Η Fiat επιβεβαίωσε επίσημα ότι η Alfa Romeo 4C, θα κατασκευαστεί από την Maserati, στο εργοστάσιο της στην Modena της Ιταλίας, εκεί όπου θα κατασκευάζεται η νέα Quattroporte και η GranTurismo. Η παραγωγή της θα ξεκινήσει τον Μάιο του 2013. Η Fiat επιβεβαίωσε ότι θα κατασκευάζει 2.500 αυτοκίνητα ετησίως ενώ για την Maserati, χάρη στα τρία νέα μοντέλα που θα βγούνε στην αγορά από τις αρχές του 2013, περιμένει να πουλά 50.000 οχήματα ετησίως έως το 2015.

Το μοντέλο παραγωγής είχαμε μάθει ότι θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Detroit το 2014. Προσωπικά πιστεύω ότι θα κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης τον επόμενο Μάρτιο και θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Detroit, τον Γενάρη του 2014, από τότε που ξεκινήσει η Alfa Romeo να πουλά τα μοντέλα της στην Αμερική. Θα φορά τον νέο αλουμινένιο turbo 1.800αρη κινητήρα που θα αποδίδει από 230 έως 300 άλογα (ανάλογα με την έκδοση) και θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Να θυμίσω ότι η Alfa Romeo 4C, πρωτοπαρουσιάστηκε στη Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο φορώντας ένα κόκκινο-κεραμιδί ματ χρώμα, ενώ στη Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο του 2011, φόρεσε ένα νέο ασημί χρώμα που η Alfa το ονομάζει “Fluid Metal”. Το μοντέλο παραγωγής, σύμφωνα με την Alfa δεν θα διαφέρει και τόσο από το πρωτότυπο, αφού οι Ιταλοί δηλώνουν ότι οι διαφορές θα είναι μικρότερες από αυτές που θα περίμενε κανείς.

Η τιμή του αναμένεται κοντά στις 45.000-50.000 ευρώ και θα είναι διαθέσιμο σε αρκετές εκδόσεις, με την enty-level να στέλνει 230 άλογα στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου Alfa TCT. Θα ζυγίζει κοντά στα 850 με 900 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 4.5 δευτερόλεπτα.

Το carbon σασί τύπου μπανιέρα, θα είναι κατασκευής Dallara, ενώ τα μπροστά και πίσω υποπλαίσια θα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Η Dallara έχει μεγάλη εμπειρία σε κατασκευή αγωνιστικών σασί ενώ έχει κατασκευάσει και το KTM X-Bow. Η 4C μπροστά θα έχει μια σοφιστικέ ανάρτηση ενώ η πίσω θα είναι με γόνατα MacPherson. Θα έχει αναλογία βάρους 40% μπροστά και 60 % πίσω, μήκος 4 μέτρα και μεταξόνιο 2.4 μέτρων.

Alfa Romeo 4C Concept – Έκθεση Γενεύης 2011

Alfa Romeo 4C Concept – Έκθεση Φρανκφούρτης 2011

[Πηγή: Fiat S.p.A]

Δελτίο Τύπου

New organizational and industrial structure for Maserati

As part of the strategy to expand its product offering and significantly increase volumes, over the next two years Maserati will introduce three new models in three different market segments.

Leveraging on its existing presence in 65 markets worldwide and a new generation of products targeted at volume market segments, Maserati plans a significant increase in production, reaching up to 50,000 vehicles a year by 2015.

Public officials and trade unions were presented the future organizational and industrial structure today at the company’s headquarters in Modena.

With regard to industrial requirements, it was underlined that the current facilities will not be adequate to implement these targets.

Given its location inside the city limits, the Modena plant cannot be expanded and, therefore, the decision was made some time ago to locate future production at the Officine Automobilistiche Grugliasco plant (ex Bertone). Acquired by Fiat just over two years ago, a total of €500 million is being invested to upgrade that plant.

Design, marketing and distribution activities for the entire product range will be located at the company’s Modena headquarters, in addition to production of the GranTurismo and GranCabrio ranges and, from May 2013, a new Alfa Romeo model with expected production of up to 2,500 units per year.

With regard to the impact on employment, the company confirmed that, even during this period of crisis, restructuring and capacity underutilization will be managed exclusively through the use of the temporary layoff benefit schemes available. As on other occasions, however, every opportunity will be taken to utilize Maserati workers at other Group plants.

  • de

    H kaninikh paragwgh tha ksekinhsei stis arxes me mesa tou 2013..
    Opote tha parousiastei epishma se mia apo tis epomenes ektheseis, prin to 2014 opou anagrafeis pio panw..

