H ελληνική αντιπροσωπεία της Ford, ανακοίνωσε τις τιμές του νέου Kuga στην Ελληνική αγορά, το οποίο ξεκινά από τις €24.324 για το Kuga FWD Trend 1,6L 150PS.
Το νέο Ford Kuga χρησιμοποιεί την τελευταία γλώσσα του Ford kinetic Design για να δημιουργήσει ένα δυναμικό, κομψό αντικαταστάτη του προηγούμενου μοντέλου. Σε σύγκριση με το υπάρχον Kuga, η νέα γενιά έχει επιμηκυνθεί κατά 8 εκ., που σημαίνει ότι το νέο μοντέλο έχει τώρα μήκος 4,52 μέτρων ενώ το πλάτος και το ύψος παραμένουν αμετάβλητα. Το νέο Ford Kuga είναι διαθέσιμο είτε με κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD), είτε με κίνηση σε όλους τους τροχούς (AWD).
Από πλευράς κινητήρων, διατίθεται με δύο μηχανικά σύνολα, τον βενζινοκινητήρα 1.6lit EcoBoost απόδοσης 150 ίππων, με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά και απόδοσης 182 ίππων με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο καθώς και τον πετρελαιοκινητήρα 2.0lit TDCi απόδοσης 140 ή 163 ίππων, με 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και στις δύο εκδοχές του. Επίσης, ο πετρελαιοκινητήρας 2.0L TDCi διατίθεται και με 6-τάχυτο κιβώτιο Powershift. Όλοι οι κινητήρες καλύπτουν τους τελευταίους κανονισμούς εκπομπών Euro V.
Οι αυξημένες διαστάσεις του νέου Ford Kuga προσδίδουν ‘επιπλέον’ αέρα στο εσωτερικό του. Το μεταξόνιο του Kuga έχει αυξηθεί στα 2,69 μέτρα έχοντας ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων στα πίσω καθίσματα και σαφώς αυξημένο χώρο αποσκευών κατά 20%, από τα 410 λίτρα στα 492 λίτρα. Η πλάτη των πίσω καθισμάτων μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την κλίση της, όμοια με τα εμπρός καθίσματα, ενώ μπορεί να αναδιπλωθεί πλήρως μέσω ενός μοχλού δημιουργώντας μια επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης.
Από πλευράς εκδόσεων το νέο Kuga διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού Trend και Titanium με αυτές να διαθέτουν:
Έκδοση Trend
- ESP με ABS και Hill Launch Assist (HLA)
- Σύστημα Κατανομής Ροπής (ΤVC)
- Σύστημα Ελέγχου της Ταλάντωση του Ρυμουλκούμενου (TSA)
- 9 αερόσακοι: εμπρός/πλαϊνοί/κεφαλής (εμπρός και πίσω) και γονάτου οδηγού
- Ηχοσύστημα με SYNC (Bluetooth, voice control, USB, Emergency Assistance call)
- Cruise Control με Περιοριστή Μέγιστης Ταχύτητας (Cruise Control με Speed Limiter)
- Ford SYNC με Κλήση Έκτακτης Ανάγκης
- Ζάντες ελαφρού κράματος 17” με 5 ακτίνες
- Εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος, θερμαινόμενοι
- Πίσω σπόιλερ οροφής
- Διπλή απόληξη εξάτμισης
- Προβολείς ομίχλης
- Κουμπί Εκκίνησης Κινητήρα FordPower με λειτουργία Εκκίνησης Κινητήρα με ένα Άγγιγμα (OTIS)
- Air Condition
- Οθόνη πίνακα οργάνων 4 γραμμών με EcoMode και Υπολογιστή ταξιδιού (στις εκδόσεις 4Χ4 η οθόνη είναι TFT 4.2”)
- Sport καθίσματα με υφασμάτινη επένδυση
- Πακέτο καπνιστή
- Ρεζέρβα
- Ράγες οροφής
Έκδοση Titanium (επιπλέον της Trend)
- Σύστημα Προστασίας από Ανατροπή (RSC)
- DEATC – Διζωνικός κλιματισμός
- Ζάντες ελαφρού κράματος 17” με 9 διπλές ακτίνες και φινίρισμα σε Lustar Nickel
- Αυτόματοι προβολείς
- Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
- Αυτόματος εσωτερικός καθρέφτης
- Sport καθίσματα με επένδυση σε δέρμα/ύφασμα
- Οθόνη πίνακα οργάνων TFT 4.2” με EcoMode και Υπολογιστή ταξιδιού
- Εσωτερικά μαρσπιέ από ανοξείδωτο ατσάλι με logo Ford
Αναλυτικότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.
Νέο Kuga |
|||
---|---|---|---|
Έκδοση |
Τιμή Τιμοκαταλόγου |
Όφελος Απόσυρσης |
Λιανική Τιμή |
Kuga FWD Trend 1,6L 150PS |
25.400 € |
1.076 € |
24.324 € |
Kuga FWD Trend 2,0L 140PS |
29.400 € |
1.832 € |
27.569 € |
Kuga FWD Titanium 1,6L 150PS |
26.780 € |
1.149 € |
25.631 € |
Kuga FWD Titanium 2,0L 140PS |
30.780 € |
1.935 € |
28.845 € |
Kuga AWD Trend 1,6L 182PS |
30.100 € |
1.324 € |
28.776 € |
Kuga AWD Trend 2,0L 140PS |
31.400 € |
1.981 € |
29.419 € |
Kuga AWD Trend 2,0L 163PS |
32.550 € |
2.067 € |
30.483 € |
Kuga AWD Titanium 1,6L 182PS |
31.480 € |
1.396 € |
30.084 € |
Kuga AWD Titanium 2,0L 140PS |
32.780 € |
2.085 € |
30.695 € |
Kuga AWD Titanium 2,0L 163PS |
33.930 € |
2.171 € |
31.759 € |
[Πηγή: Ford]
[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]
Το Νέο Kuga Προσφέρει Κορυφαία Τεχνολογία, Οδήγηση, Απόδοση και Ασφάλεια. Το πιο Έξυπνο SUV Οδηγεί την Ευρωπαϊκή Επέκταση της Γκάμας
- Το Kuga, το νέο μεσαίο SUV της Ford διαθέτει κορυφαία τεχνολογία, απόδοση καυσίμου, ασφάλεια, οδήγηση και άνεση
- Το νέο Kuga υιοθετεί την πρώτη hands-free πίσω πόρτα στην κατηγορία. Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το παγκόσμιο ευφυές σύστημα AWD της Ford και το Curve Control – σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο Torque Vectoring Control, πετυχαίνουν την καλύτερη οδική συμπεριφορά στην κατηγορία
- Οι κινητήρες του νέου Kuga παρέχουν αισθητά βελτιωμένη απόδοση καυσίμου: μειώνουν την κατανάλωση βενζίνης κατά 25% οι βενζινοκινητήρες EcoBoost και κατά 10% οι πετρελαιοκινητήρες
- Το νέο Kuga με πέντε αστέρια Euro NCAP διαθέτει Ford SYNC με Emergency Assistance και Active City Stop
- Το νέο Kuga προσφέρει περισσότερο χώρο αποσκευών, πίσω καθίσματα που αναδιπλώνονται με μία μόνο κίνηση και πιο αθόρυβη καμπίνα
- Το νέο Kuga είναι το πρώτο βήμα στη δέσμευση της Ford να αξιοποιήσει την παγκόσμια εμπειρία της στην επέκταση της Ευρωπαϊκής γκάμας της
Μάρτιος 2013 – Το νέο Ford Kuga έρχεται να καταρρίψει το μύθο ότι ένα SUV αδυνατεί να είναι οικολογικό, προηγμένο τεχνολογικά, ικανό και εξαιρετικό ταυτόχρονα.
