Δοκιμαστικά 2012. Ο Ινδός οδηγός της HRT, Narain Karthikeyan.

Επιτέλους αλλάζει το πολύ αργό σικέιν Singapore sling. Ένα από τα σημεία της πίστας που δέχεται συνεχή κριτική από τους οδηγούς, από την διοργάνωση του πρώτου αγώνα στην Ασιατική πίστα το 2008. Το σικέιν, που έχει πάρει το όνομά του από το δημοφιλές κοκτέιλ, θα αλλάξει σε μια αριστερή στροφή, αφού θα απομακρυνθούν τα ασυνήθιστα ψηλά kerb από τα οποία αποτελείται.

Ακόμα και μετά τις αλλαγές του 2010, τα προβλήματα ήταν πολλά στο συγκεκριμένο σημείο, με τον Lewis Hamilton (τότε οδηγό της McLaren) να δηλώνει χαρακτηριστικά:

Αυτό το σικέιν είναι η χειρότερη στροφή που έχω οδηγήσει ποτέ στη Formula 1. Είναι απλά γελοίο. Προσεγγίζεις την στροφή με 160-170mph και στη συνέχεια φρενάρεις δυνατά. Αν κάτι πάει στραβά, αν τα φρένα κάποιου αστοχήσουν και χτυπήσει ένα από αυτά τα kerb, τότε θα έχουμε ένα άσχημο ατύχημα.

Ο Kobayashi, στα δοκιμαστικά του 2011.
Ο Kobayashi, στα δοκιμαστικά του 2011.

Οι κριτικές συνεχίστηκαν και τα επόμενα χρόνια, από όλους τους οδηγούς, έως ότου να παρθεί η απόφαση για αλλαγή, φέτος.

Αυτές δεν τελειώνουν με το Singapore sling, αφού οι διοργανωτές αποφάσισαν να στρώσουν με νέα άσφαλτο τα τμήματα μεταξύ των στροφών 1-2, 5-8 και την ευθεία esplanade, έτσι ώστε να εξαλειφθούν οι αναπηδήσεις. Μπορεί το bottoming out των μονοθεσίων να προσφέρει όμορφα πλάνα, με τις σπίθες να πετούν πίσω από αυτά, όμως δεν βοηθάει στην επίτευξη ενός γρήγορου γύρου.

[Πηγή: GMM | Photo Copyrights: Robert Cianflone/Clive Mason/Getty Images/Kevin Lim]