Την παραπάνω έκφραση δεν την είπε κάποιος τυχαίος, αλλά ο John Krafcik, ο CEO της Hyundai Αμερικής ο οποίος σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Associated Press, μίλησε για το πως μέσα στα τελευταία 8 χρόνια, η εικόνα και τα αυτοκίνητα της Hyundai, έχουνε κάνει άλματα βελτίωσης. Ο Krafcik δήλωσε ότι όταν ανέλαβε τα ηνία της Hyundai στην Αμερική, τα αυτοκίνητα της Κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ήταν άσχημα, μύριζαν παράξενα και χαλούσαν συχνά.


Ο μόνος λόγος να αγοράσει κανείς τότε ένα Hyundai, ήταν επειδή ήταν φθηνά. Πλέον τα πράγματα έχουνε αλλάξει και κανείς δεν γελάει με τα Κορεάτικα μοντέλα. Δεν είναι απλά ανταγωνιστικά στις κατηγορίες τους, αλλά μερικά ηγούνται κιόλας των κατηγοριών τους.

Σε αυτό συνέβαλε τόσο η βελτίωση της ποιότητας και του σχεδιασμού των μοντέλων, αλλά και το έξυπνο marketing, το οποίο είναι μέρος τους 5-ετους πλάνου της Hyundai να πουλά 800.000 αυτοκίνητα στην Αμερική και περισσότερα από 7.000.000 παγκοσμίως.

[Πηγή: Associated Press]

  • Stradalle

    Κάπως μπερδεύτικε με τον χρόνο του ρήματος “είμαι” και χρησιμοποίησε αόριστο.Το σωστό είναι ενεστώτας, “είναι ανέκδοτο”.Βλέπε veloster turbo.