    • Η παραγωγή του θα ξεκινήσει τον Μάιο του 2013 όπως μας λέει η fiat στο δελτίο τύπου.

      Προσωπικά λέω ότι θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013 και θα πάει στο Detroit τον Ιανουάριο του 2014, αφού από τότε θα ξεκινήσει να πωλείται στην Αμερική. Αλλά ακόμη δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση για τις υποθέσεις μου, οπότε δεν το γράφω στο κείμενο

  • maniacos

    Που ειναι τωρα οι προφητες του κωλου που ελεγαν οτι η 4C δεν προκειται να βγει ποτε στην παραγωγη και αλλες τετοιες μπουρδολογιες….

    • ποιος το έλεγε αυτό;;; αφού από την αρχή είχανε πει ότι θα περάσει στη παραγωγη

    • maniacos

      Αμεσα δεν το ειπε κανεις οταν ομως ακουγονταν μπουρδες του τυπου “τα εσπασαν με την Νταλαρα που θα φτιαχνει το πλαισιο” και αλλα τετοια το συμπερασμα ηταν ενα….

    • φήμες πάντα θα υπάρχουν ;) ;) ;)

    • Aris

       kanenas den to eixe pei afto apla oloi legame i timi tha einai pio psyla pragma pou akoma kai twra i timi mou fenete poli periergi gia ta dedomena tou aftokinitou makarari ala den pistevw stin timi afti

    • αφού πάει να χτυπήσει τα boxster, cayman κτλ νομίω ότι η τιμή του είναι εκεί που την περιμέναμε πάνω κάτω! 

    • Sokratis13

      εδω θα ειμαστε (πρωτα ο Θεος) και θα το δειτε: με καμια παναγια δεν θα εχει κατω απο 60 χιλιαρικα στην Ελλαδα το απλο.

    • nikxan1

       μηπως ειπες λιγα???
      για ξανασκεψου το.
      ξερεις ποιο ειναι το τραγικο?? οτι εξω θα κανει κατω απο 35-40 χιλιαρικα.
      σου θυμιζω, οτι το GT-R κανει καπου 70 χιλιαρικα εξω, και εδω εχει 159 χιλιαρικα.

    • όπως έγραψα και παραπάνω νίκο, σημαντικό ρόλο έπαιζε ο φόρος πολυτελείας στις τιμές των ΙΧ στην ελλάδα. Μένει να δούμε τώρα πόσο θα πέσουν!

    • κάτσε να δούμε με τον φόρο πολυτελείας τώρα πόσο θα πέσουν! βέβαια με 2 ευρώ την βενζίνη είναι χειρότερα τα πράγματα!

    • Mika

      Oso ki an pesoun oi times, ean einai ontws toso elafria, xrhsimopoiontas carbon fibre chassis, den einai dynaton na einai fthnh..
      To antitheto…

    • “Κυριακή κοντή γιορτή!” θα μάθουμε σε λιγότερο από 12 μήνες! 

  • James Ollandos Sam

    polla xrimata re gamwto…alla einai toooooso omorfi kai panw apo ola piswkoyna….

  • pugS16

    το λατρευω απλα!!!

  • VaggD

    Θα φορά τον νέο αλουμινένιο turbo 1.800αρη κινητήρα που θα αποδίδει από 230 έως 300 άλογα

  • BMWRules

    Auto to amaksi einai ena paradeigma pros mimisi gia oli tin autokinitoviomixania oso anafora design, varos, epidoseis alla kai san synolo… An exei kai aksiopistia ypsili, kai metaxeirismeno se 6-7 xronakia me kana 25-30… Aksizei me 10000!!!!!

    • Adadad

      Κοψε κατι φιλε,ακομα δεν βγηκε,ακομα δεν το τεσταρανε,το βγαλαμε και παραδειγμα προς μιμηση για ολοκληρη κιολας την αυτοκινητοβιομηχανια?Σιγα το design μωρε,εχουμε δει και πολυ πιο ομορφα αυτοκινητα απο την 4C.

    • BMWRules

      an theoreis to boxter i to cayman omorfotero apo auto… Tote paso, sigoura kana polo i golf tha exeis!!

  • nikxan1

     ………….και θα τερματιστει τον ιουνιο του 2013!!!!!

  • Adadad

    Αχωνευτη μουρη.