Το νέο Kuga είναι το ατού της στρατηγικής της Ford στην επέκτασή της στη ραγδαία αναπτυσσόμενη Ευρωπαϊκή αγορά SUV και προσφέρει μία εκπληκτική γκάμα χαρακτηριστικών και τεχνολογιών, όπως:
- Το Ευφυές All-Wheel Drive σύστημα της Ford, με αποκλειστικό Curve Control
- Την πρώτη στην κατηγορία hands-free πίσω πόρτα που λειτουργεί με μία ελαφριά κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα
- Κορυφαία απόδοση καυσίμου και με τον βενζινοκινητήρα EcoBoost 1.6l
- Ford SYNC με Emergency Assist.
«Οι Ευρωπαίοι πελάτες έχουν στην καρδιά τους το σημερινό Kuga» δήλωσε η Barb Samardzich, vice president, Product Development. «Το νέο Kuga διατηρεί αυτό το χάρισμα και προσθέτει νέες τεχνολογίες, νέα χαρακτηριστικά και ικανότητες».
Η Ford σχεδιάζει να αξιοποιήσει την παγκόσμια υπεροχή της στην αγορά SUV και να προσφέρει μία ολοκληρωμένη γκάμα ευφυέστερων αυτοκινήτων για την Ευρώπη. Το νέο Kuga θα ακολουθήσει το σύγχρονο, καινοτόμο EcoSport, με το οποίο η Ford εισέρχεται στην κατηγορία μικρών SUV, και το Edge – ένα μεγαλύτερο, πολυτελέστερο crossover που σημειώνει επιτυχία στη Β. Αμερική και άλλες αγορές.
Η Ford προβλέπει ότι θα πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο SUV στην Ευρώπη μέχρι το 2016 και θα αποτελούν τα SUV το 10% όλων των Ford που θα πουληθούν στην περιοχή. Από το 2008 που λανσάρισε την πρώτη γενιά Kuga στην Ευρώπη, η Ford έχει πουλήσει πάνω από 300.000 οχήματα.
Η παραγωγή του νέου Kuga έχει ήδη ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας. Έξι μόλις μήνες αφότου κυκλοφόρησε το Ford Escape, το αντίστοιχο Kuga στη Β. Αμερική, σημείωσε τις καλύτερες ετήσιες πωλήσεις όλων των εποχών.
«Βασισμένη στην απαράμιλλη κληρονομιά της η Ford δημιούργησε μία οικογένεια έξυπνων SUV που απαντά στην αυξανόμενη ζήτηση για τέτοια οχήματα από τους Ευρωπαίους πελάτες μας» πρόσθεσε η Samardzich.
Κορυφαία οδηγική ικανότητα
Το έξυπνο σύστημα AWD κάνει μία προκαταβολική επανεκτίμηση των συνθηκών 20 φορές ταχύτερα από όσο το ανοιγόκλειμα των βλεφάρων, επαναρυθμίζοντας την κατανομή ισχύος AWD ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει το βέλτιστο συνδυασμό οδικής συμπεριφοράς και ελκτικής πρόσφυσης.
Πρωταρχικός στόχος του συστήματος AWD στις χαμηλές ταχύτητες είναι η ελκτική πρόσφυση. Με ταχύτητες πάνω από 30 χλμ./ώρα, το AWD είναι ρυθμισμένο για να βελτιώνει την οδηγική αίσθηση, συμπεριφορά και απόκριση. Μία μοναδική ένδειξη στο ταμπλό δείχνει στους οδηγούς τις απαιτήσεις πρόσφυσης κάθε τροχού, ανα πάσα στιγμή.
Το Ford Curve Control λειτουργεί σαν ‘φύλακας’ των οδηγών που εισέρχονται σε μία στροφή με υπερβολική ταχύτητα. Το σύστημα μετριάζει τη σοβαρή υποστροφή με επιθετικό φρενάρισμα και μπορεί, εάν ο οδηγός εξακολουθεί να πιέζει δυνατά το γκάζι, να μειώσει και τη ροπή του κινητήρα.
«Το Curve Control υποστηρίζει τους οδηγούς στην περίπτωση που κάποια στιγμή έχουν αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα για τις οδικές συνθήκες ή το είδος του δρόμου» δήλωσε ο Michael Nentwig, assistant chief programme engineer, C Cars, Ford Ευρώπης. «Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι μία καμπύλη στον αυτοκινητόδρομο. Εάν ο οδηγός δεν έχει μειώσει επαρκώς ταχύτητα, το σύστημα μπορεί να παρέμβει και να επιβραδύνει με ασφάλεια το όχημα μέχρι περίπου 16 χλμ./ώρα το δευτερόλεπτο».
Ο έλεγχος οδικής συμπεριφοράς και στροφών βελτιώνεται με το αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control που εξελίχθηκε για το Focus RS. Έτσι, η γνώριμη οδηγική απόλαυση Ford διασφαλίζεται με ελαφρύ φρενάρισμα των εσωτερικών τροχών, βοηθώντας τους οδηγούς στις γρήγορες στροφές.
Καινοτομίες παντού
Το κομψό, νέο Kuga προσφέρει περισσότερους χώρους από το σημερινό μοντέλο, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει ευκολότερη πρόσβαση. Η πίσω πόρτα hands-free tailgate της Ford, ανοίγει / κλείνει με μία μικρή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα. Το νέο Kuga προσφέρει 46-L περισσότερο χώρο αποσκευών από το σημερινό μοντέλο, ενώ τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται με μία κίνηση.
Τα επίπεδα θορύβων από το δρόμο και τον αέρα έχουν μειωθεί σημαντικά σε σχέση με του τρέχοντος Kuga με αποτέλεσμα η καμπίνα να είναι από τις πλέον αθόρυβες στην κατηγορία. Οι βελτιώσεις βασίστηκαν στην καινοτόμο χρήση ελλειπτικών, ακουστικών καθρεπτών για τη μέτρηση των εξωτερικών στοιχείων που μπορεί να προκαλέσουν θορύβους και κραδασμούς μέσα στο αυτοκίνητο.
