Gerard Lopez

Σε μια πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση βρίσκεται η ομάδα τής Lotus, εδώ και αρκετό καιρό μάλιστα. Η βρετανική ομάδα προτίμησε τον Pastor Maldonado από τον Nico Hulkenberg, μόνο και μόνο για τα €40.000.000 που θα βάλει στα ταμεία από την PDVSA που είναι προσωπικός χορηγός τού Βενεζουελάνου. Αυτό, όμως, δε φαίνεται να φτάνει, διότι φήμες θέλουν την ομάδα τού Enstone να έχει οικονομικό άνοιγμα κοντά στα €150.000.000! Σ’ αυτά τα χρήματα, συμπεριλαμβάνονται και όσα οφείλουν τους Kimi Raikkonen και Davide Valsecchi.

Σε μια τέτοια κατάσταση, τα χρήματα από την Quantum θα βοηθούσαν πολύ, αλλά ακόμα δεν έχουν μπει στα ταμεία και ούτε φαίνεται πως θα γίνει κάτι τέτοιο, παρόλο που έχουν περάσει 6 μήνες από την επίτευξη της συμφωνίας, με αποτέλεσμα να έχει ακυρωθεί πλέον η συμφωνία.

Ωστόσο, ο Gerard Lopez, ιδιοκτήτης τής Genii Capital, που κατέχει το 100% τής Lotus, διαψεύδει ότι η ομάδα του είναι μερικά βήματα πριν από την κατάρρευση, καθώς δεν έχουν αλλάξει πολλά σε σχέση με το παρελθόν, ενώ παραδέχεται ξανά ότι πρέπει να δώσουν μερικά ακόμα χρήματα στον Raikkonen.

Είχαμε μόνο το λάθος όνομα πριν από δύο χρόνια. Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι τα πάντα είναι ίδια. Ο Raikkonen έχει πάρει το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων· θα πάρει και τα υπόλοιπα.

Η Lotus εξέπληξε τους πάντες όταν ανακοίνωσε ότι δε θα πάρει μέρος στο πρώτο χειμερινό τεστ, στη Χερέθ, στις 28 Ιανουαρίου. Οι Βρετανοί υπερασπίζονται την απόφασή τους, λέγοντας πως δε θα είναι η μοναδική απουσία, παρόλο που μέχρι στιγμής η Mercedes, η McLaren, η Ferrari, η Williams, η Caterham και η Marussia έχουν επιβεβαιώσει ότι θα βρίσκονται κανονικά στη Νότια Ισπανία. Ο Lopez λέει γι’ αυτό:

Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την εξέλιξη του μονοθεσίου μας, το οποίο ίσως να είναι λίγο διαφορετικά από τα άλλα. Πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο να περάσεις τις επόμενες εβδομάδες στην αεροδυναμική σήραγγα, η οποία θα μας δώσει περισσότερες από μία δοκιμή όπως θα γινόταν στην πίστα.

Υπάρχει η Red Bull, η Toro Rosso και η Caterham που θα δοκιμάσουν τον κινητήρα, και τα βοηθήματα θα βοηθήσουν κι εμάς. Οποιαδήποτε αλλαγή κάνει η Renault πριν από τις δοκιμές στο Μπαχρέιν θα βοηθήσει κι εμάς. Η πρώτη πραγματική δοκιμή είναι στο Μπαχρέιν. Πριν από αυτό, μπορούμε να βρούμε περισσότερα γυρολόγια στο εργοστάσιο.

[Πηγή: Auto Motor und Sport]