Renault Megane 275 Trophy-R vs Honda Civic Type R σε δυνατή κόντρα στη πίστα

Σχετικά άρθρα

515632

Το Renault Mégane R.S. 275 Trophy-R για κάποιο διάστημα ήταν το ταχύτερο μπροστοκίνητο αυτοκίνητο στο Nürburgring, μιας και έχει καταφέρει να σημειώσει χρόνο 7:54.36 στη διάσημη Γερμανική πίστα, προτού το Type R του το πάρει. και στο τελευταίο video που βρετανικού Evo βλέπουμε τα δύο γρηγορότερα μπροστοκίνητα hot hatches να διασταυρώνουν τα ξίφη τους στο Βedford Αutodrome.

Να θυμίσω ότι το Megane ζυγίζει 100 ολόκληρα κιλά λιγότερο και φορά τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 275 ίππων με 360 Nm ροπής, διαθέτει το Cup Chassis, μπλοκέ διαφορικό, σύστημα εξάτμισης της Akrapovic, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins και τα ημι-σλικ Michelin Pilot Sport Cup 2 ελαστικά, ειδικά προσαρμοσμένα για το αυτοκίνητο.

Δεν διαθέτει πίσω καθίσματα, ενώ μπροστά έχουν τοποθετηθεί δύο monocoque Recaro Pôle Position καθίσματα από πολυκαρβονικό υλικό, τα οποία προσφέρουν 42 κιλά εξοικονόμηση βάρους. Υπάρχουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων, με ένα δίχτυ συγκράτησης και ασφαλείας να προστατεύει τους επιβάτες από τη μετακίνηση των αποσκευών. Επίσης η νέα μικρότερη μπαταρία ιόντων-λιθίου αφαιρεί 16 κιλά από το αυτοκίνητο, με τους αλουμινένιους δίσκους 350×28 mm της Brembo (-3 κιλά) να φρενάρουν το αυτοκίνητο με ασφάλεια και τις κόκκινες ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, βρίσκονται στο πακέτο Record Kit το οποίο βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Από την άλλη, το ταχύτερο μπροσθιοκίνητο αυτοκίνητο στο Nurburgring είναι το ιαπωνικό αυτοκίνητο, καθώς έχει γράψει χρόνο 7 λεπτών, 50 δευτερολέπτων και 63 δεκάτων. Το αυτοκίνητο διαθέτει νέο εμπρός προφυλακτήρα, lip spoiler, μαύρη γρίλια, νέο πίσω προφυλακτήρα, διαχύτη, μεγάλη πίσω αεροτομή και πλαϊνές ποδιές. Οι ζάντες του είναι διαστάσεων 19″ με ελαστικά 235/35 που διαθέτουν ειδική σύνθεση. Τα μπροστά φρένα του Civic Type R είναι της Brembo με διάτρητους δίσκους 350 mm και τετραπίστονες δαγκάνες.

Κίνηση παίρνει από έναν 2,0-λιτρο turbo VTEC κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού, που αποδίδει 310 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ. με τον κόφτη να είναι στις 7.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας, συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο ενώ η ισχύς, περνά στον δρόμο από τους τροχούς του εμπρός άξονα, αφού πρώτα περάσει από το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 5.7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του, είναι 270 km/h. Περισσότερες πληροφορίες για το ιαπωνικό “όπλο” μπορείς να διαβάσεις εδώ.

ΠηγήYouTube

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Renault πούλησε 99.132.100 μετοχές της στη Nissan, αξίας €358 εκατ.

Μετά την πρώτη πώληση μετοχών της Nissan στις 13 Δεκεμβρίου 2023, ο όμιλος της Renault ολοκλήρωσε σήμερα μια δεύτερη συναλλαγή, και πούλησε στη Nissan...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Στις 4 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια του Renault Captur facelift

Έχουν περάσει 4,5 χρόνια από τη στιγμή που η Renault αποκάλυψε τη δεύτερη γενιά του Captur, με τη γαλλική εταιρία να ετοιμάζει το facelift...
Autoblog.gr