Ο ιταλικός βελτιωτικός οίκος Auto Avio Costruzioni βελτίωσε μια Alfa Romeo Giulietta, κάνοντας την το τρίτο μοντέλο της Alfa που βελτιώνει. Από μηχανικής πλευράς, ο 1.750 TBi τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει 270 άλογα με 385 Nm ροπής. Προκειμένου να μπορεί να χειριστεί την επιπλέον δύναμη, τοποθέτησαν χαμηλότερες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της KW.

Στιλιστικά είναι βαμμένο με δύο χρώματα. Το κάτω μέρος είναι βαμμένο σε ένα σκούρο γκρι χρώμα της Alfa Romeo και το πάνω με ένα λευκό “White Ballon” της Lamborghini. Η one-off Alfa Romeo Giulietta πωλείται για 40.000 ευρώ.

[Πηγή: Auto Avio Costruzioni]

  •  kai μετα υπαρχουν καποιοι που συνεχιζουν να λενε …ιταλικο ντιζανιν!!!!!!!!
    το ομορφο….πωσ με 2 κινησεισ..το κανεισ FAIL……

  • Mika

    Gia ta karnabalia einai!!!

    • ilikeyourcar

      Σε καθε θεμα που μπορει να θιξει την Alfa το σχολιο σου ειναι 1ο αντε το πολυ 2ο… Οκ αν αυτο δεν ειναι εμπαθεια τοτε τι ειναι! 

    • Mika

      Mas douleyeis,etsi???
      H sygkekrimenh, me AYTOYS tous xrwmatismous, einai gia ta karnabalia..Me kamia empatheia,ayth einai h apopsh mou!Opws to idio xalia einai kai to aspromayro S5, if you know what I mean…

    • ilikeyourcar

      Φιλε μου δεν εχεις πει και ποτε κατι καλο… και την πιο ομορφη Αλφα και καλη να σου δειξουν το σχολιο σου αρχιζει και τελειωνει παντα με ενα χαρακτηρισμο για κατι δευτερευον… και εμεις κανουμε κριτικη σε αλλα αμαξια που δεν μας αρεσουν αλλα αυτη δεν μπορει να ειναι -αποκλειστικα- μονοδιαστατη. Δεν μιλαω για αλλα θεματα αλλα οπου παιζει Αλφα και ειδικα julietta θυμισου τι εχεις πει και θα δεις. Αν κανω λαθος και σε δουλευω εδω ειμαστε και θα το δουμε. 

      Οσο για το “μας δουλευεις”… ! Behave…

    •  COOL φιλοσ!!!!!
      εδω αλλοι μονο που βλεπουν γερμανικο αρχιζουν και λενε για ….τουσ μισθουσ!!!!!!
      οποτε ασε και μεισ να πουμε κανα κακο λογο!!!!!  :-P

    • ilikeyourcar

      Δεν εχεις καθολου αδικο… αλλα δεν μιλησα ασχημα εγω παντως. Απλα διαπιστωνω μια αδικη χαντακωση και κριτικη και το υπερασπιζομαι. Και επειδη ανθρωποι ειμαστε και καποια πραγματα απλα δεν τα παμε και ας ειναι καλα ο φιλος παραπανω νομιζω πως τεινει να μιλα για το αμαξακι μονιμως αδικα και για αυτο  το τονιζω. Μπορει να ειναι και η ιδεα μου τι να πω…

    • Mika

      Einai h idea sou..Filika..

    • Mika

      Dhladh, prepei na apologhthw, pou den exw pei kati kalo gia Alfa Romeo?Giati???Poios o logos?
      Eisai teleiws lathos,alla den einai h wra kai to meros na sto analysw peraiterw..Ki an ontws parakoloythouses opws les, tha hkseres ti m aresei kai ti oxi..
      En syntomia, m aresoun 147, 156, 159, GT, Spider kai 8C, DEN m aresoun 145-146, Brera, Mito..H Giullieta, oute kryo oute zesth..Apo th Mito omorfoterh sigoura…H sygkekrimenh omws, xalia..

      Den katalabainw giati swnei kai kala prepei oloi mas na peftoume anaskela kathe fora pou blepoume AR..Ki an den to kanoume,eimaste empatheis,straboi kouloi,kai ta synafh..
      Tetoia kollhmata exete mono oi Alfisti pisteyw, oute oi Golfakhdes,oute oi Mercededes,oute oi Audakides,kaneis den einai etsi…Kaneis!!!
      Eytyxws pou yparxoun kai kapoioi san to Mhtso pou einai poly xalaroi kai dektikoi…

      Anyway…Na sai kala..Kai eis alla me ygeia..
      ..Mia xara I behave, mhn anhsyxeis, an ginw kako agori, tha to katalabeis, trust me!  
      :-)))))

    • ilikeyourcar

      Ως περιεργος Αλφα Ρομεακιας λοιπον (οπως με υπονοεις) να σου πω πως το ζουμι της κουβεντας μας δεν ειναι οτι πρεπει να σου αρεσει το συγκεκριμενο αμαξι σωνει και καλα, ουτε να μας πεις και ποιο σου αρεσει. Ουτε καν να μοιωσει καποιον που δεν του αρεσει. Μεγεια σου με χαρα σου οτι και να σου αρεσει.

      Αν δεν καταλαβες οι 2 πρωτες παραγραφοι που γραφεις δεν σου τις ζητησε κανεις να το κανεις. Αυτο υπονοησες εσυ γιατι μαλλον δεν εδωσες σημασια σε αυτο που σου εγραψα.

