Volkswage-E-Golf-9760

Παρά την εξαιρετικά επιφυλακτική προσέγγιση του Volkswagen Group στο θέμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο παρελθόν, ο Martin Winterkorn εξέφρασε σε ένα event πριν μερικές ημέρες την τελευταία θέση του κατασκευαστή λέγοντας πως θέλει να κάνει το Group μεγάλη δύναμη στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας.

Με αυτό δεδομένο, δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός πως υποστηρίζει τη θέση/θέληση της Γερμανικής κυβέρνησης να υπάρχουν 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους της Γερμανίας μέχρι το 2020. Βέβαια, ο κος Winterkorn τονίζει πως ο στόχος αυτός είναι εφικτός μόνο αν συμπεριληφθούν και τα “μερικώς ηλεκτρικά” οχήματα όπως πχ τα υβριδικά. Τα αμιγώς ηλεκτρικά και τα υβριδικά αυτοκίνητα, σημείωσαν πωλήσεις της τάξης των 4.157 οχημάτων το 2012, αριθμός που είναι σχεδόν διπλάσιος από τον αντίστοιχο του 2011 αλλά και πάλι ένα πολύ μικρό ποσοστό επί των συνολικών ταξινομήσεων που άγγιξαν τα 3 εκατομμύρια.

 Volkswagen e-up!

Αυτό, οφείλεται ως έναν βαθμό στο γεγονός πως οι πελάτες που ψάχνουν για ένα ηλεκτρικό/υβριδικό όχημα δεν έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε πολλά οχήματα, κάτι που θα αλλάξει στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Ο κος Winterkorn στην έκθεση της Φρανκφούρτης στεκόταν ανάμεσα σε τέσσερα ηλεκτρικά/υβριδικά οχήματα του Group ενώ ο κατασκευαστής σχεδιάζει να προσφέρει έως και 40 ηλεκτρικά/υβριδικά μοντέλα στην περίπτωση που η ζήτηση για τέτοια οχήματα το επιτάσσει. Από την άλλη, μιας που μιλήσαμε για ζήτηση, ο ενθουσιασμός των εταιριών για τα εναλλακτικά powertrains δεν έχει μεταφραστεί σε πωλήσεις αφού δεν έχει γίνει προσπάθεια να απαντηθούν οι ανησυχίες των καταναλωτών για τις χαμηλές αυτονομίες που προσφέρουν αυτά τα οχήματα και τις υψηλές τιμές τους.

[Πηγή: Automotive News]