Volkswagen Golf VII

Το θέμα προέκυψε όταν το γερμανικό περιοδικό Auto Bild δημοσίευσε άρθρο που έλεγε πως το best seller της Volkswagen, το ολοκαίνουριο Golf VII, παρουσιάζει τάσεις διαρροής νερού στο σημείο που βάζει τα πόδια του ο συνοδηγός εξαιτίας λάθος τοποθετημένων αγωγών του air condition. Το Auto Bild συνέχισε λέγοντας πως εκτός από το Golf, το πρόβλημα αυτό ενδέχεται να παρουσιάζουν και το Audi A3 αλλά και το Seat Leon με αποτέλεσμα το σύνολο των αυτοκινήτων που ενδεχομένως να επηρεάζονται να ανεβαίνει στα 300.000. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως τα αυτοκίνητα που επηρεάζονται χρησιμοποιούν την MQB πλατφόρμα του Group. Για την ακρίβεια μόνο το Skoda Octavia “γλύτωσε”.


Ο εκπρόσωπος της Volkswagen δήλωσε στο Reuters:

Ξέρουμε πως το συγκεκριμένο θέμα έχει εμφανιστεί σε μεμονωμένες περιπτώσεις.

Όμως αρνήθηκε να σχολιάσει όταν ρωτήθηκε για τα 300.000 οχήματα που ίσως να παρουσιάσουν το ίδιο θέμα και τόνισε πως μονάχα 46 Golf χρειάστηκαν επισκευή και έκτοτε το πρόβλημα εξαφανίστηκε. Συμπλήρωσε ωστόσο πως η εταιρία δεν γνωρίζει για αντίστοιχο πρόβλημα σε μοντέλα της Audi και της Seat.

Το γεγονός πως η στρατηγική της Volkswagen για μείωση του κόστους βασίζεται σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό στις αρθρωτές πλατφόρμες είναι γνωστό. Θυμάστε όμως ποιος είναι ένας από τους κινδύνους που υπάρχει ενδεχόμενο να «πληγώσει» μία εταιρία που χρησιμοποιεί αυτή τη στρατηγική; Το ότι ένα πρόβλημα που θα εμφανιστεί σε ένα μοντέλο και θα οφείλεται σε σχεδιαστικό σφάλμα, ξαφνικά επεκτείνεται σε 2 ή 3 ή 4 μοντέλα διαφορετικών εταιριών και ως δια μαγείας έχεις ένα γενικευμένο πρόβλημα στα χέρια σου και το δύσκολο έργο να πείσεις τους πελάτες σου πως κάτι τέτοιο είναι “μεμονωμένο περιστατικό”… 

[Πηγή: Reuters]