      Ξαναλεω λοιπον πως το να μπαινεις τακτικα και να σχολιαζεις σε θεματα με Αλφα Ρομεο αποκλειστικα και μονο με ενα σχολιο πλακας – υποτιμησης ενος αυτοκινητου αυτο ειναι φυσιολογικο να προκαλεσει το ενδιαφερον καποιου που διαβαζει τακτικα αυτα τα θεματα. ΓΙΑΤΙ να το κανεις καποιος αυτο; Οταν καποιος εκφερει γνωμη το κανει ολοκληρωμενα… οταν αναλωνεται απλα σε τετοιου ειδους σχολια δεν ειμαι εγω ο κομπλεξικος Αλφα ρομεακιας που υπονοεις επειδη απορω ΓΙΑΤΙ σχολιαζεις εσυ μονοδιαστατα αλλα εσυ (αν εχω δικιο και ισχυει, μπορει και οχι φυσικα) που μπαινεις απλα για να πεις την ατακα σου. Και δεν μπορω να φανταστω αλλο λογο απο το να εχεις καποια εμπαθεια. 
      Κανε λοιπον σωστη κριτικη και πες οτι θες για το αμαξι, θα εισαι μαγκας και σωστος αλλα μην μπαινεις απλα να πεις μια θανατερη ατακα για τα ιταλικα και μετα αφαντος…Οσο για τη λογοκρησια κανεις φυσικα οτι νομιζεις, απλα σε προτρεπω την μια χαρα κριτικη που κανεις σε αλλα θεματα να την κρατας και εδω γιατι εχω και εγω το δικαιωμα να σε κρινω οπως και εκανα αν θεωρω οτι δεν μιλας σωστα. Αυτο επισης δεν με κανει κομπλεξικο Αλφαρομεακια, εσυ αρνεισαι να δεχθεις την κριτικη.Μην γινεις κακο αγορι please. :-)))

      Ενας κομπλεξικος Αλφαρομεακιας!

    • Mika

      To zoumi ths koubentas sou mallon einai pws thes na th peis se kapoion bradyatika, giati den symmerizetai tis apopseis sou h den trellainetai gia thn etaireia pou sympatheis…Den tha mpw kan sto trypaki ayto…Oute tha paw th koubenta epi proswpikou,gia empatheies,dhthen ypodeikseis gia to pws prepei na kritikarei kaneis,klp, opws fainetai pws pas na kaneis..
      Den se eipa kai kompleksiko AR-makia, an thymamai kala, opws thes na pisteyeis, oso ki an esy den katalabes swsta..
      Yponow pragmata, gia antikeimena kai katastaseis..Pote gia proswpa..Gia proswpa to lew ntobra kai in your face, mhn anhsyxeis! ;-)
      Den arnoumai kamia kritikh, einai profanes poios th dexetai kai poios oxi.. ;-)
      Epishs adynatw na ginw kako agori gia kati pou mou einai adiaforo…Yparxoun etairies pou latreyw,alles pou misw ki alles pou mou einai adiafores, dhladh oti xeirotero..
      Ki h AR, gia mena,se ekeinh th kathgoria einai,tou oute kryou oute zesths.Gousta einai ayta,ti na kanoume.

      P.S. To gegonos pws sou eipa kapoia montela parapanw,deixnei an exw empatheia h oxi,alla oute ayto to katalabes h thes na to dexteis.Paso!
      P.S.2. Mh pairneis kai toso sobara ta dhthen sxolia ypotimhshs, ths markas pou agapas, opoia ki an einai ayth, tha geraseis grhgora!! :-))))))))

    • ελα χαλαρώστε ρε boys ένα alfa romeo είναι!!!…(πλακίτσα)..

    • Mika

      Afou exeis dikio re George!!!Siga ta wa,dhladh!Pou na htan kana supercar!
      :-))))))))))))))))))

    • οχι εντάξει…μου αρέσει σαν αμάξι αρκέτα θα έλεγα!!!αλλα το κάνανε σκατά στην προκειμένη περίπτωση!!!το μόνο που με χαλάει σε όλα τα άλφα ρομέο είναι η μούρη..που είναι λέσ και θέλει να κάνει εμετό να πούμε!!!

    • Mika

      +1000 like!Symfwnw s ola osa les..
      Kai to sygkekrimeno,einai like shit, pws na to kanoume dhladh!!!

    • ilikeyourcar

      Νομιζω πως το αντικειμενο μας ποια δεν ειναι το αμαξι. Θα κανω μια τελευταια αποπειρα να απαντησω γτ το θεμα εγινε κουραστικο. Εχεις δικιο στο οτι το 1ο μου σχολιο ειναι επιθετικο. Το προβλημα μου δεν ειναι η ΑR αλλα το γεγονος οτι εχω την εντυπωση πως εσυ περιγελας την φιρμα σχολιαζοντας συχνα με εμμεσο τροπο. Γνωμη μου ειναι κανε κ ρ ι τ ι κ η στο αμαξι και οχι απλα κραξιμο… αυτο. Θα μπορουσε καλιστα ολο αυτο να συμβαινει για τα yaris t-sport του 2005 και οχι για την julietta. Απλα επειδη δεν ανοιγω ολα τα θεματα με yaris να διαβασψ ολα τα σχολια αλλα αυτα με τις ΑR λοιπον το σχολιο γραφτηκε εδω σε θεμα με ΑR.Επισης μπορεις να ριξεις μια ματια σε ολα μου τα σχολια να δεις πως δεν εχω κανενα προβλημα να συζητησω με οποιονδηποτε και ειδικα με καποιον που λεει κατι διαφορετικο…  Νομιζω οτι η διαφωνια μας ειναι το αν οντως εχεις καποια εμπαθεια με τη μαρκα και μπαινεις για να κραξεις, τα υπολοιπα περι περιεργης φαρας οπαδων, φοβου να δεχθω τη κριτικη ειναι για να τρωγομαστε και ελπιζω δεν τα εννοεις γτ μπορω να σκαλιζω και εγω μεχρι το πρωι τα λογια σου για να λεω βαθυστοχαστα συμπερασματα εναντιον σου. Οταν παραληλιζεις τον καλο αλφαρομεακια με εμενα προφανως πιστευω οτι προσπαθεις να υπονοησεις εναν χαρακτηρισμο. Ουτε σου ζητησα ιστορικο των αγαπημενων σου ΑΡ. Οταν λες “τωρα πρεπει να απολογηθω;” θεωρω πως το πιστευεις πως οτι γραφεις μετα απο αυτο μπορει να ειναι μια απολογια που στη ζητησα εγω.Οποτε ξαναλεω η αρχικη μου ενσταση ειναι κανε την κριτικη σου, οποια και αν ειναι αυτη και πες οτι θες, οχι απλα κραξιμο και αντιο… μπορει να μην το κανεις και να εχω παντελως λαθος εντυπωση. Οκ. Αλλα τουλαχιστον ας ξερουμε πανω σε τι συζηταμε φιλε μου.

