FxpEy0F

Μπορεί χρονικά, να απέχει αρκετά ακόμα αυτό δεν σημαίνει όμως πως ο αντικαταστάτης του Mini Cooper δεν κυκλοφορεί εκεί έξω. Και στην εποχή της τεχνολογίας, ότι κυκλοφορεί, φωτογραφίζεται και ότι φωτογραφίζεται, είναι θέμα χρόνου να το δείτε σε εμάς… Οι φωτογραφίες που βλέπετε εδώ είναι από το αναμενόμενο για το 2014-2015 F56 Mini Cooper και ανέβηκαν στο reddit εχθές. Η πρώτη δείχνει το πολύ βαριά καμουφλαρισμένο εξωτερικό που ομολογουμένως δεν μας λέει και τίποτα, οπότε δεν θα σταθούμε παραπάνω σε αυτό.

uI5c6en

Εκεί όμως που έχει «ζουμί» είναι στις επόμενες 3 φωτογραφίες όπου απεικονίζεται το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η πρώτη και εμφανέστερη διαφορά είναι η απουσία του παραδοσιακού, κεντρικά τοποθετημένου ταχύμετρου. Η στεφάνη ακόμα υπάρχει στο γνώριμο μέρος, πληροφορίες θέλουν την περίμετρο να ενσωματώνει κάποιου είδους LED φωτισμό που θα αλλάζει χρώμα, όμως εντός αυτής βρίσκουμε μόνο το ράδιοCD και το τηλέφωνο με τα χειριστήριά τους. Το ταχύμετρο, έπειτα από τις συστάσεις πολυάριθμων ερευνών αγοράς, μεταφέρθηκε –σε ηλεκτρονική αλλά και αναλογική μορφή- πίσω από το τιμόνι, στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Αριστερά από αυτό, βρίσκεται πλέον και το στροφόμετρο. Στο τιμόνι μην δίνεται ιδιαίτερη σημασία καθώς μάλλον προέρχεται από κάποια σειρά 3 ή 1 και δεν αναπαριστά σε καμία περίπτωση το τελικό προϊόν ενώ στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας βρίσκουμε τα κουμπιά με τις απαραίτητες λειτουργίες καθώς και τους διακόπτες on/off που υπάρχουν και στο τωρινό μοντέλο. Ενδιαφέρον έχει ο διακόπτης ακριβώς στο μέσο της σειράς που αποτελεί το engine start button (κουμπί έναρξης κινητήρα) που θα συνδυάζεται με το standard πλέον keyless start (εκκίνηση του κινητήρα χωρίς κλειδί).

Mini-Cooper-Erlkoenig-19-fotoshowImageNew-b2bc7507-611282

Σύμφωνα με αυτόν που τράβηξε τις φωτογραφίες, η ποιότητα του εσωτερικού, ακόμα και σε αυτό το σημείο στην εξέλιξη του οχήματος είναι σίγουρα καλύτερη από αυτή του μοντέλου που αντικαθιστά με κάποια επιμέρους κομμάτια να ξενίζουν ωστόσο, τόσο στην εμφάνισή τους όσο και στην ποιότητα –βλ. αεραγωγούς στην κεντρική κονσόλα-. Αυτά πολύ πιθανό να αλλάξει μέχρι να το δούμε επίσημα σε κάποια έκθεση. Πληροφορίες θέλουν την έκδοση που φωτογραφίστηκε να είναι η πιο «βασική» από τις τέσσερις συνολικά εκδόσεις που θα είναι διαθέσιμες, ενώ οι ακριβότερες από αυτές θα έχουν διαφορετικά, πιο μαλακά και πιο ποιοτικά, υλικά στο ταμπλό και την κονσόλα, ανάλογα με αυτά τις σειράς 1 της BMW.

Ξέρω πως είναι πολύ νωρίς ακόμα και κριτική όμως πολύ θα ήθελα να ξέρω τη γνώμη σας για αυτή τη στροφή στην σχεδιαστική φιλοσοφία του εσωτερικού του Mini που επιχειρεί η BMW.

[Πηγή reddit]