Nissan GT-R logo (1)

Η R35 γενιά του Nissan GT-R παρουσιάστηκε πριν από 6 χρόνια, με την Nissan κάθε χρόνο να την αναβαθμίζει κάνοντας πλέον το αυτοκίνητο να αποδίδει 550 άλογα, να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα, ενώ στο Nurburgring γυρνά σε 7:18.6, 20 δευτερόλεπτα ταχύτερα από το MY2008.

Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια το GT-R R35 θα φτάσει στο τέλος του, αφού η Nissan επιβεβαίωσε πως η επόμενη γενιά του GT-R, η R36, θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2015, ως μοντέλο του 2016. Η Nissan ετοιμάζει το κύκνειο άσμα του Nissan GT-R R35, αφού μέσα στους επόμενους μήνες θα παρουσιάσει το GT-R Nismo, τη πιο γρήγορη εργοστασιακή έκδοση του GT-R που έχει κατασκευάσει ποτέ, με τις φήμες να το θέλουν να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 2 δευτερόλεπτα.

H Nissan πρόσφατα κατοχύρωσε το όνομα “R-Hybrid” κάνοντας για ακόμη μια φορά τις φήμες να φουντώσουν πως η επόμενη γενιά του GT-R θα είναι υβριδική, όπως άφησε να εννοηθεί σε παλαιότερες δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της Nissan Βορείου Αμερικής στο τμήμα πωλήσεων και marketing, Jose Munoz.

Η Nissan φαίνεται ότι θα ακολουθήσει τον δρόμο που χάραξαν οι Ferrari, McLaren και Porsche, οι οποίες έχουν επιλέξει στα νέα τους hypercar (LaFerrari, P1 και 918 Spyder) να τα εξοπλίσουν με υβριδικούς κινητήρες.

Το νέο Nissan GT-R θα μπορούσε να εξοπλίζεται με ένα υβριδικό σύστημα, είτε παρόμοιο με αυτό των Infiniti M35h και Infiniti Essence concept, είτε με ένα σύστημα αποτελούμενο κομπρέσσορα και έναν generator, το οποίο θα τοποθετηθεί στον υπάρχον V6 twin-turbo κινητήρα. Ο ηλεκτροκινητήρας θα μειώσει τη μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου κατά περίπου 30% σε σύγκριση με το σημερινό μοντέλο.

Επίσης ο βενζινοκινητήρας της νέας γενιάς του GT-R θα διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων αλλά και start/stop, σε μια προσπάθεια της Nissan να μειώσει τόσο τη κατανάλωση του, όσο και τις εκπομπές CO2. Το ίδιο έκανε και η Lamborghini στη MY2013 Aventador.

Θα είναι φαρδύτερο και χαμηλότερο και σχεδιαστικά θα αποκτήσει πιο σπορ σχεδίαση με τον μπροστά προφυλακτήρα να αυξάνει τη σταθερότητα στις υψηλές στροφές αφού θα παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη.

[Πηγή: Motor Trend]