H αλήθεια είναι ότι τελευταία διαβάζουμε αρκετές αντικρουόμενες ειδήσεις σχετικά με το Focus RS, το οποίο την μία μάθαμε ότι μπήκε στην αναμονή ενώ την άλλη ότι τελικά μπήκε στο συρτάρι, αφού θυσιάστηκε ώστε να βγει στη παραγωγή το Fiesta RS.

Τώρα, ο Matthias Ton, επικεφαλής μηχανικός του Focus ST, δήλωσε στο Βρετανικό Autoexpress, ότι το Focus RS θα αποδίδει 335 άλογα. Αποκάλυψε ότι ο 2.0-λιτρος EcoBoost turbo κινητήρας του Focus ST έχει φτάσει ήδη στα όρια του σε ότι αφορά την ιπποδύναμη που μπορεί να βγάλει, και έτσι η Ford αναπτύσσει ήδη έναν νέο 2.3-λίτρων EcoBoost turbo κινητήρα, ο οποίος θα μπορούσε να τοποθετηθεί κάτω από το καπό του Focus RS.

Ο κινητήρας είναι τετρακύλινδρος και θα αντικαταστήσει τους τωρινούς V6, ενώ θα τοποθετηθεί και στην επόμενη γενιά του Mustang. Βέβαια στην περίπτωση του Focus RS θα δυναμώσει και θα γίνει fine-tuning ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα στις σπορ καταβολές του αυτοκινήτου.

Το Focus RS σε σχέση με το ST θα φορέσει μηχανικό μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μεγαλύτερα φρένα και πιο σκληρή ανάρτηση. Εξωτερικά θα φορέσει ένα άκρως επιθετικό bodykit ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχουν bucket καθίσματα. Το αυτοκίνητο, σύμφωνα με την έκθεση, αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2013.

[Πηγή: Autoexpress]