      PS1: Μιας και η μπηχτη παει συνεφο αποψε ας πω και εγω μια ετσι στο βροντο, απλα για να την πω και να ξεσκασω… Φιλε μην ασχολεισαι με το να κραζεις τα αμαξια των εταιριων που σου ειναι αδιαφορες. Οταν γερασεις τι θα σου εχει απομεινει ποια να κανεις; Καλο;;; :)))

      PS2: Ολα τα σχολια γραφουν απο κατω edited by author… ηθελα να ξερα τι τοσο προσωπικο η υβριστικο θα μπορουσες να εγραφες. 

      PS3: Οντως δεν ειναι και το πιο επιτυχημενο βαψιμο σε αυτοκινητο.

    •  προσ εσενα και τον Mika…..
      τζαμπα χαλατε την ζαχαρενια σασ !!!!!!!!
      COOL COOL COOL COOL
      υ.γ φιλοσ αυτο που λεσ edited by author αμα κανεισ μια αναρτηση…και μετα θεσ να αλλαξεισ ενα ορθογραφικο….να συμπηρωσεισ κατι….γενικα οτιδηποτε θα το γραψει !!!
      δεν ειναι απαραιτητο να να εχει γραψει κατι υβριστικο….
      μην δυναμιτιζουμε το κλιμα !!!! 
      καλημερα !!!!!  :-))))
      http://www.youtube.com/watch?v=brBq50KxzDU

    • ilikeyourcar

      Ok babh δεν το ηξερα… νομιζα οτι καποιος διαχειριστης βαζει χερι, εγω που κανω τα ορθογραφικα θα πρεπε να το ξερω. 

      Αντε καλημερα!

    •  otan το κανειεσ εσυ απο μονοσ σου..
      edited by author
      an to kanei px o AB
      edited by moderator !!!
      απλα τωρα που το λεσ…
      αμα το γραψεισ και κανεισ την αναρτηση..και στα καπακια μετα το διορθωσεισ…μπορει και ναμην το γραψει…
      αμα περασει κανα 5λεπτο….και μετα κανεισ τη διορθωση …..σιγουρα !!!!
      πριν απο λιγο το εκανα!!!! εγκυρο!!!!!!  LOL LOL

  • Constantine

    Αγγίζει τα όρια του overkill ….Πολύ τα αγγίζει !!! 

  • cfu

    den mou aresi,to skotosan to amaksi

    • daboombap

       Και λίγα λες…

  • CostasP

    Απλά…. δεν έχω λόγια! Κρίμα για ένα αυτοκίνητο σαν την Giulietta… Σαν πατρόν για παντελόνι του Λάκη Τζορντανέλι την έκαναν…! 

    • nikxan1

      xaaxaaxaxaxaxaxaxaxaxa!!!!

  • μονο one-off δε θα ειναι αυτό…
    οποιοσδήποτε το κάνει έτσι κ θα ειναι μια χαρά!!!

  • nikxan1

    epilegw na min sxoliasw, tha ginw kakoulis……..

    • Mika

      Gine re gamwto, gine!!!!

    •  min ton mprizoneis kai si!!!!!!!
      pali 8a toy stiloun eksodika!!!!!!!!!!!

    • Mika

      Den masaei aytos,einai apo th Krhth!

    • nikxan1

      την γνωμη μου για την τσουλιεττα, την εχω ξαναπει.
      καταρχας, δεν δικαιουται να λεγεται αλφα ρομεο. η λεξη “αλφαρομεο” πρεπει να σε ερεθιζει απο μονη της, ειναι συνωνυμο των λεξεων “σπορ, καυλα, παθος κτλ”
      αυτο εδω, ενα απλο μεσο μεταφορας ειναι, αχρωμο αοσμο και αγευστο, οπως ενα απλο φιατ πουντο. ειναι μπροστινη, χωρις μπλοκε, ουτε καμια σοφιστικε αναρτηση, ουτε τιποτα. οκ καλα μεχρι εδω…..

      φαινεται οτι καποιος, θελησε να παιξει, και εβαλε στοιχημα για το ποσο πιο ασχημο μπορει να κανει ενα ηδη μετριο αμαξι.
      δεν συνεχιζω αλλο, για μερικους μηνες ακομα, ειμαι σε αναστολη, και πρεπει να μετραω λογια και πραξεις………

    • Mika

      Se eyxaristw therma file!!Mou eftiakses th mera…
      Xalali ta zoria pou trabaw teleytaia!!!!
      Thanks kai pali…!!!

    • ilikeyourcar

      “μπροστινη, χωρις μπλοκε, ουτε καμια σοφιστικε αναρτηση, ουτε τιποτα” Θυμησου και το puntaki και το cinquecento που λατρευες ακριβως ετσι δεν ηταν…; Αλλα ξεχασα η Αλφα δεν πρεπει να συγκρινεται με τα αντιστοιχα σε αυτην αμαξια αλλα με πισωκινητα θηρια με 300+ αλογα και μπλοκε και και και, με μια cayman ας πουμε η με το gt-r καλυτερα, για να βγει σονυ και καλα μαπα το καρπουζι. 

