Ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές εξέλιξης του Opel Mokka

Σχετικά άρθρα

Η Opel ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε τις τελευταίες δοκιμές εξέλιξης του Mokka, οι οποίες έλαβαν χώρα στη Γερμανία. Το αυτοκίνητο θα ξεκινήσεις τις πωλήσεις του στα τέλη του 2012 και αρχικά θα είναι διαθέσιμο με 3 κινητήρες. Όλοι συνεργάζονται με μηχανικά κιβώτια τα οποία εφοδιάζονται με σύστημα Opel Start/Stop. Η γκάμα βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει έναν ατμοσφαιρικό 1.6 (85 kW/115 hp) με ροπή 155 Nm και τον 1.4 l Turbo (103 kW/140 hp) με ροπή 200 Nm. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, διατίθεται ο 1.7 CDTI turbo diesel (96 kW/130 hp) με ροπή 300 Nm και ο οποίος διατίθεται με εξατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο. Ο 1.4 Turbo αρχικά θα διατίθεται με το ίδιο μηχανικό κιβώτιο, ενώ αργότερα θα προστεθεί και η επιλογή του αυτόματου κιβωτίου.

Το πλαίσιο είναι ιδανικό για συνθήκες πόλης συνδυάζοντας και όλα τα πλεονεκτήματα για off-road χρήση. Ο Ulrich Schmalohr, Global Vehicle Line Executive της Opel δήλωσε:

Είμαστε περήφανοι για το νέο μας SUV, το Mokka, το οποίο περιλαμβάνει πολλά βασικά εξαρτήματα Γερμανικής τεχνολογίας όπως κινητήρες και κιβώτια, πλαίσιο και φρένα, ESP, AWD, ηχομόνωση, σύστημα εξαγωγής, καθίσματα και πολλά ακόμα. Ο σχεδιασμός, οι επιδόσεις, η ποιότητα και η τεχνολογία και η ακουστική ταυτότητα του οχήματος ικανοποιούν τα υψηλά πρότυπα και τις προσδοκίες των πελατών από την Opel σήμερα.

Το πλαίσιο του Mokka διασφαλίζει μέγιστη οδηγική άνεση και αξιόπιστη οδική συμπεριφορά ακόμα και σε δύσκολες οδικές συνθήκες. Στην εμπρός ανάρτηση, τα γόνατα MacPherson, ήδη επιτυχημένα σε άλλα μοντέλα Opel, βελτιστοποιήθηκαν από τους μηχανικούς οι οποίοι πρόσθεσαν ελατήρια εγκάρσιας αντιστάθμισης φορτίων, διπλές πάνω βάσεις γονάτων και σαϊλεντμπλόκ διπλών συγκολλήσεων βελτιώνοντας τη συνολική οδηγική εμπειρία και τα χαρακτηριστικά θορύβων και κραδασμών του αυτοκινήτου. Στην πίσω ανάρτηση, η ομάδα μηχανικών τοποθέτησε ράβδο στρέψης διατομής U μπροστά από τους πίσω τροχούς. Ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ώστε να προσαρμόζεται στις διαφορετικές ανάγκες των συστημάτων AWD και FWD. Έτσι οι οδηγοί μπορούν να απολαμβάνουν βέλτιστη οδική συμπεριφορά και έλεγχο αμαξώματος σε κάθε περίπτωση.

Το αυτοκίνητο μπορεί να είναι είτε μπροστοκίνητο είτε τετρακίνητο με την κατανομή ροπής να μπορεί να μεταβάλλεται από 100-0 σε 50-50 σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Συνολικά, ο οδηγός ωφελείται από ένα σύστημα το οποίο προσαρμόζεται αυτόματα στις επικρατούσες οδικές συνθήκες. Ολόκληρο το σύστημα τετρακίνησης, συμπεριλαμβανομένων των εξαρτημάτων, ζυγίζει μόνο 65 kg, έτσι το Mokka πετυχαίνει μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων.

Τέσσερα δισκόφρενα στον εμπρός και πίσω άξονα παρέχουν άριστη αντίσταση στη θερμότητα και υψηλή απόδοση πέδησης. Το ESP του Mokka είναι ένα προηγμένο σύστημα και περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως Hill Start Assist (HSA) και Hill Descent Control, που διατηρεί μία σταθερή ταχύτητα σε κατηφόρα και διασφαλίζει ότι η ταχύτητα του Mokka δεν υπερβαίνει τα 20 km/h.

