peugeot_208_fe_front_static

Η Peugeot έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες του 208 Hybrid FE Concept το οποίο θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Έχει κατασκευαστεί σε συνεργασία με τις Peugeot Sport και Total, με τις τρεις εταιρίες να υπόσχονται πως το αυτοκίνητο έχει παρόμοιες επιδόσεις με αυτές του 208 GTi, εκπέμποντας ωστόσο μόλις 50 γρ/χλμ CO2. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8 δευτερόλεπτα έχοντας μέση κατανάλωση 2,09 λίτρα/100 χλμ.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει 200 κιλά λιγότερα σε σχέση με το 208 με τον 1.000αρη VTi κινητήρα, το οποίο ζυγίζει 975 κιλά. Έχει αρκετά βελτιωμένο και χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή και χρησιμοποιεί συνθετικά και πολυκαρβονικά υλικά, εξελιγμένα από τις θυγατρικές της Total, Hutchinson και CCP Composites. Το αυτοκίνητο διαθέτει διαχύτη που βελτιώνει τη ροή του αέρα, με τις αναρτήσεις να έχουν αντικατασταθεί με λεπίδες από πολυεστέρα, οι οποίες λειτουργούν ως ψαλίδια. Με τον τρόπο αυτό μειώθηκε το βάρος κάθε άξονα κατά 15 κιλά, ενώ επιπλέον κιλά χάθηκαν με την τοποθέτηση ενός μικρού ντεπόζιτου 20 λίτρων.

Το Peugeot 208 Hybrid FE Concept φορά αλουμινένιες ζάντες 19″ με ελαστικά χαμηλής αντίστασης και κάτω από το καπό, και στα πλαίσια της οικονομίας καυσίμου, το concept φορά ένα κινητήρα 1.000 κ.εκ που συνδυάζεται με ένα κιβώτιο EGC μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα που έχει περάσει απευθείας από τους αγώνες αντοχής που έχει συμμετάσχει η εταιρία, ο οποίος προέρχεται από το 908 HYbrid 4 Le Mans.

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 40 άλογα και τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 90 κελιών. Το Peugeot 208 HYbrid FE Concept μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του για 15-20 χλμ και διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας: zero-emissions, hybrid και σπορ. Μέχρι στιγμής η Peugeot δεν εξετάζει το ενδεχόμενο να το βγάλει στη παραγωγή.

[Πηγή: Peugeot]