Ford Focus RS Mule (2)

Για πρώτη φορά βλέπουμε μουλάρι δοκιμών του νέου Focus RS. Η Ford πήγε ένα τέτοιο στη Σουηδία, το οποίο φορά το bodykit του Focus ST. Αναμένεται να βγει στην αγορά το 2015 και μηχανικά θα φορά έναν turbo τετρακύλινδρο κινητήρα 2,3-λίτρων ο οποίος θα αποδίδει 335 άλογα και στην Ευρώπη. Θα κοστίζει κοντά στις 40.000 ευρώ, χωρίς τους επιπλέουν φόρους της κάθε χώρας.

Ο κινητήρας θα στέλνει την κίνηση στους μπροστά τροχούς, με την Ford να είχε εξετάσει και τη λύση της τετρακίνησης. Ο ίδιος κινητήρας θα τοποθετηθεί και στο νέο Mustang, αλλά στα δύο αυτοκίνητα, θα αποδίδει διαφορετικό αριθμό ίππων.

Ford Focus RS Mule (3)

Ο κινητήρας στο Focus RS θα είναι τοποθετημένος εγκάρσια και θα έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή από αυτόν που θα μπει στο ευρωπαϊκό Mustang, καθώς η Ford θέλει να διατηρήσει το hatchback της ως το δυνατότερο μοντέλο της στη Γηραιά Ήπειρο, όπου και αναμένει να έχει τις περισσότερες πωλήσεις του. Αν και αρχικές αναφορές για τοποθέτηση ηλεκτροκινητήρα στο πίσω άξονα για περιορισμό των εκπομπών αλλά και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, τελικά αυτές απορρίφθηκαν επειδή η εξέλιξη τέτοιας λύσης θα ήταν ιδιαίτερα κοστοβόρα.

Το νέο Ford Focus RS θα έχει το σύστημα της εταιρίας Sound Symposer που θα ενισχύει τον εισερχόμενο ήχο στη καμπίνα των επιβατών ανοίγοντας μια ειδική βαλβίδα ανάμεσα στο χώρο του κινητήρα και τη καμπίνα (λεγόμενο και καθρέφτη). Επίσης, το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να διαθέτει τη Revoknuckle ανάρτηση στον εμπρός άξονα. Η συγκεκριμένη λύση δεν τοποθετήθηκε στο τωρινό Focus ST επειδή οι μηχανικοί θεώρησαν ότι το ηλεκτρονικό σύστημα torque vectoring είναι αρκετό για τα 250 άλογα του μοντέλου και 360 Nm ροπής. Τέλος, θα διαθέτει φυσικά διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης, μεγαλύτερα φρένα και ελαστικά καθώς και sport πινελιές στο εσωτερικό του.

Ford Focus RS Mule (1)