Seat Leon SC (1)

Η Seat παρουσίασε στη Γενεύη το Leon SC, την τρίπορτη έκδοση του νέου Leon. Είναι η πρώτη φορά που η Seat βγάζει το Leon σε τρίπορτη έκδοση και σε σχέση με την πεντάπορτη έκδοση, διαθέτει κεκλιμένη γραμμή οροφής και τα νέα μπροστά LED φωτιστικά σώματα. Θα είναι διαθέσιμη τόσο σε FR όσο σε Cupra όσο και σε Cupra R εκδόσεις έτσι ώστε να μπορεί να τεθεί απέναντι από τα υπόλοιπα hot hatchback της κατηγορίας όπως το 3-πορτο Golf GTI. Λίγο αργότερα, τον Σεπτέμβριο του 2013 θα παρουσιαστεί η ST (wagon έκδοση) του Leon.


Έχει μήκος 4,23 μέτρα και μικρότερο μεταξόνιο κατά 35 mm με τον χώρο αποσκευών του να φτάνει τα 380 λίτρα, όσα ακριβώς διαθέτει και η πεντάπορτη έκδοση.

Μηχανικά είναι διαθέσιμο με μια μεγάλη γκάμα TSI και TDI κινητήρων από 1.200 κ.εκ έως 2.000 κ.εκ απόδοσης από 86 έως 184 ίππων. Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν άμεσο ψεκασμό και turbo με την κατανάλωση του καυσίμου να έχει μειωθεί κατά 22% σε σχέση με τον μέσο όρο της προηγούμενης γενιάς.

 Ο 1.600αρης TDI αποδίδει 105 άλογα με 250 Nm ροπής και στην έκδοση Ecomotive διαθέτει σύστημα Start/Stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Έχει μέση κατανάλωση 3.8 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει μόλις 99 γρ/χλμ CO2, απαλλάσσοντας το από τέλη κυκλοφορίας. Ο 2.0-λιτρος TDI στην έκδοση Ecomotive αποδίδει 150 άλογα με 320 Nm ροπής και καταναλώνει μόλις 4,1 λίτρα/100 χλμ.

Από πλευράς βενζινοκινητήρων υπάρχει ο 1.400αρης TSI με τα 122 άλογα και τα 200 Nm ροπής. Έχει μέση κατανάλωση 5,2 λίτρα/100 χλμ και 120 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Ο 1.2 TSI θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, 86 και 105 ίππων αντίστοιχα ενώ θα υπάρχει και η έκδοση με τα 140 άλογα και τα 250 Nm του 1,4 TSI. Αυτός έχει μέση κατανάλωση 5,2 λίτρα/100 χλμ και 119 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Seat Leon SC (2)

Ο 1.800αρης TSI αποδίδει 180 άλογα με 250 Nm ροπής. Τέλος το τρίπορτο Leon θα φορά και τον 1.600αρη TDI με τα 90 άλογα καθώς και τον νέο 2.0-λιτρο TDI με τα 184 άλογα και 380 Nm ροπής. Αργότερα θα προστεθεί ο 2.0-λιτρος TSI αλλά και ο νέος 1.400αρης TSI με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων.

Η κίνηση μεταφέρεται στον μπροστά άξονα είτε μέσω μηχανικών κιβωτίων 5 και 6 σχέσεων, ανάλογα με τον κινητήρα, είτε μέσω των 6 και 7 σχέσεων αυτόματων κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG.

Χάρη στην πλατφόρμα MQB, ο μπροστά άξονας τοποθετήθηκε 40 mm πιο μπροστά, μεγαλώνοντας έτσι το μεταξόνιο αλλά κάνοντας το να έχει και καλύτερη κατανομή βάρους, βελτιώνοντας έτσι την άνεση και την σπορ συμπεριφορά του νέου Leon. Η μπροστά ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson με υποπλαίσιο ενώ η πίσω από έναν ημικάμπτο άξονα στις εκδόσεις με κινητήρες έως 150 άλογα, και πολλαπλών συνδέσμων στις εκδόσεις με ισχυρότερους κινητήρες.