Επιπλέον, για μέγιστη αξιοποίηση του πλαισίου, οι μηχανικοί της Opel επέλεξαν το προηγμένο Electric Power Steering (EPS) που παρέχει περισσότερη υποβοήθηση διεύθυνσης ανάλογα με την ταχύτητα  και προσφέρεται στάνταρ σε όλα τα Mokka SUV.

[Πηγή: Opel]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Νέο Opel Mokka: Πλαίσιο SUV Γερμανικής φιλοσοφίας για Ευρωπαϊκές ανάγκες

  • Ευφυές σύστημα AWD προσαρμόζεται αυτόματα στις οδικές συνθήκες
  • Έξυπνο σύστημα πλαισίου κατάλληλο για συνθήκες πόλης και με δυνατότητες off-road
  • Υψηλή άνεση και ασφάλεια με βελτιστοποιημένες αναρτήσεις και 4 δισκόφρενα

Rüsselsheim.Οι μηχανικοί της Opel ολοκλήρωσαν τις τελευταίες δοκιμές του Mokka, του νέου SUV της εταιρίας. Οι δοκιμές έγιναν στη Γερμανία, ενώ οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν προς το τέλος της χρονιάς. Το προηγμένο, Γερμανικής φιλοσοφίας πλαίσιο του Mokka έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών και ήταν ένας από τους πυρήνες εξέλιξης. Το πλαίσιο είναι ιδανικό για συνθήκες πόλης συνδυάζοντας και όλα τα πλεονεκτήματα για off-road χρήση.

«Είμαστε περήφανοι για το νέο μας SUV, το Mokka, το οποίο περιλαμβάνει πολλά βασικά εξαρτήματα Γερμανικής τεχνολογίας όπως κινητήρες και κιβώτια, πλαίσιο και φρένα, ESP, AWD, ηχομόνωση, σύστημα εξαγωγής, καθίσματα και πολλά ακόμα» δήλωσε ο Ulrich Schmalohr, Global Vehicle Line Executive. «Ο σχεδιασμός, οι επιδόσεις, η ποιότητα και η τεχνολογία και η ακουστική ταυτότητα του οχήματος ικανοποιούν τα υψηλά πρότυπα και τις προσδοκίες των πελατών από την Opel σήμερα».

Ευφυές σύστημα allwheel drive για άριστη ελκτική πρόσφυση

Εκτός από την εμπρόσθια κίνηση (FWD), το Mokka μπορεί να εφοδιάζεται με τεχνολογία all-wheel drive (AWD) για καλύτερη ελκτική πρόσφυση και συμπεριφορά. Η τεχνολογία AWD είναι αποδοτική, ευφυής και προσιτή σε ένα ευρύτερο κοινό και ενεργοποιείται μόνον όταν είναι απαραίτητη. Το AWD σύστημα συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της βελτιωμένης οδικής συμπεριφοράς κυρίως στις στροφές και διασφαλίζει ότι υπάρχει αρκετή πρόσφυση, για παράδειγμα, σε περίπτωση ολίσθησης των τροχών. Ωστόσο, παράλληλα αναγνωρίζει πότε το AWD δεν χρειάζεται πλέον. Όταν το όχημα κινείται σε ευθεία πορεία στον αυτοκινητόδρομο, ή σε οδόστρωμα με καλή πρόσφυση, όλη η ροπή μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς. Η λειτουργία σε FWD mode προσφέρει καλή οικονομία καυσίμου.

Για βελτιωμένη οδηγική άνεση και οδική συμπεριφορά, η ροπή μεταφέρεται ομαλά και αυτόματα από τον εμπρός στον πίσω άξονα ανάλογα με την ελκτική πρόσφυση ή τις οδηγικές συνθήκες. Η κατανομή ροπής μπορεί να μεταβάλλεται από 100-0 σε 50-50 σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Συνολικά, ο οδηγός ωφελείται από ένα σύστημα το οποίο προσαρμόζεται αυτόματα στις επικρατούσες οδικές συνθήκες. Ολόκληρο το σύστημα AWD συμπεριλαμβανομένων των εξαρτημάτων ζυγίζει μόνο 65 kg, έτσι το Mokka πετυχαίνει μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων.