Από την αρχή, το νέο Kuga σχεδιάστηκε για να είναι όμορφο τόσο από κοντά όσο και από μακριά. Η ποιότητα εσωτερικού δίνει έμφαση στην αίσθηση και στην αφή με τη χρήση ενός μαλακού ταμπλό και μαλακών επενδύσεων στις πόρτες. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην προστασία των εκτεθειμένων μηχανισμών συγκράτησης σε κινούμενα εξαρτήματα όπως η πίσω πόρτα, τα αλεξήλια και το ντουλαπάκι. Το νέο Kuga περιλαμβάνει επίσης ανοιγόμενη πανοραμική οροφή.
«Εξελίξαμε το αυτοκίνητο με κριτήριο την αύξηση της ευρυχωρίας και της αεροδυναμικής, της ακρίβειας στην εκτέλεση και της ανώτερης αίσθησης ποιότητας» δήλωσε ο Martin Smith, executive design director, Ford Ευρώπης.
Το νέο Ford Kuga λανσάρεται με το παγκόσμιο χρώμα Ginger Ale, μία κομψή πράσινη απόχρωση που εκφράζει τον ενεργό και δραστήριο χαρακτήρα του, με πλούσιους σοφιστικέ τόνους που εναρμονίζονται με το φίνο αστικό περιβάλλον όπου πρόκειται να πουληθούν πολλά αυτοκίνητα. Το Sterling Grey λανσάρεται επίσης στην Ευρώπη.
Εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση
Το νέο Kuga εγγυάται κορυφαία οικονομία καυσίμου χάρη στην αισθητά βελτιωμένη απόδοση των κινητήρων που, για πρώτη φορά, υιοθετούν την τεχνολογία EcoBoost. Η κατανάλωση ενός βενζινοκινητήρα έχει μειωθεί κατά 25% και η κατανάλωση ενός diesel κατά 10%.
Το νέο Kuga προσφέρεται με βενζινοκινητήρα 1.6 EcoBoost που διατίθεται σε 150 PS FWD με κατανάλωση από 6,6 λίτρ./100 χλμ. και εκπομπές 154 γρ. CO2/χλμ. και μία έκδοση 182 PS AWD που καταναλώνει από 7,7 λίτρ./100 χλμ. με εκπομπές 179 γρ. CO2/ χλμ.*
Επίσης διατίθεται με έναν 2.0 TDCi Duratorq diesel με 140 PS σε FWD και AWD εκδόσεις που προσφέρουν από 5,3 λίτρ./100 χλμ. και 139 γραμ.CO2/ χλμ. και μία έκδοση 163 PS με κατανάλωση 5,9 λίτρ./100 χλμ. και 154 γραμ. CO2/ χλμ.
Στοιχεία της ECOnetic Technology της Ford σε όλη την γκάμα περιλαμβάνουν Eco Mode, Gear Shift Indicator και Active Grille Shutter που μειώνει την αντίσταση και περιορίζει την κατανάλωση. Μοντέλα AWD θα διατίθενται με αυτόματα κιβώτια
Σχεδιασμένο για μέγιστη ασφάλεια
Το νέο Kuga αξιολογήθηκε με πέντε αστέρια από το Euro NCAP έχοντας πετύχει σκορ συνολικής προστασίας 88%, το υψηλότερο όλων των εποχών για μεσαίο SUV.
Ο ανεξάρτητος οργανισμός ασφάλειας οχημάτων απένειμε στο νέο Kuga τη διάκριση Advanced για το Ford SYNC με Emergency Assistance. Μετά από σύγκρουση/ατύχημα του αυτοκινήτου και την ενεργοποίηση ενός αερόσακου ή του συστήματος διακοπής καυσίμου, η λειτουργεία Emergency Assistance χρησιμοποιώντας το ενσωματωμένο GPS και τη συσκευή Bluetooth ενεργοποιεί κλήση επείγουσας ανάγκης παρέχοντας τις συντεταγμένες GPS στην εκάστοτε τοπική γλώσσα.
Άλλες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού του νέου Kuga είναι Active Park Assist, Blind Spot Information System, Active City Stop, Lane Keeping Aid, Lane Departure Warning, Auto High Beam, Driver Alert και Traffic Sign Recognition.
Οι μηχανικοί της Ford χρησιμοποίησαν ατσάλια υπερ-υψηλής αντοχής στη δομή του αμαξώματος του νέου Kuga και μία ειδική ενίσχυση γύρω από την πανοραμική οροφή για τη διασφάλιση ακαμψίας και αντοχής. Το νέο Kuga διαθέτει επίσης Roll Stability Control και Trailer Sway Control.
«Πρόκειται για την πιο προηγμένη τεχνολογία που έχουμε δημιουργήσει ποτέ για αυτοκίνητο Ford στην Ευρώπη» δήλωσε ο Michael Nentwig, assistant chief programme engineer, C Cars, Ford Ευρώπης. «Αυτό αναβαθμίζει το νέο Kuga σε όλη τη γκάμα – καθώς εξελίσσεται σε ένα πιο έξυπνο SUV».
