Ο Fernando Alonso, στο προηγούμενο αγώνα, έχασε την πρωτοπορία, καθώς ο Sebastian Vettel, με τη νίκη του, πέρασε στην πρώτη θέση τής βαθμολογίας. Ο Ferni θέλει να κάνει φέτος ό,τι δεν κατάφερε το 2010, δηλαδή να κατακτήσει το πρώτο του πρωτάθλημα με τη Ferrari και το τρίτο συνολικά στην καριέρα του. Φυσικά, για να το καταφέρει αυτό, θα πρέπει ν’ αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα της F2012, αφού το ιταλικό μονοθέσιο, αυτή τη στιγμή, δεν μπορεί να τα βάλει με την RB8 της Red Bull.


Οι άνθρωποι στο Maranello εργάζονται πυρετωδώς, προκειμένου να κάνουν την F2012 ακόμα ταχύτερη. Έτσι, πραγματοποίησαν ιδιωτικές δοκιμές στην ευθεία, με στόχο να δοκιμάσουν εξαρτήματα που θα φέρουν στους 4 τελευταίους αγώνες. Σύμφωνα με τον αρχισχεδιαστή της Scuderia, Νικόλα Τομπάζη, πολλές από τις αναβαθμίσεις που έφερε στους τελευταίους αγώνες η ιταλική ομάδα δε λειτούργησαν, με αποτέλεσμα να μην υπάρξει βελτίωση στην απόδοση του ιταλικού μονοθεσίου.

Η Ferrari αναβαθμίζει την αεροδυναμική της σήραγγα, και, μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες, θα χρησιμοποιεί την αεροσήραγγα της Toyota στην Κολωνία, την οποία έχει νοικιάσει. Η Scuderia είχε προγραμματίσει να φέρει περισσότερες αναβαθμίσεις στην Κορέα, αλλά δεν ήταν αρκετός ο χρόνος, συνεπώς θα τις δούμε στην Ινδία. Μάλιστα, τα εξαρτήματα αυτά δοκιμάστηκαν από τον Davide Rigon, οδηγός που ανήκει στις ακαδημίες της Ferrari, και περιλαμβάνουν μια νέα πίσω πτέρυγα, νέα brake ducts, αλλαγές στα στηρίγματα της εμπρός πτέρυγας, κάτω από το ρύγχος, διαφορετικά sidepods, καθώς και αλλαγμένες απολήξεις των εξατμίσεων.

Όλα τα παραπάνω εξαρτήματα φημολογείται ότι έχουν ελεγχθεί στην αεροσήραγγα της Toyota, ενώ οι αναβαθμίσεις για την ομάδα του Maranello δε σταματούν εδώ, αφού λέγεται ότι θα υπάρξουν βελτιώσεις μέχρι το τέλος της σεζόν, κάνοντας ό,τι μπορούν για να χαρίσουν στον “El Nano” το παγκόσμιο πρωτάθλημα.

http://www.youtube.com/watch?v=pmRzj8QSVeE&feature=plcp

[Πηγή: Autosprint | Thanks for the tip, Γιώργο!]