      Πηγαινε εσυ σημερα σε ολες τις εκθεσεις ολων των εταιριων με 25.000 και αν βρεις κατι καλυτερο και πιο σπορ με 4 πορτες και χωρους για 5 μαγκια σου… δεν εχω κατι αλλο να πω. 

    • μ’αρεσεις εσυ κ το αυτοκίνητο σου εξίσου!!!

    • nikxan1

      συμφωνω μαζι σου!!!!!!
      αλλα μην ξεχνας, οτι ΠΟΤΕ δεν ειπα οτι το τσινκουετσεντακι μου και το GT μου ηταν τιποτα αμαξαρες περιοπης. αν πρεπει να ξεχωρισω κατι, ειναι το στριψιμο του τσινκου λογω APEX-CAYABA και το γκαζι στο GT λογω βελτιωσης.
      μεχρι εδω ολα καλα, συμφωνω μαζι σου.
      για πες μου εσυ φιλικα, τι διαφορα εχει ενα τσουλιετα με ενα γκραντε πουντο???
      τι θα ξεχωριζε το ενα απο το αλλο??? και μην μου πεις ψυχη-καρδια-συκωτι-παγκρεας, διοτι μα το θεο θα σου κανω μυνηση!!!!!!
      μπροστινα και τα 2.
      ελευθερα διαφορικα και τα 2.
      πανομοιοτυπη αποδοση στα μοτερια.
      πανομοιοτυπα ηλεκτρονικα.
      τι θα σε εκανε να πεις “ΟΚ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΝΗΣΙΟ ALFA ROMEO!!!!” ?????
      ειλικρινα, μπορει να κανω λαθος, και αν μου το δωσεις να το καταλαβω, εγω θα το δεχτω.
      εχω πει πολλες φορες, οτι σεβομαι απολυτα τις λεξεις αλφα ρομεο, και αυτο που σου προσεφεραν παλια. αλλα τα σημερινα αλφα ρομεο, λυπαμαι, αλλα κατα την αποψη μου, δεν δικαιουνται να φορανε αυτο το σημα.

    • ilikeyourcar

      Ειμαστε στην κατηγορια hatchback το ετος 2012 και σου εξηγω πως στο σκεφτομαι εγω. Σε αυτη λοιπον την κατηγορια που πεφτουν κορμια για τις πωλησεις και που στηριζονται κολοσσοι για να επιβιωσουν τα 8/10 αυτοκινητα κινουνται σε ενα πλαισιο αποστειρωσης και μαζικοτητας σε καθε επιπεδο (εξωτερικη εμφανιση, συμεριφορα…ολα). Και ερχεται η μικρη Αλφα Ρομεο με τα 1002 οικονομικα προβληματα που διαβαζουμε ολοι και σου λεει φιλε εγω για να επιβιωσω πρεπει να παιξω με τους κανονες της εποχης ομως επειδη ειμαι και λιγο καβλιαρα γιατι ειμαι η Αλφα θα φτιαξω ενα αμαξι που θα ειναι πιο ξεχωριστο, θα δειχνει λιγο πιο ξεχωριστο, θα στριβει λιγο πιο ξεχωριστα, θα ακουγεται μια ιδεα πιο αλιωτικα θα θα θα… Αυτο το μικρο παραπανω “θα” που σου δινει η Αλφα λοιπον αυτη την εποχη εγω το θεωρω μαγκια, ειναι για μενα ενας ολοκληρος κοσμος παραπανω και θεωρω πως αξιζει ενα μπραβο και τιμα την μαρκα.

      Φυσικα αν τη συγκρινεις με τα αντιστοιχα μοντελα του παρελθοντος υπαρχει ενα χασμα. Αυτο ομως δεν ειναι θεμα της Αλφα μονο αλλα της αυτοκινητοβιομηχανίας γενικοτερα. Ολες οι εταιριες που αγαπατε ολοι εχουν αποχαιρετησει το παλιο τους εαυτο αργα αργα. Honda; Που ειναι ποια τα type-r, nsx κλπ. Mazda; Πανε τα rx-7 κλπ. Citroen με τα vts; Και παει λεγοντας… Οι περισσοτεροι μαλιστα κοβουν μαχαιρι η εστω ριχνουν νερο στο κρασι τους. Δηλαδη φτιαχνουν αδιαφορα βασικα μοντελα και 1-2 ωραια project για ξεκαρφωμα που ομως ξεφευγουν σε τιμες. Και εδω ερχεται η Αλφα και σου λεει φιλε θα ριξω λιγες σταγονες απο το το μποουκαλακι με το ελιξηριο της σπορ συμπεριφορας, οχι πολλες, λιγες που θα κανουν την καθημερινοτητα σου πιο γαματη σε ενα μοντελο που θα παρεις να κανεις τα ψωνια σου στο σουπερ μαρκετ με τα πιτσιρικια σου… και απλα εγω λεω μπραβο της γιατι αυτο το 10, 20% παραπανω σπορ αυρας σε ενα αμαξι για οικογενειαρχες ειναι σαν 50% παραπανω σε ενα πισωκινητο σπορ κουπε! 

      Ναι οι παλιες Αλφα δεν συγκρινονται αλλα δ υ σ τ υ χ ω ς αλλες εποχες τοτε. Μεχρι και το golf 1 gti ειχε την πλακα του τοτε φαντασου…

    •  filos αν και αλφα δεν εχω οδηγησει…….τι παραπανω κανει  απο 1 GOLF GT??? h 1 OPEL ASTRA 1.6T ???
      ok το ντιζαιν το δεχομαι σε σχεση με το γκολφ που ειναι συντιριτικουρα σε σχεση με μια αλφα…..αλλα με το αστρα????

