Η Dacia ετοιμάζει ένα νέο entry-level μοντέλο το οποίο θα το ονομάσει Citadine και θα ξεκινά από τις 5.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο θα είναι ένα πεντάπορτο hatchback μοντέλο το οποίο θα έχει παρόμοιες διαστάσεις με αυτές του Renault Twingo. Θα κατασκευαστεί πάνω σε μια νέα πλατφόρμα η οποία θα φορεθεί και στα μελλοντικά μοντέλα της Dacia και από πλευράς κινητήρων θα υπάρχει ένας 900 κ.εκ τρικύλινδρος κινητήρας που θα αποδίδει 60, 75 και 95 άλογα.

[Πηγή: Autobild]

  • an exei air condition , ilektrika para8ira, idravliko timoni  kai i katanalosi einai se normal plaisia gia tin epoxi…..tote piase 2 !!!! oti kalitero gia mesa stin poli !!!!!!!!! :-)))

  • Κώστας

    λογικα θα ειναι για τριτες χωρες,ινδια,κινα κτλ δεν νομιζω οτι στην τιμη αυτη θα πληροί τις αυστηρες ευρωπαικες προδιαγραφες ABS,τουλαχιστον 4αστερια κτλ

    • Aiantas

      Αυτό το “τριτες χωρες” κάτι μου θυμίζει…και δε μου αρέσει.

    • ggarfe

      Με τους μισθούς να βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση (καί επισήμως πλέον το 4ωρο στα 200 κάτι €), η Ελλάδα σε λίγους μήνες θα είναι η πρώτη τριτοκοσμική Ευρωπαική χώρα.
      Καί τον Μάιο βία Ιούνιο έρχεται τσόντα που δεν θα έχει προηγούμενο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Βάλε καί τα 2€/λίτρο για βενζίνα καί έχεις το αυτοκινητο που θα κατακτήσει ή μάλλον θα σαρώσει την Ελληνική αγορά.
      Αν θα είμαστε σε θέση να αποκτήσουμε έστω καί αυτό το DACIA.
      Για τα sandero. duster δεν το συζητώ. Όποιος θα τα έχει θα είναι πρώτη μούρη…

  • George

    Απο πλευρας καταναλωσης δεν υπαρχει θεμα ο κινητηρας ειναι νεος τρικυλινδρος φτιαγμενος απο λευκο χαρτι η renault δεν ειχε τρικυλιδρο κινητηρα δεν ειναι καποιος παλιος κινητηρας που ξεθαψε η renault.Aκολουθει την  νεα ταση τρικυλινδρων χιλιαριδων κινητηρων που πρωτα ειδαμε  με τα aygo c1.Ακομα πρεπει να τηρει για να κυκλοφορησει τους κανονισμους ΕURO 5 και ΕURO 6.Oυτε στα υπολοιπα μηχανικα μερη αφου η εταιρεια δεν την συμφερει να φτιαξει διαφορετικα μερη ειδικα για το αυτοκινητο αυτο .Λογικα θα χρησιμοποησει το πλαισιο κιβωτιο αναρτησεις του μικρου αυτοκινητου της renault.Bεβαια τα 5000 μου φαινονται λιγα και μου φαινονται μηπως γινουν παραχωρησεις στηνποιοτητα του υλικου απο το οποιο θα εχουν φτιαχτει τα μηχανικα μερη η χρηση ηλεκτρονικων ηλεκτρολογικων μερων  χαμηλοτερων προδιαγραφων που σημαινει μικροτερη αντοχη πχ στην ζεστη και τελικα βλαβη η κακη συναρμολογηση και συναρμογη που να προκαλει ευκολα ακινητοποιηση του αυτοκινητου