Hybrid-Range-Rover_2650902k

Ο επικεφαλής του R&D τμήματος της Jaguar Land Rover, Dr Wolfgang Epple, πιστεύει πως υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα εκτός της αυτοκινητοβιομηχανίας από τα οποία μπορεί να εμπνευστεί κάποιος για την κατασκευή νέων, πιο αποδοτικών δομών.

Για παράδειγμα, κάποια πολύ παλιά κτίρια. Οι τοίχοι σε αυτά τα κτίρια είναι κατασκευασμένοι από ξύλο, άχυρο, λάσπη και άλλα υλικά και χάρη σε αυτού του είδους την κατασκευή, έχουν ξεκινήσει έρευνες για τη μείωση του βάρους των block κινητήρων. Ο Epple έκανε αναφορά και στην δομή των δέντρων, τονίζοντας την διαφορά στο βάρος που κρατούν τα κλαδιά το καλοκαίρι και τον χειμώνα.

Πριν τον χαρακτηρίσετε «τρελό hippy» όμως, ο Epple αποκάλυψε πως στην JLR ερευνούν και άλλες, πιο σύγχρονες μεθόδους, όπως την ενίσχυση του αμαξώματος με συνθετικά υλικά, την «σμίκρυνση» των κινητήρων, την βελτίωση των συστημάτων ψεκασμού καυσίμου, την μείωση των τριβών στην μετάδοση αλλά και την εύρεση τρόπων για να χρησιμοποιείται η χαμένη ενέργεια από τα καυσαέρια και τα συστήματα ψύξης. Ο Epple με λίγα λόγια πιστεύει πως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης όπως τον μάθαμε τόσα χρόνια τώρα, έχει πολλά περιθώρια για εξέλιξη.

Οι έρευνες του Epple έχουν ορίζοντα δεκαετίας, οπότε μπορούμε να περιμένουμε εξελίξεις και εφαρμογές των ευρημάτων σε μοντέλα της JLR τα χρόνια που ακολουθούν. Μεγάλο  ρόλο φυσικά θα παίξει και το νέο National Automotive Innovation Campus που θα κατασκευαστεί στο campus του πανεπιστημίου του Warwick και που θα στεγάσει την R&D ομάδα της JLR στο μέλλον. 

[Πηγή: Autocar]