    • ilikeyourcar

      Να πουμε με βαση το gt; Λοιπον η Αλφα θεωρω πως ειναι μια ιδεα πιο στριφτερη, δεν μιλαω για απολυτες τιμες στριψιματος αλλα για στησιμο, ρυθμισιμοτητα οπως θες πες το, θεωρω πως εσωτερικα ειναι λιγο πιο οδηγοκεντρικη, εχει πιο ευχαριστο και δυνατο ηχο απο το μοτερ, εχει ενα τιμονι που σε πληροφορει λιγο καλυτερα και ενα κιβωτια μια ιδεα καλυτερο… Ολα αυτα τα λιγο παραπανω την κανουν για μενα ενα κλικ πιο ποθητη. Αυτα ως προς την julietta την οποια δεν εχω οδηγησει μεν αλλα εχω μελετησει εκτενως στο τυπο. και η εμπειρια μου με mito ως προς το μεγαλυτερο μερος του ανταγωνισμου επιβεβαιωνει πως υπαρχει μια αλλη αυρα στα αμαξια της εταιριας, οχι πολυ διαφορετικη αλλα υπαρχει.

    •  δεν συμφωνω καθολου μαζι σου…..αλλα εκτιμω την απαντηση και την αποψη σου!!!!!

    • Competizione

      Αχ, πως μου αρέσουν αυτές οι συζητήσεις! τρελαίνομαι πως το λένε; “αχρωμο αοσμο και αγευστο, οπως ενα απλο φιατ πουντο”Για το punto πρώτη φορά ακούω αυτά τα λόγια, όπως και για την G, τέσπα, θα μείνω στο θέμα, καλά κάνεις και λες την γνώμη σου!έχουμε και λέμε κύριοι!1) η Giulietta πλαισιώνεται απο το καινούριο αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας της AR, TCT με 1000000 συνδέσμους! το ποίο είναι κάτι αιώνες μπροστά… 
      2) σε σχέση με το GTI Golf6, η Giulietta QV με απόδοση 235 ίππων, φορώντας τον καινούργιο υπερ-τροφοδοτούμενο κινητήρα 1750 TB, φορώντας την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, 4πίστωνα brembo, 
      και φυσικά την τεχνολογία D.N.A, μπορούμε να την συγκρίνουμε με το Golf 6, βγάζοντας τα εξής συμπεράσματα. 

      α) το Golf φοράει 5άρι σασμάν σε σχέση με το 6άρι της Giulietta, είναι γραμμικό στις μεσαίες στροφές αλλά λαχανιάζει στις 5.500 σ.α.λ και πάνω. Τη στιγμή που  το ESP στη θέση Off το ηλεκτρονικό μπλοκέ XDS βοηθά αρκετά στην αντιμετώπιση της υποστροφής στα πιο γλιστερά σημεία.
      β) η Giulietta είναι πιο επιθετική σε λειτουργία Dynamic Mode ρυθμίζει απευθείας το ηλεκτρονικό μπλοκέ αλλάζει πίεση τουρμπίνας απο 0.9 σε 1.3, αλλάζει την χαρτογράφηση και την σκληρότητα τιμονιού – ανάρτησης ενώ επιπλέον μειώνεται η παρεμβατικότητα του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας και τίθενται σε λειτουργία το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Q2 καθώς και το σύστημα Ready Alert Brakes, που βελτιώνει την αμεσότητα των φρένων.

      —Giulietta και κατασκευή της.
      α) ρόλο κλειδί έπαιξε το νέο, πολλά υποσχόμενο πλαίσιο της πλατφόρμας Compact, στην οποία θα βασιστούν αρκετά μελλοντικά μοντέλα του ιταλικού γκρουπ.
      β) Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τη διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, που αποδείχθηκε ιδιαίτερα αποτελεσματική στις μικρότερες εκδόσεις της Giulietta, διατηρείται και στην QV, με τις απαραίτητες, πιο σπορτίφ πινελιές σε επί μέρους ρυθμίσεις, όπως τους πιο άκαμπτους συνδέσμους, τις κατά 1 χλστ. παχύτερες αντιστρεπτικές, τα σκληρότερα ελατήρια και τα αμορτισέρ με αμεσότερα και πιο σφιχτά χαρακτηριστικά απόσβεσης.
      —Κρίνω σκόπιμο να επαναλάβω αυτή τη φορά πιο λεπτομερέστερα την κατασκευή του μοτέρ

      Συνδυάζεται με την ισχυρότερη έκδοση του κινητήρα 1750 ΤΒ, που φθάνει τους 235 ίππους/5.500 σ.α.λ. και τα 34,6 χλγμ. ροπής/1.900 σ.α.λ. Οι παραπάνω τιμές απόδοσης είναι αποτέλεσμα της υιοθέτησης άμεσου ψεκασμού και διπλού μεταβλητού χρονισμού νέας γενιάς σε εισαγωγή και εξαγωγή. Η ηλεκτρονική μονάδα του μεταβλητού χρονισμού ελέγχει συνεχώς κατά τη διάρκεια κάθε κύκλου του κινητήρα τις παραμέτρους λειτουργίας και τον ψεκασμό καυσίμου, καθορίζοντας με ακρίβεια τη διάρκεια ανοίγματος και το βύθισμα των βαλβίδων, ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η δημιουργία καταλοίπων καύσης και να βελτιώνονται η απόδοση και, κυρίως, η ροπή στις χαμηλές στροφές. Σε αυτό βοηθά και η συλλογή δεδομένων της ηλεκτρονικής μονάδας του μεταβλητού χρονισμού κατευθείαν από τον υπερτροφοδότη, ώστε με την κατάλληλη ρύθμιση του βυθίσματος των βαλβίδων, και επομένως των παραμέτρων της καύσης, να επιτυγχάνεται άμεση ενεργοποίησή του και εξάλειψη της όποιας υστέρησης απόκρισης.  

