H ελληνική αντιπροσωπεία της Ford ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του νέου Focus ST το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού ST2, και ST3 με αρχικές τιμές τα €33.480 και €35.930 αντίστοιχα.

Να θυμίσω ότι το νέο Focus ST παρουσίαστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2011 και κάτω από το καπό του βρίσκεται ο 2.0-λιτρος EcoBoost turbo κινητήρας απόδοσης 250 ίππων με 360 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και διαθέτει ένα βελτιωμένο σύστημα TVC (Torque Vectoring Control), σκληρότερες αναρτήσεις και ζάντες 18″. Η έκτη σχέση παρέχει οικονομία στα μεγάλα ταξίδια.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 248 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 7,2 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 169 γρ/χλμ, βελτίωση 20% σε σχέση με το προηγούμενο Ευρωπαϊκό Focus ST.

Το νέο Focus ST διατίθεται σε πεντάθυρη hatchback εκδοχή και wagon. Διατίθενται σε 5 βασικά χρώματα: Spirit Blue, Race Red, Black, White και Silver. και στο Tangerine Scream, αποκλειστικά για το Focus ST.

Τα καθίσματα είναι Recaro και προσφέρουν στους κατόχους Focus ST απόλυτη άνεση και στήριξη. Χαμηλωμένα καθίσματα συνοδεύονται από αποκλειστικά premium χαρακτηριστικά όπως ρύθμιση μήκους, πρωτιά στην κατηγορία, και κλίση μαξιλαριού.

Έκδοση ST2

• Ζάντες 18 ιντών με ελαστικά 235/ 40 R 18

• Εξωτερικό κιτ αμαξώματος ST

• Πίσω αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος

• Μεγάλη πίσω αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος (εκδόσεις Wagon)

• Ράγες οροφής (εκδόσεις Wagon)

• Σπορ ημιδερμάτινα καθίσματα Recaro οδηγού και συνοδηγού

• Ράδιο-CD συμβατό με MP3, 6 ηχεία, οθόνη ενδείξεων πίνακα οργάνων 2,3” DOT Matrix,

πολυλειτουργική οθόνη 3,5” Star Burst (ICE Pack 32)

• Ηλεκτρονικός διζωνικός κλιματισμός DEATC

• Κουμπί εκκίνησης κινητήρα Ford Power

• Δερμάτινη λαβή λεβιέ ταχυτήτων ST

• Καλύμματα μαρσπιέ με λογότυπο ST στις εμπρός πόρτες

• Αυτόματοι προβολείς και αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες

• Σύστημα ανίχνευσης απώλειας πίεσης ελαστικών

• Περιμετρικός συναγερμός

• Ηλεκτροχρωματικός αντιθαμβωτικός κεντρικός καθρέπτης

• Ταπέτα δαπέδου εμπρός και πίσω ST

Έκδοση ST3 (επιπλέον της ST2)

• Εμπρός προβολείς Bi-Xenon με φώτα ημέρας LED, στατικούς λαμπτήρες στροφής, σύστημα

πλύσης

• Πίσω φώτα LED

• Σπορ δερμάτινα καθίσματα Recaro οδηγού και συνοδηγού σε μαύρο χρώμα (κάθισμα οδηγού

ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο με 8 ρυθμίσεις)

• Σπορ δερμάτινο πίσω κάθισμα Recaro 3 θέσεων (ανάγλυφο)

Αναλυτικά τις τιμές μπορείς να τις βρεις εδώ, ενώ τα πλήρη τεχνικά του χαρακτηριστικά εδώ.

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου

Το Νέο Focus ST, το Πρώτο Παγκόσμιο Αυτοκίνητο Επιδόσεων της Ford, Κάνει το Ντεμπούτο του στην Ελληνική Αγορά

  • Το Νέο Ford Focus ST προσφέρει ένα μοναδικό μίγμα επιδόσεων, οδικής συμπεριφοράς, πολιτισμένης λειτουργίας και στυλ
  • Με κινητήρα 2.0 EcoBoost 250 PS, το νέο Focus ST έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 248 km/h
  • Με προσδοκώμενη κατανάλωση 7,2 l/100 km και εκπομπές CO2 169 g/km επιτυγχάνεται βελτίωση 20% σε σχέση με το προηγούμενο Ευρωπαϊκό Focus ST

Το σήμα ST (Sport Technologies) λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη το 1997 και χαρακτηρίζει τις σπορ εκδόσεις των βασικών μοντέλων Ford. Οι πελάτες γνωρίζουν πλέον ότι τα αυτοκίνητα Ford ST συνδυάζουν υψηλές επιδόσεις με γνήσια πρακτικότητα και πολιτισμένη λειτουργία.