  • MitsosDaBest

    Δε μπορώ να πω πως τρελαίνομαι κιόλας… Σε κόκκινο κάτι μου λέει, αλλά σε ασημί αηδία εντελώς…

    ΑΠΟΡΙΑ: “Αυτή η κυρία με κοντό μαλλί δίπλα στο ασημί Alfa, είναι σίγουρα κυρία ή μήπως κύριος;” =)

    • Sokratis13

      κυρια ειναι ρε Μητσο.Αφου εχει και στηθος :).Χαμηλοκωλα και ασχημομουρα ομως.Μαλλον ποντια θα ειναι LOL

    • nikxan1

       ρε μητσο, δεν μ’αρεσει ουτε μενα, και δεν στο λεω για να σε πειραξω.
      απο μια εταιρεια που παρουσιασε το 8C δεν περιμενα αυτην την πατατα.
      ας ειναι πισωκου, ας ειναι απο ανθρακονημα, ας βγαζει 500 αλογα χεστηκα.
      εμφανησιακα, στο δικο μου το ματι, ειναι εντελως αδιαφορο.

    • Mika

      Panw katw, eimai mazi sou, s ayta pou les…
      Gi ayto kai to like…

    • πολύ χαίρομαι που δεν αρέσει μια alfa romeo σε κάτοχο mercedes ή audi!!!

      lol lol lol

    • nikxan1

       πες την αληθεια:
      σ’αρεσει η μουρη της??? την αληθεια ομως. ξερεις καλα, οτι την 8C την εκθειαζω σε καθε ευκαιρια, γιατι ειναι ενα απο τα ομορφοτερα αυτοκινητα που εχουν βγει ποτε. αλλα τουτο’δω φιλε, ειλικρινα δεν μου αρεσει. σεβομαι την τεχνολογια, και οτι αλλο κουβαλαει πανω της, αλλα ειλικρινα, ακομα και να τα ειχα και να μου περισσευανε, δεν θα το εβλεπα καν.

    • Adadad

      Μα δεν εχει κατι το ιδιαιτερο φιλε μου σε design η 4C,παρολαυτα μας τα εχουν τσουρεκια για την δηθεν εκπληκτικη σχεδιαση του και να εισαι σιγουρος πως αν και οταν κυκλοφορησει θα ακουσεις και θα διαβασεις απιστευτα υπερβολικα πραγματα.Απο το οτι ειναι το πιο ομορφο αυτοκινητο AR ολων των εποχων,οτι στον δρομο ειναι οτι τρομεροτερο εχει κυκλοφορησει ποτε στα χρονικα,οτι ετσι μαμουν οι ιταλοι,μπραβο Αλφαρα εκανες παλι το θαυμα σου και σχετικες φιφες.

      Tα διαβαζεις ηδη,προτυπο και παραδειγμα προς μιμηση για ολη την αυτοκινητοβιομηχανια το εβγαλε ο φιλος BMWRules,σεβαστη η αποψη του βεβαιως.

    • nikxan1

       μ’αρεσεις ρε μαγκα. συμφωνω μαζι σου. οποτε παρε +1

    • Mika

      Mhn anhsyxeis, yparxoun alles mpolikes pou mas aresoun, mia xara!!!
      Gi aythn,den tha xasoume ton ypno mas pantws!!
      :p

  • freedoom1013

    Φαίνεται πολλά υποσχόμενο! Και είναι και όμορφη!
    Πιστεύω άγιες μέρες που είναι να μη δούμε πάλι 500 σχόλια στο topic! 
    Χιχι!

    • nikxan1

       ΟΧΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ!!!!!!!
      εελα ρε, εχουμε πολυ καιρο να αρπαχτουμε ολοι μαζι!!!

  • gronholm89

    oso dn xwneuw ta italika, toso to goustarw auto… 

  • freedoom1013

    Εγώ πάντως στρίβω πλέον την προσοχή μου και στις τεχνολογίες μείωσης τους βάρους, σε λογικά πλαίσια πάντα.
    Γιατί, καλοί χρυσοί οι κινητήρες και τα θηρία οι V12, αλλά το “ταπεινό” GTR εξακολουθεί και πατάει στα 0-100 ακόμα και τη berlinetta.
    Δε με συγκινούν τόσο τεχνολογίες κινητήρων όπως cylinder on demand, start/stop κτλ, όσο η προσοχή στο να κρατηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα, χωρίς να εκτιναχτεί το κόστος.
    Υ.Γ.: Στο Μιλάνο είδα 2-3 M5, αλλά μου έκανε εντύπωση το start/stop σύστημά της στο φανάρι. 5L κινητήρας, αυτό μας μάρανε!