Προδιαγραφές Kuga
Κινητήρες Diesel
2.0l Duratorq TDCi, FWD (140PS) |
2.0l Duratorq TDCi (163PS) |
|||||||
Τύπος |
Εγκάρσιος εν σειρά 4-κύλινδρος turbo diesel |
|||||||
Κυβισμός |
cm³ |
1997 |
||||||
Διάμετρος |
mm |
85 |
||||||
Διαδρομή |
mm |
88 |
||||||
Συμπίεση |
16:1 |
|||||||
Μεγ.Ισχύς |
kW (PS) |
103 (140) |
120 (163) |
|||||
@ rpm |
3750 |
3750 |
||||||
Μεγ.Ροπή |
Nm |
320 |
340 |
|||||
@ rpm |
1750 – 2750 |
2000 – 3250 |
||||||
Κίνηση Βαλβίδων |
DOHC |
|||||||
Κύλινδροι |
4 |
|||||||
Κίνηση Εκκεντροφόρων |
Ιμάντας & Καδένα |
|||||||
Ρουλεμάν Στροφάλου |
Χωρίς Μόλυβδο |
|||||||
Διαχείριση Κινητήρα |
Delphi |
|||||||
Ψεκασμός Καυσίμου |
Άμεσος Ψεκασμός Common-Rail, υπερσυμπίεση |
|||||||
Έλεγχος Ρύπων |
Οξειδωτικός καταλύτης με EGR, DPF κλειστού βρόγχου |
|||||||
Προδιαγραφές Ρύπων |
Euro 5 |
|||||||
Τύπος Καυσίμου |
Diesel |
|||||||
Ρεζερβουάρ |
L |
60 |
||||||
Σύστημα Λίπανσης |
Σύστημα Λίπανσης υπό πίεση με φίλτρο λαδιού πλήρους ροής / ψυγείο λαδιού |
|||||||
Σύστημα Λίπανσης: Χωρητικότητα με Φίλτρο |
L |
5,7 |
||||||
Σύστημα Ψύξης |
Αντλία νερού με θερμοστάτη, βαλβίδες και εξαέρωση |
|||||||
Σύστημα Ψύξης: Χωρητικότητα συμπ. καλοριφέρ |
L |
8,5 |
||||||
Μπαταρία |
12V / 80Ah AV2T-10655-DA |
|||||||
Εναλλάκτης |
14V / 120A & 150A AV6N-10300-DC & MD |
|||||||
Κινητήρες Βενζίνης | ||||||
1.6l EcoBoost, FWD (150PS), Manual |
1.6l EcoBoost, AWD (182PS), Auto |
|||||
Τύπος |
Εγκάρσιος εν σειρά 4-κύλινδρος, turbo |
Εγκάρσιος εν σειρά 4-κύλινδρος, turbo |
||||
Κυβισμός |
cm³ |
Ονομαστικός: 1597 (Εύρος: 1594 – 1599) |
Ονομαστικός: 1597 (Εύρος: 1594 – 1599) |
|||
Διάμετρος |
mm |
79.015 ± 0.005 |
79.015 ± 0.005 |
|||
Διαδρομή |
mm |
81.4 ± 0.1 |
81.4 ± 0.1 |
|||
Συμπίεση |
10:1 ± 0.33 |
10:1 ± 0.33 |
||||
Μεγ.Ισχύς |
kW (PS) |
110 (150) |
134 ( 182) |
|||
@ rpm |
5700 |
5700 |
||||
Μεγ.Ροπή |
Nm |
240 |
240 |
|||
@ rpm |
1600 – 4000 |
1600 – 5000 |
||||
Κίνηση Βαλβίδων |
DOHC |
DOHC |
||||
Κύλινδροι |
4 |
4 |
||||
Κίνηση Εκκεντροφόρων |
Ιμάντας |
Ιμάντας |
||||
Ρουλεμάν Στροφάλου |
Χωρίς Μόλυβδο |
Χωρίς Μόλυβδο |
||||
Διαχείριση Κινητήρα |
Bosch |
Bosch |
||||
Ψεκασμός Καυσίμου |
Common Rail/Άμεσος Ψεκασμός |
Common Rail/Άμεσος Ψεκασμός |
||||
Έλεγχος Ρύπων | ||||||
Προδιαγραφές Ρύπων |
Euro 5 |
Euro 5 |
||||
Τύπος καυσίμου |
Petrol |
Petrol |
||||
Ρεζερβουάρ |
L |
60 |
60 |
|||
Σύστημα Λίπανσης |
12cc Αντλία Λαδιού Μεταβλητής Παροχής |
12cc Αντλία Λαδιού Μεταβλητής Παροχής |
||||
Σύστημα Λίπανσης Χωρητικότητα με Φίλτρο |
L |
3,8 |
3,8 |
|||
Σύστημα Ψύξης |
Αντλία νερού με θερμοστάτη, βαλβίδες και εξαέρωση |
Αντλία νερού με θερμοστάτη, βαλβίδες και εξαέρωση |
||||
Σύστημα Ψύξης Χωρητικότητα συμπ. καλοριφέρ |
L |
6,3 |
6,3 |
|||
Μπαταρία |
V/Ah |
Χωρίς Stop/Start: 12V / 52 & 80Ah AV2T-10655-BA & DA Με Stop/Start: 12V / 60 & 75Ah BV6N-10655-AA & BB |
12V / 60 & 80Ah AV2T-10655-CA & DA |
|||
Εναλλάκτης *** *** = Ανάλογα με τον εξοπλισμό contend |
V/A |
14V / 120A & 150A BV6N-10300-AA & BB |
||||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΕΠΙΛΟΓΕΣ: | AWD: Τετρακίνηση ‘Intelligent AWD-System’ με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη μεταβλητή κατανομή ροπής. | |||||
FWD: Κίνηση στους εμπρός τροχούς | ||||||
Μετάδοση: | MMT6 – 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιοMPS6 – 6-τάχυτο power shift κιβώτιο6F35 – 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο | |||||
Σχέσεις: |
2.0l Duratorq TDCi, FWD (140PS), Μηχανικό |
2.0l Duratorq TDCi, AWD (140PS), Μηχανικό |
2.0l Duratorq TDCi, AWD (163PS), Μηχανικό |
2.0l Duratorq TDCi, AWD (163PS), Αυτόματο |
||
1. Σχέση |
3,583 |
3,583 |
3,583 |
3,583 |
||
2. Σχέση |
1,952 |
1,952 |
1,952 |
1,952 |
||
3. Σχέση |
1,241 |
1,241 |
1,241 |
1,194 |
||
4. Σχέση |
0,868 |
0,868 |
0,868 |
0,842 |
||
5. Σχέση |
0,943 |
0,943 |
0,943 |
0,943 |
||
6. Σχέση |
0,789 |
0,789 |
0,789 |
0,789 |
||
Όπισθεν |
1,423 |
1,423 |
1,423 |
4,843 |
||
Τελική Μετάδοση, 1 – 4 5, 6, R |
4,063 2,995 |
4,533 3,238 |
4,533 3,238 |
4,533 3,238 |
||
Σχέσεις: |
1.6l, FWD EcoBoost (150PS), Μηχανικό |
2.0l, AWD EcoBoost (182 PS), Αυτόματο |
|
1. Σχέση |
3,818 |
4.584 |
|
2. Σχέση |
2,150 |
2.964 |
|
3. Σχέση |
1,423 |
1.912 |
|
4. Σχέση |
1,029 |
1.446 |
|
5. Σχέση |
1,129 |
1.000 |
|
6. Σχέση |
0,943 |
0.746 |
|
Όπισθεν |
1,423 |
2.943 |
|
Τελική Μετάδοση, 1 – 4 5, 6, R |
4,063 2,955 |
3.51 |
ΔΟΜΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ
Υψηλής απόδοσης, βελτιστοποιημένο μέσω υπολογιστή, αυτοφερόμενο ατσάλινο συγκολλημένο αμάξωμα με πλαστικά εμπρός φτερά, στιβαρό κλωβό ασφαλείας και δομές απορρόφησης ενέργειας εμπρός και πίσω. Παρμπρίζ άμεσης συγκόλλησης.