      Βέβαια βλέπεται ότι είναι ίδιο με το punto! (βέβαια εγώ που είχα την πιο πλήρη και δυνατή έκδοση του Grande Punto 1.4 sport T-JET δεν βλέπω καμία ομοιότητα)

      Εν συνεχεία…

      Όσον αφορά το Golf, είναι ίδιο με την προηγούμενη γενιά, ήταν ιδανική συνταγή, και απλά έπαιξαν στην ίδια υπάρχουσα, χωρίς ριζικές μετατροπές. 
      α) η ανάρτηση είναι η ίδια, σε ότι αφορά την ισχύ του στην πράξη, δηλαδή στο δρόμο, προστέθηκε το σύστημα XDS που επιλέγει ηλεκτρονικά την ροπή σε κάθε τροχό.
      Ενώ και ο κινητήρας δεν είναι ίδιος με αυτόν του προηγούμενου, αλλά υιοθετεί βελτιώσεις που είχαν εφαρμοστεί στο σύνολο που κινούσε την επετειακή έκδοση.
      Συνεπώς σε σχέση με το προηγούμενο GTi, ο 2λιτρος TSi του Golf έκτης γενιάς έχει νέα πιστόνια και ελατήρια, αναβαθμισμένη αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης, καινούργιο αισθητήρα ροής στην εισαγωγή αέρα και ελαφρύτερο κύκλωμα εξάτμισης με βελτιωμένη σχεδίαση.
      Μηχανικά: Το αποτέλεσμα είναι η αύξηση της ισχύος κατά 10 ίππους σε σχέση με το παρελθόν, φθάνοντας τους 210 ίππους/5.300 σ.α.λ., με τη ροπή να παραμένει στα 28,5 χλγμ./1.700-5.200 σ.α.λ. 

      Απορώ πως εσείς συγκρίνεται τα αυτοκίνητα, με βάση Progression εκδόσεις το ένα και πλήρη το άλλο; 
      Να αναφέρω πως είμαι κάτοχος Giulietta 1.4 190hp (μετατροπή) Turbo Benzina, με σπορ ανάρτηση, ηλιοροφή χρώμα λευκό.
      Μόνο “αχρωμο αοσμο και αγευστο” δεν θα έλεγα αυτό το αυτοκίνητο, καθώς 8/10 με ρωτάνε τι έκδοση είναι, πόσο την πείρα και ότι πραγματικά αξίζει να φέρει το όνομα Giulietta! 

      Αυτά απο μένα, είμαι προθύμως για οποιοδήποτε διάλογο

      Υπόψιν Mika, nikxan1, ilikeyourcar…
      Υ.Γ. έτσι γίνονται τα συγκριτικά, τεκμηριωμένα και με στοιχεία.  

    • φιλοσ μονο ενα λαθακι ωσ προσ το κιβωτιο !!! νομιζω !!!
      εγω που εχω του 2004 MK V εχω 6αρι !!!!
      5αρι φορουσαν μονο τα γκολφ τα 1.4 με τα 75αλογα !!!!
      δεν νομιζω να εβαλαν 5αρι στην 6η γεννια…
      κατα ταλλα πολυ ωραιο το comment soy!!!!!
      na φτιαξω καφε????
      θα το ξημερωσουμε???  LOL

    • Competizione

      έχεις δίκιο! διατηρώ επιφυλάξεις τώρα που το είπες! 
      Επιφυλάσσομαι λυπών… 
      χαχαχα, άσε και εγώ καμένος είμαι, μπορεί μέχρι το πρωί να κάθομαι εδώ! 
      Υ.Γ. φτιάξε, εσύ τι θα πιεις; φραπεδάκι; :-)))))))))

    • nikxan1

      tetoia ωρα βρηκες να μπεις??? τετοιες κουβεντες ειναι καυλα να γινονται πιο νωρις, οχι πριν βγει ο ηλιος. πως θα σηκωθω να παω δουλεια τωρα που με καθηλωσες εδω????
      αν απαντησεις με κανα μεγαλο σχολιο, με βλεπω να σηκωνομαι για φραπεδακι.

    •  axaxaxaxxaxaxa
      ase γιατι αμα πιω και αλλον…
      με κοβω να κοιμαμαι αυριο!!!!! :-P
      http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk6
      μονο το 1.4 εχει 5ρι….και το 1.6????
      και τα μικρα με πετρελαιο….