Προηγμένο πλαίσιο για κορυφαία οδηγική άνεση και οδική συμπεριφορά

Το πλαίσιο του Mokka διασφαλίζει μέγιστη οδηγική άνεση και αξιόπιστη οδική συμπεριφορά ακόμα και σε δύσκολες οδικές συνθήκες. Στην εμπρός ανάρτηση, τα γόνατα MacPherson, ήδη επιτυχημένα σε άλλα μοντέλα Opel, βελτιστοποιήθηκαν από τους μηχανικούς οι οποίοι πρόσθεσαν ελατήρια εγκάρσιας αντιστάθμισης φορτίων, διπλές πάνω βάσεις γονάτων και σαϊλεντμπλόκ διπλών συγκολλήσεων βελτιώνοντας τη συνολική οδηγική εμπειρία και τα χαρακτηριστικά θορύβων και κραδασμών του αυτοκινήτου. Στην πίσω ανάρτηση, η ομάδα μηχανικών τοποθέτησε ράβδο στρέψης διατομής U μπροστά από τους πίσω τροχούς. Ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ώστε να προσαρμόζεται στις διαφορετικές ανάγκες των συστημάτων AWD και FWD. Έτσι οι οδηγοί μπορούν να απολαμβάνουν βέλτιστη οδική συμπεριφορά και έλεγχο αμαξώματος σε κάθε περίπτωση.

Προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας

Τέσσερα δισκόφρενα στον εμπρός και πίσω άξονα παρέχουν άριστη αντίσταση στη θερμότητα και υψηλή απόδοση πέδησης. Το ESP του Mokka είναι ένα προηγμένο σύστημα και περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως Hill Start Assist (HSA) και Hill Descent Control, που διατηρεί μία σταθερή ταχύτητα σε κατηφόρα και διασφαλίζει ότι η ταχύτητα του Mokka δεν υπερβαίνει τα 20 km/h.

Επιπλέον, για μέγιστη αξιοποίηση του πλαισίου, οι μηχανικοί της Opel επέλεξαν το προηγμένο Electric Power Steering (EPS) που παρέχει περισσότερη υποβοήθηση διεύθυνσης ανάλογα με την ταχύτητα  και προσφέρεται στάνταρ σε όλα τα Mokka SUV.

Το νέο Mokka συνδυάζει τα καλύτερα σχεδιαστικά και τεχνολογικά χαρακτηριστικά Opel

Το Mokka, το νέο SUV της Opel, επεκτείνει την προϊοντική γκάμα της και η Opel γίνεται η πρώτη Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που κάνει είσοδο στην αναπτυσσόμενη κατηγορία μικρών SUV. Παρά το μικρό συνολικό μήκος των 4,28 m, το Mokka μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση έως και πέντε άτομα, ενώ συνδυάζει ελκυστική σχεδίαση με καινοτόμες τεχνολογίες και λειτουργίες κάνοντάς τις προσιτές σε ένα ευρύτερο κοινό.

Ισχύ παρέχουν τρεις αποδοτικοί κινητήρες. Όλα τα μηχανικά κιβώτια εφοδιάζονται με σύστημα Opel Start/Stop. Η γκάμα βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει έναν ατμοσφαιρικό 1.6 (85 kW/115 hp) με ροπή 155 Nm και τον 1.4 l Turbo (103 kW/140 hp) με ροπή 200 Nm. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, διατίθεται ο 1.7 CDTI turbo diesel (96 kW/130 hp) με ροπή 300 Nm που προσφέρει εξαιρετική κατανάλωση και χαμηλούς ρύπους. Ο 1.7 CDTI διατίθεται με εξατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο. Ο 1.4 Turbo αρχικά θα διατίθεται με το ίδιο μηχανικό κιβώτιο, ενώ αργότερα θα προστεθεί και η επιλογή του αυτόματου κιβωτίου.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Νέο Opel Grandland

Στις αρχές του μήνα η Opel αποκάλυψε το νέο Frontera και σήμερα η γερμανική εταιρία μας δείχνει τη νέα γενιά του Grandland, που τοποθετείται...

Επίσημο: Νέο Opel Frontera

Λίγες ημέρες μετά την διαρροή, η Opel παρουσίασε το νέο Frontera. Πρόκειται για ένα μικρό B-SUV που αντικαθιστά το Crossland και θα προσφέρεται με...

Αυτό είναι το νέο Opel Frontera

Διέρρευσε η πρώτη φωτογραφία του Opel Frontera, με το νέο μικρό B-SUV να παρουσιάζεται μέσα στο επόμενο διάστημα. Το νέο Frontera, ως διάδοχος του...

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...