Αεροδυναμική (Ελαστικά 215/70 R16 χωρίς ράγες οροφής, FWD) | ||
cw | = 0.336 | |
A | = 2.61 m2 | |
cw * A | = 0.877 |
ΑΝΤΙΔΙΑΒΡΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Διαδικασία βαφής και προστασίας αμαξώματος πολλαπλών σταδίων, με εκτενή επικάλυψη ψευδαργύρου στα ατσάλινα panel, βελτιστοποιημένη επικάλυψη με σπρέι φωσφατικής ένωσης, ηλεκτροστατικό αστάρι, ειδικό σύστημα για αστάρι και στρώματα βάσης, και ολοκληρωμένη στεγανοποίηση των κοιλοτήτων με κερί, επικάλυψη με PVC κάτω μέρους αμαξώματος και προστασία από πέτρες. Ιδιαίτερη έμφαση στη στεγανοποίηση φλαντζών με αντιδιαβρωτική κόλλα και έδραση σε παχύ PVC. Εμπρός θόλοι τροχών με επικάλυψη πλαστικού, πίσω θόλοι τροχών με επικάλυψη υφάσματος, πλαστικά προστατευτικά πάνελ στο πίσω σκαλοπάτι φόρτωσης.
ΠΛΑΙΣΙΟ
Εμπρός ανάρτηση: | Ανεξάρτητη με γόνατα MacPherson, έκκεντρα ελατήρια, αμορτισέρ αερίου, ψαλίδια σχήματος L, με βελτιστοποιημένα εμπρός ελαστικά και πίσω υδραυλικά σιλεντμπλόκ, έδραση σε ξεχωριστό ενισχυμένο εγκάρσιο υποπλαίσιο, αντιστρεπτική δοκός και πάνω βάσεις δύο δρόμων . |
Πίσω ανάρτηση: | Πλήρως ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων Control Blade με μεγάλα αμορτισέρ και ελατήρια επαναφοράς. Αντιστρεπτική δοκός με έδραση στα ακραξόνια και δύο σφαιρικούς συνδέσμους. |
Σύστημα Διεύθυνσης: | Κρεμαγιέρα με ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης (EPAS), στάνταρ.Στροφές από τέρμα σε τέρμα: 2,6 |
Κύκλος στροφής: | 11,0 m (από κράσπεδο σε κράσπεδο, με R16) | |
Φρένα: | Διπλό διαγώνιο υδραυλικό κύκλωμα με δισκόφρενα εμπρός/πίσω. Σερβό υποβοήθησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο τετρακάναλο ABS και κατανομή πέδησης, βελτιστοποιημένο brake assist, ESP με σταθεροποίηση trailer και μείωση πιθανότητας ανατροπής (Rollover Mitigation) στο Titanium. | |
Διαστάσεις: | Εμπρός αεριζόμενα δισκόφρενα: | 300mm διάμετρος, 25 mm πάχος με 16’’ δαγκάνα320mm διάμετρος, 25 mm πάχος με 16,5’’ δαγκάνα |
Πίσω συμπαγή δισκόφρενα: | 280 mm διάμετρος, 11mm πάχος |
ΤΡΟΧΟΙ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Ζάντες | Ελαστικά | |
Kuga Trend | 7 ,5 J x 17 ατσάλινη | 235/55 R17 all season |
Kuga Titanium | 7 ½ J x 17 αλουμινένια | 235/55 R17 |
Προαιρετικά: | 7,5 J x 18 αλουμινένια with 235/50 R 188 J x 19 αλουμινένια με 235 / 45 R19 |
Ρεζέρβα: | Προαιρετικά: Mini τροχός 4,0B x 17 με T155/70 R 17(Στάνταρ κιτ επισκευής ελαστικών) |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
KUGA FWD |
KUGA AWD |
||||
Συνολικό μήκος |
mm |
4524 |
4524 |
||
Συνολικό πλάτος (χωρίς καθρέπτες) |
mm |
1838 |
1838 |
||
Συνολικό ύψος με/χωρίς ράγες οροφής |
mm |
1745 / 1702 |
1744 / 1701 |
||
Μεταξόνιο |
mm |
2690 |
2690 |
||
Μετατρόχιο εμπρός |
mm |
1563 |
1563 |
||
πίσω |
mm |
1565 |
1565 |
||
Χώρος για τους ώμους εμπρός |
mm |
1421 |
1421 |
||
πίσω |
mm |
1404 |
1404 |
||
Χώρος για το κεφάλι (steel / pano) εμπρός |
mm |
1013/ 973 |
1013 / 973 |
||
πίσω |
mm |
991/950 |
991/950 |
||
Χώρος για τα πόδια εμπρός |
mm |
1027 |
1027 |
||
πίσω |
mm |
934 |
934 |
||
Χώρος αποσκευών / VDA-Norm: | |||||
Έως τις πίσω πλάτες καθισμάτων |
L |
456 |
456 |
||
Έως τα εμπρός καθίσματα |
L |
1653 |
1653 |
||
Μήκος φόρτωσης έως τα εμπρός καθίσματα L202 / L204 |
mm |
Στο Πάτωμα = 1691 Στη Μέση = 1594 |
Στο Πάτωμα = 1691 Στη Μέση = 1594 |
||
Μήκος φόρτωσης έως τα πίσω καθίσματα L203 / L205 |
mm |
Στο Πάτωμα = 843 Στη Μέση = 748 |
Στο Πάτωμα = 843 Στη Μέση = 748 |
||
Πλάτος φόρτωσης ανάμεσα στους θόλους |
mm |
1032 |
1032 |
||
Ύψος φόρτωσης μέχρι την οροφή H505 |
mm |
1010 |
1010 |
||
Ύψος φόρτωσης μέχρι το κάλυμμα |
mm |
595 |
595 |
||
Σκαλοπάτι φόρτωσης H196 |
mm |
708 |
710 |
||
ΒΑΡΗ
Μικτό Βάρος Οχήματος / Μέγ. Φορτίο Οχήματος με Ρυμουλκούμενο |
Φορτία ανά άξονα |
|||||
Ισχύς |
Βασικό Απόβαρο1 |
Ωφέλιμο Φορτίο |
Εμπρός |
Πίσω |
||
PS |
Kg |
|||||
2.0l Duratorq TDCi FWD |
140 |
1605 |
645 |
2250/4050 |
1200 |
1150 |
2.0l Duratorq TDCi AWD |
140 |
1692 |
558 |
2250/4350 |
1200 |
1150 |
2.0l Duratorq TDCi, AWD (Powershift) |
140 |
1707 |
523 |
2230/4330 |
1200 |
1150 |
2.0l Duratorq TDCi AWD |
163 |
1692 |
558 |
2250/4350 |
1200 |
1150 |
2.0l Duratorq TDCi, AWD (Powershift) |
163 |
1707 |
523 |
2230/4330 |
1200 |
1150 |
1.6l EcoBoost, FWD |
150 |
1580 |
520 |
2100/4100 |
1125 |
1075 |
1.6l EcoBoost, AWD (Αυτόματο) |
182 |
1682 |
568 |
2250/3550 |
1200 |
1150 |
1 EG-βασικό απόβαρο συμπ. οδηγού (75 kg), λιπαντικών, ρεζερβουάρ στο 90%. Όλα τα βάρη αφορούν μοντέλα με βασικές προδιαγραφές.
