Η Ford έφερε στο Παρίσι τόσο το νέο Fiesta όσο και το Fiesta ST. Το νέο Fiesta θα είναι διαθέσιμο με 7 κινητήρες και ανάμεσα τους υπάρχει και η έκδοση ECOnetic Technology με εκπομπές CO2 87 g/km και κατανάλωση 3,3 l/100 km. Το Fiesta θα εφοδιάζεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη με:

  • Βενζινοκινητήρες 100 PS και 125 PS 1.0 EcoBoost, το ‘Διεθνή Κινητήρα της Χρονιάς’ για το 2012
  • Βενζινοκινητήρες 65 PS και 80 PS 1000 κυβ. εκατ. με άμεσο ψεκασμό και Διπλό Ανεξάρτητο Μεταβλητό Χρονισμό Βαλβίδων – Twin Independent Variable Camshaft Timing
  • Κινητήρα 75 PS 1.5 Duratorq TDCi diesel με βελτιστοποιημένο ψεκασμό καυσίμου, επιστρώσεις εμβόλων χαμηλής τριβής και αντλία λαδιού μεταβλητής πίεσης

Οι πελάτες θα μπορούν επίσης να επιλέξουν από:

  • Κινητήρα 95 PS 1.6 Duratorq TDCi diesel, που αποδίδει ροπή 200 Nm
  • Βενζινοκινητήρα 105 PS, 1.6 Ti-VCT
  • Βενζινοκινητήρα 96 PS 1.4 Duratec
  • Βενζινοκινητήρα 60 PS & 82 PS 1.25-l

Το Auto-Start-Stop system της Ford, που απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα όταν το όχημα λειτουργεί στο ρελαντί και τον ενεργοποιεί εκ νέου όταν ο οδηγός θελήσει να ξεκινήσει, θα διατίθεται με τους κινητήρες βενζίνης 1.0 EcoBoost, 1.0 και 1.6 Duratorq TDCi ECOnetic Technology.

Το Auto-Start-Stop μειώνει τις εκπομπές CO2 κάτω από 100 g/km CO2* για τις τέσσερις μονάδες των βενζινοκινητήρων 1.0 EcoBoost και 1.0-l , ενώ ο 1.5-l και οι δύο 1.6 Duratorq TDCi diesel εκπέμπουν επίσης λιγότερο από 100 g/km CO2. Το προηγμένο 6-τάχυτο κιβώτιο Powershift της Ford λανσάρεται για πρώτη φορά στη γκάμα.

Η Ford εισήγαγε επίσης νέα εξαρτήματα πλαισίου και ανάρτησης για τη βελτίωση της οδηγικής ποιότητας και πολιτισμένης λειτουργίας του νέου Fiesta, ενώ ρύθμισε διαφορετικά και το σύστημα Ford Electronic Power Assisted Steering. Η οδική συμπεριφορά είναι σπορ όσο ποτέ, ενώ ένα Fiesta ST υψηλών επιδόσεων με κινητήρα 1.6 EcoBoost 182 PS, θα προστεθεί στη γκάμα στις αρχές του 2013.

Το πακέτο κορυφαίων τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού και ασφάλειας για το Ford Fiesta θα περιλαμβάνει το MyKey – μία τεχνολογία πρωτιά στην κατηγορία που επιτρέπει στους γονείς να ελέγχουν την οδήγηση των εφήβων παιδιών τους και να περιορίζουν την έκθεσή τους σε κίνδυνο – καθώς και το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC.

Το SYNC θα περιλαμβάνει Emergency Assistance που συνδέει απευθείας τους επιβάτες του οχήματος με τα τοπικά κέντρα υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης μετά από ατύχημα, στη γλώσσα της περιοχής. Κάτι επίσης που λανσάρεται στο νέο Fiesta είναι η τεχνολογία Active City Stop, πρωτιά για την κατηγορία, ένα σύστημα σχεδιασμένο να βοηθά τους οδηγούς να αποφεύγουν τις συγκρούσεις με χαμηλές ταχύτητες, μαζί με τα Hill Launch Assist, Rear View Camera και ενσωματωμένη δορυφορική πλοήγηση sat-nav.

Η δυναμική νέα έκδοση του δημοφιλούς Fiesta χαρακτηρίζεται από πιο ζωηρή σχεδίαση, εμπνευσμένη από την τελευταία παγκόσμια σχεδιαστική γλώσσα και πρωτότυπα οχήματα της Ford, υιοθετώντας χαρακτηριστικά όπως προβολείς κομμένους με λέιζερ που ενσωματώνουν τεχνολογία LED, κεντρικό θόλο στο καπό και, για πρώτη φορά, 17άρες ζάντες αλουμινίου. Οι ειδικοί εργονομίας και εσωτερικής σχεδίασης της Ford έχουν αναβαθμίσει το εσωτερικό του Fiesta αλλάζοντας διάταξη στους μοχλοδιακόπτες, και χρησιμοποιώντας νέα κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο και νέα υλικά, επιφάνειες και οθόνες.

