Volvo V60 Polestar

Σχετικά άρθρα

3801106201046140963

Η Polestar παρουσίασε σήμερα το βελτιωμένο Volvo V60, την wagon έκδοση του S60 Polestar που είδαμε τον περασμένο Μάιο.

Μηχανικά φορά τον εξακύλινδρο 3.0-λιτρο βενζινοκινητήρα απόδοσης 350 ίππων με 500 Nm ροπής που στέλνουν τη κίνηση στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με paddles.

Ζυγίνει 1.822 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 17,7 δευτερόλεπτα, τα 80-120 χλμ/ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Στη Γη πατά με ζάντες 20″ με ελαστικά 245/35 και φορά φρένα Brembo αποτελούμενα από εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά με δίσκους 371×32 mm και 302x22mm πίσω.

11970084452052203769

Στις σχετικές ειδήσεις η Volvo παρουσίασε και το S60L, αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας. Έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.856 mm) και μηχανικά εξοπλίζεται με τον 2.0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 200 και 241 ίππων και τον 3,0-λιτρο V6 απόδοσης 300 ίππων.

[Πηγή: Polestar]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Παγκόσμια πρεμιέρα για τα Νέα Volvo S60 Polestar και V60 Polestar
· Αυτοκίνητα δρόμου με προδιαγραφές πίστας
· 350 ίπποι, τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη)
· 0-100 χλμ/ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα
· Limited Edition
· Τα πρώτα αυτοκίνητα παραδίδονται τον Ιούνιο του 2014

Η Volvo και η Polestar, ο επίσημος συνεργάτης των Σουηδών στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και βελτιωτικός οίκος για τα καθημερινά αυτοκίνητα της μάρκας, παρουσιάζουν δύο ολοκαίνουρια καυτά μοντέλα: τα Νέα Volvo S60 Polestar και V60 Polestar είναι πλέον διαθέσιμα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης στους τυχερούς οδηγούς που θα καθίσουν πίσω από το τιμόνι τους. Και μάλιστα, διατηρώντας τόσο τα κορυφαία επίπεδα ασφάλειας στα οποία μας έχει συνηθίσει η σουηδική μάρκα αλλά και το σεβασμό στο περιβάλλον, όπως μαρτυρούν οι πιστοποιημένες μετρήσεις κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων.

Τα Volvo S60 Polestar και V60 Polestar είναι βασισμένα στις νέες εκδόσεις παραγωγής των μοντέλων και σηματοδοτούν την απαρχή μίας γκάμας Polestar εκδόσεων για τη Volvo. Χιλιάδες αγωνιστικά χιλιόμετρα τα τελευταία χρόνια, είτε στο τιμόνι των C30 και S60 concept cars με τη σφραγίδα της Polestar, είτε στο τελευταίας γενιάς S60 Polestar που «όργωσε» την αυστραλιανή ήπειρο τους τελευταίους μήνες, εγγυώνται μοναδικές συγκινήσεις για τα δύο νέα μοντέλα.

Παράλληλα, επαγγελματίες οδηγοί με ειδικά καμουφλαρισμένα πρωτότυπα S60 και V60, οδήγησαν χιλιάδες επιπλέον χιλιόμετρα σε απαιτητικές διαδρομές, που κάλυπταν από τις Άλπεις και τα ατέλειωτα στροφιλίκια τους μέχρι τις ευθείες των γερμανικών άουτομπαν, από το πολικό κλίμα του Βορρά έως τις καυτές πίστες των μεσογειακών χωρών, στην καρδιά του καλοκαιριού.

Σύμφωνα με τον Ρόμπερτ Ντάλγκρεν (Robert Dahlgren), οδηγό αγώνων και επίσημο δοκιμαστή της Polestar, «τα δύο νέα μοντέλα είναι αυτοκίνητα για τον πραγματικό οδηγό, που θέλει να πάει σαν τον άνεμο ακόμα και σε καθημερινές διαδρομές, να ευχαριστηθεί το αυτοκίνητό του τόσο σε απαιτητικούς δημόσιους δρόμους όσο και στην πίστα, αλλά και να μεταφέρει με ασφάλεια την οικογένειά του σε ένα μακρινό ταξείδι. Μάλιστα, το V60 Polestar συνεχίζει μία μοναδική παράδοση που έχει δημιουργήσει η Volvo, στις “ροδιές” του Volvo 850 BTCC, που πριν μερικές δεκαετίες είχε χαρίσει έντονες συγκινήσεις στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού.»

Polestar Performance Engineering
Σασί-Ανάρτηση
Έχουν γίνει επεμβάσεις για να αυξηθεί η ακαμψία του σασί, το οποίο έχει να «αντιμετωπίσει» 80% πιο σκληρά ελατήρια σε σχέση με την έκδοση S60 R-Design. Παράλληλα, τα S60/V60 Polestar φορούν αμορτισέρ επιδόσεων της Öhlins, που σε συνδυασμό με τις ζάντες 20” της Polestar, εξασφαλίζουν έντονη σπορ αίσθηση και ακρίβεια στο χειρισμό, χωρίς να θυσιάζεται η άνεση.