Με τον υπερτροφοδοτούμενο και οικονομικό 2.0 EcoBoost250 PS, το νέο Focus ST επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,5 δεύτερα μέχρι την τελική ταχύτητα των 248 km/h, καταναλώνει 7,2 l/100 km με εκπομπές CO2 169 g/km, βελτίωση 20% σε σχέση με το προηγούμενο Ευρωπαϊκό Focus ST.

Ο κινητήρας 2.0 EcoBoost 250 PS συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και εξασφαλίζει μέγιστη επιτάχυνση μετά από κάθε αλλαγή χάρη στην κατάλληλη κλιμάκωση. Η έκτη σχέση παρέχει οικονομία στα μεγάλα ταξίδια.

«Είναι το αυτοκίνητο που προσφέρει οδηγική εμπειρία και ενσαρκώνει την ουσία του σήματος ST που περίμεναν οι οπαδοί της Ford. Παρόλο που είναι ιδιαίτερα δύσκολη η εποχή που ζούμε, εύχομαι και στην Ελλάδα να έχει την αντίστοιχη υποδοχή με τον υπόλοιπο κόσμο δεδομένων των συνθηκών » δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γιάννης Ταβανίδης, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Ford Motor Ελλάς.

Το νέο Focus ST διατίθεται σε πεντάθυρη hatchback εκδοχή και wagon. Και οι δύο προσδίδουν μυώδη χαρακτηριστικά στην φιλοσοφία ‘kinetic design’ του στάνταρ Focus.

Διατίθενται σε 5 βασικά χρώματα: Spirit Blue, Race Red, Black, White και Silver. Επιπλέον, η Tangerine Scream, η νέα αποκλειστική απόχρωση του Focus ST, εναρμονίζεται με το συναρπαστικό και σπορ χαρακτήρα του.

Τα καθίσματα είναι Recaro και προσφέρουν στους κατόχους Focus ST απόλυτη άνεση και στήριξη. Χαμηλωμένα καθίσματα συνοδεύονται από αποκλειστικά premium χαρακτηριστικά όπως ρύθμιση μήκους, πρωτιά στην κατηγορία, και κλίση μαξιλαριού.

Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, ST2 και ST3, για την Ελληνική αγορά:

Έκδοση ST2

• Ζάντες 18 ιντών με ελαστικά 235/ 40 R 18

• Εξωτερικό κιτ αμαξώματος ST

• Πίσω αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος

• Μεγάλη πίσω αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος (εκδόσεις Wagon)

• Ράγες οροφής (εκδόσεις Wagon)

• Σπορ ημιδερμάτινα καθίσματα Recaro οδηγού και συνοδηγού

• Ράδιο-CD συμβατό με MP3, 6 ηχεία, οθόνη ενδείξεων πίνακα οργάνων 2,3” DOT Matrix,

πολυλειτουργική οθόνη 3,5” Star Burst (ICE Pack 32)

• Ηλεκτρονικός διζωνικός κλιματισμός DEATC

• Κουμπί εκκίνησης κινητήρα Ford Power

• Δερμάτινη λαβή λεβιέ ταχυτήτων ST

• Καλύμματα μαρσπιέ με λογότυπο ST στις εμπρός πόρτες

• Αυτόματοι προβολείς και αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες

• Σύστημα ανίχνευσης απώλειας πίεσης ελαστικών

• Περιμετρικός συναγερμός

• Ηλεκτροχρωματικός αντιθαμβωτικός κεντρικός καθρέπτης

• Ταπέτα δαπέδου εμπρός και πίσω ST

Έκδοση ST3 (επιπλέον της ST2)

