H Cadillac εδώ και μια δεκαετία περίπου εφαρμόζει την σχεδιαστική φιλοσοφία “Art & Science” στα αυτοκίνητα της, αλλά αυτό φαίνεται να αλλάζει αφού θέλει να μαλακώσει τις έντονες γραμμές ώστε να προσελκύσει περισσότερους πελάτες κυρίως από την αγορά της Κίνας.

Το Reuters αναφέρει ότι οι Κινέζοι προτιμούν τα καμπυλόγραμμα αυτοκίνητα όπως αυτά των Audi, BMW και Mecedes-Benz. Έτσι η GM θέλοντας να αυξήσει τις πωλήσεις της Cadillac στη Κίνα, θα κάνει τα επόμενα μοντέλα της, πιο καμπυλόγραμμα διαθέτοντας λιγότερες έντονες γραμμές με μοντέρνο design, αφού οι Κινέζοι θεωρούν το τωρινό τολμηρό και φουτουριστικό.

[Πηγή: Reuters]