Porsche in Frankfurt 2013 (3)

Στο περίπτερο της Porsche στη Φρανκφούρτη έκανε για ακόμη μια φορά την εμφάνιση της η 911 GT3 ενώ για πρώτη φορά σε μεγάλη έκθεση αυτοκινήτου, παρουσιάστηκε η Panamera S E-Hybrid.

Η η γρηγορότερη 911 GT3 που έχει βγει ποτέ, με τον 3,8-λίτρων εξακύλινδρο boxer κινητήρα της να αποδίδει 475 άλογα στις 8.250 σ.α.λ. Βασίζεται πάνω σε αυτόν της 911 Carrera S και διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, άμεσο ψεκασμό και νέο στρόφαλο. Τα πιστόνια είναι σφυρήλατα και οι μπιέλες από τιτάνιο, στροφάροντας μέχρι τις 9.000 σ.α.λ.

Για να μειωθεί το βάρος της η Porsche έχει κάνει εκτενή χρήση αλουμινίου, έτσι το καπό, οι πόρτες, το πορτμπαγκάζ και η αεροτομή είναι κατασκευασμένη από αυτό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ζυγίζει 13% λιγότερο σε σχέση με τη προηγούμενη GT3, την ίδια ώρα που η στρεπτική ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 25%, ενώ η αναλογία κιλών/ίππο φτάνει το εκπληκτικό νούμερο 3. Περισσότερα για την καινούργια Porsche 991 GT3 μπορείς να διαβάσεις εδώ.

Porsche in Frankfurt 2013 (23)

Σε ότι αφορά την E-Hybrid έκδοση της ανανεωμένης Panamera. Έχει πραγματική μέση κατανάλωση 4,4 λίτρων/100 χλμ, την ώρα που η επίσημη μέση κατανάλωση NEDC ανέρχεται στα 3,1 λίτρα/100 χλμ, έχοντας μόλις 71 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Η Panamera S E-Hybrid συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 70 kW (95 ίππων), διπλάσιας απόδοσης από τον προηγούμενο ηλεκτροκινητήρα (34 kW – 47 ίππων). Τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 9,4 kWh η οποία φορτίζει μέσα σε 2,5 ώρες με χρήση ταχυφορτιστή και 4 ώρες με χρήση απλής οικιακής πρίζας.

Η αμιγώς ηλεκτρική του αυτονομία ανέρχεται στα 36 χλμ, η οποία επιβεβαιώθηκε και στη πράξη. Σε ότι αφορά την τελική της ταχύτητα όταν κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, ανέρχεται σε 135 χλμ/ώρα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,5 δευτερόλεπτα ενώ έχει τελική ταχύτητα 270 χλμ/ώρα. Οι πωλήσεις της έχουν ξεκινήσει από τις 27 Ιουλίου στη Γερμανία με αρχική τιμή τις 110.409 ευρώ.