• Εμπρός προβολείς Bi-Xenon με φώτα ημέρας LED, στατικούς λαμπτήρες στροφής, σύστημα

πλύσης

• Πίσω φώτα LED

• Σπορ δερμάτινα καθίσματα Recaro οδηγού και συνοδηγού σε μαύρο χρώμα (κάθισμα οδηγού

ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο με 8 ρυθμίσεις)

• Σπορ δερμάτινο πίσω κάθισμα Recaro 3 θέσεων (ανάγλυφο)

Η τιμή για την έκδοση εξοπλισμού ST2 είναι €33.480 και για ST3 €35.930

* Όλες οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 σε g/km προέρχονται από επίσημες δοκιμές σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 93/116/EC. Οι αναφερόμενες τιμές κατανάλωσης βασίζονται στην Ευρωπαϊκή Οδηγία Οικονομίας Καυσίμου EU 80/1268/EEC και διαφέρουν από τα αποτελέσματα κατανάλωσης του κύκλου οδήγησης σε άλλες περιοχές του κόσμου.

Το Νέο Focus ST Συνδυάζει Επιδόσεις, Σπορ Οδική Συμπεριφορά, Πολιτισμένη Λειτουργία, Στυλ – και είναι το Πρώτο Παγκόσμιο Αυτοκίνητο Επιδόσεων της Ford

  • Το Νέο Ford Focus ST προσφέρει ένα μοναδικό μίγμα επιδόσεων, οδικής συμπεριφοράς, πολιτισμένης λειτουργίας και στυλ
  • Το Νέο Focus ST είναι το πρώτο παγκόσμιο Ford επιδόσεων και θα πωλείται σε 40 χώρες σε όλο τον κόσμο
  • Με κινητήρα 2.0 EcoBoost 250 PS, το νέο Focus ST έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 248 km/h. Οι επιδόσεις συνδυάζονται με σπορ οδική συμπεριφορά και ολοκληρωμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού
  • Με προσδοκώμενη κατανάλωση 7,2 l/100 km και εκπομπές CO2 169 g/km επιτυγχάνεται βελτίωση 20% σε σχέση με το προηγούμενο Ευρωπαϊκό Focus ST
  • Η μυώδης, αεροδυναμική σχεδίαση αναδεικνύεται από τη νέα χαρακτηριστική απόχρωση Tangerine Scream

Το Νέο Focus ST θα προσφέρει ένα μοναδικό μίγμα επιδόσεων, οδικής συμπεριφοράς, πολιτισμένης λειτουργίας και στυλ σε περισσότερες από 40 χώρες σε όλο τον κόσμο ως το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο επιδόσεων της Ford.

Με έναν υπερτροφοδοτούμενο 2.0 EcoBoost250 PS, το νέο Focus ST θα επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,5 δεύτερα μέχρι την τελική ταχύτητα των 248 km/h. Στις ασυμβίβαστες επιδόσεις προστίθεται η βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και μία ολοκληρωμένη γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού.

Με τον οικονομικό κινητήρα EcoBoost, το Focus ST εκτιμάται ότι θα καταναλώνει 7,2 l/100 km με εκπομπές CO2 169 g/km, βελτίωση 20% σε σχέση με το προηγούμενο Ευρωπαϊκό Focus ST.

«Είναι το αυτοκίνητο που περίμεναν οι οπαδοί της Ford σε όλο τον κόσμο» είπε χαρακτηριστικά ο Matthias Tonn, chief program engineer, Ford Ευρώπης. «Δουλέψαμε σκληρά για να τους προσφέρουμε μία οδηγική εμπειρία που θα ενσαρκώνει την ουσία του σήματος ST – σε όποια χώρα κι αν βρίσκονται».

Το σήμα ST (Sport Technologies) λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη το 1997 και χαρακτηρίζει τις σπορ εκδόσεις των βασικών μοντέλων Ford. Οι πελάτες γνωρίζουν πλέον ότι τα αυτοκίνητα Ford ST συνδυάζουν υψηλές επιδόσεις με γνήσια πρακτικότητα και πολιτισμένη λειτουργία.

