Έχουμε δει τις τελευταίες spy φωτογραφίες της Ferrari F70, και τώρα μαθαίνουμε ότι η Ferrari έχει ολοκληρώσει τον σχεδιασμό του νέου της hypercar. Η είδηση έχει κυκλοφορήσει από το Αμερικάνικο Car and Driver, το οποίο αναφέρει ότι ο σχεδιασμός του έχει γίνει από τον οίκο Pininfarina αλλά και το εσωτερικό τμήμα σχεδιασμού της Ferrari, με επικεφαλή τον Flavio Manzoni.

Η Ferrari F70 θα διαθέτει στοιχεία από το Millechili concept, την P4/5 του James Glickenhaus αλλά και κάτι από το πίσω μέρος της Pagani Zonda, με το Ιταλικό Carpassion να έχει ετοιμάσει ήδη δύο rendering φωτογραφίες. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2012, όπως έχει ανακοινώσει ο ίδιος ο Montezemolo.

Το hypercar θα διαθέτει ενεργή αεροδυναμική και όπως ξέρουμε κάτω από το καπό θα φορά έναν νέο θηριώδη V12 7.3-λίτρων κινητήρα, ο οποίος θα είναι μια βελτιωμένη έκδοση του V12 που φορά η F12berlinetta, ενώ υπάρχουν φήμες ότι ο κινητήρας θα είναι ίδιος με αυτόν της Berlinetta 6.3-λίτρων. Όπως και να έχει, θα αποδίδει 800 άλογα και σε συνδυασμό με το KERS, θα αποδίδει συνολικά 920 άλογα. Το βάρος της αναμένεται να κυμαίνεται στα 1.134 κιλά, 200+ λιγότερα, από τα 1.365 της Enzo, και θα διαθέτει σώμα κατασκευασμένο από carbon και αλουμίνιο. Τα 0-100 χλμ/ώρα αναμένεται να τα κάνει σε λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 408 χλμ/ώρα. Επίσης κυκλοφόρησαν φήμες ότι ίσως η F70 θα φορά biturbo κινητήρα, θα είναι τετρακίνητη και θα αποδίδει συνολικά 1.000 άλογα.

H F70 θα διαθέτει το νέο HY-KERS που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Πεκίνου, το οποίο θα μειώνει τη κατανάλωση κατά 40%, ενώ παράλληλα αυξάνει τις επιδόσεις. Το σύστημα ζυγίζει 120 κιλά και παρότι το πρόσθετο βάρος, χάρις σε αυτό, τα 0-200 χλμ/ώρα, η F70 τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα γρηγορότερα σε σχέση με το αν δεν το φορούσε. Η Ferrari αντιστάθμισε το πρόσθετο βάρος μειώνοντας το βάρους του σασί και του κινητήρα, ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιεί το HY-KERS, είναι της Samsung Electronics, με την Ferrari να τις τοποθετεί σε δικά της πακέτα.

Το hypercar θα φορά ένα σασί κατασκευασμένο από τον ίδιο βαθμό carbon, που κατασκευάζονται και τα μονοθέσια της Formula 1. Το carbon αυτό είναι ελαφρύτερο και ανθεκτικότερο σε σχέση με αυτό που έχει χρησιμοποιηθεί στην Enzo και στην F50.

Παράλληλα, ο Luca di Montezemolo πήρε το βραβείο “European Manager of the Year” για το 2012, από το EBP (European Business Press Federation). Τα βραβεία τρέχουν από το 1991. Για το τέλος σου άφησα δύο video με μια Ferrari 458 Italia να driftάρει στο Spa και ένα video μέσα από μια Ferrari 360 Spider, να γυρνά μέσα στις εγκαταστάσεις της Ferrari στο Maranello.

[Πηγή: Car and Driver, YouTube]