Aston-Martin-Cygnet

Τη περασμένη εβδομάδα η Aston Martin ανακοίνωσε πως σταματά τη παραγωγή του Cygnet και όπως γίνεται τώρα γνωστό, το αυτοκίνητο δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις με τίποτα best seller. Βασικά ούτε καν seller δεν μπορείς να το πεις, αφού όπως αναφέρει το Reuters, η Aston Martin μέσα στα 3 χρόνια που το μοντέλο βρισκόταν στην αγορά, πούλησε λιγότερο από 150 μονάδες, την ώρα που στην Βρετανική αγορά, όπως είχες μάθει πρώτος από το Autoblog.gr μέσα από την αποκλειστική συνέντευξή που μας είχε παραχωρήσει ο Brand Manager της Aston Martin, Andy Haslam, κόστιζε 32.000 λίρες, ενώ στην ελληνική 60.000 ευρώ.

Στόχος της Aston Martin ήταν να πουλά 4.000 Cygnet ετησίως αλλά η ζήτηση για το Toyota iQ με τα σήματα και τα δέρματα της Aston Martin ήταν πολύ μικρή. Στην Ελλάδα πάντως έχουμε τουλάχιστον δύο Cygnet.

Ίσως έτσι εξηγείται το γεγονός πως η Βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε πως το 2012 παρουσίασε ζημιές ύψους 29 εκατ. ευρώ μετά φόρων, 4 εκατ. ευρώ περισσότερα από όσα είχε χάσει το 2011, με τα έσοδα να μειώνονται και αυτά κατά 9 τοις εκατό σε 544,22 εκατομμύρια ευρώ. Η Aston Martin αναφέρει πως η ζημιά οφείλεται στη παγκόσμια ύφεση και στην αδύναμη πλέον ευρωπαϊκή αγορά. Από το Cygnet, η Aston Martin έχασε κοντά στα 10 εκατ. ευρώ, δηλαδή €66.667 από κάθε Cygnet που πουλούσε. Συνολικά η Aston Martin πούλησε 3.800 αυτοκίνητα το 2012, την ώρα που το 2011 είχε πουλήσει 4.200 αυτοκίνητα.

Ας ελπίσουμε η συνεργασία με την Daimler να τονώσει τις πωλήσεις της βρετανικής εταιρίας, η οποία φέτος γιορτάζει τα 100στα της γενέθλια.

[Πηγή: Reuters]