Φορτίο Ρυμούλκησης / kg |
Trailer με φρένα 12% |
Trailer χωρίς φρένα |
2.0l Duratorq TDCi, FWD |
1800 |
750 |
2.0l Duratorq TDCi (140PS), AWD |
2100 |
750 |
2.0l Duratorq TDCi (140PS), AWD (Powershift) |
2100 |
750 |
2.0l Duratorq TDCi (163PS), AWD |
2100 |
750 |
2.0l Duratorq TDCi (163PS), AWD (Powershift) |
2100 |
750 |
1.6l EcoBoost, FWD |
2000 |
750 |
1.6l EcoBoost, AWD |
1300 |
750 |
Φορτίο μπίλιας κοτσαδόρου: | 85 | 85 |
Φορτίο οροφής: | 75 | 75 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ,ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ
Ισχύς |
Τελική Ταχύτητα |
Επιτάχυνση 0-100 km/h |
Κατανάλωση Καυσίμου 1999/100/EC 2 litre / 100 km |
CO2– Μικτός κύκλος |
|||
PS |
km/h |
s |
Εντός Πόλης |
Εκτός Πόλης |
Μικτός Κύκλος |
g/km |
|
2.0l Duratorq TDCi, FWD |
140 |
190 |
10.6 |
6.3 |
4.7 |
5.3 |
139 |
2.0l Duratorq TDCi, AWD |
140 |
188 |
10.7 |
7.2 |
5.1 |
5.9 |
154 |
2.0l Duratorq TDCi, AWD (Powershift) |
140 |
187 |
11.2 |
7.4 |
5.5 |
6.2 |
162 |
2.0l Duratorq TDCi, AWD |
163 |
198 |
9.9 |
7.2 |
5.1 |
5.9 |
154 |
2.0l Duratorq TDCi, AWD (Powershift) |
163 |
196 |
10.4 |
7.4 |
5.5 |
6.2 |
162 |
1.6l EcoBoost, FWD |
150 |
195 |
9.7 |
8.3 |
5.6 |
6.6 |
154 |
1.6l EcoBoost, AWD (Αυτόματο) |
182 |
200 |
9.7 |
10.2 |
6.3 |
7.7 |
179 |
2 Οι τιμές αφορούν μοντέλα με βασικές προδιαγραφές.
επιδοσεισ εκτοσ δρομου
1.6l EcoBoost, FWD Μηχανικό |
1.6l EcoBoost, AWD Αυτόματο |
2.0L Duratorq TDCi, FWD Μηχανικό |
2.0l Duratorq TDCi, AWD Μηχανικό |
2,0l Duratorq TDCi, AWD Αυτόματο |
|
Μεγ. Γωνία Αποχώρησης |
28.2° |
27.8° |
27.9° |
27.7° |
27.7° |
Μεγ. Γωνία Προσέγγισης |
21.5° |
22.0° |
20.7° |
21.5° |
21.2° |
Γωνία ράμπας |
19.3° |
17.5° |
18.9° |
17.2° |
17.1° |
Εμπρός πρόβολοςΠίσω πρόβολος |
924 mm 910 mm |
||||
Απόσταση από το έδαφος, κενό/φορτωμένο στο μέγιστο φορτίο πίσω άξονα |
197.2/123.9 mm |
198/147.1 mm |
191.2/130.2 mm |
194.5/154.9 mm |
192.9/150.8 mm |
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Στάνταρ ηλεκτρονικό immobiliser CGEA 1.1 PATS. Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό συμπ. του πορτμπαγκάζ. Προαιρετική λειτουργία διπλο-κλειδώματος και συναγερμός CAT1. Προαιρετικό σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί (Στάνταρ Εκκίνηση χωρίς Κλειδί – Keyless Start).
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Εμπρός αερόσακοι (οδηγού, συνοδηγού, γονάτου οδηγού), πλευρικοί αερόσακοι (λεκάνης και θώρακα),πλήρους μήκους αερόσακοι οροφής τύπου κουρτίνας. Σύστημα Ανίχνευσης Σύγκρουσης (Crash Sensing) με εμπρός και πλαϊνούς αισθητήρες, πυροτεχνικούς προεντατήρες και περιοριστές φορτίου στους μηχανισμούς αναδίπλωσης των ζωνών οδηγού και συνοδηγού, αποσπώμενα πεντάλ, ABS με μηχανικό brake assist και ESP. Τα μοντέλα Titanium προσφέρουν το Ford Stability Control με λειτουργίες ελέγχου κλίσεων και στροφών Roll Stability Control και Curve Control.
Στιβαρός κλωβός ασφαλείας και ζώνες απορρόφησης φορτίων. Αυτόματες ζώνες ασφαλείας τριών σημείων σε όλα τα καθίσματα και ρυθμιζόμενα προς 4 κατευθύνσεις προσκέφαλα στάνταρ στα εμπρός καθίσματα. Βάσεις ISOFIX στα δύο πίσω εξωτερικά καθίσματα.
Διαθέσιμες εκδόσεις και στάνταρ εξοπλισμός
ΈκδοσηTrend
- ESP με ABS και Hill Launch Assist (HLA)
- Σύστημα Κατανομής Ροπής (ΤVC)
- Σύστημα Ελέγχου της Ταλάντωση του Ρυμουλκούμενου (TSA)
- 9 αερόσακοι: εμπρός/πλαϊνοί/κεφαλής (εμπρός και πίσω) και γονάτου οδηγού
- Ηχοσύστημα με SYNC (Bluetooth, voice control, USB, Emergency Assistance call)
- Cruise Control με Περιοριστή Μέγιστης Ταχύτητας (Cruise Control με Speed Limiter)
- Ford SYNC με Κλήση Έκτακτης Ανάγκης
- Ζάντες ελαφρού κράματος 17” με 5 ακτίνες
- Εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος, θερμαινόμενοι
- Πίσω σπόιλερ οροφής
- Διπλή απόληξη εξάτμισης
- Προβολείς ομίχλης
- Κουμπί Εκκίνησης Κινητήρα FordPower με λειτουργία Εκκίνησης Κινητήρα με ένα Άγγιγμα (OTIS)
- Air Condition
- Οθόνη πίνακα οργάνων 4 γραμμών με EcoMode και Υπολογιστή ταξιδιού (στις εκδόσεις 4Χ4 η οθόνη είναι TFT 4.2”)
- Sport καθίσματα με υφασμάτινη επένδυση
- Πακέτο καπνιστή
- Ρεζέρβα
- Ράγες οροφής
Έκδοση Titanium (επιπλέον της Trend)
- Σύστημα Προστασίας από Ανατροπή (RSC)
- DEATC – Διζωνικός κλιματισμός
- Ζάντες ελαφρού κράματος 17” με 9 διπλές ακτίνες και φινίρισμα σε Lustar Nickel
- Αυτόματοι προβολείς
- Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
- Αυτόματος εσωτερικός καθρέφτης
- Sport καθίσματα με επένδυση σε δέρμα/ύφασμα
- Οθόνη πίνακα οργάνων TFT 4.2” με EcoMode και Υπολογιστή ταξιδιού
- Εσωτερικά μαρσπιέ από ανοξείδωτο ατσάλι με logo Ford
Νέες Τεχνολογίες
Ηλεκτρικό τιμόνι – EPAS
Tο νέο Ford Kuga διαθέτει σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPAS), παρόμοιο κατασκευαστικά με αυτό των Fiesta, Focus και C-Max.