One Ford

Η φιλοσοφία One Ford που σηματοδότησε την εξέλιξη του νέου, παγκόσμιου Ford Focus προετοίμασε το δρόμο για το νέο Focus ST.

Το DNA του ST είναι συστατικό στοιχείο της στρατηγικής παγκόσμιων οχημάτων επιδόσεων και προήλθε από τη συνεργασία της ομάδας Global Performance Vehicles της Ford με τη Ford Team RS στην Ευρώπη και την Special Vehicles Team (SVT) στην Αμερική. Μερίδιο είχαν και οι μηχανικοί της Ford από την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού καθώς στόχος για τα μοντέλα ST ήταν να ικανοποιούν όλους τους οδηγούς στις βασικές αγορές του Focus.

«Είναι το ίδιο αυτοκίνητο παντού, από τον κινητήρα μέχρι την ανάρτηση, το στυλ, ακόμα και τα ελαστικά» δήλωσε ο Dieter Schwarz, επικεφαλής της Ford Team RS. «Τώρα, θα μπορείτε να οδηγείτε ένα Focus ST στο Πεκίνο και θα απολαμβάνετε την εμπειρία που θα βιώνατε στο Λος Άντζελες, στο Λονδίνο ή τη Ρώμη».

«Η στρατηγική μας για τα αυτοκίνητα επιδόσεων βασίζεται στο ότι οι οπαδοί των σπορ επιδόσεων σε όλο τον κόσμο αποζητούν το ίδιο πράγμα» πρόσθεσε ο Schwarz. «Για το Focus ST, αυτό σημαίνει συνδυασμό μιας απολαυστικής οδηγικής εμπειρίας με ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης στην καθημερινότητα».

Το ισχυρότερο ST

Το νέο Focus ST χρησιμοποιεί μία έκδοση 250 PS του 2.0 EcoBoost της Ford, ο οποίος αποδίδει την ισχύ μιας μονάδας μεγαλύτερου κυβισμού με κατανάλωση ενός μικρότερου κινητήρα. Αυτό οφείλεται στον άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης, στον υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας, στο μεταβλητό χρονισμό Twin-independent Variable Cam Timing (Ti-VCT), στη νέα σχεδίαση των συστημάτων εισαγωγής και εξαγωγής και στη χαρτογράφηση του εγκεφάλου.

Η επιτάχυνση 0-100 km/h υπολογίζεται στα 6,5 δεύτερα με τελική ταχύτητα 248 km/h. Η κατανάλωση αντίστοιχα στα 7,2 l/100 km και οι εκπομπές CO2 169 g/km. Αυτό μεταφράζεται σε 20% βελτίωση στις εκπομπές CO2 και την οικονομία καυσίμου σε σχέση με το προηγούμενο Ευρωπαϊκό Focus ST. Ο κινητήρας προσφέρει επίσης πλούσια αποθέματα ροπής σε μία ευρεία, επίπεδη καμπύλη στροφών με κορυφή τα 360 Nm.

Το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο του Focus ST εξασφαλίζει μέγιστη επιτάχυνση μετά από κάθε αλλαγή χάρη στην κατάλληλη κλιμάκωση. Η έκτη σχέση παρέχει οικονομία στα μεγάλα ταξίδια.

Χαρακτηριστικός ήχος

Ο κινητήρας παράγει έναν χαρακτηριστικό ήχο που συναρπάζει τόσο μέσα στην καμπίνα όσο και έξω από το αυτοκίνητο. Για τους όσους βρίσκονται στο εσωτερικό, ένα αναβαθμισμένο αντηχείο μεταδίδει τον ήχο του κινητήρα απευθείας από την εισαγωγή στην καμπίνα.

«Αυτό το στοιχείο προσφέρει μία πραγματικά σπορ χροιά» δήλωσε ο Tonn. «Δεν αφήνει καμία αμφιβολία στον οδηγό ότι πρόκειται για ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο. Το νέο Focus ST είναι βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο Ευρωπαϊκό μοντέλο από κάθε άποψη – έπρεπε λοιπόν να διασφαλίσουμε ότι ο ήχος θα ήταν εξίσου συναρπαστικός και για τον οδηγό».

