“Μεγάλη” ζήτηση για το Volkswagen XL1

Σχετικά άρθρα

XL1

Η Volkswagen τη περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε πως το XL1 θα πωλείται στη Γερμανία από τις 110.000 ευρώ και φαίνεται πως τα 200 αυτοκίνητα που θα βγούνε στην αγορά, δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση.

Σύμφωνα με το InAutoNews περισσότεροι από 200 άνθρωποι έχουν δηλώσει επίσημα ενδιαφέρον στη Volkswagen ώστε να κάνουν δικό τους το πιο οικονομικό αυτοκίνητο παραγωγής του κόσμου, με την Volkswagen ωστόσο, να μην είναι διατεθειμένη να βγάλει περισσότερα XL1 στη παραγωγή.

Το XL1 ζυγίζει μόλις 795 κιλά χάρη στην εκτενή χρήση CFRP τόσο στο σασί όσο και στο σώμα και έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0.189 Cd. Το μήκος του ανέρχεται στα 3.888 mm, το πλάτος του στα 1.665 mm, το ύψος του στα 1.153 mm και το μετατρόχιο του τα 2.224 mm. Έχει μέση κατανάλωση μόλις 0,9 λίτρα/100 χλμ με το διθέσιο αυτοκίνητο να έχει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. Με ένα ντεπόζιτο 10 λίτρων, το XL1 έχει αυτονομία μεγαλύτερη των 500 χλμ.

Φορά ένα υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν δικύλινδρο TDI πετρελαιοκινητήρα 800cc, 48 ίππων και 120 Nm ροπής και ένα ηλεκτροκινητήρα 20 kW (27 ίππων) με 100 Nm ροπής ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 5,5 kWh. Και οι δύο κινητήρες αποδίδουν συνολικά 70 άλογα με 140 Nm ροπής και συνεργάζονται αρμονικά με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG καταναλώνοντας μόλις 0,9 λίτρα/100 χλμ και εκπέμποντας 21 γρ/χλμ CO2. Το 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 12,7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ/ώρα. Με την αφαίρεση του περιοριστή, το όχημα είναι ικανό να πιάσει τα 209 χλμ/ώρα.

Διαθέτει πλαϊνούς καθρέπτες από κάμερες, πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, LED φωτιστικά σώματα ενώ ο χώρος των αποσκευών του αγγίζει τα 120 λίτρα. Η μπροστά ανάρτησή του αποτελείται από διπλά ψαλίδια ενώ φρενάρει με κεραμικά δίσκους. Από CFRP είναι κατασκευασμένες και οι αντιστρεπτικές.

Η Volkswagen θα περάσει τις τεχνολογίες του XL1 στα υπόλοιπα μοντέλα παραγωγής της, ενώ παράλληλα ετοιμάζει και τη γρήγορη σπορ έκδοση του, το οποίο θα φορά τον κινητήρα 1.198 κ.εκ. και απόδοσης 190 ίππων από την Ducati 1199 Panigale.

[Πηγή: In Auto News]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Volkswagen ID.Code Concept

Η Volkswagen στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το ID.Code Concept, ένα νέο πρωτότυπο SUV που μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουν...

Διέρρευσε η sedan έκδοση του VW Passat, μόνο για την Κίνα

Η ένατη γενιά του VW Passat έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι στην Ευρώπη, αποκλειστικά διαθέσιμη ως estate. Ωστόσο, η κινεζική αγορά έχει διαφορετικές προτιμήσεις,...