Η έκδοση FR εκτός από σπορ προφυλακτήρες και μεγάλες ζάντες, διαθέτει και το νέο SEAT Drive Profile που αλλάζει την σκληρότητα του τιμονιού, την απόκριση του γκαζιού και τον ήχο του κινητήρα, μέσω ενός κουμπιού με τρεις επιλογές, eco, comfort και sport. Επίσης υπάρχει και η επιλογή να αλλαχθεί ο φωτισμός των LED του εσωτερικού από λευκό σε κόκκινο. Τεχνολογικά διαθέτει σύστημα ενημέρωσης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματη μεγάλη σκάλα και σύστημα ανίχνευσης υπνηλίας.

Το εσωτερικό του θυμίζει αρκετά αυτό του νέου Audi A3 έχοντας δίχρωμο σχεδιασμό με τα πλαστικά να φαίνονται υψηλής ποιότητας. Διαθέτει δερμάτινο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων και δερμάτινα καθίσματα με κόκκινες ραφές. Υπάρχουν διαθέσιμα τρία συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το entry-level Media System Touch διαθέτει radio-CD, θύρα SD, 4 ηχεία και μια οθόνη 5″. Το Media System Colour διαθέτει έγχρωμη οθόνη αφής 5″, 6 ηχεία (8 στην έκδοση FR) με δυνατότητα σύνδεσης Bluetooth, USB και aux-in. Τέλος το κορυφαίο Media System Plus διαθέτει οθόνη αφής 5.8″ με δυνατότητα αναπαραγωγής τρισδιάστατων γραφικών, διαθέτει 10 ηχεία με sub-woofer και προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί και δέκτης DAB αναγνώριση φωνής. Διαθέτει σύστημα πλοήγησης με τις πληροφορίες να προβάλλονται και στην έγχρωμη οθόνη στον πίνακα οργάνων. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Seat]

Δελτίο Τύπου

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης H SEAT λανσάρει το Νέο Leon SC

/ Η μάρκα αυξάνει την κάλυψή της στην αγορά με την νέα τρίθυρη έκδοση

/ Αύξηση των πωλήσεων χάρη στα νέα προϊοντικά λανσαρίσματα

/ Παρουσιάζεται το Mii Ecofuel, το «καθαρότερο» όχημα στην ιστορία της μάρκας

Σήμερα το πρωί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η SEAT παρουσίασε το νέο 3-θυρο Leon SC. Το Leon SC αποτελεί το δεύτερο στάδιο του λανσαρίσματος της οικογένειας του μεσαίου ισπανικού αυτοκινήτου που για πρώτη φορά προσφέρεται με περισσότερους από έναν τύπο αμαξώματος. Η νέα τρίθυρη έκδοση θα συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων για το Leon, δεδομένου ότι θα διευρύνει την κάλυψη της αγοράς στην πιο δημοφιλή κατηγορία στην Ευρώπη και θα ικανοποιήσει τις ανάγκες των νέων πελατών που επιθυμούν ένα πιο σπορ αυτοκίνητο με κορυφαία λειτουργικότητα. Πρίν από το τέλος του έτους η SEAΤ θα λανσάρει και την estate έκδοση του Leon ST.

Σήμερα το πρωί ο Πρόεδρος της SEAT James Muir όρισε το Leon SC ως ένα αυτοκίνητο «που έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι το πιο όμορφο στην κατηγορία του», προσθέτοντας ότι θα «προσελκύσει μία νέα γενιά πελατών στη SEAΤ». Ο Muir υπογράμμισε την εξαιρετική υποδοχή για το νέο Leon που επεφύλαξε το κοινό μετά το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι. «Μέχρι σήμερα έχουμε παραδώσει σχεδόν 10.000 οχήματα και αυτή την στιγμή υπάρχουν 15.000 παραγγελίες σε αναμονή». Ο Muir πρόσθεσε ότι «η SEAT υφίσταται μια τεράστια μεταμόρφωση μέσα από μια συνεχή ροή μοντέρνων, ελκυστικών και άκρως ανταγωνιστικών νέων προϊόντων. Και αυτό είναι μόνο η αρxή. Έχουμε πολλά περισσότερα πράγματα να κάνουμε που θα ενθουσιάσουν τους πελάτες και θα χτίσουν το όνομα μας ώστε να συμβάλλουμε ισχυρά στην αναπτυξιακή στρατηγική του Ομίλου Volkswagen».