Το σύστημα εξαγωγής, με μοναδική διπλή εξαγωνική απόληξη, έχει ρυθμιστεί ανάλογα ώστε να παράγει τον κατάλληλο ήχο, την κατάλληλη στιγμή, πιο πολιτισμένο στις χαμηλότερες στροφές και έναν επιθετικό βρυχηθμό όσο οι στροφές ανεβαίνουν.

Δυναμική συμπεριφορά

Η νέα κρεμαγιέρα με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού του Sport Steering System μειώνει την ευαισθησία του τιμονιού στην ευθεία, ενώ την αυξάνει όταν το όχημα στρίβει. Το τιμόνι στρίβει σχεδόν μέχρι τέρμα χωρίς ο οδηγός να πρέπει να αφήσει έστω και με το ένα χέρι το τιμόνι, που σημαίνει καλύτερο έλεγχο σε κλειστές στροφές και φουρκέτες.

Το σύστημα Electronic Power Assisted Steering (EPAS) έχει χαρτογραφηθεί ειδικά για το νέο Focus ST και ανιχνεύει και αντισταθμίζει τις αντιδράσεις από τη μετάδοση μέσω μιας πιο σπορ ρύθμισης του Torque Steer Compensation (TSC) της Ford. Το Electronic Stability Programme (ESP) προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας – κατ’ επιλογή του οδηγού. Το πρόγραμμα μειωμένης επέμβασης του ESP ή αλλιώς αυξημένης ολίσθησης απενεργοποιεί τον έλεγχο ελκτικής πρόσφυσης, ενώ διατίθεται και πρόγραμμα πλήρους απενεργοποίησης του ESP.

Το νέο Focus ST διαθέτει επίσης Torque Vectoring Control (TVC): αυτό εφαρμόζει πέδηση στον εσωτερικό τροχό σε μία στροφή για μείωση της υποστροφής. Το Cornering Under Steer Control (CUSC), εφαρμόζει πέδηση που δημιουργεί ροπή περιστροφής αμαξώματος ανάλογα με την τάση υποστροφής πριν την επέμβαση του ESP, τόσο στο πάτημα όσο και στο άφημα του γκαζιού.

Σπορ ανάρτηση

Το σετάρισμα της ανάρτησης του νέου Focus ST συμπληρώνει τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού και τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά Goodyear Eagle. Η ακρίβεια στο στρίψιμο βελτιώνεται με τη χρήση άριστων αμορτισέρ και ελατηρίων που χαμηλώνουν το πλαίσιο κατά 10mm συγκριτικά με άλλα μοντέλα Focus.

Η πίσω ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί με αρκετά νέα εξαρτήματα που δημιουργήθηκαν ειδικά για το Focus ST. Τα αναβαθμισμένα ακροαξόνια και η νέα σχεδίαση της αντιστρεπτικής δοκού παρέχουν άριστη ανάδραση και έλεγχο.

Μοναδικό στυλ ST

Το νέο Focus ST θα διατίθεται σε πεντάθυρη hatchback εκδοχή, ενώ στις Ευρωπαϊκές αγορές  θα κυκλοφορεί και η έκδοση wagon. Και οι δύο προσδίδουν μυώδη χαρακτηριστικά στην ‘kinetic design’ του στάνταρ Focus.

Η Tangerine Scream, η νέα αποκλειστική απόχρωση του Focus ST εναρμονίζεται με το συναρπαστικό και σπορ χαρακτήρα του. Επίσης διατίθενται οι αποχρώσεις Spirit Blue, Race Red, Black, White και Silver.

Η επιθετική και αεροδυναμική σχεδίαση του Focus ST υιοθετεί μία μονοκόμματη εκδοχή της χαρακτηριστικής τραπεζοειδούς μάσκας Ford, διογκωμένες πλαϊνές ποδιές και δυναμικό πίσω προφυλακτήρα με αεραγωγούς τύπου διαχύτη στο κάτω τμήμα. Η αεροτομή οροφής βελτιώνει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και μειώνει την αντίσταση.

