049_a-twingors

Με τη νέα γενιά Renault Twingo να είναι μόλις μερικούς μήνες μακριά, η γαλλική φίρμα, τράβηξε την μπρίζα στην παραγωγή του Twingo RS. Μήπως όμως ήταν το τελευταίο Twingo RS που θα δούμε για αρκετό καιρό; Και ακόμα και να μην είναι, μήπως ήταν το τελευταίο ατμοσφαιρικό RS;

Όπως ξέρουμε –γιατί το έχουμε ξαναπεί-, το νέο Renault Twingo θα βασίζεται σε μία πίσω-κινητήρας/πίσω-κίνηση πλατφόρμα, την ίδια που θα χρησιμοποιεί και η επόμενη γενιά Smart. Αυτή η διάταξη, παρότι χωροταξικά είναι άριστη καθώς γλυτώνει πολύ χώρο στα ενδότερα του αυτοκινήτου και θα δημιουργούσε την τέλεια συνταγή για εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά, «τρομάζει» τα μεγάλα αφεντικά της Renault. Αυτοί πιστεύουν πως μία τέτοια διάταξη είναι «κάπως» για το νεανικό –και άπειρο- κοινό που στοχεύει να κατακτήσει το Twingo.

Ακόμα όμως και να συμβεί το θαύμα και να δούμε ένα πισωκίνητο, μικρό RS, αποκλείεται να χρησιμοποιεί ατμοσφαιρικό κινητήρα. Το πιο πιθανό είναι να εκμεταλλευτούν τον τρικύλινδρο turbo των 900 κ.εκ παρά οποιονδήποτε άλλο. Τον έχουμε δει να αποδίδει 90 άλογα οπότε η λογική λέει πως με λίγο «τσίμπημα» φτάνει τα 110-120 άλογα με αρκετή ροπή για το μικρό Twingo. Κάτι που επίσης μπορεί να δανειστεί από το Clio, είναι η αποκλειστικά πεντάθυρη έκδοση. Έρευνες που έχουν γίνει δείχνουν πως τέτοια μικρά, οικογενειακά αυτοκίνητα, πουλάνε πολύ περισσότερο ως πεντάθυρα από ότι ως τρίθυρα με αποτέλεσμα να κάνουν την τρίθυρη έκδοση λίγο-πολύ περιττή. Εκτός αυτού, γλυτώνουν και κατασκευαστικά κόστη που μάλλον φαίνεται να ορίζουν την κάθε απόφαση στις σύγχρονες αυτοκινητοβιομηχανίες.

[Πηγή: Car]