Ξεκίνησε η παραγωγή της νέας Maserati Quattroporte

Σχετικά άρθρα

Η Fiat SpA ανακοίνωσε ότι η παραγωγή της ολοκαίνουργιας Maserati Quattroporte ξεκίνησε πρόσφατα στο εργοστάσιο Grugliasco του ομίλου, στο Τορίνο της Ιταλίας. Στο ίδιο εργοστάσιο θα κατασκευάζεται και η μικρή Maserati, η οποία θα ονομάζεται Levante.

Συνολικά 50.000 αυτοκίνητα θα κατασκευάζει το εργοστάσιο κάθε χρόνο, με την Quattroporte να παρουσιάζεται είτε στην έκθεση του Παρισιού είτε στην έκθεση του Detroit του χρόνου τον Ιανουάριο. Θα χρησιμοποιήσει πολλά μέρη από τα Chrysler 300 και Dodge Avenger για την κατασκευή της, ενώ κάτω από το καπό θα υπάρχει ένας κομπρεσοράτος V6 κινητήρας απόδοσης 426 ίππων και ένας turbo V8 απόδοσης 520 ίππων. O V8 θα είναι διαθέσιμος από την αρχή της εμπορικής της πορείας, αλλά ο V6 θα κυκλοφορήσει λίγο αργότερα και θα είναι κατά 30% οικονομικότερος από τον V8 4.3-λίτρων της Ferrari California.

Οι κινητήρες θα είναι μέρος της συμφωνίας με την Ferrari και πρόσφατα ακούσαμε έναν από αυτούς να δοκιμάζεται πάνω σε μια Ferrari California. Και οι δύο κινητήρες θα συνεργάζονται με ένα αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο θα μπορεί να στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, αφού στον προαιρετικό εξοπλισμό, θα υπάρχει διαθέσιμο ένα σύστημα τετρακίνησης.

Η νέα Quattroporte θα είναι μεγαλύτερη κατά 5 εκατοστά και φαρδύτερη κατά 15 εκατοστά, ώστε να ανταγωνιστεί τα Audi A8, BMW 7-Series and Mercedes S-Class. Οι αυξημένες διαστάσεις θα προσφέρουν μεγαλύτερο χώρο στους πίσω επιβάτες και μεγαλύτερο χώρο του πορτμπαγκάζ κατά 107 λίτρα. Παρότι της αυξημένες διαστάσεις, θα ζυγίζει 204 κιλά λιγότερα και οι κινητήρες του θα καταναλώνουν κατά μέσο όρο 30% λιγότερο καύσιμο.

[Πηγή: Fiat SpA]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Meeting with trade unions to present second quarter results

During today’s meeting with the trade union delegations, headed by the General Secretaries, Fiat CEO and Fiat Industrial Chairman Sergio Marchionne presented thesecond quarter results, which were very positive given the current economic environment.

Fiat Industrial Group reported a strong quarter with revenues up 5.4% and trading profit increasing 19.1%, particularly on the back of performance in the Agricultural Equipment sector.

Fiat Group reported excellent results in the NAFTA, LATAM and APAC regions, which more than compensated for volume declines in EMEA, particularly Europe.

With the contribution from Chrysler, the Group was able to reduce its over-dependence on the European market. That improved geographic diversification translated into positive results. Group revenues topped €21.5 billion, trading profit totaled €1 billion and net profit was €358 million.

Although performance in three of the four principal regions was positive, difficult conditions persisted in the European auto market, particularly in Italy where demand is approaching the lowest level since 1979.

Certain peers who are still heavily exposed to the European market are experiencing significant losses and have even had to announce plant closures. The current level of uncertainty, which makes it impossible to formulate reliable projections, requires that investment programs be undertaken with maximum caution.

Despite the constraints imposed by current economic conditions, Fiat has sought to minimize any associated social impacts through the utilization of temporary lay-off benefit schemes, rather than resorting to permanent structural measures. Even in this extremely negative period, the Company has remained active. We completed the program of investments at the Pomigliano d’Arco plant, which was recently recognized as one of the best in the world with the prestigious German “Automotive Lean Production Award 2012”. The fully-restructured Grugliasco plant has begun producing prototypes of the new Maserati sedan to be released at the end of the year. Preparations are also underway for production of the Alfa Romeo 4C at the factory in Modena. And, in Pratola Serra, investment has begun for production of the new turbo engine for Alfa Romeo.

For the time being, the economic crisis and current difficulties in the European auto market prevent the Company from being able to give any indications concerning future investments. Information relating to product plans and production allocation will be provided in conjunction with the presentation of third quarter results.

Sergio Marchionne reiterated that to be competitive on the international scene, it is essential that the conditions agreed between the Company and unions in the Group National Collective Labor Agreement be respected. Today it has become nearly impossible to work with such total uncertainty surrounding the effective application of legal and contractual conditions.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Maserati έκανε το shakedown του MCXtrema και ετοιμάζεται για σειρά δοκιμών

Στα τέλη του περσινού καλοκαιριού και κατά τη διάρκεια του Pebble Beach, η Maserati παρουσίασε το MCXtrema. Πρόκειται για την ακραία έκδοση της MC20,...

Διαλύθηκε μια Maserati MC20 στον Κηφισό

Μια από τις ελάχιστες Maserati MC20 που κυκλοφορούν στην Ελλάδα διαλύθηκε χθες το μεσημέρι, λίγο μετά τις 15:30, στον Κηφισό, στο ύψος της γέφυρας...

Ακραίο bodykit για την Maserati MC20 από την 7Design

Οι άνθρωποι της 7Design House μας δείχνουν το ακραίο bodykit που έχουν ετοιμάσει για την Maserati MC20 Cielo. Το bodykit είναι κατασκευασμένο από carbon...

Επίσημο: Νέα Maserati GranCabrio

Η Maserati παρουσίασε σήμερα τη νέα γενιά της GranCabrio. Όπως η GranTurismo, έτσι και η ανοιχτή έκδοση της προσφέρεται με τον 3,0-λιτρο Nettuno twin-turbo...
Autoblog.gr