Για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων αντιδράσεων που νιώθει ο οδηγός στο τιμόνι σε αυτοκίνητα με υψηλή ιπποδύναμη ή μεγάλο μέγεθος τροχών, ως επίσης και στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Κίνηση σε ανώμαλο οδόστρωμα με διαμήκεις αυλακώσεις
- Επιτάχυνση όταν οι τροχοί πατούν σε οδόστρωμα με διαφορετικό συντελεστή τριβής
- Έντονη επιτάχυνση/επιβράδυνση
το ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης του νέου Ford Kuga διαθέτει ειδική λειτουργία αντιστάθμισης, εφαρμόζοντας κάθε φορά ροπή υποβοήθησης ίση και αντίθετης φοράς με αυτή των αντιδράσεων (όμοια με το Focus ST). Με τον τρόπο αυτό, ο οδηγός του νέου Ford Kuga μπορεί να απολαμβάνει οδήγηση και απόλυτο έλεγχο σε κάθε περίπτωση.
Ηλεκτρική πίσω πόρτα
Το νέο Ford Kuga μπορεί να διατεθεί με ηλεκτρική πίσω πόρτα (όμοια με το C-Max). Στην περίπτωση αυτή, τα συμβατικά αμορτισέρ της πίσω πόρτας, αντικαθίστανται με ειδικά κυλινδρικά ηλεκτρικά μοτέρ.
Η ηλεκτρική πίσω πόρτα μπορεί να διατεθεί σαν επιπρόσθετος εξοπλισμός με επιπλέον χρέωση 500€ στην Προτεινόμενη Λιανική Τιμή πώλησης.
Ηλεκτρική πίσω πόρτα με λειτουργία Hands-Free
Η ηλεκτρική πίσω πόρτα μπορεί να διατεθεί με λειτουργία Hands-Free. Στην περίπτωση αυτή, δύο ειδικοί ογκομετρικοί αισθητήρες τοποθετούνται στην εσωτερική πλευρά του οπίσθιου προφυλακτήρα, αναγνωρίζοντας την πρόθεση του κατόχου να ανοίξει την πίσω πόρτα. Το σύστημα μπορεί να αναγνωρίσει την “κίνηση” του ποδιού εφόσον ο κάτοχος έχει το κλειδί σε πολύ κοντινή απόσταση. Αυτόματα το σύστημα αναγνωρίζει το σήμα και δίνεται η εντολή για να ανοίξει, ή να κλείσει, η ηλεκτρική πίσω πόρτα.
Η ηλεκτρική πίσω πόρτα με λειτουργία Hands-Free μπορεί να διατεθεί σαν επιπρόσθετος εξοπλισμός μόνο σε συνδυασμό με το σύστημα Key Free με επιπλέον χρέωση 850€ στην Προτεινόμενη Λιανική Τιμή πώλησης.
Σύστημα μετάδοσης κίνησης (FWD/AWD)
Το νέο Ford Kuga είναι διαθέσιμο τόσο με κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD), όσο και με κίνηση σε όλους τους τροχούς (AWD) που βελτιώνει τη δυναμική οδήγησης στο δρόμο, έχοντας εξαιρετική αίσθηση και απόκριση.
Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης του νέου Kuga χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρομαγνητικό μηχανισμό και έναν πολύδισκο συμπλέκτη τοποθετημένο πριν από το πίσω διαφορικό για να μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς.
- Εμπρός ημιαξόνια
- Κιβώτιο ταχυτήτων
- Transfer Case (Σύστημα γωνιακής μετάδοσης κίνησης)
- Κεντρικός άξονας μετάδοσης κίνησης
- Πίσω ημιαξόνια
- Πίσω διαφορικό με ενσωματωμένο τον πολύδισκο ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη
- Κινητήρας
Μια ηλεκτρονική μονάδα αξιολογεί διαρκώς τη συμπεριφορά του οχήματος και αποφασίζει πόση ροπή απαιτείται για κάθε κάθε άξονα σε κάθε δεδομένη στιγμή.
Όταν οι συνθήκες το απαιτήσουν, η ηλεκτρονική μονάδα ενεργοποιεί τον ηλεκτρομαγνητικό μηχανισμό και αυτός με τη σειρά του συμπιέζει τους πολύδισκους συμπλέκτες για να μεταφερθεί ροπή και στον πίσω άξονα.
Το ποσοστό της ροπής που μεταφέρει κάθε τροχός υποδεικνύεται στον οδηγό από την οθόνη του πίνακα οργάνων.
Εκτός δρόμου, το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης του Kuga μπορεί να κατανέμει μέχρι και το 100% της κίνησης στους εμπρός ή τους πίσω τροχούς, ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου, ενώ στην αποτελεσματικότητά του συνεπικουρούν και οι γωνίες προσέγγισης/ράμπας/διαφυγής:
- Απόσταση από το έδαφος: 188 χλστ.
- Γωνία προσέγγισης: 21 °
- Γωνία ράμπας: 15 °
- Γωνία διαφυγής: 25 °
- Ικανότητα αναρρίχησης: 22 ° (2×4), 33 ° (4×4)
Σημαντική σημείωση:
Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης του νέου Kuga διαθέτει σύστημα προστασίας από υπερθέρμανση.
Αν κατά τη διάρκεια απαιτητικής εκτός δρόμου κίνησης, ο ηλεκτρομαγνητικός πολύδισκος συμπλέκτης υπερθερμανθεί, τότε η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου «κλειδώνει» τον συμπλέκτη μεταφέροντας 100% ροπή και στον πίσω άξονα.
Αν παρ όλα αυτά η θερμοκρασία συνεχίζει να αυξάνεται, τότε η ηλεκτρονική μονάδα διακόπτει προσωρινά την λειτουργία του ηλεκτρομαγνητικού πολύδισκου συμπλέκτη και προειδοποιεί τον οδηγό με την ένδειξη «Temporarily Disabled» (Προσωρινή απενεργοποίηση του 4WD).
Το σύστημα θα τεθεί ξανά σε λειτουργία μόλις η θερμοκρασία του συστήματος επανέλθει σε κανονικά επίπεδα. Στην περίπτωση αυτή η ηλεκτρονική μονάδα θα ενημερώσει τον οδηγό με το μήνυμα «Restored» (Η λειτουργία του 4WD αποκαταστάθηκε).
Συνίσταται, για πιο γρήγορη επαναλειτουργία του συστήματος, ο οδηγός να σταματήσει το όχημα σε ασφαλές σημείο και σβήσει τον κινητήρα για τουλάχιστον 10 λεπτά.
