toyota gt86

Ναι αυτό είναι το πολυσυζητημένο Toyota GΤ86 και το είχα στα χέρια μου για μια εβδομάδα. Θα προσπαθήσω να μεταφέρω με όσο το δυνατόν λιγότερα λόγια, αλλά περισσότερο ουσία τα συναισθήματα μου για το αυτοκίνητο που τόσο λάτρευα από πριν και ερωτεύτηκα μετά την συμβίωσή μου μαζί του.


Δύσκολο, πολύ θα έλεγα, γιατί μπορεί να το βλέπεις σαν ένα απλό sport coupe αμάξι αλλά η φιλοσοφία και η τεχνολογία που έχει από πίσω του είναι εξίσου μεγάλη με το θέαμα και τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις που σε προκαλεί γράψεις.

H Toyota έχει μακρά και πλούσια ιστορία στα πισωκίνητα αυτοκίνητα και ο λόγος που από πολλούς petrolehad έχει αγαπηθεί δεν είναι η παροιμιώδες αξιοπιστία της αλλά μοντέλα σαν το Starlet KP60, το MR-2 (κυρίως 2ης γενιάς, W20), το ΑΕ86 (ή Corolla Levin ή Sprinter Trueno ή όπως αλλιώς θες) και φυσικά η μυθική Supra που άνθρωπος που αγαπάει τα αυτοκίνητα και σέβεται τον εαυτό του ξέρει ότι σαν σύνολο πρέπει να θεωρείται ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα του περασμένου αιώνα. Η τελευταία δεκαετία όμως, η ιαπωνική εταιρία που μετατράπηκε σε ιαπωνικό trend, επέλεξε ένα άλλο μονοπάτι, αυτό της οικολογίας και των “καθαρών” αυτοκινήτων. Οποιεσδήποτε προσπάθειές με τα TS μοντέλα του Yaris, του Auris, ακόμα και της Celica ήταν απλά μια…”τρίχα” απ’ότι ιστορία της εταιρίας και επουδενί μπορούσαν να σηκώσουν το ένδοξο βάρος των προαναφερθέντων μοντέλων.

Στα συν

  • Ελιξήριο νεότητας και χαράς
  • Κινητήρας ψηλά
  • Διαμαντένιο πλαίσιο
  • Τιμόνι ξυράφι
  • Ευχρηστία σε καθημερινή βάση
  • Επιβλητικό πάτημα
  • Εξοπλισμός

Στα μείον

  • Κινητήρας κάτω από 4.000 σ.α.λ.
  • Χώρος αποσκευών
  • Χώροι πίσω
  • Τιμή
  • Μέτρια κατανάλωση
  • Ορατότητα προς τα πίσω