To Fiesta ST θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του από τις αρχές του 2013 και μηχανικά φορά τον 1.6 EcoBoost turbo κινητήρα απόδοσης 180 ίππων με 240 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από επτά δεύτερα και τελική ταχύτητα πάνω από 220 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η τεχνολογία EcoBoost πετυχαίνει μείωση 20% στις εκπομπές CO2 συγκριτικά με το προηγούμενο Fiesta ST.

Προϊόν εξέλιξης της Ford Team RS, το νέο Fiesta ST προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις στην οδηγική άνεση και συμπεριφορά χάρη στην υιοθέτηση ενός ειδικά ρυθμισμένου πλαισίου που τοποθετείται 15 χιλιοστά χαμηλότερα σε σχέση με το στάνταρ  Fiesta, στο αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control της Ford και στα τρία προγράμματα Electronic Stability Control. Οι τεχνολογίες δοκιμάστηκαν στα 5000 χλμ. οδήγησης στη Γερμανική πίστα Nürburgring Nordschleife.

Στο εσωτερικό υπάρχουν στάνταρ καθίσματα Recaro ενώ μέσω του MyKey ο ιδιοκτήτης περιορίζει τις μέγιστες επιδόσεις και ενεργοποιεί χαρακτηριστικά ασφαλείας στις περιπτώσεις που το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από λιγότερο έμπειρους οδηγούς. Διατίθεται και σύστημα συνδεσιμότητας SYNC της Ford με φωνητική ενεργοποίηση.

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου

Το Νέο Ford Fiesta Προσφέρεται με 7 Κινητήρες <100 g/km CO2

Το Στυλάτο Νέο Μοντέλο είναι το Πρώτο Ford στην Ευρώπη με MyKey

  • Διαθέτοντας στυλ και άποψη το νέο Fiesta προσφέρεται με επτά κινητήρες στην Ευρώπη με εκπομπές CO2 κάτω των 100 g/km CO2 και κατανάλωση 4,3 l/100 km ή καλύτερη – κορυφαία για την κατηγορία
  • Νέοι 3-κύλινδροι βενζινοκινητήρες 65 PS και 80 PS 1000 κυβ. εκατ. και νέος 75 PS 1.5 TDCi diesel για πρώτη φορά με το Fiesta
  • Ειδική έκδοση ECOnetic Technology με πρόσθετες τεχνολογίες οικονομίας καυσίμου προσφέρει εκπομπές 87 g/km CO2 και κατανάλωση 3,3 l/100 km
  • Η γκάμα κινητήρων του Fiesta περιλαμβάνει επίσης: τον βραβευμένο 100 PS και 125 PS 1.0 EcoBoost, το βενζινοκινητήρα 105 PS 1.6 Ti-VCT, το βενζινοκινητήρα 96 PS 1.4 Duratec και τους 60 PS και 82 PS 1.25 Duratec
  • Το κομψό νέο Fiesta διατίθεται για πρώτη φορά με Auto-Start-Stop και 6-τάχυτο κιβώτιο PowerShift της Ford, ενώ ντεμπούτο κάνει το σύστημα MyKey στην Ευρώπη με σκοπό την ασφαλέστερη οδήγηση

ΠΑΡΙΣΙ, 26 Σεπ, 2012 – Η Ford ανακοίνωσε σήμερα ότι το νέο Fiesta θα στοχεύσει στην καλύτερη κατανάλωση της κατηγορίας με επτά κινητήρες για την Ευρώπη που θα παράγουν κάτω από 100 g/km CO2 και κατανάλωση 4,3 l/100 km* ή καλύτερη, καθώς ετοιμάζεται να αποκαλύψει τη νέα έκδοση του μικρού αυτοκινήτου της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Οι Ευρωπαίοι αγοραστές του νέου Fiesta θα μπορούν να παραγγείλουν μία έκδοση ECOnetic Technology με εκτιμώμενες εκπομπές CO2 87 g/km και κατανάλωση 3,3 l/100 km.

«Το νέο Ford Fiesta ανεβάζει την απόδοση καυσίμου ενός μικρού αυτοκινήτου σε νέα ύψη, με τη βοήθεια προηγμένων, νέων τεχνολογιών» δήλωσε ο Glen Goold, παγκόσμιος επικεφαλής μηχανικός προγράμματος του νέου Fiesta, Ford Ευρώπης.

«Το Fiesta έσπασε το κατεστημένο σαν ένα στυλάτο, πρακτικό, προοδευτικό και κυρίως οικονομικό μικρό αυτοκίνητο όταν λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1976, την εποχή που η απόδοση καυσίμου ήταν ζήτημα υψηλής προτεραιότητας για τους πελάτες» πρόσθεσε ο Goold. «Αυτή η άποψη οδήγησε στη δημιουργία του νέου Fiesta σήμερα όπως και τότε, με το πρώτο μοντέλο».