Φρένα
Το σύστημα πέδησης έχει δεχθεί σημαντικές επεμβάσεις. Πιο εμφανής αυτή των μπροστινών αεριζόμενων δίσκων των 371 χιλιοστών, με τις εξαπίστονες δαγκάνες, που εγγυώνται αστραπιαίο φρενάρισμα τόσο σε στεγνό όσο και βρεγμένο οδόστρωμα.

Αεροδυναμική
Τα S60/V60 Polestar έχουν περάσει πολλές ώρες στη σήραγγα αεροδυναμικών μετρήσεων της Volvo. Το αποτέλεσμα, οι μηχανικοί υιοθέτησαν μικρές αεροδυναμικές βελτιώσεις που όμως κάνουν τη διαφορά. Συγκεκριμένα, η επανασχεδιασμένη μπροστινή ποδιά βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, ενώ νέο σπόιλερ και νέος διαχύτης πίσω αυξάνουν την κάθετη δύναμη κρατώντας το αυτοκίνητο σταθερό στο δρόμο.

Κινητήρας
Ο εξακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος τρίλιτρος βενζινοκινητήρας με τον κωδικό-ένδειξη Τ6, έχει δεχθεί εκτενείς περιποιήσεις από τους μηχανικούς. Στο turbo έχει υιοθετηθεί τεχνολογία twin-scroll, δηλαδή διαιρεμένου στα δύο αυλού εξόδου που κινεί το στροβιλοσυμπιεστή, για πιο στρωτή και ομαλή λειτουργία. Σε συνδυασμό με τη χρήση εναλλάκτη θερμότητας (intercooler) στην είσοδο, η αποδιδόμενη ισχύς είναι 350 HP/257 kW στις 5.700 στροφές και η ροπή 51 χιλιογραμμόμετρα στις 2.800 στροφές. Ο κινητήρας εκλύει τα καυσαέριά του μέσα από ένα ανοξείδωτο σύστημα εξάτμισης των 2,5”, που χαρίζει στο αυτοκίνητο και ένα χαρακτηριστικό μπάσο ήχο.

Μετάδοση
Το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων διαθέτει χειριστήρια στο τιμόνι (paddles) για τις αλλαγές των ταχυτήτων. Σε συνδυασμό με την – εξελιγμένη από την Polestar – τετρακίνηση της Haldex, το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Τόσο το κιβώτιο όσο και το σύστημα μετάδοσης και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης έχουν καλιμπραριστεί κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να προσφέρουν μία μοναδική αίσθηση οδήγησης και κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης σε όλες τις συνθήκες.

Εσωτερικό
Το εσωτερικό φυσικά και δεν θα μπορούσε παρά να εκφράζει το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Μικρές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, προσεκτικά επιλεγμένα υλικά, χρώματα που «φωνάζουν» Polestar, σπορ καθίσματα και τιμόνι, όλα έχουν στόχο την απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση.

Στοιχεία Πωλήσεων
Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στους τυχερούς κατόχους τον Ιούνιο του 2014. Μέχρι στιγμής, η διάθεση των S60 Polestar και V60 Polestar είναι επιβεβαιωμένη για τη Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, την Ολλανδία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Ιαπωνία, ενώ περισσότερες χώρες όπου τα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα, θα ανακοινωθούν στις αρχές του 2014.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Performance
0-100 km/h 4.9 sec
0-200 km/h 17.7 sec
80-120 km/h 4.7 sec
Top speed 250 km/h / 155 mph – Electronically limited

Chassis
Polestar Öhlins shock absorber system
Polestar bespoke rims, 8×20” ET53 with 245/35R20 tyres

Engine
6-cylinder inline T6 engine, 2953 cc
257 kW (350 hp) @ 5700 rpm
500 Nm (369 lb-ft) @ 2800-4750 rpm
Max 6500 rpm
New twin-scroll Borg Warner turbo
New intercooler
Polestar 2.5” stainless full-flow exhaust system with twin 3.5” tail pipes

Weight
S60 Polestar: 1752 kg
V60 Polestar: 1822 kg

Transmission
AWF21 automatic gearbox with paddle shift system
Polestar transmission calibration for faster gearshifts, launch control and curve-hold functionality
Polestar Haldex calibration for more rear torque dynamic distribution
Polestar calibrated stability control system

Brakes
Front: Polestar/Brembo 6 piston brake calipers
371×32 mm ventilated and floating Brembo discs
Rear: 302×22 mm ventilated disc

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Manhart MH2 GTR II. Μια BMW M2 με 715 άλογα

Η Manhart βελτιώνει σε ακραίο βαθμό την BMW M2, με το πακέτο να το ονομάζει MH2 GTR II. Μηχανικά, ο 3,0-λιτρος εξακύλινδρος twin-turbo κινητήρας...

Η Manthey βελτιώνει την Porsche 911 GT3 Touring

Η Manthey έχει ετοιμάσει ένα βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 Touring. Αυτό αποτελείται από νέο μπροστινό spoiler που παρέχει περισσότερη κάθετη δύναμη...

Εκπληκτική restomod δημιουργία της Theon στην 911 (964) Targa

Μπορεί να έχουμε συνδέσει τις restomoded Porsche 911 (ειδικά της 964 σειράς) με την Singer, φαίνεται όμως ότι η αγορά ανακατασκευασμένων παλιών Porsche παρουσιάζει...