Κομψό, σπορ εσωτερικό

Το Focus ST φέρει τιμόνι, επιλογέα ταχυτήτων και πεντάλ ειδικής σχεδίασης. Η σκουρότερη επένδυση οροφής και οι επενδύσεις στις κολόνες, αναπόσπαστο στοιχείο του σχεδιαστικού DNA του ST, επιτείνει την αίσθηση των επιδόσεων.

Η Ford συνεργάστηκε με τον κατασκευαστή καθισμάτων Recaro για να προσφέρει στους κατόχους Focus ST απόλυτη άνεση και στήριξη. Χαμηλωμένα καθίσματα συνοδεύονται από αποκλειστικά premium χαρακτηριστικά όπως ρύθμιση μήκους, πρωτιά στην κατηγορία και κλίση μαξιλαριού. Ένας νέος πάγκος που κατασκευάζεται από ειδικό αφρώδες υλικό, υπόσχεται άνεση χωρίς συμβιβασμούς για τους πίσω επιβάτες.

Οι εκδόσεις εξοπλισμού είναι ST1, ST2 και ST3 (ανάλογα με την αγορά):

  • Η ST1 προσφέρει πατάκια ST, αυτόματο έλεγχο προβολέων, αυτόματο αντιθαμβωτικό μεσαίο καθρέπτη και αυτόματους καθαριστήρες σε αγορές LHD. Συναγερμός Thatcham και αεροτομή ST διατίθενται σε RHD αγορές
  • Η ST2 προσθέτει μερική επένδυση δέρματος, καθίσματα Recaro και διζωνικό Electronic Automatic Temperature Control (EATC) στις LHD αγορές. Για τις RHD αγορές προσφέρονται επιπλέον πατάκια ST, αυτόματος έλεγχος προβολέων, αυτόματος αντιθαμβωτικός μεσαίος καθρέπτης και αυτόματοι καθαριστήρες
  • Η ST3 προσθέτει αποκλειστικά, θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα Recaro με ρύθμιση 8 κατευθύνσεων και επεκτεινόμενο μαξιλάρι, νέα πίσω καθίσματα Recaro και προβολείς  Bi-Xenon.

Όλοι οι πελάτες ST θα μπορούν να παραγγέλνουν το ‘Performance Pack’ που περιλαμβάνει ζάντες σε γκρι μαύρο για έντονη αντίθεση με τις κόκκινες δαγκάνες των σπορ φρένων.

Το νέο Focus ST διατίθεται τώρα για παραγγελία στην Ευρώπη, θα λανσαριστεί προς το τέλος του καλοκαιριού στη Β. Αμερική και θα πωλείται σε επίλεκτες αγορές μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Σχετικά με τη Ford Motor Company

Η Ford Motor Company, ηγέτης της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας με έδρα στο Dearborn, Mich., κατασκευάζει ή διανέμει αυτοκίνητα σε έξι ηπείρους. Έχοντας περίπου 164.000 εργαζόμενους και 70 εργοστάσια σε όλο τον κόσμο, οι αυτοκινητιστικές μάρκες της εταιρίας περιλαμβάνουν τις Ford και Lincoln. Η εταιρία παρέχει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες μέσω της Ford Motor Credit Company. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα της Ford, παρακαλούμε επισκεφθείτε τον ιστότοπο www.fordmotorcompany.com.

Η Ford Ευρώπης είναι υπεύθυνη για την παραγωγή, πώληση και συντήρηση οχημάτων μάρκας Ford σε 51 ανεξάρτητες αγορές ενώ απασχολεί περίπου 66.000 άτομα. Επιπλέον της Ford Motor Credit Company, οι δραστηριότητες της Ford Ευρώπης περιλαμβάνουν το Ford Customer Service Division για την υποστήριξη των πελατών και 22 εγκαταστάσεις παραγωγής, συμπεριλαμβανομένων των κοινοπραξιών. Τα πρώτα αυτοκίνητα Ford έφτασαν στην Ευρώπη το 1903 – τη χρονιά που ιδρύθηκε η Ford Motor Company. Η Ευρωπαϊκή παραγωγή ξεκίνησε το 1911.