    • nikxan1

      καταρχας, παρε +1, για να προκαταβαλω το φιλικο κλιμα, και επειδη εισαι ψαγμενος.
      κατα δευτερον, ποσο μπορεις να δεχτεις, οτι η τζουλιετα σου, που στην ουσια ειναι ενα φιατ πουντο, που εχει δεχτει πινελιες απο την αλφα, δικαιουται να φοραει το τριφυλι, και να ονομαζεται αλφα ρομεο???
      μηπως ξερεις η παλια τζουλιετα τι πρεσβευε??
      μηπως ξερεις οτι οσοι εχουν παλιες τζουλιετες δεν τις πουλανε για κανενα λογο??
      και μιλαμε για αυτοκινητα 600 χρονων, με ανακυκλωμενες λαμαρινες που εχουν πιο πολυ σκουρια απο σιδερο, και ομως, ειναι τρομερα αυτοκινητα, και ακομα, στεκονται πολυ καλα στον δρομο, και ας εχουν κινητηρες προπολεμικης τεχνολογιας.
      επειδη δεν συγκρατησα τα πολλα που ειπες, και βαριεμια να τα ξαναδιαβαζω, εχω να σου πω ακομα τα εξης:
      οταν ενα αμαξι εχει ηλεκτρονικο μπλοκε, ξερεις τι εννοεις???
      ειναι ενα συστημα, που φρεναρει τον τροχο που σπινιαρει.
      ειναι μπλοκε αυτο?? εχει να κανει με οδικη συμπεριφορα?? εχει να κανει με αμιγως σπορ συμπεριφορα??? αν σπινιαρεις για πολυ ωρα, και για πολλα μετρα, να σου αναβει το λαμπακι υπερθερμανσης φρενων/??? παμε καλα?? ΣΕ ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ???
      αυτο ειναι ενας παραγωντας που καθοριζει την “αλφαρομεοτητα” της εταιρειας???
      οσον αφορα το DNA αν και δεν εχω ιδια αποψη, καλο μου ακουγεται. οχι οτι ειναι δυσκολο να επιτευχει, μιας και ο ηλεκτρονικος ελεγχος στην πιεση της τουρμπινας, ειναι πλεον πανευκολος μεσω του σωληνακιου υποπιεσης του wastegate. αρα δεν μιλαμε για τεχνολογια επιπεδου νασα.
      φιλε, δεν εχω κατι με την αλφα ρομεο. ισα ισα, σεβομαι το περελθον της. αλλα τα σημερινα αυτοκινητα, δεν εχουν κανενα δικαιωμα να λεγονται αλφα ρομεο. χαιρομαι για σενα, που εισαι ευτυχισμενος με το αμαξι σου, διοτι ειναι η πεμτπυσια της αυτοκινησης.
      αλλα αυτοκινητο που εχει ελευθερο διαφορικο, (εστω ηλεκτρονικα ελεγχομενο) μπροστινη κινηση, και απλες μακφερσον αντι για διπλα ψαλιδια, με συγχωρεις, αλλα δεν το λες σπορ.
      να σου αντιπαραθεσω κατι?? ειχα ενα PUNTO GT με αρχιτεκτονικη μακφερσον, αλλα με eibach και κονι. μονιμα 1,4 πιεση με 1,7 overboost, καμια 200αρια αλογα κτλ.
      για πες μου κατα την αποψη σου, γιατι η τζουλιετα σου ειναι πιο σπορ?? επειδη δεν τριζει?? (ακομα)
      επειδη εχεις μεταβλητο χρονισμο, κληρονομια απο την φιατ??
      επειδη εχεις DNA ???
      επειδη εχεις ηλεκκτρονικο διαφορικο??
      για πες μου, σε σχεση με ενα γκολφ5 GTI που εγω προσωπικα απεχθανομαι, τι καλυτερο εχει να δειξει η τσουλιετα??
      με λιγα λογια, για να μην κουραζουμε τον κοσμο. ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ και εχεις ενα πολυ καλο αμαξι.
      κανεις δεν λεει οχι.
      αλλα!!!!!!!!!!!
      κατα την αποψη μου, ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ, δεν εχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχεση με την αλφα ρομεο, το παρελθον της, την ιστορια της κτλ.
      μην ξεχνας, οτι στο σημα, δειχνει ενα φιδι να καταπινει εναν ανθρωπο.
      απο’κει να καταλαβεις, τι τρελα ειχαν τοτε οι ανθρωποι, και τι αυτοκινητα ηθελαν να βγαζουν.
      εχει σχεση το σημερα?? εχει σχεση η τσουλιετα με το τοτε??
      για πες μου, αντικειμενικα, ποση σχεση εχει η αλφα ρομεο με την τζουλιετα σου, και ποση σχεση εχει η μαμα φιατ???
      και σε ρωταω με καθε φιλικη διαθεση, και καθε σεβασμο.

    • Competizione

      χαχαχα, τελικά δεν είμαι μόνο εγώ ο μόνος που γράφει τέτοια ώρα! φιουυυ! και αγχώθηκα γιατί νόμιζα ότι θα έπρεπε να περιμένω μέχρι αύριο… . 
      Αρχικά μιας και σε καταλαβαίνω μιας και δεν θες να το διαβάσεις 2η φορά ούτε εγώ θα το έκανα, γράφω πάντα πολλά και το ξέρω! χαχαχαχα.
      απλά επειδή δεν ξέρω τι συγκράτησες θα συμπληρώσω: 
      Πραγματικά σου μιλάω, με απόλυτη ειλικρινά, τρώω λάστιχα στη πίστα των Σερρών, αλλά ρε συ ποτέ δεν έχει σπινιάρει! ΠΟΤΕ! έχει αυτό το καταραμένοι ESP που δεν απενεργοποιείται και έτσι χάνουμε πάντα χρόνο! Αν δεις συγκριτικά σε σχέση με το Golf π.χ που του ρίχνει 25 άλογα παραπάνω, χάνει στα 0-100 γι’αυτό το λόγο… Φαντάσου, εγώ που την βάζω μέσα και παίζω πάντα με τα όρια της, δεν έχει σπινιάρει μέχρι τώρα.

      Όσον αφορά την ιστορία.
      Καλός ή κακός τώρα είμαστε κάτω απο την στέγη της FIAT… 
      Σε σχέση με την VW που την στηρίζει η Γερμανική Κυβέρνηση, απέναντι έχουμε την Ιταλία του ΔΝΤ και της οικονομικής κρίσης. Δεν υπάρχουν λεφτά για γρήγορη εξέλιξη, για για για…
      βλέπεις ότι έχουμε 3 αυτοκίνητα το οποίο 1 είναι super car για μένα, ο λόγος για την 8C competizione και 2 concept 4C, και την Gulia…

      Εκτός αυτού, κάτι βέβαια που με θλίβει το να μην αναπτυσσόμαστε γρήγορα, δεν παύομαι να δίνουμε το παρών αλλά και να είμαστε ανταγωνιστικοί. Σε θέμα μοτέρ αλλά και ζωηράδας. 
      Σε θέμα ρύπων αλλά και κρατήματος, σε θέμα αίσθησης αλλά και προσωπικότητας.
      Συνεπώς, όταν δεν υπάρχουν λεφτά δεν υπάρχει και γρήγορη ανάπτυξη.
      οκ, δεν μπορεί εκ τον πραγμάτων αν είναι σαν την παλια julia, giulietta, ή το οποιοδήποτε καινούργιο AR, τι και αν φέρει το όνομα veloce, sprint, alfetta ή spider ??? 
      Καλός ή κακός πρέπει να είναι μοντέρνο εξωτερικά ή εσωτερικά… 