Από τότε, η Ford έχει πουλήσει πάνω από 15 εκατομμύρια Fiesta σε όλο τον κόσμο και το κομψό νέο μοντέλο διαθέτει πιο ‘αιχμηρή’ σχεδίαση και πολλά αποκλειστικά τεχνολογικά χαρακτηριστικά – καθώς και μία εκτενή γκάμα κινητήρων.

Το Fiesta θα εφοδιάζεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη με:

  • Βενζινοκινητήρες 100 PS και 125 PS 1.0 EcoBoost, το ‘Διεθνή Κινητήρα της Χρονιάς’ για το 2012
  • Βενζινοκινητήρες 65 PS και 80 PS 1000 κυβ. εκατ. με άμεσο ψεκασμό και Διπλό Ανεξάρτητο Μεταβλητό Χρονισμό Βαλβίδων – Twin Independent Variable Camshaft Timing
  • Κινητήρα 75 PS 1.5 Duratorq TDCi diesel με βελτιστοποιημένο ψεκασμό καυσίμου, επιστρώσεις εμβόλων χαμηλής τριβής και αντλία λαδιού μεταβλητής πίεσης

Οι πελάτες θα μπορούν επίσης να επιλέξουν από:

  • Κινητήρα 95 PS 1.6 Duratorq TDCi diesel, που αποδίδει ροπή 200 Nm
  • Βενζινοκινητήρα 105 PS, 1.6 Ti-VCT
  • Βενζινοκινητήρα 96 PS 1.4 Duratec
  • Βενζινοκινητήρα 60 PS & 82 PS 1.25-l

Το Auto-Start-Stop system της Ford, που απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα όταν το όχημα λειτουργεί στο ρελαντί και τον ενεργοποιεί εκ νέου όταν ο οδηγός θελήσει να ξεκινήσει, θα διατίθεται με τους κινητήρες βενζίνης 1.0 EcoBoost, 1.0 και 1.6 Duratorq TDCi ECOnetic Technology.

Το Auto-Start-Stop μειώνει τις εκπομπές CO2 κάτω από 100 g/km CO2* για τις τέσσερις μονάδες των βενζινοκινητήρων 1.0 EcoBoost και 1.0-l , ενώ ο 1.5-l και οι δύο 1.6 Duratorq TDCi diesel εκπέμπουν επίσης λιγότερο από 100 g/km CO2. Το προηγμένο 6-τάχυτο κιβώτιο Powershift της Ford λανσάρεται για πρώτη φορά στη γκάμα.

Η Ford εισήγαγε επίσης νέα εξαρτήματα πλαισίου και ανάρτησης για τη βελτίωση της οδηγικής ποιότητας και πολιτισμένης λειτουργίας του νέου Fiesta, ενώ ρύθμισε διαφορετικά και το σύστημα Ford Electronic Power Assisted Steering. Η οδική συμπεριφορά είναι σπορ όσο ποτέ, ενώ ένα Fiesta ST υψηλών επιδόσεων με κινητήρα 1.6 EcoBoost 182 PS, θα προστεθεί στη γκάμα στις αρχές του 2013.

Το πακέτο κορυφαίων τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού και ασφάλειας για το Ford Fiesta θα περιλαμβάνει το MyKey – μία τεχνολογία πρωτιά στην κατηγορία που επιτρέπει στους γονείς να ελέγχουν την οδήγηση των εφήβων παιδιών τους και να περιορίζουν την έκθεσή τους σε κίνδυνο – καθώς και το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC.

Το SYNC θα περιλαμβάνει Emergency Assistance που συνδέει απευθείας τους επιβάτες του οχήματος με τα τοπικά κέντρα υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης μετά από ατύχημα, στη γλώσσα της περιοχής. Κάτι επίσης που λανσάρεται στο νέο Fiesta είναι η τεχνολογία Active City Stop, πρωτιά για την κατηγορία, ένα σύστημα σχεδιασμένο να βοηθά τους οδηγούς να αποφεύγουν τις συγκρούσεις με χαμηλές ταχύτητες, μαζί με τα Hill Launch Assist, Rear View Camera και ενσωματωμένη δορυφορική πλοήγηση sat-nav.

Η δυναμική νέα έκδοση του δημοφιλούς Fiesta χαρακτηρίζεται από πιο ζωηρή σχεδίαση, εμπνευσμένη από την τελευταία παγκόσμια σχεδιαστική γλώσσα και πρωτότυπα οχήματα της Ford, υιοθετώντας χαρακτηριστικά όπως προβολείς κομμένους με λέιζερ που ενσωματώνουν τεχνολογία LED, κεντρικό θόλο στο καπό και, για πρώτη φορά, 17άρες ζάντες αλουμινίου. Οι ειδικοί εργονομίας και εσωτερικής σχεδίασης της Ford έχουν αναβαθμίσει το εσωτερικό του Fiesta αλλάζοντας διάταξη στους μοχλοδιακόπτες, και χρησιμοποιώντας νέα κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο και νέα υλικά, επιφάνειες και οθόνες.