gm facebook

Έντεκα μήνες μετά τη διακοπή συνεργασίας σε διαφημιστικό επίπεδο, η General Motors συμφιλιώνεται με το Facebook και επιστρέφει ως διαφημιζόμενος του κοινωνικού δικτύου. Με τον τρόπο αυτό πέφτουν τίτλοι τέλους σε μια περίεργη ιστορία, στην οποία ο δεύτερος μεγαλύτερος διαφημιζόμενος της αγοράς των ΗΠΑ αμφισβήτησε δημόσια τα διαφημιστικά προϊόντα του FB, μόλις τρεις μέρες πριν την πολυαναμενόμενη είσοδο του δικτύου στο χρηματιστήριο.

Στην ιστορία υπάρχουν ακόμη αρκετά αδιευκρίνιστα σημεία, όμως παράγοντες της αγοράς κάνουν λόγο για “νίκη” του Facebook, καθώς η GM επιστρέφει χωρίς να έχει αποσπάσει αυτά που το FB δεν της έδωσε 11 μήνες πριν, προκαλώντας την αποχώρησή της. Σύμφωνα με πληροφορίες, η αυτοκινητοβιομηχανία ήθελε να τοποθετήσει μεγαλύτερα formats διαφήμισης, κάτι που το Facebook δεν ήταν διατεθειμένο να προσφέρει.

Από τότε, το Facebook έχει λανσάρει το ad exchange και έχει δώσει έμφαση σε περισσότερο παραδοσιακά μοντέλα διαδικτυακής διαφήμισης, εξακολουθεί όμως να μην προσφέρει κάτι όπως το home-page takeover. Η συμφιλίωση των δύο πλευρών, έρχεται μέσα από mobile καμπάνια της Chevrolet για το Sonic, η οποία θα αξιοποιήσει καινούργιες δυνατότητες στόχευσης και μετρήσεων του Facebook. Η GM έχει budget διαφήμισης στην Αμερική 4,5 δις δολάρια τον χρόνο, και στο Facebook αναμένεται να δώσει κοντά στα “μόλις” 10 εκατ. δολάρια.

[Πηγή: Detroitnews]