BMW i3 production version patent drawings (5)

Χθες είδαμε φωτογραφίες του BMW i3 με ελαφρύ καμουφλάζ και σήμερα, διέρρευσαν τα σκίτσα της έκδοσης παραγωγής.


Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της BMW δεν διαφέρει σημαντικά από το πρωτότυπο. Η έκδοση παραγωγής φυσικά και δεν διαθέτει τις γυάλινες πόρτες, αφού έχουν αντικατασταθεί από συμβατικές. Αυτές έχουν τοποθετηθεί και πιο πίσω, κάνοντάς τες μικρότερες σε μέγεθος. Πιο συμβατική σχεδίαση έχουν επίσης οι προφυλακτήρες, τα φωτιστικά σώματα και οι καθρέπτες.

BMW i3 production version patent drawings (6)

Ντεμπούτο θα κάνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, με το αμιγώς ηλεκτρικό i3 να φορά έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα απόδοσης 125 kW (170 ίππων) με 250 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα μονοτάχυτο κιβώτιο με τα 0-60 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, τα 0-100 χλμ/ώρα γύρω στα 8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 150 χλμ/ώρα. Θα κοστίζει ανάμεσα από €35.000 και €40.000 στη Γερμανία και θα έχει αυτονομία μεταξύ 130 με 160 χλμ.

 Σε ότι αφορά το i3 με range-extended κινητήρα, θα φορά έναν μικρό κινητήρα βενζίνης, προερχόμενο από μια μοτοσυκλέτα της BMW. Πρόκειται για τον 652 κ.εκ. της GS απόδοσης 48 ίππων ο οποίος θα φορτίζει την μπαταρία ώστε να επεκτείνει την αυτονομία του i3 στα 300 χλμ, σε σχέση με τα 160 χλμ της αμιγούς ηλεκτρικής έκδοσης.

BMW i3 production version patent drawings (9)

Η BMW καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες για να προσελκύσει πελάτες που θα αγοράζουν το νέο i3 και εκτός ότι θα δίνει τη δυνατότητα ενοικίασης ενός συμβατικού μοντέλου της BMW για κάποιες μέρες το χρόνο, αλλά και θα εγκαταστήσει προαιρετικά συσκευές ταχείας φόρτισης στο σπίτι των μελλοντικών αγοραστών.

BMW i3 production version patent drawings (11)

Στην Αγγλία θα ξεκινά από τις £35.000 (€40.800) για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και από τις £38.000 (€44.300) για την range-extender έκδοση. Οι πρώτες παραδώσεις αναμένεται να ξεκινήσουν από τα τέλη του Οκτώβρη, με την BMW να έχει ήδη δεχτεί περισσότερες από 100.000 αιτήσεις για test drive του αυτοκινήτου.

[Πηγή: Automobile-magazine]