    • nikxan1

      με προλαβε το σχολιο σου, την ωρα που σκεφτομουν να πατησω Χ στα παραθυρα, μετα “εναρξη” και τερματισμο. πεθαινω για τετοια σχολια, αλλα πεθαινω να ξυπνησω το πρωι.
      κοιτα:
      δεν σπινιαρεις οχι μονο λογω ESP αλλα και γιατι η πιστα εχει καλη ασφαλτο, το αμαξι σου εχει καλη γεωμετρια μπροστα, και λογω του οτι η δυναμη ερχεται ομαλα.
      πχ στο PUNTO μου, πριν σπουλαρει η τουρμπινα, με περναγανε οι συγγαμενες χελωνες. οταν ξυπναγε η τουρμπινα, ετρωγες κλωτσο που πηγαινε συννεφο. αν ειχες 3η, μπορει να μην σπινιαριζες, αν ειχες 2α ομως, εχανες τα τιμονια, ακομα και σε ασφαλτο που ειχε μολις πεσει. ακομα και οταν δεν ειχα συνδεσει το OVERBOOST σπινιαριζε ευκολα. οταν ειχα το OVERBOOST, ανεβαζε στιγμιαια 1,7 και αν ησουν σε μετρια ασφαλτο με 3η, τοτε αντε γεια. ουτε γραμμικοτητα, ουτε φιλικοτητα, ουτε τιποτα. ΘΑ ΣΠΙΝΙΑΡΙΖΕΣ και απλα περιμενες να δεις ποσο!!! αν δεν ειχες χερια, τρεμανε τα τιμονια δεξια και αριστερα, και επρεπε να προσεξεις μην αγορασεις κανα οικοπεδο.
      οσον αφορα το 8C. ειναι ενα απο τα πιο σεξυ αυτοκινητα στο αυτοκινητιστικο πανθεον.
      οποιος πει το αντιθετο, ειναι γκευ και ψηφιζει βενιζελο.
      τα χαλαμε λιγο, στο οτι δεν εχουν δικο τους μοτερ, αλλα της μαζερατι αν δεν κανω λαθος.
      πιστευω, οτι αν ειχαν φτιαξει δικο τους μοτερ, μπορει να στοιχιζε παραπανω, αλλα θα ηταν μια ΓΝΗΣΙΑ ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ, με τονους τρελας και καυλας. το οτι εχει αυτοματο σασμαν, ας μην το πιασουμε. το οτι ολοι λενε οτι ειναι ξυλινο και δεν συμπεριφερεται καλα, μαλλον σε εναν οδηγο της κλασης μου, δεν θα τα παρατηρησω ποτε. δεν ειμαι ο STIG ουτε ο σουμαχερ.ουτε καν ξερω τι εννοουν ξυλινο τιμονι, και σκατα αναρτησεις.
      ειναι σιγουρο ομως, οτι το 8C σε ερεθιζει πιο πολυ να το βλεπεις, παραν α το οδηγεις.
      που θελω να φτασω:
      μια εταιρεια που εχει παρουσιασει ενα 8C και ενα 4C, πρεπει να εχει μπροστινοκινητα αυτοκινητακια της σειρας, οπως ιενια ενα γκολφ?? ενα πουντο?? ενα αστρα?? ενα κορσα?? 
      δεν επρεπε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ η αλφα ρομεο να ξεχωρισει???
      αφου το εχεις το μοτερ ετοιμο και δεν το πληρωνεις, τραβα ρε μαλακα εναν αξονα μεχρι πισω, βαλε και εναν ακομα αξονα να κανεις πισωκινηση. πετα και ενα μπλοκε, θα γαμησεις τις πωλησεις. δεν υπαρχει αλλο πισωκινητο χατς. οσο και να το χρεωνεις, θα το πουλησεις. θα σε βλεπουν οι γκολφακηδες και θα κοκκινιζουν.
      για σκεψου μια τσουλιετα με πισω κινηση, και καμια 250αρια αλογα…..ΦΑΡΜΑΚΙ!!!!
      ειναι μαλακες στην μπεμβε που βγαζουν μονο πισωκουνες???
      ξερεις τι μπορω να δεχτω?? αν και δεν εχει τοσο πολυ να κανει.
      τις προδιαγραφες!!!!!
      αλλα αμα εχεις τουρμπινα, δεν εχεις CO2.
      αμα εχεις συμμορφωθει με τις προδιαγραφες ασφαλειας, γιατι να μην εχεις πισω κινηση???
      εφοσον παιρνεις ηλεκτρονικα και κινητηρες απο την μαμα φιατ, γιατι να μην βαλεις μια δικη σου πινελια τρελας και καυλας??? η αλφα ρομεο εισαι, οχι η ντατσια……
      προσωπικα, το θεωρω ιεροσυλια να βλεπω τα κορσακια να ταπεινωνουν μια αλφα ρομεο.
      και το καλυτερο?? με ενα οπελ κορσα, θα γκαζωνεις μια ζωη, χωρις να εχεις ουτε τσιξιματα, ουτε φωτιες, ουτε διαρροες.
      και μην μου πεις οτι οι φωτιες και οι διαρροες ειναι προσωπικοτητα, διοτι οταν ανοιγεις το πορτοφολι σου να πληρωσεις, να χεσω και την προσωπικοτητα και την ιστορια.
       

    • Λοιπών δώσε μου 5 λεπτά να το διαβάσω και για να απαντήσω; ή μήπως θέλεις να το κάνουμε αύριο! επιτέλους βρήκα και κάποιον να κάνω συζήτηση!

    • nikxan1

      file, ειμαι στην διαθεση σου, οτι θες να κουβεντιασουμε. πεθαινω για κουβεντα!!!!!

  • freedoom1013

    Αίσχος! 
    Οι αλήτες την κατέστρεψαν!!