μικρότερη ταχύτητα στη ζώνη φρεναρίσματος της 3ης στροφής.

Αν και έχεις περάσεις ένας χρόνος από την είσοδο του DRS, υπενθυμίζω ότι όλα τα παραπάνω ισχύουν μόνο για τον αγώνα, καθώς στις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί ελεύθερα το Drag Reduction System.

[Πηγή: FIA]

  • VanPerseF1

    Αντε σε τρεις ωρες ξυπνημα!!!

  • PanosGR

    ξεκιναμε!!!!!!!!

  • kriakos29

    euxaristo giorgo….. kali arxi na exoume paidia….. go mclaren….!

    • :D

    • kriakos29

      pos ta vlepeis?

    • kriakos29

      I don’t really think there’ll be a difference – the McLaren chassis was already lower last year, which is why it doesn’t need a step on its nose gia auto ti exeis na peis giorgo?