Honda logo

Έπειτα από την αλλαγή της επίσημης γλώσσας για τεράστιες εταιρίες όπως η Fast Retailing, η Rakuten, η Bridgestone αλλά και η Nissan, η Honda κάνει το ίδιο και όπως μας ενημερώνει το Bloomberg, κάνει την Αγγλική, επίσημη γλώσσα για τα meeting της παγκοσμίως.


Η αλλαγή είναι κάτι περισσότερο από τυπική αφού δείχνει την επιθυμία της Honda να αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας της και να μεταβεί από μία κατάσταση όπου όλες οι μεγάλες αποφάσεις παίρνονται από τα κεντρικά της φίρμας σε ένα πιο «αποκεντρωμένο», τοπικό μοντέλο. Ένα ενδιαφέρον στατιστικό που δείχνει το γιατί μπορεί η Honda να θέλει κάτι τέτοιο έχει να κάνει με τα έσοδα της φίρμας και πολύ περισσότερο, από πού προέρχονται. Το 47% όλων των εσόδων της Honda λοιπόν, προέρχεται από τις Η.Π.Α. οπότε είναι μάλλον λογικό να συμπεριλαμβάνεται στην διαδικασία λήψης αποφάσεων. Η κίνηση λοιπόν, εκτός από λογική, είναι και συμβολική.

[Πηγή: Bloomberg]