Carlos Ghosn (1)

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, ο CEO της Renault, Carlos Ghosn στηρίζει την επιτυχία των προσπαθειών του για ανάπτυξη στην αυξανόμενη ζήτηση για αυτοκίνητα χαμηλό-μεσαίου κόστους. Αυτή η στροφή στην πολιτική του έρχεται μετά από την συνειδητοποίηση πως η Renault και η Nissan δεν πρόκειται να πετύχουν τον στόχο τους για 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2016.

Αν υπάρχει ένα segment της αγοράς που θα έχει εκπληκτική ανάπτυξη, αυτό είναι το entry level. Η Dacia τα πηγαίνει ήδη πολύ καλά σε αυτό το περιβάλλον και θα συνεχίζει να τα πηγαίνει καλά.

Φέρεται να δήλωσε ο Carlos Ghosn κατά τη διάρκεια γεύματος στα κεντρικά γραφεία της Renault. Συνέχισε δε, λέγοντας πως θέλει να επιμείνει σε συνεργασίες και κοινοπραξίες με την Nissan και να επεκταθεί διεθνώς και θα το κάνει αυτό αναδιοργανώνοντας την δομή των εταιριών έτσι ώστε να έχει πρακτικά καθημερινό έλεγχο των επιχειρήσεων.

Οι ανησυχίες μας δεν είναι στρατηγικές. Είναι περισσότερο το πώς να εκτελέσουμε αυτά που θέλουμε και με τι ταχύτητα.

Συμπλήρωσε. Η Renault έχει αντέξει την Ευρωπαϊκή κρίση καλύτερα από τους Γάλλους ανταγωνιστές της και σύμφωνα με τον Ghosn η συνεργασία με την Nissan και η στροφή σε αυτοκίνητα που στοχεύουν στα μεσαία/χαμηλά βαλάντια έπαιξαν πολύ σημαντικό ρόλο. Υπολογίζεται πως τα οικονομικά οφέλη από τη συνεργασία των δύο εταιριών τα τελευταία 14 χρόνια έχει φτάσει τα 2,7 δις ευρώ ενώ αναμένεται να αγγίξει τα 4 δις μέχρι το 2016.

Προς το παρόν, η Renault θα προσαρμόσει την μεσοπρόθεσμη στρατηγική της μέχρι τα τέλη του έτους ενώ η συμφωνία με τα συνδικάτα εργαζομένων στην Γαλλία και η σταθεροποίηση της Ευρωπαϊκής αγοράς γεμίζουν με αισιοδοξία τα στελέχη της εταιρίας.

[Πηγή: Bloomberg]