Η Fiat επιβεβαίωσε επίσημα ότι η Alfa Romeo 4C, θα κατασκευαστεί από την Maserati, στο εργοστάσιο της στην Modena της Ιταλίας, εκεί όπου θα κατασκευάζεται η νέα Quattroporte και η GranTurismo. Η παραγωγή της θα ξεκινήσει τον Μάιο του 2013. Η Fiat επιβεβαίωσε ότι θα κατασκευάζει 2.500 αυτοκίνητα ετησίως ενώ για την Maserati, χάρη στα τρία νέα μοντέλα που θα βγούνε στην αγορά από τις αρχές του 2013, περιμένει να πουλά 50.000 οχήματα ετησίως έως το 2015.

Το μοντέλο παραγωγής είχαμε μάθει ότι θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Detroit το 2014. Προσωπικά πιστεύω ότι θα κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης τον επόμενο Μάρτιο και θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Detroit, τον Γενάρη του 2014, από τότε που ξεκινήσει η Alfa Romeo να πουλά τα μοντέλα της στην Αμερική. Θα φορά τον νέο αλουμινένιο turbo 1.800αρη κινητήρα που θα αποδίδει από 230 έως 300 άλογα (ανάλογα με την έκδοση) και θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Να θυμίσω ότι η Alfa Romeo 4C, πρωτοπαρουσιάστηκε στη Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο φορώντας ένα κόκκινο-κεραμιδί ματ χρώμα, ενώ στη Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο του 2011, φόρεσε ένα νέο ασημί χρώμα που η Alfa το ονομάζει “Fluid Metal”. Το μοντέλο παραγωγής, σύμφωνα με την Alfa δεν θα διαφέρει και τόσο από το πρωτότυπο, αφού οι Ιταλοί δηλώνουν ότι οι διαφορές θα είναι μικρότερες από αυτές που θα περίμενε κανείς.

Η τιμή του αναμένεται κοντά στις 45.000-50.000 ευρώ και θα είναι διαθέσιμο σε αρκετές εκδόσεις, με την enty-level να στέλνει 230 άλογα στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου Alfa TCT. Θα ζυγίζει κοντά στα 850 με 900 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 4.5 δευτερόλεπτα.

Το carbon σασί τύπου μπανιέρα, θα είναι κατασκευής Dallara, ενώ τα μπροστά και πίσω υποπλαίσια θα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Η Dallara έχει μεγάλη εμπειρία σε κατασκευή αγωνιστικών σασί ενώ έχει κατασκευάσει και το KTM X-Bow. Η 4C μπροστά θα έχει μια σοφιστικέ ανάρτηση ενώ η πίσω θα είναι με γόνατα MacPherson. Θα έχει αναλογία βάρους 40% μπροστά και 60 % πίσω, μήκος 4 μέτρα και μεταξόνιο 2.4 μέτρων.

Alfa Romeo 4C Concept – Έκθεση Γενεύης 2011

Alfa Romeo 4C Concept – Έκθεση Φρανκφούρτης 2011

[Πηγή: Fiat S.p.A]

Δελτίο Τύπου

New organizational and industrial structure for Maserati

As part of the strategy to expand its product offering and significantly increase volumes, over the next two years Maserati will introduce three new models in three different market segments.

Leveraging on its existing presence in 65 markets worldwide and a new generation of products targeted at volume market segments, Maserati plans a significant increase in production, reaching up to 50,000 vehicles a year by 2015.

Public officials and trade unions were presented the future organizational and industrial structure today at the company’s headquarters in Modena.

With regard to industrial requirements, it was underlined that the current facilities will not be adequate to implement these targets.

Given its location inside the city limits, the Modena plant cannot be expanded and, therefore, the decision was made some time ago to locate future production at the Officine Automobilistiche Grugliasco plant (ex Bertone). Acquired by Fiat just over two years ago, a total of €500 million is being invested to upgrade that plant.

Design, marketing and distribution activities for the entire product range will be located at the company’s Modena headquarters, in addition to production of the GranTurismo and GranCabrio ranges and, from May 2013, a new Alfa Romeo model with expected production of up to 2,500 units per year.

With regard to the impact on employment, the company confirmed that, even during this period of crisis, restructuring and capacity underutilization will be managed exclusively through the use of the temporary layoff benefit schemes available. As on other occasions, however, every opportunity will be taken to utilize Maserati workers at other Group plants.