Αναρτήσεις
Η εμπρός και πίσω ανάρτηση του νέου Kuga είναι πανομοιότυπες με αυτές των Focus και C Max διαθέτοντας κατάλληλες ρυθμίσεις ώστε να λειτουργούν άψογα με το υπερυψωμένο αμάξωμα, επιτρέποντας την ανεξάρτητη κίνηση των τροχών και να μην χάνουν ποτέ την επαφή με τον δρόμο.
Οι εκδόσεις Titanium θα διαθέτουν έναν ειδικό δυναμικό αποσβεστήρα τοποθετημένο σε ειδική ελαστική βάση επάνω στα εμπρός αμορτισέρ. Ο δυναμικός αυτός αποσβεστήρας έχει την ικανότητα να ταλαντεύεται σε συγκεκριμένες συχνότητες εξουδετερώνοντας τον θόρυβο και την τραχύτητα από τον δρόμο (όμοια με Focus και C-Max)
Ηλεκτρική πίσω πόρτα
Το νέο Ford Kuga μπορεί να διατεθεί με ηλεκτρική πίσω πόρτα (όμοια με το C-Max). Στην περίπτωση αυτή, τα συμβατικά αμορτισέρ της πίσω πόρτας, αντικαθίστανται με ειδικά κυλινδρικά ηλεκτρικά μοτέρ.
Χειρισμός:
Η ηλεκτρική πίσω πόρτα στο νέο Kuga μπορεί να ελεγχθεί με τους ακόλουθους τρόπους,
Για το άνοιγμά της:
Από κουμπί στην κεντρική κονσόλα
Από κουμπί επάνω στο κλειδί
Από την χειρολαβή της πόρτας
Για το κλείσιμό της:
Από κουμπί στην κεντρική κονσόλα
Από κουμπί επάνω στο κλειδί
Από κουμπί τοποθετημένο εσωτερικά στην πίσω πόρτα
Προστασία από τραυματισμούς:
Για την προστασία από τραυματισμό κατά την λειτουργία της ηλεκτρικής πίσω πόρτας, το νέο kuga διαθέτει μία σειρά από αισθητήρες σε συγκεκριμένα σημεία. Αν κάποιο εμπόδιο ανιχνευτεί από τους αισθητήρες αυτούς, τότε η λειτουργία της πίσω πόρτας διακόπτεται άμεσα.
Προγραμματισμός θέσης ανοίγματος:
Το μέγιστο άνοιγμα της ηλεκτρικής πίσω πόρτας μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να αποφευχθούν ζημιές κατά το άνοιγμά της σε περιορισμένους χώρους στάθμευσης, όπως για παράδειγμα σε υπόγεια γκαράζ με περιορισμένο ύψος. Ο προγραμματισμός μπορεί να γίνει με τον ακόλουθο τρόπο:
- Ανοίξτε την πόρτα χώρου αποσκευών στο επιθυμητό ύψος.
- Κρατήστε το διακόπτη που είναι τοποθετημένος στην εσωτερική επένδυση της πίσω πόρτας της πατημένο για τρία δευτερόλεπτα.
- Η θέση ανοίγματος αποθηκεύεται και ακούγεται ένα μακρύ ηχητικό σήμα. Στη συνέχεια, η πόρτα του χώρου αποσκευών θα ανοίγει μόνο έως την προγραμματισμένη τελική θέση.
ΕΠΙΣΗΣ:
Ηλεκτρική πίσω πόρτα με λειτουργία Hands-Free (διαθέσιμη μόνο σε συνδυασμό με το σύστημα Key Free)
Η ηλεκτρική πίσω πόρτα μπορεί να διατεθεί με λειτουργία Hands-Free. Στην περίπτωση αυτή, δύο ειδικοί ογκομετρικοί αισθητήρες τοποθετούνται πίσω από τον πίσω προφυλακτήρα αναγνωρίζοντας την πρόθεση του πελάτη να ανοίξει την πίσω πόρτα. Το σύστημα μπορεί να αναγνωρίσει την «κίνηση» του ποδιού του πελάτη και αυτόματα δίνει σήμα για να ανοίξει ή να κλείσει η ηλεκτρική πίσω πόρτα.
Σύστημα προστασίας
Η σωστή και ασφαλής λειτουργία Hands-Free της ηλεκτρικής πίσω πόρτας διασφαλίζεται με τους ακόλουθους τρόπους:
- Οι ειδικοί ογκομετρικοί αισθητήρες ενεργοποιούνται μόνο από την «κίνηση» του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα (αντί – για παράδειγμα – από το πέρασμα μιας γάτας κάτω από το αυτοκίνητο).
- Το άνοιγμα της πόρτας ενεργοποιείται από την «κίνηση» του ποδιού μόνο στην περίπτωση που τα κλειδιά βρίσκονται εκτός του αυτοκινήτου (μιας και το σύστημα Key Free χρησιμοποιεί ξεχωριστούς αισθητήρες για να αναγνωρίζει πότε ένα κλειδί βρίσκεται εντός ή εκτός του αυτοκινήτου)
Τεχνολογίες Kuga
Tο νέο Ford Kuga διαθέτει στον στάνταρ ή τον προαιρετικό εξοπλισμό του, πλήθος από χαρακτηριστικά τεχνολογίας και ασφάλειας:
- Ford SYNC με Κλήση Έκτακτης Ανάγκης
- Σύστημα Προστασίας από Ανατροπή (RSC)
- Σύστημα Ελέγχου της Ταλάντωση του Ρυμουλκούμενου (TSA)
- Hill Launch Assist (HLA)
- Σύστημα Κατανομής Ροπής (ΤVC)
- Προβολείς Bi-Xenon με στατικούς λαμπτήρες στροφής
- Κουμπί Εκκίνησης Κινητήρα FordPower
- Σύστημα Key Free
- Σύστημα Εκκίνησης Κινητήρα με ένα Άγγιγμα (OTIS)
- Υπολογιστή ταξιδίου με Ford Εco Mode
- DDS
- Active City Stop (ACS)
- Θερμαινόμενο παρμπρίζ
- Cruise Control με Περιοριστή Μέγιστης Ταχύτητας (Cruise Control με Speed Limiter)
- Adaptive Cruise Control (ACC)
- Ενεργό Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης (Active Park Assist)
- Σύστημα Επιτήρησης Τυφλού Σημείου (BLIS)
- Σύστημα Προειδοποίησης Απόκλισης Λωρίδας (LDW)
- Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (LKA)
- Επαγρύπνηση οδηγού (DI)
- Αυτόματη Εναλλαγή φώτων (AHB)
- Σύστημα Navigation
- Κάμερα Οπισθοπορείας (RVC)
- Διπλό πάτωμα στον χώρο αποσκευών
- Ηλεκτρικά ενεργοποιούμενες κλειδαριές ασφάλειας παιδιών για τις πίσω πόρτες
- Πρίζα 230V/150W
[/learn_more]