Όπως και με την πεντάθυρη έκδοση, το νέο Leon SC θα κατασκευάζεται στο Martorell (Βαρκελώνη), χρησιμοποιώντας την πρωτοποριακή πλατφόρμα του Ομίλου Volkswagen MQB. Σε σύγκριση με την πεντάθυρη έκδοση, το Leon SC έχει 35mm μικρότερο μεταξόνιο. Η χρήση προηγμένων υλικών για το αμάξωμα, κάνει το Leon SC το ελαφρύτερο όχημα στην κατηγορία του, 110kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχο του. Όπως και η πεντάθυρη έκδοση, το Leon SC είναι εξοπλισμένο με κινητήρες που κυμαίνονται από 86hp έως 184hp.

Το νέο Leon SC θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στα καταστήματα των εξουσιοδοτημένων διανομέων στην Ελλάδα, από τον Ιούλιο του 2013.

Νέα προϊόντα – βελτίωση πωλήσεων

Με την έναρξη της νέας χρονιάς, άρχισαν να γίνονται αντιληπτά τα οφέλη από τα λανσαρίσματα των νέων μοντέλων κατά την διάρκεια του 2012. Οι παραδόσεις της ισπανικής μάρκας τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους αυξήθηκαν κατά 14% περίπου, με πολύ σημαντική βελτίωση στην Γερμανία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Μεξικό και την Αλγερία. Επιπλέον η SEAT είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Γερμανία, όπου έχει εισέλθει στην πρώτη δεκάδα της κατάταξης.

Η SEAT συνέχισε την αυξητική της πορεία και εκτός Ευρώπης κατά τους δύο πρώτους μήνες του έτους. Το 2012 οι πωλήσεις της SEAT εκτός Ευρώπης βελτιώθηκαν κατά 46%, αντιπροσωπεύοντας το 18% των συνολικών πώλησεων. Κατά τους δύο πρώτους μήνες του 2013, οι πωλήσεις της SEAT εκτός Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 37% συγκριτικά με τους ίδιους μήνες του 2012. Σήμερα πλέον ένα στα πέντε αυτοκίνητα SEAT που παράγεται, πωλείται σε αγορές εκτός Ευρώπης.

Σε αντίστοιχο μήκος κύματος με την συνολική πορεία της Μάρκας και στην Ελληνική αγορά η SEAT καταγράφει μια θετική πορεία, σημειώνοντας τον Φεβρουάριο μερίδιο αγοράς 3,3%, σημαντικά ενισχυμένο σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Νέο Mii Ecofuel, το καθαρότερο μοντέλο στην ιστορία της SEAT  

Η SEAT διευρύνει την γκάμα του Mii με την άφιξη του Mii Ecofuel, του αυτοκίνητου με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην ιστορία της. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα – μόνο 79gms/km – αποτελούν την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία. Το Mii Ecofuel που παρουσιάζεται στην Γενεύη αποτελεί την φιλική λύση προς το περιβάλλον για οδήγηση στην πόλη. Είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που λειτουργεί με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) παρέχοντας εξαιρετική απόδοση και χαμηλό κόστος συντήρησης. Με μια σταθμισμένη κατανάλωση μόνο 2,9 kg CNG ανά 100km, το κόστος των καυσίμων που απαιτείται για να καλύψει την απόσταση αυτή είναι μικρότερη από 3 ευρώ.

Ο κινητήρας του νέου SEAT Mii Ecofuel έχει σχεδιαστεί ειδικά να για λειτουργεί με πεπιεσμένο φυσικό αέριο, αλλά έχει επίσης προσαρμοστεί για να καταναλώνει και αμόλυβδη βενζίνη. Το εύρος του Mii Ecofuel με γεμάτο ρεζερβουάρ CNG (11kg) είναι 380 χιλιόμετρα. Τα επιπλέον 10 λίτρα βενζίνης προσθέτουν άλλα 220 χιλιόμετρα απόστασης χωρίς ανεφοδιασμό, παρέχοντας ένα πλήρες φάσμα 600 χιλιομέτρων με δύο γεμάτες δεξαμενές.